Ik zag het als mijn roeping, als vrouw zijnde.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:52 schreef Mini_rulez het volgende:
Jeej, eindelijk een tegenhanger.
Dat staat zo gezellig.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:02 schreef McNasty het volgende:
Waarom willen vrouwen altijd zonodig (heel veel) kussentjes op de bank hebben? Het zit voor geen meter en het eerste wat ik doe voordat ik ga zitten is die rommel aan de kant vegen.
*meldt*quote:Op woensdag 13 december 2006 00:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
Zijn er ook vrouwen die niet zeuren over het feit dat ze weer eens ongesteld zijn?
Ach, als jullie het eens een keer mee zouden maken, zouden jullie een week lang thuis op de bank liggen. ''Aaaaaau...het doet zo'n zeer, bel een dokter''quote:Op woensdag 13 december 2006 00:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
Zijn er ook vrouwen die niet zeuren over het feit dat ze weer eens ongesteld zijn?
Ik meld mij!quote:Op woensdag 13 december 2006 00:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik noem: gewenningquote:Op woensdag 13 december 2006 00:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ach, als jullie het eens een keer mee zouden maken, zouden jullie een week lang thuis op de bank liggen. ''Aaaaaau...het doet zo'n zeer, bel een dokter''
Ik zeg: Kleinzerigheid van de mannen.quote:
Ja, dat wil ik ook wel eens weten... (heb wel eens moeite om met vrouwen te communiceren...quote:Op woensdag 13 december 2006 00:14 schreef DropjesLover het volgende:
waarom kunnen jullie niet gewoon simpel zijn, gewoon zeggen wat je bedoeld, zonder een boodschap subtiel onder 3 lagen te begraven?
waarom zijn vrouwen onderling zo gemeen?
Tuurlijk! Maar niet met elkaar.quote:doen jullie echt geile sexspelletjes op t toiler
Plassen (alleen de lelijke vrouwen poepen hoor, wees gerust!). Iets met tampons, daar wil je de details niet van weten. Handen wassen. Dat is het wel, voor mij tenminste.quote:wat doen jullie in godsnaam allemaal op t toilet (naast de de boodschap)? en waarom gaan jullie nooit alleen?
Ik niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:16 schreef spliffy het volgende:
Zijn jullie teleurgesteld als jullie niet klaarkomen tijdens de sex?
ik (als man zijnde) wel als ik haar niet kon laten klaarkomen... voelt als een compleet falen van mijn man zijn...quote:
Ja, als het elke keer niet gebeurt is het wel vervelend. Maar soms heb ik niet eens zin in dat 'gedoe'.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:21 schreef DropjesLover het volgende:
ik (als man zijnde) wel als ik haar niet kon laten klaarkomen... voelt als een compleet falen van mijn man zijn...
En de gemiddelde vrouw?quote:
Die bestaat niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:22 schreef spliffy het volgende:
En de gemiddelde vrouw?
nog niet tegen gekomen!!!quote:Op woensdag 13 december 2006 00:24 schreef DOGMAN het volgende:
-waarom vinden alle vrouwen anale sex zo opwindend?
quote:Op woensdag 13 december 2006 00:23 schreef Mirel het volgende:
Hoe pijnlijk is een bevalling, dat vraag ik me serieus wel af soms.(als ik keihard moet kakken, of die ene keer toen ik in de ochtend buikpijn had, maar gelukkig was de pijn weg na een scheet, maar ik denk niet dat dat bij een bevalling zal werken)
Dat kan ik zelfs als man beantwoorden:quote:Op woensdag 13 december 2006 00:24 schreef DOGMAN het volgende:
-is het waar dat nonnen tegelijk ongesteld worden?
-hoeveel keer per week poepen jullie en hoeveel per keer?
wat een vergelijkingquote:Op woensdag 13 december 2006 00:23 schreef Mirel het volgende:
Hoe pijnlijk is een bevalling, dat vraag ik me serieus wel af soms.(als ik keihard moet kakken, of die ene keer toen ik in de ochtend buikpijn had, maar gelukkig was de pijn weg na een scheet, maar ik denk niet dat dat bij een bevalling zal werken)
je steekt er iets in tot waar het pijn doet, je houdt je hand aan het randje, je meet...quote:Op woensdag 13 december 2006 00:26 schreef beelz het volgende:
Die vrouwen die zeggen dat ze een diepgang hebben van xx centimeter... hoe weten ze dat? Hebben ze een rolmaat tot aan hun baarmoeder ingebracht ofzo?
en dat vraag ik me dus ook al een tijdje afquote:Op woensdag 13 december 2006 00:26 schreef beelz het volgende:
Die vrouwen die zeggen dat ze een diepgang hebben van xx centimeter... hoe weten ze dat? Hebben ze een rolmaat tot aan hun baarmoeder ingebracht ofzo?
Niet alle vrouwen vinden datquote:Op woensdag 13 december 2006 00:24 schreef DOGMAN het volgende:
Vrouwen die bij elkaar leven worden nagenoeg altijd tegelijk ongesteld.quote:-is het waar dat nonnen tegelijk ongesteld worden?
Nooitquote:-hoeveel keer per week poepen jullie en hoeveel per keer?
lekker warmquote:Op woensdag 13 december 2006 00:02 schreef McNasty het volgende:
Waarom willen vrouwen altijd zonodig (heel veel) kussentjes op de bank hebben? Het zit voor geen meter en het eerste wat ik doe voordat ik ga zitten is die rommel aan de kant vegen.
quote:Op woensdag 13 december 2006 00:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen vinden dat
wel hoor, wie niet dan?
[..]
Vrouwen die bij elkaar leven worden nagenoeg altijd tegelijk ongesteld.
Dit schijnt te maken te hebben met (geurloos) okselzweet wat de de eisprong van de vrouw beinvloed.
brrr
[..]
Nooit![]()
wat is dan die zoetzure lucht?
Roddelen en ouwehoeren over dingen die wij mannen/partners absoluut niet mogen horen.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:14 schreef DropjesLover het volgende:
wat doen jullie in godsnaam allemaal op t toilet (naast de de boodschap)? en waarom gaan jullie nooit alleen?
Hell yeah en dat verwijt ik hem!quote:Op woensdag 13 december 2006 00:16 schreef spliffy het volgende:
Omdat de meeste vrouwen op harmonie gericht zijn en het mannelijk ego zo broos is.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:14 schreef DropjesLover het volgende:
waarom kunnen jullie niet gewoon simpel zijn, gewoon zeggen wat je bedoeld, zonder een boodschap subtiel onder 3 lagen te begraven?
Vermoedelijk om zichzelf, met alle onzekerheidjes, beter te voelen.quote:waarom zijn vrouwen onderling zo gemeen?
Kijken hoe ver de pleeborstel erin gaat bedoel je?quote:doen jullie echt geile sexspelletjes op t toilet?
Daar zit ik ook geregeld vol verbazing naar te kijken. Veel vrouwen hebben met uitgaan een tas vol make-up spullen, deo, haarlak, borstel etc en dat werken ze voor de spiegel bij. Ik snap dat nooit, ik maak me op voor ik de deur uit ga en dat blijft de hele nacht wel zitten. Verder wordt er veel gekletst, geroddeld en tampons verwisseld e.d. Veel vrouwen gaan niet alleen naar de wc omdat wanneer je alleen door een discotheek loopt richting de wc je wordt aangeklampt door de eerste beste dronkenman. Bovendien voelen ze zich minder onzeker en bekeken wanneer ze samen kunnen lopen. De rijen voor de dameswc zijn vaak lang en met een vriendin erbij heb je tenminste wat te kletsenquote:wat doen jullie in godsnaam allemaal op t toilet (naast de de boodschap)? en waarom gaan jullie nooit alleen?
Het onbereikbare blijft spannenderquote:waarom willen (bijna) alle vrouwen zich zo graag aan iemand/een droombeeld vastklampen? (ter illustratie, zie sex&city hoofdrolspeelster "dinges")
Omdat het niet nodig is gebleken dat zelf te doen. Luiheid en gewoonterechtquote:waarom moeten mannen jullie altijd versieren/naar jullie toe komen?
Ik heb laatst nog een rijtje vrouwen zien atten. Aantrekkelijk is anders, maar ze kunnen het wel.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:11 schreef MooieLuL het volgende:
waarom kunnen vrouwen geen bier drinken ?
Goede smaak?quote:Op woensdag 13 december 2006 01:11 schreef MooieLuL het volgende:
waarom houden vrouwen niet van voetbal ?
Ik ben het levende bewijs dat die twee niet waar zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:11 schreef MooieLuL het volgende:
waarom kunnen vrouwen niet rationaliseren?
waarom kunnen vrouwen niet discussieren?
Ik ken veel vrouwen die dat wel kunnen.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:11 schreef MooieLuL het volgende:
Er zijn zeker wel vrouwen die er wel van houden, maar over het algemeen zijn vrouwen denk ik minder op competitie gericht.quote:waarom houden vrouwen niet van voetbal ?
Ik denk dat iedereen wel ergens onzeker over is. Misschien dat vrouwen dit eerder uiten en wanneer ze dit uiten hopen ze op waardering/bevestiging.quote:waarom zijn vrouwen altijd onzeker?
Omdat vrouwen over het algemeen meer gevoelsmensen zijn en daar ook naar handelen. Ik vind het wel erg kort door de bocht te veronderstellen dat geen enkele vrouw ooit rationeel handelt, maar ja dat zal het zwart/witdenken van de man wel weer symboliseren (zoals eigenlijk al jouw vragen).quote:waarom kunnen vrouwen niet rationaliseren?
Ik deel die ervaring niet, noch met betrekking tot mezelf noch met betrekking tot vrouwen in het algemeen.quote:waarom kunnen vrouwen niet discussieren?
Kwestie van vraag en aanbodquote:waarom zijn alle vrouwen hoeren ?![]()
nou ?![]()
Omdat het antwoord teleurstellend is?quote:Op woensdag 13 december 2006 01:25 schreef JediMindTricks het volgende:
Waarom zeggen jullie nooit hoe vaak jullie vingeren ?
Daar komt die competitie drang weer om de hoek kijken he, hebben vrouwen niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:25 schreef JediMindTricks het volgende:
eens per maand tot om de dag. Geen pijl op te euh vingerenquote:Op woensdag 13 december 2006 01:25 schreef JediMindTricks het volgende:
En what's on your mind op dat moment?quote:Op woensdag 13 december 2006 01:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
eens per maand tot om de dag. Geen pijl op te euh vingeren
Wat zijn grote borsten?quote:Op woensdag 13 december 2006 01:42 schreef Godshand het volgende:
Hoe voelt het nu om met grote borsten de trap af te rennen?
Welke maat heb je dan?quote:Op woensdag 13 december 2006 01:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat zijn grote borsten?
Ik voel er niets van als ik de trap af ren (met bh)
Cup C en groter?quote:
Vrouwen hebben geen onderlinge competitiedrang? Ik snap ze echt nietquote:Op woensdag 13 december 2006 01:26 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Daar komt die competitie drang weer om de hoek kijken he, hebben vrouwen niet.
Meestal niets, concentreren op het gevoel. Of ik denk aan wat ik eerder die week met vriendje heb uitgespookt of wil gaan uitspokenquote:Op woensdag 13 december 2006 01:43 schreef spliffy het volgende:
[..]
En what's on your mind op dat moment?
quote:Op woensdag 13 december 2006 01:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Cup C D en groter?
Zonder BH zie je het meer deinen ja
B80 of C75. Niet groot dusquote:Op woensdag 13 december 2006 01:45 schreef spliffy het volgende:
[..]
Welke maat heb je dan?
Groot begint toch minimaal bij D
Jawel, maar minder op prestatie gericht of zo denk ik. Natuurlijk wil iedere vrouw de mooiste zijnquote:Op woensdag 13 december 2006 01:46 schreef Litpho het volgende:
Vrouwen hebben geen onderlinge competitiedrang? Ik snap ze echt niet.
je piept wel anders als je een onschuldig klein meisje van 1,50 m en 65 kg met cup C jetsers ziet rondrennenquote:Op woensdag 13 december 2006 01:45 schreef spliffy het volgende:
[..]
Welke maat heb je dan?
Groot begint toch minimaal bij D
Je bent pas 21..quote:Op woensdag 13 december 2006 01:52 schreef Jegorex het volgende:
Waarom zijn vrouwen nooit eens duidelijk als ze een jongen willen versieren.
Wij zien dat echt niet.
1,50 en 65 kg? Dat is gewoon een vetklep met bhquote:Op woensdag 13 december 2006 01:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
je piept wel anders als je een onschuldig klein meisje van 1,50 m en 65 kg met cup C jetsers ziet rondrennen
Precies, beter stap je er zelf op afquote:Op woensdag 13 december 2006 01:52 schreef Jegorex het volgende:
Waarom zijn vrouwen nooit eens duidelijk als ze een jongen willen versieren.
Wij zien dat echt niet.
Altijd moeten mannen op de vrouwen af stappen, jullie wilden toch zo graag emancipatie of zoiets hebben?quote:Op woensdag 13 december 2006 02:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Precies, beter stap je er zelf op af
sorry ik ben niet goed in rekenen.. het had ook 59 kg kunnen zijn..quote:Op woensdag 13 december 2006 01:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
1,50 en 65 kg? Dat is gewoon een vetklep met bh
alleen wanneer het hun uitkomt natuurlijk...quote:Op woensdag 13 december 2006 02:06 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Altijd moeten mannen op de vrouwen af stappen, jullie wilden toch zo graag emancipatie of zoiets hebben?
De stroming emancipatie is ansich goed, maar als individuele vrouwen eraan beginnen...quote:Op woensdag 13 december 2006 02:06 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Altijd moeten mannen op de vrouwen af stappen, jullie wilden toch zo graag emancipatie of zoiets hebben?
Welnee, alleen als het mij uitkomt. Dat is het grote voorrecht van de vrouwquote:Op woensdag 13 december 2006 02:06 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Dat is nog steeds zwaar hoor. Als je 1,50 bent zou je zeker niet meer dan 50 kilo moeten wegenquote:Op woensdag 13 december 2006 02:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
sorry ik ben niet goed in rekenen.. het had ook 59 kg kunnen zijn..
kortom: zo'n kind is meer tiet dan vrouw
quote:Op woensdag 13 december 2006 02:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
alleen wanneer het hun uitkomt natuurlijk...![]()
je moet idd nog veel leren
zie je wel?quote:Op woensdag 13 december 2006 02:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Welnee, alleen als het mij uitkomt. Dat is het grote voorrecht van de vrouw
Hoort dat niet in het topic "De dingen waarvan mannen gelukkiger zijn als ze het niet weten van de vrouw"?quote:Op woensdag 13 december 2006 02:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Welnee, alleen als het mij uitkomt. Dat is het grote voorrecht van de vrouw
Grote borsten kunnen vervelend worden bij het rennen ja. Daarom bestaan er ook sportbh's. Niet dat ik ervaringsdeskundige ben trouwens.quote:Op woensdag 13 december 2006 02:13 schreef Godshand het volgende:
ik wacht nog op vrouwen met grote borsten! Mijn vraag is nog niet beantwoordt!of zijn dat ochtendmensen ofzo?
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik wil best ouderwets thuis blijven om voor de kinderen te zorgen, een beetje te poetsen en soapies te kijken. Hij hoeft dan ook helemaal niets in huis te doen, mits hij een goed loon meebrengtquote:
ik vind het best als ze half geëmancipeerd doen... maar dan moeten ze wel een mooi evenwicht met hun vriendje afspreken...quote:Op woensdag 13 december 2006 02:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik wil best ouderwets thuis blijven om voor de kinderen te zorgen, een beetje te poetsen en soapies te kijken. Hij hoeft dan ook helemaal niets in huis te doen, mits hij een goed loon meebrengt
Verhuis ''hoe vaak poept een vrouw'' dan ook maar daarheenquote:Op woensdag 13 december 2006 02:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoort dat niet in het topic "De dingen waarvan mannen gelukkiger zijn als ze het niet weten van de vrouw"?
Die droom is al aan diggelen door de vele 'ik heb zo last van mijn stoelgang'-reclames.quote:Op woensdag 13 december 2006 02:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Verhuis ''hoe vaak poept een vrouw'' dan ook maar daarheen
En ik maar denken dat die vrouwen last hadden van een te vet achterwerkquote:Op woensdag 13 december 2006 02:22 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Die droom is al aan diggelen door de vele 'ik heb zo last van mijn stoelgang'-reclames.
Omdat ze groot gelijk hebben?quote:Op woensdag 13 december 2006 01:11 schreef MooieLuL het volgende:
waarom houden vrouwen niet van voetbal ?
Dat het jou niet overkomt, betekent niet dat het andere mannen ook niet gevraagd wordt.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:08 schreef yoghurtje het volgende:
En waarom doen jullie zo moeilijk over sex... en vallen jullie mannen niet lastig met verzoekjes om mee te gaan naar huis voor hete en wilde sex..
Zegt iemand met zo een nickname...quote:Op woensdag 13 december 2006 09:23 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Dat het jou niet overkomt, betekent niet dat het andere mannen ook niet gevraagd wordt.![]()
En dat zegt wat?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:39 schreef yoghurtje het volgende:
Zegt iemand met zo een nickname...![]()
Jij zegt 'waarom doen vrouwen dat nooit', dan is het niet zo'n moeilijke deductie om tot de conclusie te komen dat het jou nooit overkomt. en je 'sletten' toevoeging maakt de frustratie helemaal pijnlijk duidelijk.quote:En hoe weet jij nou of het mij overkomt of niet... ik had het over vrouwen in het algemeen... en die doen dat niet.. op sletten na dan..
Jaja:quote:Op woensdag 13 december 2006 09:42 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Hey, MissMatch, ik had ook nog vragen!![]()
Geen. Daar zijn leuke speeltjes voor bedacht, waaronder mannen.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:04 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Wat is het meest favoriete artikel uit de huis-tuin-en-keuken-categorie dat jullie graag in je kutje proppen?![]()
Ik niet. Jordan wel. Zie: Je mag 1 iemand kiezen voor sex. Wie kies je?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:09 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
En wie van de vrouwen gebruikt de gsm ook voor persoonlijk trilplezier?
quote:Op woensdag 13 december 2006 09:45 schreef MissMatch het volgende:
Geen. Daar zijn leuke speeltjes voor bedacht, waaronder mannen.
quote:Op woensdag 13 december 2006 09:45 schreef MissMatch het volgende:
Ik niet. Jordan wel. Zie: Je mag 1 iemand kiezen voor sex. Wie kies je?
Als ik zonder BH de trap af zou rennen, zou dat absoluut niet prettig voelen. Ik heb cup 85D/DD en zonder BH voel ik me echt gehandicapt. Met BH heb ik niet zo'n last van traplopen, al blijven ze wel bewegen.quote:Op woensdag 13 december 2006 02:13 schreef Godshand het volgende:
ik wacht nog op vrouwen met grote borsten! Mijn vraag is nog niet beantwoordt!of zijn dat ochtendmensen ofzo?
Zo ik heb echt super frustraties joh, heb me een partij warme yoghurt... daar kan zo een makkelijke meid als jij me vast wel vanaf helpen...quote:Op woensdag 13 december 2006 09:41 schreef MissMatch het volgende:
[..]
En dat zegt wat?
[..]
Jij zegt 'waarom doen vrouwen dat nooit', dan is het niet zo'n moeilijke deductie om tot de conclusie te komen dat het jou nooit overkomt. en je 'sletten' toevoeging maakt de frustratie helemaal pijnlijk duidelijk.![]()
1 Neequote:Op woensdag 13 december 2006 09:58 schreef Schnoepfchen het volgende:
-Knip: lijstje vragen-
Dan is het al snel niet meer cup C, want de letter is de grootte van je borsten in verhouding tot je omvang, dus als je heel erg dun bent (en dus een kleine omvang hebt) heb je met een beetje grote borsten automatisch een hogere letter.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
je piept wel anders als je een onschuldig klein meisje van 1,50 m en 65 kg met cup C jetsers ziet rondrennen
Idem.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan is het al snel niet meer cup C, want de letter is de grootte van je borsten in verhouding tot je omvang, dus als je heel erg dun bent (en dus een kleine omvang hebt) heb je met een beetje grote borsten automatisch een hogere letter.
Ja, ik ben zo'n meisje.
Voorbeeld ? Context ?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is het zo moeilijk voor een vrouw om gewoon eerlijk te zijn
een kussen is lekker om tegenaan te hangen, probeer het eens!quote:Op woensdag 13 december 2006 00:02 schreef McNasty het volgende:
Ik doe dat meestal niet, met vlagen(ik heb nogal last van mijn hormonen zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 13 december 2006 00:03 schreef Cracka-ass het volgende:
Waarom zeuren vrouwen altijd over alles?
Ik wil niet echt zeggen dat we vaak overdrijven. Wij denken gewoon ruimer en mannen denken nogal simpel. Dat is het hem denk ik zomaarquote:Op woensdag 13 december 2006 10:01 schreef vliegfiets het volgende:
Waarom communiceren vrouwen op zo'n vreemde manier?
Ze overdrijven vaak.
Ze halen dingen uit zn verband.
Ze vatten je verkeerd op.
En ook kunnen ze er niet tegen als je zegt ''kook jij? jij bent de vrouw. (niet dat ik niet zou koken)
Ze verwachten ook van de man dat die alle klussen in en om huis doet.
enz.
Wat wil je hier nu precies mee zeggen?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
Mannen zijn gespierder dan vrouwen, dit geldt ook voor de hartspier. Als gevolg hiervan wordt er bij de man meer bloed rondgepompt, en daardoor koelen de uiteinden (handen en voeten) minder snel af.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:52 schreef avotar het volgende:
Waaorm hebben vrouwen het altijd zo koud?
quote:Wat is het meest favoriete artikel uit de huis-tuin-en-keuken-categorie dat jullie graag in je kutje proppen?
quote:En wie van de vrouwen gebruikt de gsm ook voor persoonlijk trilplezier?
Geen. Ik zie mezelf geen rare fratsen uithalen met elektrische tandenborstels, komkommers of kaarsen oid.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:23 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Op herhaling dan maar:
[..]
[..]
Ok vooruit dan maarquote:Op woensdag 13 december 2006 02:13 schreef Godshand het volgende:
Toen ik een jaar of tien was? Ja! Maar dan niet in kanten ondergoed, maar in flanellen nachthemd.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:24 schreef Bastard het volgende:
Springen jullie echt in jullie kanten ondergoed op het bed? Eventueel luid zingend met een borstel als microfoon in de hand?
Ik heb het wel eens gedaan, jaquote:Op woensdag 13 december 2006 11:24 schreef Bastard het volgende:
Springen jullie echt in jullie kanten ondergoed op het bed? Eventueel luid zingend met een borstel als microfoon in de hand?
Mijn fantasie word bewaarheidquote:Op woensdag 13 december 2006 11:26 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of tien was? Ja! Maar dan niet in kanten ondergoed, maar in flanellen nachthemd.![]()
Dat moest ik leren, heb een overduidelijke vriend, kan dus wel, maar moet je aan werkenquote:Op woensdag 13 december 2006 00:14 schreef DropjesLover het volgende:
weet ik eerlijk niet, ik houd niet zo van vrouwenquote:waarom zijn vrouwen onderling zo gemeen?
even in de spiegel kijken en ik ga altijd alleen, oh en natuurlijk roddelen(dat was toch wat je wilde horen?)quote:doen jullie echt geile sexspelletjes op t toilet?/[quote]geloof het wel, maar niet allemaal.[quote]
wat doen jullie in godsnaam allemaal op t toilet (naast de de boodschap)? en waarom gaan jullie nooit alleen?
Je kan beter dromen over een prins dan vastzitten aan een eikel.Maar goed, volgens mij wordt dat altijd wel minder als je ouder wordt.quote:waarom willen (bijna) alle vrouwen zich zo graag aan iemand/een droombeeld vastklampen? (ter illustratie, zie sex&city hoofdrolspeelster "dinges")
Dat is leuk en maakt dat je je mooi voelt en gewild.quote:waarom moeten mannen jullie altijd versieren/naar jullie toe komen?
Nou, succes dan!quote:en zo kan k dr nog een hoop bedenken, maar k kom dr ff niet op...
1. ?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:01 schreef vliegfiets het volgende:
Waarom communiceren vrouwen op zo'n vreemde manier?
Ze overdrijven vaak.
Ze halen dingen uit zn verband.
Ze vatten je verkeerd op.
En ook kunnen ze er niet tegen als je zegt ''kook jij? jij bent de vrouw. (niet dat ik niet zou koken)
Ze verwachten ook van de man dat die alle klussen in en om huis doet.
enz.
Ik niet hoor. Ik zit op bed met een laptop op schoot.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:24 schreef Bastard het volgende:
Oh ja, vreselijk... Sommige van mijn vriendinnen beginnen ook steevast over jongens te praten, en komen dan binnen een half uurtje terecht bij de meest diepzinnige analyses over vriendschap en liefde en hoe je met anderen omgaat en weet ik wat allemaal. Terwijl dat toch echt dingen zijn die je alleen maar kapot kunt analyseren, die je eigenlijk gewoon moet doen.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en wat ik irritant aan vrouwen vind is dat alle gesprekken altijd over henzelf of anderen gaan.
Ik schaam me ook dood als zoiets gebeurt, dus gebeurt het niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:30 schreef AudreyHepburn het volgende:
Nog iets wat wel typisch vrouwelijk is:
Als een man bij een vrouw in bed die hij net kent perongeluk een scheet laat zegt hij sorry en de kous is af. Vrouwen daarentegen gaan dood van pure schaamte als dat gebeurt. Die ene aflevering van Sex & The City, waarin Carrie overtuigd is dat een man haar niet meer wil zien omdat ze scheet in zijn bed heeft gelaten perongeluk. Zo herkenbaar.
Dat eerste is volgens mij meer een fantasie van mannen, dan dat het werkelijk gebeurt, behalve in pornofilms. En we weten allemaal dat die reuze realistisch zijnquote:Op woensdag 13 december 2006 11:23 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Op herhaling dan maar:
[..]
[..]
Ja nou, ik schaam me dus ook dood. Maar waarom mannen dan niet ?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:33 schreef angelfist het volgende:
[..]
Ik schaam me ook dood als zoiets gebeurt, dus gebeurt het niet.
Geen idee waarom.
Ik niet, soms WIL ik niet eens klaarkomen.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:16 schreef spliffy het volgende:
Vreemd inderdaad, want je clit zit toch duidelijk aan de buitenkant.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Ook een misvatting, dat vrouwen een sterke drang hebben om dingen in hun kut te stoppen, en dat ze ook zo masturberen
Dat mannen daar geen idee van hadden was toch al veel langer bekend?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad, want je clit zit toch duidelijk aan de buitenkant.
Dat dusquote:Op woensdag 13 december 2006 11:37 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoewel je soms inderdaad het idee krijgt dat mannen dat niet weten.
Dat jullie (het overgrote deel althans) masturberen door met je klitje te spelen snap zélfs ik nog...quote:Op woensdag 13 december 2006 11:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Ook een misvatting, dat alle vrouwen een sterke drang hebben om dingen in hun kut te stoppen, en dat ze ook zo masturberen
Misschien denkt men dat omdat vibrators toevallig de vorm hebben van een penis? Het voelt over het algemeen niet fijn om er een koud, hard voorwerp in te stoppen. En over een huis-tuin-en-keukenspeeltje: waarom denk je dat de Braun Oral-B zo goed verkoopt?
(En nee, ze stoppen hem er niet in)
Maar jij wel, natuurlijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat mannen daar geen idee van hadden was toch al veel langer bekend?.
[..]
Dat dus.
Maar ook in mannen die op het hysterische af blijven pushen "kom je bijna klaar" en half instorten als dat niet zo isquote:Op woensdag 13 december 2006 11:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben meer teleurgesteld in mannen voor wie hun eigen orgasme een soort uitknop is. Dat ze klaarkomen en dan meteen gaan roken/Xboxen/slapen. Zo van: ik ben klaar. Doegie !
Godzijdank weet de mijne dat heel goedquote:Op woensdag 13 december 2006 11:37 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoewel je soms inderdaad het idee krijgt dat mannen dat niet weten.
niet kunnen?Ik drink nu nauwelijks meer, maar ik weet zeker dat ik je onder tafel had gedronken toen ik 19 was.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:11 schreef MooieLuL het volgende:
omdat het een kutspel is.quote:waarom houden vrouwen niet van voetbal ?
dat zjn niet alle vrouwen, en ook niet altijd.quote:waarom zijn vrouwen altijd onzeker?
Kunnen we dat niet dan?quote:waarom kunnen vrouwen niet rationaliseren?
idemquote:waarom kunnen vrouwen niet discussieren?
omdat alle vrouwen geil zijn en mannen niks presteren, nou goed!quote:waarom zijn alle vrouwen hoeren ?![]()
Ja wat nou!?quote:nou ?![]()
Nou, jij mag dat wel weten, maar ik las ooit eens in een topic over iemand die dacht dat 'masturberen met de douchekop' inhield dat de dames hem er instoptenquote:Op woensdag 13 december 2006 11:39 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
Dat jullie (het overgrote deel althans) masturberen door met je klitje te spelen snap zélfs ik nog...![]()
![]()
Maar ik was gewoon nieuwsgierig of vrouwen ook behoefte hebben aan 'vulling' zeg maar... Kennelijk niet zo erg dus.
Of 's ochtends als je net wakker aan het worden bent en nog half ligt te dromen.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Godzijdank weet de mijne dat heel goed![]()
Nog iets over sex: mannen begrijpen vaak niet dat vrouwen minder vaak 'instant geil' zijn zoals zij.
Zijn ze verbaasd dat je niet zomaar zin hebt om twee uur 's middags net nadat je de was hebt opgehangen en de plee hebt schoongemaakt.
Dat doe ik meestal juist zelf.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:40 schreef Bastard het volgende:
Waarom moeten mannen altijd het woord doen? Als er besteld word in een restaurant bijvoorbeeld.. of een pizza moet worden besteld ofzo.. en dan achteraf commentaar leveren. Bel of zeg het dan lekker zelf
TIP!quote:Op woensdag 13 december 2006 11:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nog iets over sex: mannen begrijpen vaak niet dat vrouwen minder vaak 'instant geil' zijn zoals zij.
Zijn ze verbaasd dat je niet zomaar zin hebt om twee uur 's middags net nadat je de was hebt opgehangen en de plee hebt schoongemaakt.
Ik lever nooit commentaar , maar vind het inderdaad wel prettig als hij bestelt, dat geeft me misschien het gevoel dat hij voor me wil zorgen? nooit zo over nagedacht eigenlijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:40 schreef Bastard het volgende:
Waarom moeten mannen altijd het woord doen? Als er besteld word in een restaurant bijvoorbeeld.. of een pizza moet worden besteld ofzo.. en dan achteraf commentaar leveren. Bel of zeg het dan lekker zelf
Waarom kunnen mannen niet tussen de regels door lezen?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
Inderdaad. Maar gelukkig is er een aangename grijze zone tussen beide uitersten.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar ook in mannen die op het hysterische af blijven pushen "kom je bijna klaar" en half instorten als dat niet zo is
Bij ons is het juist andersom, hij is ooit teleurgesteld dat ik niet zo overdreven enthousiast ben...quote:Op woensdag 13 december 2006 11:41 schreef QCC het volgende:
Waarom worden vrouwen boos als haar partner niet enthousiast genoeg reageert? Sommige mensen zijn niet zo heel uitbundig van zichzelf en dat wordt ons dan verweten. M'n vrienden hebben daar ook last van bij hun vriendinnen..
Als ik nog half slaap, vind ik het juist altijd wel lekker...quote:Op woensdag 13 december 2006 11:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Of 's ochtends als je net wakker aan het worden bent en nog half ligt te dromen.
Vrouwen hebben nou eenmaal geen ODOL waar ze vanaf moeten.
Of is dit mijn persoonlijke frustratie?
Oh, maar ik zeg ook niet altijd zonder meer nee! Het begrip 'zin maken' is mij wel bekendquote:
Ja, en dat jij dan eigenlijk nog ligt te slapen en nog gelukzalig een uur langer zou kunnen blijven liggen. En dat hij dan zo begint, en dat het eigenlijk dan wel fijn is, maar dat je nog liever gewoon zou willen blijven slapen. En als je dan zegt "Ik was eigenlijk nog aan het slapen", dat hij dan zegt "Ik was te wakker om verder te slapen. Wees blij, ik had ook kunnen gaan stofzuigen of Xboxen, en dan was je ook wakker geworden."quote:Op woensdag 13 december 2006 11:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Of 's ochtends als je net wakker aan het worden bent en nog half ligt te dromen.
Vrouwen hebben nou eenmaal geen ODOL waar ze vanaf moeten.
Of is dit mijn persoonlijke frustratie?
Herkenbaar, vreselijk is dat, terwijl je nog wel even door zou kunnen gaan met andere dingen.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:37 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik ben meer teleurgesteld in mannen voor wie hun eigen orgasme een soort uitknop is. Dat ze klaarkomen en dan meteen gaan roken/Xboxen/slapen. Zo van: ik ben klaar. Doegie !
Ik ben zelf ook erg introvert. Ik voel me altijd een beetje ongemakkelijk bij 'enthousiaste' mensen, mijn vriend idem.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:41 schreef QCC het volgende:
Waarom worden vrouwen boos als haar partner niet enthousiast genoeg reageert? Sommige mensen zijn niet zo heel uitbundig van zichzelf en dat wordt ons dan verweten. M'n vrienden hebben daar ook last van bij hun vriendinnen..
Omdat het volledig onmogelijk is voor de 'gemiddelde' man om te begrijpen wat een vrouw nou weer bedoeld of wil of juist niet wil. Wees eerlijk als je iets niet wil of juist wel en doe geen toezeggingen die nergens over gaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom kunnen mannen niet tussen de regels door lezen?![]()
Voel me niet eens aangesproken, dat merk je toch gelijk in het begin hoe enthousiast hij is.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:41 schreef QCC het volgende:
Ja inderdaad, wees dan duidelijkquote:Op woensdag 13 december 2006 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat het volledig onmogelijk is voor de 'gemiddelde' man om te begrijpen wat een vrouw nou weer bedoeld of wil of juist niet wil. Wees eerlijk als je iets niet wil of juist wel en doe geen toezeggingen die nergens over gaan.
Het duidelijk zijn heb ik het niet eens over, dat is bij voorbaat al kansloos.
Je kan het ook zien dat mannen slecht kunnen luisteren.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat het volledig onmogelijk is voor de 'gemiddelde' man om te begrijpen wat een vrouw nou weer bedoeld of wil of juist niet wil. Wees eerlijk als je iets niet wil of juist wel en doe geen toezeggingen die nergens over gaan.
Het duidelijk zijn heb ik het niet eens over, dat is bij voorbaat al kansloos.
Maar dat kunnen mannen ook heel goed hoor, van het ene onderwerp overspringen naar het andere.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wees dan duidelijkIk heb niet aan een half woord voldoende.. een vrouw kan ergens aan denken..en dan plompt verloren daarover een vraag stellen tegen je.. en dan moet ik maar gaan raden waar zij zich mee bezig hield
Dat doen sommige mannen ook hoor.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wees dan duidelijkIk heb niet aan een half woord voldoende.. een vrouw kan ergens aan denken..en dan plompt verloren daarover een vraag stellen tegen je.. en dan moet ik maar gaan raden waar zij zich mee bezig hield
Dat is het dus niet. Maar als een vrouw ergens geen zin in heeft hoor ik regelmatig we zien wel. Zeg dan gewoon nee, weer eerlijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Vrouwen communiceren indirect met veel woorden, mannen direct met weinig woorden. Als we dat gewoon van elkaar zouden aannemen en proberen te begrijpen in plaats van van de ander te eisen zich aan de ander aan te passen qua communicatie, zouden we een eind komen.
Teleurgesteld vind ik ook weer zo'n groot woord. Maar ik vind het wel een beetje cliche dat vrouwen het niet erg vinden en of niet zo nodig hoeven klaar te komen. Nee het is geen must elke keer nee maar ik zou toch wel regelmatig mn hoogtepunt willen bereiken hoor! Of ben ik nou zo vreemd?quote:Op woensdag 13 december 2006 00:16 schreef spliffy het volgende:
Da's wel waar ja. En dan later zeggen "ik moet me altijd aan jou aanpassen!"quote:Op woensdag 13 december 2006 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is het dus niet. Maar als een vrouw ergens geen zin in heeft hoor ik regelmatig we zien wel. Zeg dan gewoon nee, weer eerlijk.
Maar mannen doen dat dus ook....ze veinzen bijv. enthousiasme en zeggen diplomatieke dingen...vaak doen ze dat denk ik om het vrouwtje niet boos te makenquote:Op woensdag 13 december 2006 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is het dus niet. Maar als een vrouw ergens geen zin in heeft hoor ik regelmatig we zien wel. Zeg dan gewoon nee, weer eerlijk.
Als we daarentegen wel de moeite nemen om te luisteren en aan het eind van het verhaal met het perfecte oplosplan komen is het ook weer niet goedquote:Op woensdag 13 december 2006 11:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan het ook zien dat mannen slecht kunnen luisteren.Het is toch bekend dat (de meeste) vrouwen
nu eenmaal meer woorden nodig hebben om duidelijk te maken wat ze willen en/of bedoelen.
Nee, dat is wel het doel van de hele operatie zal ik maar zeggenquote:Op woensdag 13 december 2006 11:59 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Teleurgesteld vind ik ook weer zo'n groot woord. Maar ik vind het wel een beetje cliche dat vrouwen het niet erg vinden en of niet zo nodig hoeven klaar te komen. Nee het is geen must elke keer nee maar ik zou toch wel regelmatig mn hoogtepunt willen bereiken hoor! Of ben ik nou zo vreemd?![]()
Vrouwen willen dan ook geen oplosplan, maar een luisterend oor, Mars/Venus verhaal je kent het wel.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als we daarentegen wel de moeite nemen om te luisteren en aan het eind van het verhaal met het perfecte oplosplan komen is het ook weer niet goed.
Pardon??? Dat zijn niet alle vrouwen hoor, ik dronk je voorheen ook zo onder de tafel hoor en ik kan nu nog steeds met gemak een competitie bier drinken aan , maar dan wel graag op een zaterdagavond ofzo, als ik maar iig niet vroeg op moet.quote:waarom kunnen vrouwen geen bier drinken ?
Het doel is kinderen maken. Maare t is toevallig ook lekker om te doen he.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nee, dat is wel het doel van de hele operatie zal ik maar zeggen![]()
Vrouwen willen geen oplossing, maar begrip. Dat is echt iets dat mannen niet (willen) snappen. Als een vrouw ergens mee zit, is vaak even luisteren en een knuffel voldoende. Vrouwen kunnen best hun eigen problemen oplossen, alleen willen ze soms hun ei even kwijt.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als we daarentegen wel de moeite nemen om te luisteren en aan het eind van het verhaal met het perfecte oplosplan komen is het ook weer niet goed.
Het gaat hier niet over mannen, das een ander topicquote:Op woensdag 13 december 2006 12:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar mannen doen dat dus ook....ze veinzen bijv. enthousiasme en zeggen diplomatieke dingen...vaak doen ze dat denk ik om het vrouwtje niet boos te maken![]()
Het vrouwelijk orgasme draagt daar niet direct aan bij.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:05 schreef vliegfiets het volgende:
[..]
Het doel is kinderen maken. Maare t is toevallig ook lekker om te doen he.
Ze hebben dus eigenlijk een spraakgebrek ofzoquote:Op woensdag 13 december 2006 11:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan het ook zien dat mannen slecht kunnen luisteren.Het is toch bekend dat (de meeste) vrouwen
nu eenmaal meer woorden nodig hebben om duidelijk te maken wat ze willen en/of bedoelen.
Het zal wel ook per vrouw verschillen, sommige hebben veel meer nodig om klaar te komen.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:59 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Teleurgesteld vind ik ook weer zo'n groot woord. Maar ik vind het wel een beetje cliche dat vrouwen het niet erg vinden en of niet zo nodig hoeven klaar te komen. Nee het is geen must elke keer nee maar ik zou toch wel regelmatig mn hoogtepunt willen bereiken hoor! Of ben ik nou zo vreemd?![]()
Je zou toch denken dat een oplosplan in ieder geval bewijst dat ze geluisterd hebben. Dat je dan geen behoefte hebt aan het plan omdat je het zelf prima kan is een tweede, maar het is vooruitgang ten opzichte van de "ja lieve" mompelende man die zich afvraagt wanneer het geluid van het voetbal eindelijk weer aanmag.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vrouwen willen dan ook geen oplosplan, maar een luisterend oor, Mars/Venus verhaal je kent het wel.![]()
Nou, soms is het wel fijn als iemand de situatie even duidelijk kan neerzetten, als je zelf het overzicht kwijt bent. Maar goed, als je op zoek bent om een oplossing, vraag je daar wel om.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat een onzin, ze verbloemen en verzachten alles met meer woorden, komen dus minder bot over. (vaak)quote:Op woensdag 13 december 2006 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben dus eigenlijk een spraakgebrek ofzo
Dat is echt weer een vreemde conclusie uit bovenstaand verhaal...quote:Op woensdag 13 december 2006 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben dus eigenlijk een spraakgebrek ofzo
Ze hebben dus gewoon moeite met zich begrijpbaar uit te drukken en creëren in hun gedraai rond de waarheid een hoop onbegrip.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat een onzin, ze verbloemen en verzachten alles met meer woorden, komen dus minder bot over. (vaak)![]()
Ik zou uitkijken met het gebruik van de term 'normaal' hierquote:Op woensdag 13 december 2006 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben dus gewoon moeite met zich normaal uit te drukken en creëren in hun gedraai rond de waarheid een hoop onbegrip.
En als je nu -voor de grap- even je oogkleppen afzet, wat zie je dan?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben dus gewoon moeite met zich normaal uit te drukken en creëren in hun gedraai rond de waarheid een hoop onbegrip.
Jawel. Door het vrouwelijk orgasme 'geleidt' het zaad beter of zoiets. maar mijn doel van seks is verre van zwanger worden. en één orgasme is toch wel het minimale.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het vrouwelijk orgasme draagt daar niet direct aan bij.
Voor andere vrouwen is het anders prima te begrijpen.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben dus gewoon moeite met zich begrijpbaar uit te drukken en creëren in hun gedraai rond de waarheid een hoop onbegrip.
Dat zeker, maar dan krijg je weer die "tussen de regels door lezen. Mannen snappen dan dus nietquote:Op woensdag 13 december 2006 12:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat een oplosplan in ieder geval bewijst dat ze geluisterd hebben. Dat je dan geen behoefte hebt aan het plan omdat je het zelf prima kan is een tweede, maar het is vooruitgang ten opzichte van de "ja lieve" mompelende man die zich afvraagt wanneer het geluid van het voetbal eindelijk weer aanmag.
Mja, ik zei ook "direct", want je kunt prima zwanger worden zonder zelf klaar te komen.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:12 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Jawel. Door het vrouwelijk orgasme 'geleidt' het zaad beter of zoiets. maar mijn doel van seks is verre van zwanger worden. en één orgasme is toch wel het minimale.
Neuj, integendeel, waarom denk je dat vrouwen er mooier uitzien? Omdat ze lieflijkheid uitstralen.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben dus gewoon moeite met zich begrijpbaar uit te drukken en creëren in hun gedraai rond de waarheid een hoop onbegrip.
Waarom ze er mooier uitzien? Blijkbaar omdat ze het van hun verbale communicatie niet moeten hebbenquote:Op woensdag 13 december 2006 12:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neuj, integendeel, waarom denk je dat vrouwen er mooier uitzien? Omdat ze lieflijkheid uitstralen.
Mooie lieve woordjes zodat mannen als was in hun handen worden.![]()
En sommige mannen niet van hun intelligentiequote:Op woensdag 13 december 2006 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom ze er mooier uitzien? Blijkbaar omdat ze het van hun verbale communicatie niet moeten hebben![]()
Ik ben acuut helemaal overtuigd van het vrouwelijk talent voor nuancequote:Op woensdag 13 december 2006 12:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
En sommige mannen niet van hun intelligentie![]()
Ze kunnen anders sneller een man ompraten dan een man een vrouw.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom ze er mooier uitzien? Blijkbaar omdat ze het van hun verbale communicatie niet moeten hebben![]()
is dat een kwestie van uiterlijk of wil?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze kunnen anders sneller een man ompraten dan een man een vrouw.![]()
Je lijkt wel een meeloper, met je hartjes en knipoogjes, je wil het goede van beide kanten?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben acuut helemaal overtuigd van het vrouwelijk talent voor nuance.
Wie niet?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
je wil het goede van beide kanten?![]()
Beide, mits de man een zwak ervoor heeft natuurlijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
is dat een kwestie van uiterlijk of wil?
Dit in tegenstelling tot het koppige volk aan de andere kant van de lijnquote:Op woensdag 13 december 2006 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
Aangezien het een bot volk is, doen ze natuurlijk niets wat ze absoluut niet willen.
En waarom zou een man een vrouw willen overtuigen?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beide, mits de man een zwak ervoor heeft natuurlijk.
Aangezien het een bot volk is, doen ze natuurlijk niets wat ze absoluut niet willen.
1) Niet elke vrouw is zo, ik haal alleen wat ik nodig heb. punt.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:35 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Vraag 1t/m 12
Sorry, dat zou je aan een man moeten vragen.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En waarom zou een man een vrouw willen overtuigen?
- Directquote:Op woensdag 13 december 2006 12:35 schreef Mr_Belvedere het volgende:
- Veel vragen -
Roken is nooit aantrekkelijk tochquote:Op woensdag 13 december 2006 13:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat het volgens mij ook is, is dat er een groep vrouwen is die gewoon ook niet zoveel op heeft met typische vrouwenmaniertjes. Maar blijkbaar is shagroken en bierdrinken tijdens het samen TopGear kijken niet zo aantrekkelijk ofzo..
Sssstt! Laat de mannen nu in de waan dat alle vrouwen op dezelfde hoop zijn te gooien.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat het volgens mij ook is, is dat er een groep vrouwen is die gewoon ook niet zoveel op heeft met typische vrouwenmaniertjes.
Zeker met het verder terugdringen van de roker uit het straatbeeld wordt het steeds meer een fetish voor sommige mensen, dus nooit is een groot woord.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Roken is nooit aantrekkelijk toch
quote:Op woensdag 13 december 2006 12:51 schreef Levitation het volgende:
- NU!
Hmmm... ben half Latino... wat morgen kan moet je vooral overmorgen doen!![]()
Komen we weer terug op dat vertrouwensding denk ik.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:32 schreef Ra-z het volgende:
Waarom moeten wij accepteren dat vriendinlief tig mannelijke vrienden heeft waar ze mee gaat stappen zuipen enz enz en die gasten willen stuk voor stuk haar wel eens palen.
En waarom krijg je altijd gezeur als je gewoon een vriendin hebt waar als je je verveelt eens mee gaat eten, wat drinken, soms eens meegaat stappen met vriendinlief erbij en heel soms eens blijft slapen ( geen sex nu niet nooit niet ).
Nou nou?
Met lieve vrouwenquote:Op woensdag 13 december 2006 12:51 schreef Levitation het volgende:
- Conclusie
Met wat voor vrouwen ga jij om?![]()
![]()
Ik snap niet waarom mannen niet van dansen houden.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:09 schreef Litpho het volgende:
Om zelf ook maar eens een vraag te stellen: waarom zijn vrouwen in het algemeen zo wild enthousiast over dansen?
Idem voor H&M! Leg het me uit dames, please!quote:Op woensdag 13 december 2006 12:35 schreef Mr_Belvedere het volgende:
- IKEA. Wat is zo magisch of speciaal aan IKEA!?!?!?
Simpel, kan het niet en wil het niet kunnen,quote:Op woensdag 13 december 2006 14:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mannen niet van dansen houden.
Er zijn twee soorten mensen die van nature een aardig ritmegevoel hebben: Vrouwen en mongolen. Als een doorsnee man al poogt te dansen denkt hij dat hij meteen geassociëerd wordt met die laatste categorie. Meestal klopt dat wel en we hebben ook niet zo'n zin om ons gedoe terug te zien op feestjes, partijen en Youtube.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik snap niet waarom mannen niet van dansen houden.
De Ikea.. daar hebben ze zowat alles!! alles wat je maar eventueel nodig hebt. Vaak ook nog redelijk mooi en goedkoop. Dus erg prettig als je veel nodig hebt en geen zin hebt om overal heen te gaan, winkel in, winkel uit.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:18 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Idem voor H&M! Leg het me uit dames, please!![]()
dat ken ik jaquote:Op woensdag 13 december 2006 12:35 schreef Mr_Belvedere het volgende:
- NU!. Alle dingen die jullie storen moeten NU opgelost worden. TV uit, stofzuiger of vaatdoek en er moet NU opgeruimd worden, want het ligt jullie NU in de weg. Moet dat echt?
Daar hebben vrouwen toch juist wél zin in?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De Ikea..[...]
en geen zin hebt om overal heen te gaan, winkel in, winkel uit.
Nee, da's alleen uit pure noodzaak.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Daar hebben vrouwen toch juist wél zin in?
Nou ik niet, of het moet dus noodzakelijk zijn omdat het maar nergens te vinden is (wat je ook zoekt). Maar anders hou ik het liever bij 1 winkel.quote:Op woensdag 13 december 2006 14:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Daar hebben vrouwen toch juist wél zin in?
Ik denk dat lezen net zo moeilijk is als luisteren.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:39 schreef Bengeltje het volgende:
Waarom willen mannen altijd persoonlijk een antwoord krijgen er komen telkens de zelfde vragen.
Even terug lezen en zie dat er al veel vragen al tig keer beantwoord zijn.
Het is een moeilijke opgave voor ze.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk dat lezen net zo moeilijk is als luisteren.![]()
- Ik bén te dikquote:Op woensdag 13 december 2006 15:39 schreef Metro2005 het volgende:
Ok, inhakend op dat laatste.
Waarom vinden alle vrouwen zichzelf zoveel te dik? en is het waar dat vrouwen bji een man meer naar uitstraling en innerlijk kijken dan naar uiterlijk? een man schijnt juist weer meer naar uiterlijk te kijken (misschien dat vrouwen zich daarom ook altijd 10x opmaken en zich druk maken om een klein babyvet rolletje)
Je beantwoordt je eigen vraag al. Zolang mannen ons blijven 'vleeskeuren', willen wij er leuk uitzien.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:39 schreef Metro2005 het volgende:
Ok, inhakend op dat laatste.
Waarom vinden alle vrouwen zichzelf zoveel te dik? en is het waar dat vrouwen bji een man meer naar uitstraling en innerlijk kijken dan naar uiterlijk? een man schijnt juist weer meer naar uiterlijk te kijken (misschien dat vrouwen zich daarom ook altijd 10x opmaken en zich druk maken om een klein babyvet rolletje)
Dat is trouwens wel een goed punt. Ik denk dat wij minder snel op een mooie man zonder inhoud vallen, dan mannen op een prachtig dom blondje. Kijk maar naar Beauty & the Nerd.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
- Volgens mij wel. Ik heb echt een hekel aan mooie mannen die zich ook gedragen van "kijk mij eens een mooie man zijn". Dat is uiterlijk zonder inhoud, vreselijk!Geef mij dan maar een man die intelligent, vriendelijk en grappig is!
![]()
Zien wij dat zo?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:49 schreef Jajong het volgende:
Waarom zien jullie sex met meerdere vrouwen erbij als bedreiging?
We onthouden niks, want we leven niet in het verledenquote:Op woensdag 13 december 2006 15:42 schreef Bengeltje het volgende:
Het is een moeilijke opgave voor ze.![]()
Als er iets is wat vrouwen wél doen, is dat het wel.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
We onthouden niks, want we leven niet in het verleden
Wat dat betreft ben ik niet echt een standaard vrouw. Ik heb daar gewoon een te slecht geheugen voor.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:57 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als er iets is wat vrouwen wél doen, is dat het wel.
Cliche!quote:- Direct. Waarom zijn vrouwen doorgaans niet direct? Als er boodschappen gedaan moeten worden en je hebt vijf dingen nodig, komen ze met dertig dingen thuis, behalve die vijf die nodig waren. Omdat al die andere dingen "zo leuk" zijn.
Nou ik ben nou eenmaal niet zo'n goede TomTom, dus dan moet je het me niet vragen. Schaf dan een echte TomTom aan. Jullie weten het toch altijd beter?quote:- Informatieverstrekking. Info geven achteraf waar je helemaal niks aan hebt. "Die kruising daarvoor hadden we rechts gemoeten!". Kun je dat niet eerder zeggen of functioneert die hersenkwab pas minuten na de vergissing?
Nou dat doe ik dus ook niet dagelijks ofzo...quote:- Windowshoppen. Eeuwenlang voor elke etalage blijven staan en maar kijken. En kijken. En kijken. En kijken. En niet kopen, maar kijken. Staren. ... What the fuck!?
Kom ik maar af en toe (mij te ver) maar ze hebben er simpelweg veel en veek keuze in dingen om het huis mooier te maken! Meer dan bij anderen vaak. Dus als we het doen doen we het wel meteen goed!quote:- IKEA. Wat is zo magisch of speciaal aan IKEA!?!?!?
Omdat het gewoon ranzig en echt overkomt. Dat is toch gewoon niet fijn om naar te kijken? Naja, zelfde reden eigenlijk waarom jullie dus romantische films niet kijken...quote:- Geweld, dood en verderf. Een film kijken tjokvol lijken, bloed en kogels resulteert bijna gegarandeerd in een angstige vriendin die wil dat ik nooit meer zo'n film met haar kijk. Waarom zien jullie niet dat het nep is?
I.t.t. die terroristische kutfilms gaat dit tenminste over vrolijkheid en liefde. En intimiteit. En daar wordt ons humeur ook stukken beter van. En waar je vrolijk van wordt is leuk toch?!quote:- Romantische kutfilms. Zwijmel, bla bla, dansen, springen, lief doen, high society chick meets low society boy, dat soort films. Wat is er toch zo leuk aan al die romantische komedies?
Cliche, weet niet waar je het over hebt. Dat doe ik nooit! En zeker niet met mn mama!quote:- Telefoneren. Zeventien keer per dag je moeder bellen omdat je haar mist en nog geen vijf minuten geleden nodig had om een bepaald iets te vragen. Vraag het je vriend niet, vraag het niet in één keer, maar nee. Zeventien keer bellen per dag. What the hell? Geheugencapaciteit op of zo?
Dan moet je je maar focussen. Als wij het wel kunnen, waarom jullie dan niet? Zijn jullie dan echt het minder intelligente soortquote:- Associaties tot in de zesentwintigste macht. Jullie beginnen een verhaal over onderwerp A. Dan heb je het opeens over B, C, D en de rest van het hele focking alfabet zodat de man totaal niet meer weet waar het over gaat. Dan OPEENS komt onderwerp A terug en vraag je de mening van je vent. Die is ondertussen allang vergeten waar het in vredesnaam over ging. En dan worden jullie boos. We snappen er echt geen reet van. Zijn wij te simpel of kunnen jullie niet focussen?
Daar staan interessante verhalen in over ervaringen van mensen, onderzoeken enz. waar je nog veel van kan leren en werkelijk wat aan heb in het dagelijks levenquote:- Viva, Flair, Vriendin, Mijn Geheim Wat staat daar nu voor zinnigs in? Wat is zo leuk aan die bladen? Is gewoon roddelen en MSN al niet genoeg?
Omdat we van te voren weten dat het anders gewoon NIET gebeurt wegens jullie super korte termijn geheugentje en wij dus geen zin hebben om het 10 keer te gaan zeggen!?!quote:- NU!. Alle dingen die jullie storen moeten NU opgelost worden. TV uit, stofzuiger of vaatdoek en er moet NU opgeruimd worden, want het ligt jullie NU in de weg. Moet dat echt?
Ja daar worden we heel blij en vrolijk van. Staat dus leuker dan van die depressief makende kleuren. Zo simpel ligt het!quote:- Kleurtjes. Waarom moet alles zo kleurig, fleurig en vrolijk? Worden jullie echt zo blij van kleurtjes?
Variatie is leuk! En nodig op zn tijd!quote:- Design en inrichting. Alle design gemaakt door mannen is fout. Vrouwen kunnen alles veel beter inrichten en weten wat goed voor ons is. Kaarsjes hier, lampjes daar. Alsof er in ieder van jullie een soort van Jans de Bouvrie schuilt die continu aan de gang is het weer net effe anders in te richten. Zeker als het oude interieur al zes maanden oud is en de nieuwe IKEA catalogus komt er aan
Ik ben absoluut niet bang voor autorijden en kan het ook redelijk goed.quote:- Autorijden. Waarom zijn jullie zo bang voor grote vrachtwagens en zo?
Ik kan me nauweljks voorstellen dat mannen snel tegen een vrouw zullen zeggen dat ze er lelijk uitziet als ze niet helemaal eruit ziet als een fotomodelquote:Op woensdag 13 december 2006 15:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
- Ik bén te dik![]()
- Volgens mij wel. Ik heb echt een hekel aan mooie mannen die zich ook gedragen van "kijk mij eens een mooie man zijn". Dat is uiterlijk zonder inhoud, vreselijk!Geef mij dan maar een man die intelligent, vriendelijk en grappig is!
![]()
- Een van de redenen dat vrouwen zich te dik vinden (ook als ze dat misschien niet zijn), is omdat mannen zo enorm visueel zijn ingesteld. Heb je enig idee wat je als vrouw/meisje te horen krijgt als je niet aan het ideaalbeeld voldoet?? (Zowel van vrouwen als mannen, overigens)
Waarom kennen vrouwen het begrip "jouw probleem is niet mijn probleem" nietquote:Op woensdag 13 december 2006 16:03 schreef Sunshine2006 het volgende:
Omdat we van te voren weten dat het anders gewoon NIET gebeurt wegens jullie super korte termijn geheugentje en wij dus geen zin hebben om het 10 keer te gaan zeggen!?!
Simpel... we maken het gewoon jouw probleem.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:08 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Waarom kennen vrouwen het begrip "jouw probleem is niet mijn probleem" niet![]()
ja maar waarom danquote:Op woensdag 13 december 2006 16:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Simpel... we maken het gewoon jouw probleem.![]()
En de man negeert haar volkomen -> ruzie -> elkaar niet begrijpen. En de cirkel is rond!quote:Op woensdag 13 december 2006 16:09 schreef Levitation het volgende:
Simpel... we maken het gewoon jouw probleem.![]()
Waarom trekken mannen zich alleen hun eigen problemen aan, in plaats van mee te leven met die van ons? Als mijn vriend een probleem heeft, is dat voor mij ook mijn probleem.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:08 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Waarom kennen vrouwen het begrip "jouw probleem is niet mijn probleem" niet![]()
omdat vrouwen zovaak van een hele hoop dingen problemen makenquote:Op woensdag 13 december 2006 16:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom trekken mannen zich alleen hun eigen problemen aan, in plaats van mee te leven met die van ons? Als mijn vriend een probleem heeft, is dat voor mij ook mijn probleem.
Even ter illustratie uit een ander topic:quote:Op woensdag 13 december 2006 16:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik kan me nauweljks voorstellen dat mannen snel tegen een vrouw zullen zeggen dat ze er lelijk uitziet als ze niet helemaal eruit ziet als een fotomodel
Da's toch gewoon triest?quote:Op woensdag 13 december 2006 16:51 schreef denka het volgende:
...
De nederlandse vrouwen worden idd steeds dikker. De vrouwen in nerderland zijn net varkens en het worden er steeds meer. Ik ben voor preventief ruimen van deze nutteloze dieren![]()
We moeten terug naar de tijd dat de nederlandse vrouw nog sexy en lekker was..
volgens mij is die tijd er nooit geweest..![]()
quote:Op woensdag 13 december 2006 00:09 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ach, als jullie het eens een keer mee zouden maken, zouden jullie een week lang thuis op de bank liggen. ''Aaaaaau...het doet zo'n zeer, bel een dokter''
Dat hangt van de problemen af. Als er iets ernstigs is gebeurd en jij zit daar mee, prima, dan leven we mee (zelfs als het ons eigenlijk pas via jou raakt). Is het "er is hier al twee dagen niet gestofzuigd", dan hebben we een verschil van mening over de definitie van probleem.quote:Op woensdag 13 december 2006 16:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom trekken mannen zich alleen hun eigen problemen aan, in plaats van mee te leven met die van ons? Als mijn vriend een probleem heeft, is dat voor mij ook mijn probleem.
wat hij zegt dusquote:Op woensdag 13 december 2006 16:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat hangt van de problemen af. Als er iets ernstigs is gebeurd en jij zit daar mee, prima, dan leven we mee (zelfs als het ons eigenlijk pas via jou raakt). Is het "er is hier al twee dagen niet gestofzuigd", dan hebben we een verschil van mening over de definitie van probleem.
en hoe is het om er mee de trap af te rennen?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan is het al snel niet meer cup C, want de letter is de grootte van je borsten in verhouding tot je omvang, dus als je heel erg dun bent (en dus een kleine omvang hebt) heb je met een beetje grote borsten automatisch een hogere letter.
Ja, ik ben zo'n meisje.
Ik weet het eigenlijk niet, ik draag bijna nooit geen bh. Alleen 's nachts niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
en hoe is het om er mee de trap af te rennen?
aha... ja oestrogenen slikken om tieten te krijgen en dan te ondervinden gaat me te verquote:Op woensdag 13 december 2006 17:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet, ik draag bijna nooit geen bh. Alleen 's nachts niet.
Het wiebelt in elk geval flink.
Het wisselt trouwens ook per vrouw hoor. Sommige vrouwen met redelijk grote borsten hebben al pijn als ze wel een bh dragen, en anderen met nog grotere borsten hebben nergens last van.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
aha... ja oestrogenen slikken om tieten te krijgen en dan te ondervinden gaat me te ver
quote:Op woensdag 13 december 2006 18:57 schreef MooieLuL het volgende:
maar waarom zijn alle vrouwen onzeker over hun uiterlijk dan?
quote:
er val altijd wat te klagen, hoe vaak je ook als mooielul zegt dat ze mooi zijn ?
quote:
waarom bespreken vrouwen altijd in detail wat de man misschien wel niet denkt met hun vriendinnen, ipv met de man in kwestie zelf?
quote:
waarom respecteren vrouwen niet als mannen iets voor zichzelf willen houden ?
quote:
waarom linken alle vrouwen hun zelfvertrouwen aan de hoeveelheid aandacht die ze krijgen van mannen ?
quote:
waarom zijn alle vrouwen aandachtsgeil?
Omdat de andere party haar waarschijnlijk niet serieus heeft genomen.quote:
waarom zijn alle vrouwen zo overdreven dramatisch en denken ze altijd maar precies te kunnen weten hoe een ander zich voelt ?
*kuch* Heb toch echt minder woorden gebruikt dan jij...quote:Op woensdag 13 december 2006 19:22 schreef MooieLuL het volgende:
waarom kunnen vrouwen niet communiceren ? vrouwen hebben tenslotte 3 keer zoveel woorden nodig om een punt duidelijk te maken.
kom ik een keer je zwakke geslacht tegemoet, is het nog niet goed.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
*kuch* Heb toch echt minder woorden gebruikt dan jij...![]()
Hoe kan je me tegemoet komen als jij een klaagzin opjengelt?quote:Op woensdag 13 december 2006 19:35 schreef MooieLuL het volgende:
[..]
kom ik een keer je zwakke geslacht tegemoet, is het nog niet goed.
waarom zijn vrouwen nooit tevreden?
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:37 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoe kan je me tegemoet komen als jij een klaagzin opjengelt?![]()
Lekker ding!![]()
Omdat jullie het slecht uitleggen?quote:Op woensdag 13 december 2006 19:47 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
![]()
waarom kunnen vrouwen niet logisch nadenken??
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:34 schreef Cuegirllie het volgende:
misschien is dat ooit ontstaan omdat mannen niet luisteren .. en daardoor meer woorden zijn gaan gebruiken in de hoop dat er dan iets meer blijft hangen
jaah.. ik weet ook doordat vrouwen zoveel praten luisteren jullie niet.. het heeft zo z'n keerzijde
Als ze niet onzeker was, dan was dat niet zo vaak nodigquote:Op woensdag 13 december 2006 19:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoe vaak vertel jij uit je ziel dat je haar de mooiste vindt?
Ieder mens heeft bevestiging nodig. Sommige wat meer dan anderen.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ze niet onzeker was, dan was dat niet zo vaak nodig. Om maar even je tegenvraag te beantwoorden.
De vraag was dan ook "Waarom zijn die sommige dan vrijwel altijd vrouw?"quote:Op woensdag 13 december 2006 20:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ieder mens heeft bevestiging nodig. Sommige wat meer dan anderen.
Heeft het echt iets met onzekerheid te maken?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als ze niet onzeker was, dan was dat niet zo vaak nodig. Om maar even je tegenvraag te beantwoorden.
wat dus onlogisch is, dus vrouwen kunnen niet logisch nadenken.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:03 schreef Cuegirllie het volgende:
omdat ze dus aan het 'algemene schoonheidsideaal' willen voldoen. En ondanks dat de meesten wel weten dat deze neit bestaat en het voor iedereen wat anders is, is er toch een 'algemene' ontstaan. Voldoe je daar niet aan, wordt je onzeker en heb je bevestiging nodig dat je er toch wel mee door kan.
Ik wil best eerlijk zijn, maar gegeven dat ik geen telepaat ben vind ik het vrij lastig om 100% eerlijk te zijn over andermans motieven, laat staan over die van een gehele sekse. Veel vrouwen vertonen in dergelijke situaties gedrag wat ik zou benoemen als onzeker. Of dat er werkelijk iets mee te maken heeft of dat het geheel andere oorzaken heeft, geen idee. Daarom vraag ik het hierquote:Op woensdag 13 december 2006 21:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heeft het echt iets met onzekerheid te maken?
Eerlijk zijn!
Ik vind het geweldig als mijn partner mij op handen draagt!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik wil best eerlijk zijn, maar gegeven dat ik geen telepaat ben vind ik het vrij lastig om 100% eerlijk te zijn over andermans motieven, laat staan over die van een gehele sekse. Veel vrouwen vertonen in dergelijke situaties gedrag wat ik zou benoemen als onzeker. Of dat er werkelijk iets mee te maken heeft of dat het geheel andere oorzaken heeft, geen idee. Daarom vraag ik het hier.
omdat mannen niet doorhebben wanneer vrouwen aandacht willen en wanneer niet. Jullie komen gewoon op het verkeerde moment met aandacht of vragen op een verkeerde manier aandacht.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:33 schreef hele_nare_user het volgende:
Waarom vragen vrouwen aandacht en als wij die geven gaan ze zeuren dat we ze met rust moeten laten?
Maar als je als vrouw weet dat een man het niet doorheeft....quote:Op woensdag 13 december 2006 21:39 schreef Troel het volgende:
[..]
omdat mannen niet doorhebben wanneer vrouwen aandacht willen en wanneer niet. Jullie komen gewoon op het verkeerde moment met aandacht of vragen op een verkeerde manier aandacht.
true, maar dat is bij een heleboel dingen zo natuurlijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Maar als je als vrouw weet dat een man het niet doorheeft....![]()
En je doet daar vervolgens niks aan...
Dan zal het altijd fout blijven gaan...![]()
Het geheim!quote:Op woensdag 13 december 2006 21:43 schreef Troel het volgende:
[..]
true, maar dat is bij een heleboel dingen zo natuurlijk.
Waarom niet? Dan is het tijd verder te gaan...quote:
Geen idee..quote:Op woensdag 13 december 2006 21:50 schreef DOGMAN het volgende:
waarom worden vrouwen dik?
Onderhuidse vetopslag.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:50 schreef DOGMAN het volgende:
quote:Op woensdag 13 december 2006 18:57 schreef MooieLuL het volgende:
maar waarom zijn alle vrouwen onzeker over hun uiterlijk dan?
er val altijd wat te klagen, hoevaak je ook als mooielul zegt dat ze mooi zijn ?
Omdat wij denken dat jullie alleen van ons houden als we voldoen aan jullie schoonheidsideaal en we bang zijn dat jullie van ons walgen als we niet perfect zijn. Daarom smeren we ons gezicht vol om elk vlekje en pukkeltje te bedekken, maken we onze lipjes mooi gekleurd, onze wimpers langer, smeren we ons in met bodylotion om jullie neusjes te behagen en we kunnen simpelweg niet geloven dat jullie ons echt mooi vinden omdat als wij onszelf vergelijken met alle topmodellen uit de bladen die we lezen en ons verstand vertroebelen wij in alle eerlijkheid moeten toegeven dat we niet zo mooi zijn als hen.
waarom bespreken vrouwen altijd in detail wat de man misschien wel niet denkt met hun vriendinnen, ipv met de man in kwestie zelf?
Omdat we bang zijn dat jullie ons afwijzen of ons als wanhopig/zielig/sneu zien en omdat het tussen vrouwen erg raar is om zomaar direct te vragen: hoe denk jij hierover?
waarom respecteren vrouwen niet als mannen iets voor zichzelf willen houden ?
Omdat we zo onzeker zijn dat we denken dat de dingen die julllie voor jezelf willen houden erop duiden dat jullie niet van ons houden en dat jullie stiekem plannetjes maken om vreemd te gaan of ons te verlaten. Daarom willen we alles weten, zodat we er controle over hebben dat jullie voor altijd van ons houden en ons niet verdriet doen.
waarom linken alle vrouwen hun zelfvertrouwen aan de hoeveelheid aandacht die ze krijgen van mannen ?
Omdat mannen ons het gevoel kunnen geven dat we bijzonder, speciaal en de mooiste zijn.
waarom zijn alle vrouwen aandachtsgeil?
Zelfde reden als hierboven. We worden bovendien graag gehoord. Niets doet ons meer plezier dan te weten dat iemand naar ons luistert en zich met ons bezighoudt, want dat geeft ons het gevoel dat ons bestaan er toe doet en dat we belangrijk voor iemand zijn.
waarom zijn alle vrouwen zo overdreven dramatisch en denken ze altijd maar precies te kunnen weten hoe een ander zich voelt ?
Omdat we gewoon meer voelen en meer nadenken en onze gedachten wat grotere sprongen maken dan bij mannen. Mannen zijn daarin duidelijker en simpeler. We gaan er blind vanuit dat mannen dezelfde logica en denkwijze hebben als wij. Daarom denken wij ook echt dat we weten hoe jullie je voelen, gebaseerd op hoe wij ons in die situatie zouden voelen, maar we vergeten nog weleens dat mannen anders denken dan wij vrouwen:)
Oja en met borsten van de trap afhollen zakt. Doe voor de gein eens 2 meloenen in een bh en test het voor jezelf. Het wiebelt en het zit in de weg.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
*meldt*
Mijn vriend zeurt er meer over dan ik.
omdat mannen ze zwanger makenquote:Op woensdag 13 december 2006 21:50 schreef DOGMAN het volgende:
Eerst de prik dan de bult...quote:
Ik vind nagellak (van die glimmende doorzichtige) bij meisjes wel mooiquote:Op woensdag 13 december 2006 17:06 schreef QCC het volgende:
Waarom dragen vrouwen nagellak? Volgens mij is er geen enkele man die let op de kleur van je nagels.. Ze moeten natuurlijk verzorgd zijn maar verder maakt het toch niet uit
Waarom krijgen mannen een bierbuik?quote:Op woensdag 13 december 2006 21:50 schreef DOGMAN het volgende:
Er zijn zat vrouwen die dat niet doen, gelukkig. Vrouwen van tegenwoordig zijn ook veel zelfstandiger en zelfverzekerder dan vroeger, dus ik voorspel dat dat steeds minder zal gebeuren.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:40 schreef LoggedIn het volgende:
waarom verwaarlozen vrouwen zichzelf zodra ze getrouwd zijn (komen 30 kilo aan en knippen hun haar af verhaal)?
door hun drang om bier te drinkenquote:Op woensdag 13 december 2006 22:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom krijgen mannen een bierbuik?
en die drang hebben ze zeker omdat hun vrouwen dik zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |