quote:Op woensdag 13 december 2006 00:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen vinden dat
wel hoor, wie niet dan?
[..]
Vrouwen die bij elkaar leven worden nagenoeg altijd tegelijk ongesteld.
Dit schijnt te maken te hebben met (geurloos) okselzweet wat de de eisprong van de vrouw beinvloed.
brrr
[..]
Nooit![]()
wat is dan die zoetzure lucht?
Roddelen en ouwehoeren over dingen die wij mannen/partners absoluut niet mogen horen.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:14 schreef DropjesLover het volgende:
wat doen jullie in godsnaam allemaal op t toilet (naast de de boodschap)? en waarom gaan jullie nooit alleen?
Hell yeah en dat verwijt ik hem!quote:Op woensdag 13 december 2006 00:16 schreef spliffy het volgende:
Zijn jullie teleurgesteld als jullie niet klaarkomen tijdens de sex?
Omdat de meeste vrouwen op harmonie gericht zijn en het mannelijk ego zo broos is.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:14 schreef DropjesLover het volgende:
waarom kunnen jullie niet gewoon simpel zijn, gewoon zeggen wat je bedoeld, zonder een boodschap subtiel onder 3 lagen te begraven?
Vermoedelijk om zichzelf, met alle onzekerheidjes, beter te voelen.quote:waarom zijn vrouwen onderling zo gemeen?
Kijken hoe ver de pleeborstel erin gaat bedoel je?quote:doen jullie echt geile sexspelletjes op t toilet?
Daar zit ik ook geregeld vol verbazing naar te kijken. Veel vrouwen hebben met uitgaan een tas vol make-up spullen, deo, haarlak, borstel etc en dat werken ze voor de spiegel bij. Ik snap dat nooit, ik maak me op voor ik de deur uit ga en dat blijft de hele nacht wel zitten. Verder wordt er veel gekletst, geroddeld en tampons verwisseld e.d. Veel vrouwen gaan niet alleen naar de wc omdat wanneer je alleen door een discotheek loopt richting de wc je wordt aangeklampt door de eerste beste dronkenman. Bovendien voelen ze zich minder onzeker en bekeken wanneer ze samen kunnen lopen. De rijen voor de dameswc zijn vaak lang en met een vriendin erbij heb je tenminste wat te kletsenquote:wat doen jullie in godsnaam allemaal op t toilet (naast de de boodschap)? en waarom gaan jullie nooit alleen?
Het onbereikbare blijft spannenderquote:waarom willen (bijna) alle vrouwen zich zo graag aan iemand/een droombeeld vastklampen? (ter illustratie, zie sex&city hoofdrolspeelster "dinges")
Omdat het niet nodig is gebleken dat zelf te doen. Luiheid en gewoonterechtquote:waarom moeten mannen jullie altijd versieren/naar jullie toe komen?
Ik heb laatst nog een rijtje vrouwen zien atten. Aantrekkelijk is anders, maar ze kunnen het wel.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:11 schreef MooieLuL het volgende:
waarom kunnen vrouwen geen bier drinken ?
Goede smaak?quote:Op woensdag 13 december 2006 01:11 schreef MooieLuL het volgende:
waarom houden vrouwen niet van voetbal ?
Ik ben het levende bewijs dat die twee niet waar zijn.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:11 schreef MooieLuL het volgende:
waarom kunnen vrouwen niet rationaliseren?
waarom kunnen vrouwen niet discussieren?
Ik ken veel vrouwen die dat wel kunnen.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:11 schreef MooieLuL het volgende:
waarom kunnen vrouwen geen bier drinken ?
Er zijn zeker wel vrouwen die er wel van houden, maar over het algemeen zijn vrouwen denk ik minder op competitie gericht.quote:waarom houden vrouwen niet van voetbal ?
Ik denk dat iedereen wel ergens onzeker over is. Misschien dat vrouwen dit eerder uiten en wanneer ze dit uiten hopen ze op waardering/bevestiging.quote:waarom zijn vrouwen altijd onzeker?
Omdat vrouwen over het algemeen meer gevoelsmensen zijn en daar ook naar handelen. Ik vind het wel erg kort door de bocht te veronderstellen dat geen enkele vrouw ooit rationeel handelt, maar ja dat zal het zwart/witdenken van de man wel weer symboliseren (zoals eigenlijk al jouw vragen).quote:waarom kunnen vrouwen niet rationaliseren?
Ik deel die ervaring niet, noch met betrekking tot mezelf noch met betrekking tot vrouwen in het algemeen.quote:waarom kunnen vrouwen niet discussieren?
Kwestie van vraag en aanbodquote:waarom zijn alle vrouwen hoeren ?![]()
nou ?![]()
Omdat het antwoord teleurstellend is?quote:Op woensdag 13 december 2006 01:25 schreef JediMindTricks het volgende:
Waarom zeggen jullie nooit hoe vaak jullie vingeren ?
Daar komt die competitie drang weer om de hoek kijken he, hebben vrouwen niet.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:25 schreef JediMindTricks het volgende:
eens per maand tot om de dag. Geen pijl op te euh vingerenquote:Op woensdag 13 december 2006 01:25 schreef JediMindTricks het volgende:
En what's on your mind op dat moment?quote:Op woensdag 13 december 2006 01:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
eens per maand tot om de dag. Geen pijl op te euh vingeren
Wat zijn grote borsten?quote:Op woensdag 13 december 2006 01:42 schreef Godshand het volgende:
Hoe voelt het nu om met grote borsten de trap af te rennen?
Welke maat heb je dan?quote:Op woensdag 13 december 2006 01:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat zijn grote borsten?
Ik voel er niets van als ik de trap af ren (met bh)
Cup C en groter?quote:
Vrouwen hebben geen onderlinge competitiedrang? Ik snap ze echt nietquote:Op woensdag 13 december 2006 01:26 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Daar komt die competitie drang weer om de hoek kijken he, hebben vrouwen niet.
Meestal niets, concentreren op het gevoel. Of ik denk aan wat ik eerder die week met vriendje heb uitgespookt of wil gaan uitspokenquote:Op woensdag 13 december 2006 01:43 schreef spliffy het volgende:
[..]
En what's on your mind op dat moment?
quote:Op woensdag 13 december 2006 01:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Cup C D en groter?
Zonder BH zie je het meer deinen ja
B80 of C75. Niet groot dusquote:Op woensdag 13 december 2006 01:45 schreef spliffy het volgende:
[..]
Welke maat heb je dan?
Groot begint toch minimaal bij D
Jawel, maar minder op prestatie gericht of zo denk ik. Natuurlijk wil iedere vrouw de mooiste zijnquote:Op woensdag 13 december 2006 01:46 schreef Litpho het volgende:
Vrouwen hebben geen onderlinge competitiedrang? Ik snap ze echt niet.
je piept wel anders als je een onschuldig klein meisje van 1,50 m en 65 kg met cup C jetsers ziet rondrennenquote:Op woensdag 13 december 2006 01:45 schreef spliffy het volgende:
[..]
Welke maat heb je dan?
Groot begint toch minimaal bij D
Je bent pas 21..quote:Op woensdag 13 december 2006 01:52 schreef Jegorex het volgende:
Waarom zijn vrouwen nooit eens duidelijk als ze een jongen willen versieren.
Wij zien dat echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |