Cup C en groter?quote:
Vrouwen hebben geen onderlinge competitiedrang? Ik snap ze echt nietquote:Op woensdag 13 december 2006 01:26 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Daar komt die competitie drang weer om de hoek kijken he, hebben vrouwen niet.
Meestal niets, concentreren op het gevoel. Of ik denk aan wat ik eerder die week met vriendje heb uitgespookt of wil gaan uitspokenquote:Op woensdag 13 december 2006 01:43 schreef spliffy het volgende:
[..]
En what's on your mind op dat moment?
quote:Op woensdag 13 december 2006 01:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Cup C D en groter?
Zonder BH zie je het meer deinen ja
B80 of C75. Niet groot dusquote:Op woensdag 13 december 2006 01:45 schreef spliffy het volgende:
[..]
Welke maat heb je dan?
Groot begint toch minimaal bij D
Jawel, maar minder op prestatie gericht of zo denk ik. Natuurlijk wil iedere vrouw de mooiste zijnquote:Op woensdag 13 december 2006 01:46 schreef Litpho het volgende:
Vrouwen hebben geen onderlinge competitiedrang? Ik snap ze echt niet.
je piept wel anders als je een onschuldig klein meisje van 1,50 m en 65 kg met cup C jetsers ziet rondrennenquote:Op woensdag 13 december 2006 01:45 schreef spliffy het volgende:
[..]
Welke maat heb je dan?
Groot begint toch minimaal bij D
Je bent pas 21..quote:Op woensdag 13 december 2006 01:52 schreef Jegorex het volgende:
Waarom zijn vrouwen nooit eens duidelijk als ze een jongen willen versieren.
Wij zien dat echt niet.
1,50 en 65 kg? Dat is gewoon een vetklep met bhquote:Op woensdag 13 december 2006 01:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
je piept wel anders als je een onschuldig klein meisje van 1,50 m en 65 kg met cup C jetsers ziet rondrennen
Precies, beter stap je er zelf op afquote:Op woensdag 13 december 2006 01:52 schreef Jegorex het volgende:
Waarom zijn vrouwen nooit eens duidelijk als ze een jongen willen versieren.
Wij zien dat echt niet.
Altijd moeten mannen op de vrouwen af stappen, jullie wilden toch zo graag emancipatie of zoiets hebben?quote:Op woensdag 13 december 2006 02:00 schreef Xennia het volgende:
[..]
Precies, beter stap je er zelf op af
sorry ik ben niet goed in rekenen.. het had ook 59 kg kunnen zijn..quote:Op woensdag 13 december 2006 01:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
1,50 en 65 kg? Dat is gewoon een vetklep met bh
alleen wanneer het hun uitkomt natuurlijk...quote:Op woensdag 13 december 2006 02:06 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Altijd moeten mannen op de vrouwen af stappen, jullie wilden toch zo graag emancipatie of zoiets hebben?
De stroming emancipatie is ansich goed, maar als individuele vrouwen eraan beginnen...quote:Op woensdag 13 december 2006 02:06 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Altijd moeten mannen op de vrouwen af stappen, jullie wilden toch zo graag emancipatie of zoiets hebben?
Welnee, alleen als het mij uitkomt. Dat is het grote voorrecht van de vrouwquote:Op woensdag 13 december 2006 02:06 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Dat is nog steeds zwaar hoor. Als je 1,50 bent zou je zeker niet meer dan 50 kilo moeten wegenquote:Op woensdag 13 december 2006 02:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
sorry ik ben niet goed in rekenen.. het had ook 59 kg kunnen zijn..
kortom: zo'n kind is meer tiet dan vrouw
quote:Op woensdag 13 december 2006 02:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
alleen wanneer het hun uitkomt natuurlijk...![]()
je moet idd nog veel leren
zie je wel?quote:Op woensdag 13 december 2006 02:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Welnee, alleen als het mij uitkomt. Dat is het grote voorrecht van de vrouw
Hoort dat niet in het topic "De dingen waarvan mannen gelukkiger zijn als ze het niet weten van de vrouw"?quote:Op woensdag 13 december 2006 02:13 schreef Xennia het volgende:
[..]
Welnee, alleen als het mij uitkomt. Dat is het grote voorrecht van de vrouw
Grote borsten kunnen vervelend worden bij het rennen ja. Daarom bestaan er ook sportbh's. Niet dat ik ervaringsdeskundige ben trouwens.quote:Op woensdag 13 december 2006 02:13 schreef Godshand het volgende:
ik wacht nog op vrouwen met grote borsten! Mijn vraag is nog niet beantwoordt!of zijn dat ochtendmensen ofzo?
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik wil best ouderwets thuis blijven om voor de kinderen te zorgen, een beetje te poetsen en soapies te kijken. Hij hoeft dan ook helemaal niets in huis te doen, mits hij een goed loon meebrengtquote:
ik vind het best als ze half geëmancipeerd doen... maar dan moeten ze wel een mooi evenwicht met hun vriendje afspreken...quote:Op woensdag 13 december 2006 02:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik wil best ouderwets thuis blijven om voor de kinderen te zorgen, een beetje te poetsen en soapies te kijken. Hij hoeft dan ook helemaal niets in huis te doen, mits hij een goed loon meebrengt
Verhuis ''hoe vaak poept een vrouw'' dan ook maar daarheenquote:Op woensdag 13 december 2006 02:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoort dat niet in het topic "De dingen waarvan mannen gelukkiger zijn als ze het niet weten van de vrouw"?
Die droom is al aan diggelen door de vele 'ik heb zo last van mijn stoelgang'-reclames.quote:Op woensdag 13 december 2006 02:22 schreef Xennia het volgende:
[..]
Verhuis ''hoe vaak poept een vrouw'' dan ook maar daarheen
En ik maar denken dat die vrouwen last hadden van een te vet achterwerkquote:Op woensdag 13 december 2006 02:22 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Die droom is al aan diggelen door de vele 'ik heb zo last van mijn stoelgang'-reclames.
Omdat ze groot gelijk hebben?quote:Op woensdag 13 december 2006 01:11 schreef MooieLuL het volgende:
waarom houden vrouwen niet van voetbal ?
Dat het jou niet overkomt, betekent niet dat het andere mannen ook niet gevraagd wordt.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:08 schreef yoghurtje het volgende:
En waarom doen jullie zo moeilijk over sex... en vallen jullie mannen niet lastig met verzoekjes om mee te gaan naar huis voor hete en wilde sex..
Zegt iemand met zo een nickname...quote:Op woensdag 13 december 2006 09:23 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Dat het jou niet overkomt, betekent niet dat het andere mannen ook niet gevraagd wordt.![]()
En dat zegt wat?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:39 schreef yoghurtje het volgende:
Zegt iemand met zo een nickname...![]()
Jij zegt 'waarom doen vrouwen dat nooit', dan is het niet zo'n moeilijke deductie om tot de conclusie te komen dat het jou nooit overkomt. en je 'sletten' toevoeging maakt de frustratie helemaal pijnlijk duidelijk.quote:En hoe weet jij nou of het mij overkomt of niet... ik had het over vrouwen in het algemeen... en die doen dat niet.. op sletten na dan..
Jaja:quote:Op woensdag 13 december 2006 09:42 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Hey, MissMatch, ik had ook nog vragen!![]()
Geen. Daar zijn leuke speeltjes voor bedacht, waaronder mannen.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:04 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Wat is het meest favoriete artikel uit de huis-tuin-en-keuken-categorie dat jullie graag in je kutje proppen?![]()
Ik niet. Jordan wel. Zie: Je mag 1 iemand kiezen voor sex. Wie kies je?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:09 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
En wie van de vrouwen gebruikt de gsm ook voor persoonlijk trilplezier?
quote:Op woensdag 13 december 2006 09:45 schreef MissMatch het volgende:
Geen. Daar zijn leuke speeltjes voor bedacht, waaronder mannen.
quote:Op woensdag 13 december 2006 09:45 schreef MissMatch het volgende:
Ik niet. Jordan wel. Zie: Je mag 1 iemand kiezen voor sex. Wie kies je?
Als ik zonder BH de trap af zou rennen, zou dat absoluut niet prettig voelen. Ik heb cup 85D/DD en zonder BH voel ik me echt gehandicapt. Met BH heb ik niet zo'n last van traplopen, al blijven ze wel bewegen.quote:Op woensdag 13 december 2006 02:13 schreef Godshand het volgende:
ik wacht nog op vrouwen met grote borsten! Mijn vraag is nog niet beantwoordt!of zijn dat ochtendmensen ofzo?
Zo ik heb echt super frustraties joh, heb me een partij warme yoghurt... daar kan zo een makkelijke meid als jij me vast wel vanaf helpen...quote:Op woensdag 13 december 2006 09:41 schreef MissMatch het volgende:
[..]
En dat zegt wat?
[..]
Jij zegt 'waarom doen vrouwen dat nooit', dan is het niet zo'n moeilijke deductie om tot de conclusie te komen dat het jou nooit overkomt. en je 'sletten' toevoeging maakt de frustratie helemaal pijnlijk duidelijk.![]()
1 Neequote:Op woensdag 13 december 2006 09:58 schreef Schnoepfchen het volgende:
-Knip: lijstje vragen-
Dan is het al snel niet meer cup C, want de letter is de grootte van je borsten in verhouding tot je omvang, dus als je heel erg dun bent (en dus een kleine omvang hebt) heb je met een beetje grote borsten automatisch een hogere letter.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
je piept wel anders als je een onschuldig klein meisje van 1,50 m en 65 kg met cup C jetsers ziet rondrennen
Idem.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan is het al snel niet meer cup C, want de letter is de grootte van je borsten in verhouding tot je omvang, dus als je heel erg dun bent (en dus een kleine omvang hebt) heb je met een beetje grote borsten automatisch een hogere letter.
Ja, ik ben zo'n meisje.
Voorbeeld ? Context ?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is het zo moeilijk voor een vrouw om gewoon eerlijk te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |