1 Neequote:Op woensdag 13 december 2006 09:58 schreef Schnoepfchen het volgende:
-Knip: lijstje vragen-
Dan is het al snel niet meer cup C, want de letter is de grootte van je borsten in verhouding tot je omvang, dus als je heel erg dun bent (en dus een kleine omvang hebt) heb je met een beetje grote borsten automatisch een hogere letter.quote:Op woensdag 13 december 2006 01:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
je piept wel anders als je een onschuldig klein meisje van 1,50 m en 65 kg met cup C jetsers ziet rondrennen
Idem.quote:Op woensdag 13 december 2006 10:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan is het al snel niet meer cup C, want de letter is de grootte van je borsten in verhouding tot je omvang, dus als je heel erg dun bent (en dus een kleine omvang hebt) heb je met een beetje grote borsten automatisch een hogere letter.
Ja, ik ben zo'n meisje.
Voorbeeld ? Context ?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is het zo moeilijk voor een vrouw om gewoon eerlijk te zijn
een kussen is lekker om tegenaan te hangen, probeer het eens!quote:Op woensdag 13 december 2006 00:02 schreef McNasty het volgende:
Waarom willen vrouwen altijd zonodig (heel veel) kussentjes op de bank hebben? Het zit voor geen meter en het eerste wat ik doe voordat ik ga zitten is die rommel aan de kant vegen.
Ik doe dat meestal niet, met vlagen(ik heb nogal last van mijn hormonen zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 13 december 2006 00:03 schreef Cracka-ass het volgende:
Waarom zeuren vrouwen altijd over alles?
Ik wil niet echt zeggen dat we vaak overdrijven. Wij denken gewoon ruimer en mannen denken nogal simpel. Dat is het hem denk ik zomaarquote:Op woensdag 13 december 2006 10:01 schreef vliegfiets het volgende:
Waarom communiceren vrouwen op zo'n vreemde manier?
Ze overdrijven vaak.
Ze halen dingen uit zn verband.
Ze vatten je verkeerd op.
En ook kunnen ze er niet tegen als je zegt ''kook jij? jij bent de vrouw. (niet dat ik niet zou koken)
Ze verwachten ook van de man dat die alle klussen in en om huis doet.
enz.
Wat wil je hier nu precies mee zeggen?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom is het zo moeilijk voor een vrouw om gewoon eerlijk te zijn
Mannen zijn gespierder dan vrouwen, dit geldt ook voor de hartspier. Als gevolg hiervan wordt er bij de man meer bloed rondgepompt, en daardoor koelen de uiteinden (handen en voeten) minder snel af.quote:Op woensdag 13 december 2006 09:52 schreef avotar het volgende:
Waaorm hebben vrouwen het altijd zo koud?
quote:Wat is het meest favoriete artikel uit de huis-tuin-en-keuken-categorie dat jullie graag in je kutje proppen?
quote:En wie van de vrouwen gebruikt de gsm ook voor persoonlijk trilplezier?
Geen. Ik zie mezelf geen rare fratsen uithalen met elektrische tandenborstels, komkommers of kaarsen oid.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:23 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Op herhaling dan maar:
[..]
[..]
Ok vooruit dan maarquote:Op woensdag 13 december 2006 02:13 schreef Godshand het volgende:
ik wacht nog op vrouwen met grote borsten! Mijn vraag is nog niet beantwoordt!of zijn dat ochtendmensen ofzo?
Toen ik een jaar of tien was? Ja! Maar dan niet in kanten ondergoed, maar in flanellen nachthemd.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:24 schreef Bastard het volgende:
Springen jullie echt in jullie kanten ondergoed op het bed? Eventueel luid zingend met een borstel als microfoon in de hand?
Ik heb het wel eens gedaan, jaquote:Op woensdag 13 december 2006 11:24 schreef Bastard het volgende:
Springen jullie echt in jullie kanten ondergoed op het bed? Eventueel luid zingend met een borstel als microfoon in de hand?
Mijn fantasie word bewaarheidquote:Op woensdag 13 december 2006 11:26 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of tien was? Ja! Maar dan niet in kanten ondergoed, maar in flanellen nachthemd.![]()
Dat moest ik leren, heb een overduidelijke vriend, kan dus wel, maar moet je aan werkenquote:Op woensdag 13 december 2006 00:14 schreef DropjesLover het volgende:
waarom kunnen jullie niet gewoon simpel zijn, gewoon zeggen wat je bedoeld, zonder een boodschap subtiel onder 3 lagen te begraven?
weet ik eerlijk niet, ik houd niet zo van vrouwenquote:waarom zijn vrouwen onderling zo gemeen?
even in de spiegel kijken en ik ga altijd alleen, oh en natuurlijk roddelen(dat was toch wat je wilde horen?)quote:doen jullie echt geile sexspelletjes op t toilet?/[quote]geloof het wel, maar niet allemaal.[quote]
wat doen jullie in godsnaam allemaal op t toilet (naast de de boodschap)? en waarom gaan jullie nooit alleen?
Je kan beter dromen over een prins dan vastzitten aan een eikel.Maar goed, volgens mij wordt dat altijd wel minder als je ouder wordt.quote:waarom willen (bijna) alle vrouwen zich zo graag aan iemand/een droombeeld vastklampen? (ter illustratie, zie sex&city hoofdrolspeelster "dinges")
Dat is leuk en maakt dat je je mooi voelt en gewild.quote:waarom moeten mannen jullie altijd versieren/naar jullie toe komen?
Nou, succes dan!quote:en zo kan k dr nog een hoop bedenken, maar k kom dr ff niet op...
1. ?quote:Op woensdag 13 december 2006 10:01 schreef vliegfiets het volgende:
Waarom communiceren vrouwen op zo'n vreemde manier?
Ze overdrijven vaak.
Ze halen dingen uit zn verband.
Ze vatten je verkeerd op.
En ook kunnen ze er niet tegen als je zegt ''kook jij? jij bent de vrouw. (niet dat ik niet zou koken)
Ze verwachten ook van de man dat die alle klussen in en om huis doet.
enz.
Ik niet hoor. Ik zit op bed met een laptop op schoot.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:24 schreef Bastard het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |