abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 december 2006 @ 09:58:38 #91
154613 Schnoepfchen
ik ben met z'n tweeen
pi_44383824
1. TOILET
Mannen doen op het toilet wel eens een masturbeerspelletje wie-het-snelste-klaarkomt.
(Competitiedrang, he)
Hebben vrouwen ook zoiets?

2. NARE LUCHTJES
Waarom stinken mannen meer dan vrouwen?
Waarom accepteren vrouwen makkelijker van een man dat ie stinkt, dan een man van een vrouw accepteert?

3. CONCURRENTIE
Wat doen jullie om vrouwen bij je man weg te houden?
Proberen jullie je eigen man minder aantrekkelijk te maken voor andere vrouwen?
(bijvoorbeeld door slecht kledingadvies te geven)
Of presenteer je je man het liefst zo mooi mogelijk, maar speel je de bazige eigenaresse tegenover andere vrouwen?

4. SCHOON ONDERGOED
In wat voor ondergoed zie je een man het liefst? Mouwloos hemd? String? Boxer?

5. VUIL ONDERGOED
Wat is jullie geheim achter schoon ondergoed?
Mannen laten vaak een bruine veeg achter. Vrouwen nooit! (vrijwel nooit)

6. FANTASIEBOEKJES
Wat is het geheim van Bouquet-reeks-boekjes?
Die boekjes lijken wel mentale vibrators, zo opgewonden als vrouwen er van worden.
Waarom begrijpen mannen de Bouquet-reeks niet?

7. STIEKEM FANTASIE
Verkrachting is natuurlijk een van de afschuwelijkste wandaden op deze planeet die uitgebannen moeten worden. Toch fantaseren vrouwen over gebeurtenissen die enigszins op verkrachting lijken.
Een fantasiedroom van vrouwen gaat bijvoorbeeld zo:
"op een tropisch eiland lig ik (vrouw) in de zon op het strand weg te dromen. Dan voel ik hoe zes onbekende maar lekkere mannen mijn lichaam strelen en mijn broekje uit trekken. Ik had dit niet verwacht. Wil ik dit wel? Ik laat het gebeuren. Ze bedrijven heerlijk de liefde met me, terwijl ik mijn ogen gesloten hou. Ze nemen me. Bij elke stoot voel ik hoe het gele zand een beetje in mijn rug schuurt. Hun grote handen pakken wat ze pakken kunnen en strelen mijn hele lichaam. En als ik mijn ultieme genot heb gevoeld, ben ik zo duizelig. Dan vertrekken de mannen weer en laten ze me dromerig duizelig en gebruikt achter in de warme zon."
Heb je zelf zo'n fantasie?
Kun je voor alle mannetjes hier uitleggen waarin zit het verschil zit tussen zo'n fantasiedroom en werkelijk lichamelijk misbruik?

8. MANNENFRUSTRATIE
Met welke frustratie van mannen moet het nou eens afgelopen zijn?
(jaloezie? piemelgrootte? altijd beter moeten weten? gebrekkig gevoel voor timing?
onzekerheid? het syndroom "was-dat-echt-of-is-het-fake?")

[ Bericht 25% gewijzigd door Schnoepfchen op 13-12-2006 10:40:00 ]
pi_44383886
Waarom communiceren vrouwen op zo'n vreemde manier?
Ze overdrijven vaak.
Ze halen dingen uit zn verband.
Ze vatten je verkeerd op.

En ook kunnen ze er niet tegen als je zegt ''kook jij? jij bent de vrouw. (niet dat ik niet zou koken)
Ze verwachten ook van de man dat die alle klussen in en om huis doet.

enz.
..
pi_44384769
En de vrouwen schitteren weer eens door afwezigheid in een topic waar ze met de billen bloot moeten.
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
pi_44384971
quote:
Op woensdag 13 december 2006 09:58 schreef Schnoepfchen het volgende:
-Knip: lijstje vragen-
1 Nee

2 Ik geloof dat het iets met het hormoon testosteron te maken heeft.

3 Niks. Nee. En ja, een beetje op zijn tijd.

4 Strakke boxer

5 Toiletpapier

6 Geen idee, ik lees geen bouquet reeks. Wat ik wel eens gelezen heb is dat mannen meer van de visuele prikkels zijn (plaatjes) en vrouwen meer van het geschreven woord, op het gebied van erotiek.

7 Nee. Ik denk dat het iets te maken heeft met controle verliezen en zelf geen verantwoordelijkheid te hoeven nemen over seks?

8 Piemelgrootte. Beter weten. Net iets boven de vrouw willen voelen.

Nu tevreden?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_44385209
quote:
Op woensdag 13 december 2006 01:51 schreef Godshand het volgende:

[..]

je piept wel anders als je een onschuldig klein meisje van 1,50 m en 65 kg met cup C jetsers ziet rondrennen
Dan is het al snel niet meer cup C, want de letter is de grootte van je borsten in verhouding tot je omvang, dus als je heel erg dun bent (en dus een kleine omvang hebt) heb je met een beetje grote borsten automatisch een hogere letter.
Ja, ik ben zo'n meisje.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_44385427
Wat Ripley zegt
Vraag 5 en het bijbehorende antwoord is wel een enorme open deur
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_44385577
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:53 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dan is het al snel niet meer cup C, want de letter is de grootte van je borsten in verhouding tot je omvang, dus als je heel erg dun bent (en dus een kleine omvang hebt) heb je met een beetje grote borsten automatisch een hogere letter.
Ja, ik ben zo'n meisje.
Idem.

Nog zoiets waar mannen geen fuck vanaf weten. .
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_44385649
Oh en vrouwen bij je man weghouden:

Als ik een vriend had zou ie gewoon zelf moeten kunnen bedenken wat wel en niet fatsoendelijk is om uit te vreten met vrouwen die om hem heen hangen, en als ie dat niet kan, dan kan ie optiefen. Ik ga toch niet m'n vriend lopen babysitten om te voorkomen dat ie vreemdgaat ofzo ? Dat heeft ie zelf maar te regelen, lijkt me.

Het is zo simpel. . Als hij mij leuk vindt heeft ie niet aan een andere vrouw te zitten, doet ie dat wel, kan ie ophoeren. Aan hem de keus.

Dat snap ik sowieso niet, dat vrouwen boos worden op andere vrouwen die hun vriend staan te versieren. Je vriend kan toch gewoon even zeggen "Hee meis, ik heb al een vriendin hoor. ." Probleem opgelost. En als ie dat niet doet en op de versierpoging ingaat, weet je ook weer waar je aan toe bent. .
pi_44385758
Waarom is het zo moeilijk voor een vrouw om gewoon eerlijk te zijn
stupidity has become as common as common sense was before
pi_44385772
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
Voorbeeld ? Context ?
  woensdag 13 december 2006 @ 11:16:53 #101
156178 angelfist
ik ben niet gek
pi_44385805
quote:
Op woensdag 13 december 2006 00:02 schreef McNasty het volgende:
Waarom willen vrouwen altijd zonodig (heel veel) kussentjes op de bank hebben? Het zit voor geen meter en het eerste wat ik doe voordat ik ga zitten is die rommel aan de kant vegen.
een kussen is lekker om tegenaan te hangen, probeer het eens!
hallo luitjes.
  woensdag 13 december 2006 @ 11:18:17 #102
156178 angelfist
ik ben niet gek
pi_44385847
quote:
Op woensdag 13 december 2006 00:03 schreef Cracka-ass het volgende:
Waarom zeuren vrouwen altijd over alles?
Ik doe dat meestal niet, met vlagen(ik heb nogal last van mijn hormonen zullen we maar zeggen )maar goed, dat is gemakklijk op te lossen,als je gewoon een knuffel geeft ofzo, meestal dan.Je moet in elk geval niet gaan zeggen dat ze zeurt...
hallo luitjes.
pi_44385859
Kussentjes zijn echt vreselijk. Is ook een briljante Coupling-aflevering over, dat Steve en Susan in een soort woonwarenhuis zijn, en dat Susan dan kussentjes wil hebben. En Steve dan gefrustreerd roepen dat kussentjes parasieten op zijn bank zijn. .
pi_44385872
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:01 schreef vliegfiets het volgende:
Ze overdrijven vaak.

En ook kunnen ze er niet tegen als je zegt ''kook jij? jij bent de vrouw. (niet dat ik niet zou koken)

enz.
Ik wil niet echt zeggen dat we vaak overdrijven. Wij denken gewoon ruimer en mannen denken nogal simpel. Dat is het hem denk ik zomaar .

Same thing met uit zn verband halen. Ook kan het zijn om daarmee een reactie uit te lokken of dat ze iets van je willen weten wat je anders niet zo snel verteld...

We vatten mannen weleens verkeerd op omdat jullie het vaak zo direct en boers kunnen brengen zonder enige subtiliteit. Breng je het aardiger, dan vatten we je ook beter op

Ik kan er wel tegen als een man tegen me zegt van "kook jij?" Dat doe ik regelmatig dus daar ga ik ook wel vanuit. Man hoeft dat nauwelijks te vragen. Maar dan moeten jullie dus niet vreemd op staan te kijken dat wij verwachten dat jullie alle klussen in het in en om het huis doen, gezien wij dus koken, wassen, strijken etc. Beetje verdeling he!
Always look on the bright side of life :-)
pi_44385925
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:15 schreef marcb1974 het volgende:
Wat wil je hier nu precies mee zeggen?

Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik ben naar mijn vriend toe altijd bijzonder eerlijk. Gewoon omdat ik het op prijs stel als hij ook eerlijk is en ik heb geleerd dat je mensen moet behandelen zoals je zelf graag behandeld wilt worden. Simpel.

Maarja, ik ben dan ook zo'n muts dat ik ook echt probeer uit te leggen aan mijn vriend wat ik denk/voel/wat me dwars zit. Meestal levert dat vooral een lang gesprek op en uiteindelijk schieten we er niets mee op, zodra het woord "gevoel" valt gaat het verstand van de man op nul.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_44385956
quote:
Op woensdag 13 december 2006 09:52 schreef avotar het volgende:
Waaorm hebben vrouwen het altijd zo koud?
Mannen zijn gespierder dan vrouwen, dit geldt ook voor de hartspier. Als gevolg hiervan wordt er bij de man meer bloed rondgepompt, en daardoor koelen de uiteinden (handen en voeten) minder snel af.
pi_44385996
Oh en wat ik irritant aan vrouwen vind is dat alle gesprekken altijd over henzelf of anderen gaan. Altijd van gesprekken over personen. Hoe is jouw relatie, hoe gaat het met die en die's zieke moeder enz. enz. Allemaal human interest gesprekken. Terwijl als je met mannen zit te praten, dan is het met mijn vrienden altijd in een half uurtje gedaan met de hoe is het met iedereen babbels, en daarna gaan we slappe grappen maken, bier drinken en over muziek ouwehoeren. Vrouwengesprekken zijn meer een soort Oprah-aflevering, en mannengesprekken zijn meer De Wereld Draait Door ofzo.

En waarom is dat irritant ? Ik hoef niet altijd alles aan iedereen te vertellen en ik hoef niet alles dood te analyseren met iedereen. Grappen en over muziek praten is voor mij persoonlijk een veel aangenamere pass-time dan over mijn persoonlijke leven ouwehoeren.

Sterker nog, ik had laatst een vrouwenavondje met m'n vriendinnen, en binnen een uur werd er al gehuild omdat de voorbijgegane relaties voorbij kwamen. .
pi_44386005
Op herhaling dan maar:
quote:
Wat is het meest favoriete artikel uit de huis-tuin-en-keuken-categorie dat jullie graag in je kutje proppen?
quote:
En wie van de vrouwen gebruikt de gsm ook voor persoonlijk trilplezier?
Why buy a cow if you can get the milk for nothing?
  woensdag 13 december 2006 @ 11:24:26 #109
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_44386025
Hebben jullie wel eens een honkbalknuppel ingebracht?
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
  woensdag 13 december 2006 @ 11:24:53 #110
8372 Bastard
Persona non grata
pi_44386040
Springen jullie echt in jullie kanten ondergoed op het bed? Eventueel luid zingend met een borstel als microfoon in de hand?
The truth was in here.
pi_44386060
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:23 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
Op herhaling dan maar:
[..]

[..]
Geen. Ik zie mezelf geen rare fratsen uithalen met elektrische tandenborstels, komkommers of kaarsen oid.

En nee.
pi_44386068
quote:
Op woensdag 13 december 2006 02:13 schreef Godshand het volgende:
ik wacht nog op vrouwen met grote borsten! Mijn vraag is nog niet beantwoordt! of zijn dat ochtendmensen ofzo?
Ok vooruit dan maar . Ik ben 1.70m, 66 a 67 kg. en heb cup 75 E. Tevreden??? Wat is de vraag???
Always look on the bright side of life :-)
  woensdag 13 december 2006 @ 11:26:27 #113
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44386089
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:24 schreef Bastard het volgende:
Springen jullie echt in jullie kanten ondergoed op het bed? Eventueel luid zingend met een borstel als microfoon in de hand?
Toen ik een jaar of tien was? Ja! Maar dan niet in kanten ondergoed, maar in flanellen nachthemd.
... is a mismatch forever
pi_44386110
Waarom zegt een vrouw; ik heb zon dorst?
ipv
Wil je wat drinken voor me halen?

Al dat verdraai.

En als ik bivoorbeeld zeg; Ik ga liever naar de kroeg dan naar mn schoonouders.

Zegt ze paar dagen later je wil nooit meer naar mn ouders je zit liever te zuipen.

Gewoon ui het verband gehaald ik had het toen over dat moment.

Heb wel meer voorbeelden.
..
pi_44386111
quote:
Ik heb het wel eens gedaan, ja

Maar het is geen dagelijkse bezigheid of zo
  woensdag 13 december 2006 @ 11:27:32 #116
8372 Bastard
Persona non grata
pi_44386118
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:26 schreef MissMatch het volgende:

[..]

Toen ik een jaar of tien was? Ja! Maar dan niet in kanten ondergoed, maar in flanellen nachthemd.
Mijn fantasie word bewaarheid
The truth was in here.
  woensdag 13 december 2006 @ 11:27:46 #117
156178 angelfist
ik ben niet gek
pi_44386128
quote:
Op woensdag 13 december 2006 00:14 schreef DropjesLover het volgende:
waarom kunnen jullie niet gewoon simpel zijn, gewoon zeggen wat je bedoeld, zonder een boodschap subtiel onder 3 lagen te begraven?
Dat moest ik leren, heb een overduidelijke vriend, kan dus wel, maar moet je aan werken
quote:
waarom zijn vrouwen onderling zo gemeen?
weet ik eerlijk niet, ik houd niet zo van vrouwen
quote:
doen jullie echt geile sexspelletjes op t toilet? /[quote]geloof het wel, maar niet allemaal.[quote]

wat doen jullie in godsnaam allemaal op t toilet (naast de de boodschap)? en waarom gaan jullie nooit alleen?
even in de spiegel kijken en ik ga altijd alleen, oh en natuurlijk roddelen(dat was toch wat je wilde horen?)
quote:
waarom willen (bijna) alle vrouwen zich zo graag aan iemand/een droombeeld vastklampen? (ter illustratie, zie sex&city hoofdrolspeelster "dinges")
Je kan beter dromen over een prins dan vastzitten aan een eikel.Maar goed, volgens mij wordt dat altijd wel minder als je ouder wordt.
quote:
waarom moeten mannen jullie altijd versieren/naar jullie toe komen?
Dat is leuk en maakt dat je je mooi voelt en gewild.
quote:
en zo kan k dr nog een hoop bedenken, maar k kom dr ff niet op...
Nou, succes dan!
hallo luitjes.
pi_44386163
quote:
Op woensdag 13 december 2006 10:01 schreef vliegfiets het volgende:
Ze overdrijven vaak.

enz.
1. ?
2. Soms moet je gewoon op je kop staan om iets duidelijk te maken. Mannen zijn nogal apathisch als het gaat om merken hoe hun partner zich voelt (niet dat ze alle signalen maar moeten oppikken, maar ze zien echt NIKS).
3. Dingen uit zijn verband halen is niet vrouwen-eigen, mannen hebben er ook een handje van. Soms doe ik het om te proberen mijn punt over te laten komen.
4. Het is niet moeilijk om iets wat een man zegt verkeerd op te vatten. Ze brengen weinig nuance in hetgeen ze zeggen (schijnt ook dat vrouwen gemiddeld 20.000 woorden per dag gebruiken tegen 7.000 woorden voor mannen).

En over het koken en klussen: ik heb er geen moeite mee om de typische vrouwenrol op me te nemen. Ik verwacht idd wel dat hij de 'zware' klussen doet. Het gaat erom dat de dingen worden gedaan. Toch wil ik ook best wel klussen hoor. Plankje ophangen np.
pi_44386186
quote:
Ik niet hoor. Ik zit op bed met een laptop op schoot.
pi_44386199
Nog iets wat wel typisch vrouwelijk is:

Als een man bij een vrouw in bed die hij net kent perongeluk een scheet laat zegt hij sorry en de kous is af. Vrouwen daarentegen gaan dood van pure schaamte als dat gebeurt. Die ene aflevering van Sex & The City, waarin Carrie overtuigd is dat een man haar niet meer wil zien omdat ze scheet in zijn bed heeft gelaten perongeluk. Zo herkenbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')