abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 december 2006 @ 21:33:14 #1
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_44371861
Omdat ik het vorige topic sloot, open ik nu deel 2.
(mocht dat "not done" zijn, pleur er dan maar meteen een slotje op )

Linkje naar het vorige deel: De dingen die vrouwen altijd al wilden weten...
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_44372126
Tsssssk, ik heb notabene een halve dag niet meer gereageerd in deel 1 en toch is het vol...

Mên, open een topic waar vrouwen zich verzamelen en de mannelijke fokkers stormen er als aasgieren op af .
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 12 december 2006 @ 21:49:00 #3
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_44372595
Tis de natuur
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_44373521
Wat ik wilde weten: waarom willen jullie liever 100km omrijden dan dat jullie de weg vragen?
Jullie vriendinnen worden toch alleen maar boos als jullie stug doorrijden als je de weg kwijt bent?
pi_44374669
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 21:33 schreef tonja het volgende:
Omdat ik het vorige topic sloot, open ik nu deel 2.
(mocht dat "not done" zijn, pleur er dan maar meteen een slotje op )

Linkje naar het vorige deel: De dingen die vrouwen altijd al wilden weten...
Neh, ik vind het een leuk topic .
pi_44375432
topic.
ik verwacht wel wat meer inzet van kasta.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_44375548
^Waarom is je hand blauw?
pi_44376577
Waarom kunnen mannen niet tegen hun verlies en waarom eten mannen graag ijs? De meeste dan toch.
pi_44376652
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:26 schreef vencodark het volgende:
en waarom eten mannen graag ijs? De meeste dan toch.
Eh, is dat geslachtgebonden? De meeste vrouwen die ik ken doen ook een moord voor een pot B&J hoor.
pi_44376664
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 22:58 schreef Ltd. het volgende:
^Waarom is je hand blauw?
van het rukken.
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:29:07 #11
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44376679
Ik ben ook benieuwd wat voor simpele vragen er nu weer komen.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_44376738
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 22:10 schreef Zweefvliegje het volgende:
Wat ik wilde weten: waarom willen jullie liever 100km omrijden dan dat jullie de weg vragen?
Jullie vriendinnen worden toch alleen maar boos als jullie stug doorrijden als je de weg kwijt bent?
ik ben niet bang om de weg te vragen, mn (ex) vriendin was dat wel

ander vraag uit t vorige topic van een meisje dat overduidelijk net gedumpt oid was, was of wij echt alleen maar aan sex denken, en niet van vrouwen houden.
nu is dat zeker niet zo, alleen vinden wij sex net iets belangrijker blijkbaar, en is het een van de eerste dingen waar een man/jongen op af gaat als hij een vrouw ziet. ik heb een tijd lang (dik 2 jaar) echt van iemand gehouden en niet alleen voor de sex hoor. wel heb ik die persoon wel erg bot en zonder al te veel poespas aan de kant gezet om vervelende situaties (2 maanden later horen dat ze zwanger is oid) te voorkomen...

ik was eens gevraag om sex te hebben met een meid waar ik een redelijke tijd een crush op had en die er niet verkeerd uit zag. terwijl ik dus een relatie had (en zij wist dat, had er zelf ook een al 3 jaar), waarom ik nee heb gezegd. dat kostte wel wat moeite, maar k hield teveel van mn toenmalige vriendin om vreemd te gaan.
dit staat in contrast met wat jij denkt toch
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:26 schreef vencodark het volgende:
Waarom kunnen mannen niet tegen hun verlies en waarom eten mannen graag ijs? De meeste dan toch.
competitiedrang, voortkomend uit die goeie ouwe tijd waarin de beste gewoon elk lekker wijf kon neuken en de de verliezer niets had
ik hou niet zo van ijs, enkel als t zomer is... alhoewel, caramel ijs
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_44376785
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 22:10 schreef Zweefvliegje het volgende:
mannen zijn ook goed in doen alsof ze iets heel goed weten.
bovendien is het richtingsgevoel van vrouwen zo slecht dat ze
pas na 100 km omrijden doorhebben dat er misschien iets niet klopt.
perfecte marge dus!
pi_44376828
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 19:55 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Seks is goed, laten we dat voorop zetten. En volgens mij ben jij net keihard gedumpt en ben je nu verbitterd en reageer je dat af op de rest van zijn geslacht. Pas op dat je geen oude vrijster wordt.
[..]

Zie antwoord hierboven
[..]

Hij heeft je wel keihard gedumpt ofniet...zeker vreemd gegaan.
[..]

De waarheid is hard.
haha lol ja ik ben op dit moment zeer gefrustreerd en zie de liefde even als iets dat nooit meer gaat gebeuren:p maar ik ben niet gedumpt. Het is namelijk uit voordat het ooit aan is gegaan:D

ik haat het alleen dat mannen altijd eerst zo lief en slijmerig doen...ga je het nog half geloven ook...en dan blijkt dat je geplayed bent, terwijl ik dacht dat alleen 14-jarige jochies dat deden. Zeg dan meteen wat je wilt:S en dan nog zeiken dat vrouwen onduidelijk zijn...

en ik vroeg het me ook af toen ik nog gelukkig in de liefde was. Waarom zijn mannen slaaf van hun eigen lichaam? Van een stom atoomachtig stofje genaamd testosteron dat een potentieel geweldig mens in een sneue sukkel kan veranderen? Geef me nou een antwoord zonder met je vingertje naar mijn gefrustreerdheid te wijzen
pi_44376890
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:28 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Eh, is dat geslachtgebonden? De meeste vrouwen die ik ken doen ook een moord voor een pot B&J hoor.
Nou, ik werk bij een eetcafé en hadden van de zomer een menu waar je op het eind koffie of ijs bij kon nemen en bijna altijd nam de man ijs en de vrouw koffie. Veel mannen die ik ken zijn gek op ijs eigenlijk.
Kan ook komen omdat vrouwen vaak aan hun lijn denken ofzo.
pi_44377125
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:34 schreef parvati het volgende:

[..]

haha lol ja ik ben op dit moment zeer gefrustreerd en zie de liefde even als iets dat nooit meer gaat gebeuren:p maar ik ben niet gedumpt. Het is namelijk uit voordat het ooit aan is gegaan:D

ik haat het alleen dat mannen altijd eerst zo lief en slijmerig doen...ga je het nog half geloven ook...en dan blijkt dat je geplayed bent, terwijl ik dacht dat alleen 14-jarige jochies dat deden. Zeg dan meteen wat je wilt:S en dan nog zeiken dat vrouwen onduidelijk zijn...

en ik vroeg het me ook af toen ik nog gelukkig in de liefde was. Waarom zijn mannen slaaf van hun eigen lichaam? Van een stom atoomachtig stofje genaamd testosteron dat een potentieel geweldig mens in een sneue sukkel kan veranderen? Geef me nou een antwoord zonder met je vingertje naar mijn gefrustreerdheid te wijzen
dan ben je gewoon een hele hoop eikeltjes/players tegengekomen. de meeste jongens/mannen die ik (persoonlijk) ken zijn dus helemaal niet zo, of enkel zo waneer ze een meid voor een avondje/weekje willen.
bij de personen die langer dan een week lief blijven doen zal het ook wel echt zijn.

my guess, naast extreme (sexuele?) gefrustreerdheid is dat je in de randstad tussen de echte halfbloed medenederlanderse players woont/omgaat/overal tegenkomt met hun biatches... neej das een toonbeeld van leuke lieve aardige jongens

als je mij wel aardig vind moet je t maar zeggen
pi_44377147
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nou, ik werk bij een eetcafé en hadden van de zomer een menu waar je op het eind koffie of ijs bij kon nemen en bijna altijd nam de man ijs en de vrouw koffie. Veel mannen die ik ken zijn gek op ijs eigenlijk.
Zitten die vrouwen dan ook vanachter die kop koffie verlekkerd te kijken naar hoe die man z'n ijs wegwerkt?

btw: ijs
pi_44377171
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:45 schreef McNasty het volgende:

[..]

Zitten die vrouwen dan ook vanachter die kop koffie verlekkerd te kijken naar hoe die man z'n ijs wegwerkt?

btw: ijs
Hm, niet speciaal naar gekeken, btw, jij houdt van ijs, i rest my case.
pi_44377234
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:46 schreef vencodark het volgende:

[..]

Hm, niet speciaal naar gekeken, btw, jij houdt van ijs, i rest my case.
Ik zou er van kunnen leven.
  dinsdag 12 december 2006 @ 23:51:15 #20
85962 ioko
I Appear Missing
pi_44377298
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:36 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik vind idd niets zo lekker als ijs (boven al het snoep, chocolade, chips en koekjes). Ik zou de reden niet echt weten.....
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_44377442
quote:
wanneer zijn jullie het állerkwetsbaarst?
Mijn ervaring is dat wanneer mannen flink gedronken hebben zij veel meer loslaten over emotionele zaken, wanneer je ze de juiste vragen stelt. Wel in een 1-op-1 situatie uiteraard (niet met zijn brallende maten er omheen)
pi_44377731
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:44 schreef DropjesLover het volgende:

[..]

dan ben je gewoon een hele hoop eikeltjes/players tegengekomen. de meeste jongens/mannen die ik (persoonlijk) ken zijn dus helemaal niet zo, of enkel zo waneer ze een meid voor een avondje/weekje willen.
bij de personen die langer dan een week lief blijven doen zal het ook wel echt zijn.

my guess, naast extreme (sexuele?) gefrustreerdheid is dat je in de randstad tussen de echte halfbloed medenederlanderse players woont/omgaat/overal tegenkomt met hun biatches... neej das een toonbeeld van leuke lieve aardige jongens

als je mij wel aardig vind moet je t maar zeggen
ja jou vind ik wel aardig;)

Ik woon trouwens in Zwolle en ik heb niets met halfbloedjes:p ik kom ze ook niet tegen ofzo. Nee, dit was een echte nederlandse jongen! Hij doet nog wel lief enzo maar hij is zo onduidelijk..
en de jongens die heel aardig zijn zijn vaak onaantrekkelijk:S Dus eigenlijk ben ik degene die moeilijk doet he?! Er zijn wel lieve jongens:D Dank voor het duidelijk maken daarvan
pi_44378772
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 22:56 schreef mighty_myte het volgende:
[afbeelding] topic.
ik verwacht wel wat meer inzet van kasta.
Na dat eindeloze gezever heb ik vandaag besloten maar even bezoek uit te nodigen en daar samen een buttfilm als World Trade Center mee te kijken...

Alles beter dan een topic met potentie vollullen over vrouwen bij een schietvereniging of wasvoorschriften... .
I was an atheist until I realized I was God
pi_44378855
k vermaak me hier prima eigenlijk....

k ben blijkbaar meer metro dan dat jij bent kasta
en nee, k ben echt niet homo, of homo in ontkenningsfase zit... vrouwen
pi_44379105
quote:
Op woensdag 13 december 2006 00:39 schreef kastanova het volgende:

[..]

Na dat eindeloze gezever heb ik vandaag besloten maar even bezoek uit te nodigen en daar samen een buttfilm als World Trade Center mee te kijken...

Alles beter dan een topic met potentie vollullen over vrouwen bij een schietvereniging of wasvoorschriften... .
Los van de irritante slowchat staan er nog wel een paar interessante vragen voor je open
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')