Neh, ik vind het een leuk topicquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:33 schreef tonja het volgende:
Omdat ik het vorige topic sloot, open ik nu deel 2.
(mocht dat "not done" zijn, pleur er dan maar meteen een slotje op)
Linkje naar het vorige deel: De dingen die vrouwen altijd al wilden weten...
Eh, is dat geslachtgebonden? De meeste vrouwen die ik ken doen ook een moord voor een pot B&J hoor.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:26 schreef vencodark het volgende:
en waarom eten mannen graag ijs? De meeste dan toch.![]()
van het rukken.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:58 schreef Ltd. het volgende:
^Waarom is je hand blauw?
ik ben niet bang om de weg te vragen, mn (ex) vriendin was dat welquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:10 schreef Zweefvliegje het volgende:
Wat ik wilde weten: waarom willen jullie liever 100km omrijden dan dat jullie de weg vragen?
Jullie vriendinnen worden toch alleen maar boos als jullie stug doorrijden als je de weg kwijt bent?
competitiedrang, voortkomend uit die goeie ouwe tijd waarin de beste gewoon elk lekker wijf kon neuken en de de verliezer niets hadquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:26 schreef vencodark het volgende:
Waarom kunnen mannen niet tegen hun verlies en waarom eten mannen graag ijs? De meeste dan toch.![]()
mannen zijn ook goed in doen alsof ze iets heel goed weten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:10 schreef Zweefvliegje het volgende:
Wat ik wilde weten: waarom willen jullie liever 100km omrijden dan dat jullie de weg vragen?
Jullie vriendinnen worden toch alleen maar boos als jullie stug doorrijden als je de weg kwijt bent?
haha lol ja ik ben op dit moment zeer gefrustreerd en zie de liefde even als iets dat nooit meer gaat gebeuren:p maar ik ben niet gedumpt. Het is namelijk uit voordat het ooit aan is gegaan:Dquote:Op dinsdag 12 december 2006 19:55 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Seks is goed, laten we dat voorop zetten. En volgens mij ben jij net keihard gedumpt en ben je nu verbitterd en reageer je dat af op de rest van zijn geslacht. Pas op dat je geen oude vrijster wordt.
[..]
Zie antwoord hierboven
[..]
Hij heeft je wel keihard gedumpt ofniet...zeker vreemd gegaan.
[..]
De waarheid is hard.
Nou, ik werk bij een eetcafé en hadden van de zomer een menu waar je op het eind koffie of ijs bij kon nemen en bijna altijd nam de man ijs en de vrouw koffie. Veel mannen die ik ken zijn gek op ijs eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eh, is dat geslachtgebonden? De meeste vrouwen die ik ken doen ook een moord voor een pot B&J hoor.
dan ben je gewoon een hele hoop eikeltjes/players tegengekomen. de meeste jongens/mannen die ik (persoonlijk) ken zijn dus helemaal niet zo, of enkel zo waneer ze een meid voor een avondje/weekje willen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:34 schreef parvati het volgende:
[..]
haha lol ja ik ben op dit moment zeer gefrustreerd en zie de liefde even als iets dat nooit meer gaat gebeuren:p maar ik ben niet gedumpt. Het is namelijk uit voordat het ooit aan is gegaan:D
ik haat het alleen dat mannen altijd eerst zo lief en slijmerig doen...ga je het nog half geloven ook...en dan blijkt dat je geplayed bent, terwijl ik dacht dat alleen 14-jarige jochies dat deden. Zeg dan meteen wat je wilt:S en dan nog zeiken dat vrouwen onduidelijk zijn...
en ik vroeg het me ook af toen ik nog gelukkig in de liefde was. Waarom zijn mannen slaaf van hun eigen lichaam? Van een stom atoomachtig stofje genaamd testosteron dat een potentieel geweldig mens in een sneue sukkel kan veranderen? Geef me nou een antwoord zonder met je vingertje naar mijn gefrustreerdheid te wijzen![]()
Zitten die vrouwen dan ook vanachter die kop koffie verlekkerd te kijken naar hoe die man z'n ijs wegwerkt?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, ik werk bij een eetcafé en hadden van de zomer een menu waar je op het eind koffie of ijs bij kon nemen en bijna altijd nam de man ijs en de vrouw koffie. Veel mannen die ik ken zijn gek op ijs eigenlijk.![]()
Kan ook komen omdat vrouwen vaak aan hun lijn denken ofzo.![]()
Hm, niet speciaal naar gekeken, btw, jij houdt van ijs, i rest my case.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:45 schreef McNasty het volgende:
[..]
Zitten die vrouwen dan ook vanachter die kop koffie verlekkerd te kijken naar hoe die man z'n ijs wegwerkt?
btw: ijs![]()
Ik zou er van kunnen leven.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, niet speciaal naar gekeken, btw, jij houdt van ijs, i rest my case.![]()
Ik vind idd niets zo lekker als ijs (boven al het snoep, chocolade, chips en koekjes). Ik zou de reden niet echt weten.....quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, ik werk bij een eetcafé en hadden van de zomer een menu waar je op het eind koffie of ijs bij kon nemen en bijna altijd nam de man ijs en de vrouw koffie. Veel mannen die ik ken zijn gek op ijs eigenlijk.![]()
Kan ook komen omdat vrouwen vaak aan hun lijn denken ofzo.![]()
Mijn ervaring is dat wanneer mannen flink gedronken hebben zij veel meer loslaten over emotionele zaken, wanneer je ze de juiste vragen stelt. Wel in een 1-op-1 situatie uiteraard (niet met zijn brallende maten er omheen)quote:wanneer zijn jullie het állerkwetsbaarst?
ja jou vind ik wel aardig;)quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:44 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
dan ben je gewoon een hele hoop eikeltjes/players tegengekomen. de meeste jongens/mannen die ik (persoonlijk) ken zijn dus helemaal niet zo, of enkel zo waneer ze een meid voor een avondje/weekje willen.
bij de personen die langer dan een week lief blijven doen zal het ook wel echt zijn.
my guess, naast extreme (sexuele?) gefrustreerdheid is dat je in de randstad tussen de echte halfbloed medenederlanderse players woont/omgaat/overal tegenkomt met hun biatches... neej das een toonbeeld van leuke lieve aardige jongens![]()
als je mij wel aardig vind moet je t maar zeggen![]()
Na dat eindeloze gezever heb ik vandaag besloten maar even bezoek uit te nodigen en daar samen een buttfilm als World Trade Center mee te kijken...quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:56 schreef mighty_myte het volgende:
[afbeelding] topic.
ik verwacht wel wat meer inzet van kasta.
Los van de irritante slowchat staan er nog wel een paar interessante vragen voor je openquote:Op woensdag 13 december 2006 00:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Na dat eindeloze gezever heb ik vandaag besloten maar even bezoek uit te nodigen en daar samen een buttfilm als World Trade Center mee te kijken...
Alles beter dan een topic met potentie vollullen over vrouwen bij een schietvereniging of wasvoorschriften....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |