Ik ben zelf ook erg introvert. Ik voel me altijd een beetje ongemakkelijk bij 'enthousiaste' mensen, mijn vriend idem.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:41 schreef QCC het volgende:
Waarom worden vrouwen boos als haar partner niet enthousiast genoeg reageert? Sommige mensen zijn niet zo heel uitbundig van zichzelf en dat wordt ons dan verweten. M'n vrienden hebben daar ook last van bij hun vriendinnen..
Omdat het volledig onmogelijk is voor de 'gemiddelde' man om te begrijpen wat een vrouw nou weer bedoeld of wil of juist niet wil. Wees eerlijk als je iets niet wil of juist wel en doe geen toezeggingen die nergens over gaan.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom kunnen mannen niet tussen de regels door lezen?![]()
Voel me niet eens aangesproken, dat merk je toch gelijk in het begin hoe enthousiast hij is.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:41 schreef QCC het volgende:
Waarom worden vrouwen boos als haar partner niet enthousiast genoeg reageert? Sommige mensen zijn niet zo heel uitbundig van zichzelf en dat wordt ons dan verweten. M'n vrienden hebben daar ook last van bij hun vriendinnen..
Ja inderdaad, wees dan duidelijkquote:Op woensdag 13 december 2006 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat het volledig onmogelijk is voor de 'gemiddelde' man om te begrijpen wat een vrouw nou weer bedoeld of wil of juist niet wil. Wees eerlijk als je iets niet wil of juist wel en doe geen toezeggingen die nergens over gaan.
Het duidelijk zijn heb ik het niet eens over, dat is bij voorbaat al kansloos.
Je kan het ook zien dat mannen slecht kunnen luisteren.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat het volledig onmogelijk is voor de 'gemiddelde' man om te begrijpen wat een vrouw nou weer bedoeld of wil of juist niet wil. Wees eerlijk als je iets niet wil of juist wel en doe geen toezeggingen die nergens over gaan.
Het duidelijk zijn heb ik het niet eens over, dat is bij voorbaat al kansloos.
Maar dat kunnen mannen ook heel goed hoor, van het ene onderwerp overspringen naar het andere.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wees dan duidelijkIk heb niet aan een half woord voldoende.. een vrouw kan ergens aan denken..en dan plompt verloren daarover een vraag stellen tegen je.. en dan moet ik maar gaan raden waar zij zich mee bezig hield
Dat doen sommige mannen ook hoor.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wees dan duidelijkIk heb niet aan een half woord voldoende.. een vrouw kan ergens aan denken..en dan plompt verloren daarover een vraag stellen tegen je.. en dan moet ik maar gaan raden waar zij zich mee bezig hield
Dat is het dus niet. Maar als een vrouw ergens geen zin in heeft hoor ik regelmatig we zien wel. Zeg dan gewoon nee, weer eerlijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Vrouwen communiceren indirect met veel woorden, mannen direct met weinig woorden. Als we dat gewoon van elkaar zouden aannemen en proberen te begrijpen in plaats van van de ander te eisen zich aan de ander aan te passen qua communicatie, zouden we een eind komen.
Teleurgesteld vind ik ook weer zo'n groot woord. Maar ik vind het wel een beetje cliche dat vrouwen het niet erg vinden en of niet zo nodig hoeven klaar te komen. Nee het is geen must elke keer nee maar ik zou toch wel regelmatig mn hoogtepunt willen bereiken hoor! Of ben ik nou zo vreemd?quote:Op woensdag 13 december 2006 00:16 schreef spliffy het volgende:
Zijn jullie teleurgesteld als jullie niet klaarkomen tijdens de sex?
Da's wel waar ja. En dan later zeggen "ik moet me altijd aan jou aanpassen!"quote:Op woensdag 13 december 2006 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is het dus niet. Maar als een vrouw ergens geen zin in heeft hoor ik regelmatig we zien wel. Zeg dan gewoon nee, weer eerlijk.
Maar mannen doen dat dus ook....ze veinzen bijv. enthousiasme en zeggen diplomatieke dingen...vaak doen ze dat denk ik om het vrouwtje niet boos te makenquote:Op woensdag 13 december 2006 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is het dus niet. Maar als een vrouw ergens geen zin in heeft hoor ik regelmatig we zien wel. Zeg dan gewoon nee, weer eerlijk.
Als we daarentegen wel de moeite nemen om te luisteren en aan het eind van het verhaal met het perfecte oplosplan komen is het ook weer niet goedquote:Op woensdag 13 december 2006 11:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan het ook zien dat mannen slecht kunnen luisteren.Het is toch bekend dat (de meeste) vrouwen
nu eenmaal meer woorden nodig hebben om duidelijk te maken wat ze willen en/of bedoelen.
Nee, dat is wel het doel van de hele operatie zal ik maar zeggenquote:Op woensdag 13 december 2006 11:59 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Teleurgesteld vind ik ook weer zo'n groot woord. Maar ik vind het wel een beetje cliche dat vrouwen het niet erg vinden en of niet zo nodig hoeven klaar te komen. Nee het is geen must elke keer nee maar ik zou toch wel regelmatig mn hoogtepunt willen bereiken hoor! Of ben ik nou zo vreemd?![]()
Vrouwen willen dan ook geen oplosplan, maar een luisterend oor, Mars/Venus verhaal je kent het wel.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als we daarentegen wel de moeite nemen om te luisteren en aan het eind van het verhaal met het perfecte oplosplan komen is het ook weer niet goed.
Pardon??? Dat zijn niet alle vrouwen hoor, ik dronk je voorheen ook zo onder de tafel hoor en ik kan nu nog steeds met gemak een competitie bier drinken aan , maar dan wel graag op een zaterdagavond ofzo, als ik maar iig niet vroeg op moet.quote:waarom kunnen vrouwen geen bier drinken ?
Het doel is kinderen maken. Maare t is toevallig ook lekker om te doen he.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Nee, dat is wel het doel van de hele operatie zal ik maar zeggen![]()
Vrouwen willen geen oplossing, maar begrip. Dat is echt iets dat mannen niet (willen) snappen. Als een vrouw ergens mee zit, is vaak even luisteren en een knuffel voldoende. Vrouwen kunnen best hun eigen problemen oplossen, alleen willen ze soms hun ei even kwijt.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als we daarentegen wel de moeite nemen om te luisteren en aan het eind van het verhaal met het perfecte oplosplan komen is het ook weer niet goed.
Het gaat hier niet over mannen, das een ander topicquote:Op woensdag 13 december 2006 12:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar mannen doen dat dus ook....ze veinzen bijv. enthousiasme en zeggen diplomatieke dingen...vaak doen ze dat denk ik om het vrouwtje niet boos te maken![]()
Het vrouwelijk orgasme draagt daar niet direct aan bij.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:05 schreef vliegfiets het volgende:
[..]
Het doel is kinderen maken. Maare t is toevallig ook lekker om te doen he.
Ze hebben dus eigenlijk een spraakgebrek ofzoquote:Op woensdag 13 december 2006 11:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan het ook zien dat mannen slecht kunnen luisteren.Het is toch bekend dat (de meeste) vrouwen
nu eenmaal meer woorden nodig hebben om duidelijk te maken wat ze willen en/of bedoelen.
Het zal wel ook per vrouw verschillen, sommige hebben veel meer nodig om klaar te komen.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:59 schreef Sunshine2006 het volgende:
[..]
Teleurgesteld vind ik ook weer zo'n groot woord. Maar ik vind het wel een beetje cliche dat vrouwen het niet erg vinden en of niet zo nodig hoeven klaar te komen. Nee het is geen must elke keer nee maar ik zou toch wel regelmatig mn hoogtepunt willen bereiken hoor! Of ben ik nou zo vreemd?![]()
Je zou toch denken dat een oplosplan in ieder geval bewijst dat ze geluisterd hebben. Dat je dan geen behoefte hebt aan het plan omdat je het zelf prima kan is een tweede, maar het is vooruitgang ten opzichte van de "ja lieve" mompelende man die zich afvraagt wanneer het geluid van het voetbal eindelijk weer aanmag.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vrouwen willen dan ook geen oplosplan, maar een luisterend oor, Mars/Venus verhaal je kent het wel.![]()
Nou, soms is het wel fijn als iemand de situatie even duidelijk kan neerzetten, als je zelf het overzicht kwijt bent. Maar goed, als je op zoek bent om een oplossing, vraag je daar wel om.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat een onzin, ze verbloemen en verzachten alles met meer woorden, komen dus minder bot over. (vaak)quote:Op woensdag 13 december 2006 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben dus eigenlijk een spraakgebrek ofzo
Dat is echt weer een vreemde conclusie uit bovenstaand verhaal...quote:Op woensdag 13 december 2006 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben dus eigenlijk een spraakgebrek ofzo
Ze hebben dus gewoon moeite met zich begrijpbaar uit te drukken en creëren in hun gedraai rond de waarheid een hoop onbegrip.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat een onzin, ze verbloemen en verzachten alles met meer woorden, komen dus minder bot over. (vaak)![]()
Ik zou uitkijken met het gebruik van de term 'normaal' hierquote:Op woensdag 13 december 2006 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben dus gewoon moeite met zich normaal uit te drukken en creëren in hun gedraai rond de waarheid een hoop onbegrip.
En als je nu -voor de grap- even je oogkleppen afzet, wat zie je dan?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben dus gewoon moeite met zich normaal uit te drukken en creëren in hun gedraai rond de waarheid een hoop onbegrip.
Jawel. Door het vrouwelijk orgasme 'geleidt' het zaad beter of zoiets. maar mijn doel van seks is verre van zwanger worden. en één orgasme is toch wel het minimale.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het vrouwelijk orgasme draagt daar niet direct aan bij.
Voor andere vrouwen is het anders prima te begrijpen.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben dus gewoon moeite met zich begrijpbaar uit te drukken en creëren in hun gedraai rond de waarheid een hoop onbegrip.
Dat zeker, maar dan krijg je weer die "tussen de regels door lezen. Mannen snappen dan dus nietquote:Op woensdag 13 december 2006 12:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat een oplosplan in ieder geval bewijst dat ze geluisterd hebben. Dat je dan geen behoefte hebt aan het plan omdat je het zelf prima kan is een tweede, maar het is vooruitgang ten opzichte van de "ja lieve" mompelende man die zich afvraagt wanneer het geluid van het voetbal eindelijk weer aanmag.
Mja, ik zei ook "direct", want je kunt prima zwanger worden zonder zelf klaar te komen.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:12 schreef MissMatch het volgende:
[..]
Jawel. Door het vrouwelijk orgasme 'geleidt' het zaad beter of zoiets. maar mijn doel van seks is verre van zwanger worden. en één orgasme is toch wel het minimale.
Neuj, integendeel, waarom denk je dat vrouwen er mooier uitzien? Omdat ze lieflijkheid uitstralen.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben dus gewoon moeite met zich begrijpbaar uit te drukken en creëren in hun gedraai rond de waarheid een hoop onbegrip.
Waarom ze er mooier uitzien? Blijkbaar omdat ze het van hun verbale communicatie niet moeten hebbenquote:Op woensdag 13 december 2006 12:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neuj, integendeel, waarom denk je dat vrouwen er mooier uitzien? Omdat ze lieflijkheid uitstralen.
Mooie lieve woordjes zodat mannen als was in hun handen worden.![]()
En sommige mannen niet van hun intelligentiequote:Op woensdag 13 december 2006 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom ze er mooier uitzien? Blijkbaar omdat ze het van hun verbale communicatie niet moeten hebben![]()
Ik ben acuut helemaal overtuigd van het vrouwelijk talent voor nuancequote:Op woensdag 13 december 2006 12:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
En sommige mannen niet van hun intelligentie![]()
Ze kunnen anders sneller een man ompraten dan een man een vrouw.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom ze er mooier uitzien? Blijkbaar omdat ze het van hun verbale communicatie niet moeten hebben![]()
is dat een kwestie van uiterlijk of wil?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze kunnen anders sneller een man ompraten dan een man een vrouw.![]()
Je lijkt wel een meeloper, met je hartjes en knipoogjes, je wil het goede van beide kanten?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben acuut helemaal overtuigd van het vrouwelijk talent voor nuance.
Wie niet?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
je wil het goede van beide kanten?![]()
Beide, mits de man een zwak ervoor heeft natuurlijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 12:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
is dat een kwestie van uiterlijk of wil?
Dit in tegenstelling tot het koppige volk aan de andere kant van de lijnquote:Op woensdag 13 december 2006 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
Aangezien het een bot volk is, doen ze natuurlijk niets wat ze absoluut niet willen.
En waarom zou een man een vrouw willen overtuigen?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beide, mits de man een zwak ervoor heeft natuurlijk.
Aangezien het een bot volk is, doen ze natuurlijk niets wat ze absoluut niet willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |