abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44386721
Stofzuigen? Zei hij dat maar eens.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_44386732
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:41 schreef QCC het volgende:
Waarom worden vrouwen boos als haar partner niet enthousiast genoeg reageert? Sommige mensen zijn niet zo heel uitbundig van zichzelf en dat wordt ons dan verweten. M'n vrienden hebben daar ook last van bij hun vriendinnen..
Ik ben zelf ook erg introvert. Ik voel me altijd een beetje ongemakkelijk bij 'enthousiaste' mensen, mijn vriend idem.
Maar inderdaad, mannen kunnen vaak extreem lauw reageren. Dan zeggen ze: 'leuk ja' maar ondernemen ze verder helemaal geen actie (bijv. etentje organiseren bij jullie thuis). Terwijl je weet dat als het doorgaat, ze zich wel zullen vermaken.
Dat maakt me dus razend. Die passiviteit.
pi_44386734
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:44 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Waarom kunnen mannen niet tussen de regels door lezen?
Omdat het volledig onmogelijk is voor de 'gemiddelde' man om te begrijpen wat een vrouw nou weer bedoeld of wil of juist niet wil. Wees eerlijk als je iets niet wil of juist wel en doe geen toezeggingen die nergens over gaan.

Het duidelijk zijn heb ik het niet eens over, dat is bij voorbaat al kansloos.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_44386801
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:41 schreef QCC het volgende:
Waarom worden vrouwen boos als haar partner niet enthousiast genoeg reageert? Sommige mensen zijn niet zo heel uitbundig van zichzelf en dat wordt ons dan verweten. M'n vrienden hebben daar ook last van bij hun vriendinnen..
Voel me niet eens aangesproken, dat merk je toch gelijk in het begin hoe enthousiast hij is.
Daar moet je je dan bij neerleggen, anders wordt het niks he.
  woensdag 13 december 2006 @ 11:53:22 #155
8372 Bastard
Persona non grata
pi_44386826
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:50 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Omdat het volledig onmogelijk is voor de 'gemiddelde' man om te begrijpen wat een vrouw nou weer bedoeld of wil of juist niet wil. Wees eerlijk als je iets niet wil of juist wel en doe geen toezeggingen die nergens over gaan.

Ja inderdaad, wees dan duidelijk Ik heb niet aan een half woord voldoende.. een vrouw kan ergens aan denken..en dan plompt verloren daarover een vraag stellen tegen je.. en dan moet ik maar gaan raden waar zij zich mee bezig hield
The truth was in here.
pi_44386887
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:50 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Je kan het ook zien dat mannen slecht kunnen luisteren. Het is toch bekend dat (de meeste) vrouwen
nu eenmaal meer woorden nodig hebben om duidelijk te maken wat ze willen en/of bedoelen.
pi_44386940
Vrouwen communiceren indirect met veel woorden, mannen direct met weinig woorden. Als we dat gewoon van elkaar zouden aannemen en proberen te begrijpen in plaats van van de ander te eisen zich aan de ander aan te passen qua communicatie, zouden we een eind komen.
pi_44386947
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja inderdaad, wees dan duidelijk Ik heb niet aan een half woord voldoende.. een vrouw kan ergens aan denken..en dan plompt verloren daarover een vraag stellen tegen je.. en dan moet ik maar gaan raden waar zij zich mee bezig hield
Maar dat kunnen mannen ook heel goed hoor, van het ene onderwerp overspringen naar het andere.
pi_44386951
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat doen sommige mannen ook hoor.
  woensdag 13 december 2006 @ 11:58:48 #160
8372 Bastard
Persona non grata
pi_44386990
oh... stomme mannen ook
The truth was in here.
pi_44386999
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Vrouwen communiceren indirect met veel woorden, mannen direct met weinig woorden. Als we dat gewoon van elkaar zouden aannemen en proberen te begrijpen in plaats van van de ander te eisen zich aan de ander aan te passen qua communicatie, zouden we een eind komen.
Dat is het dus niet. Maar als een vrouw ergens geen zin in heeft hoor ik regelmatig we zien wel. Zeg dan gewoon nee, weer eerlijk.
pi_44387015
quote:
Op woensdag 13 december 2006 00:16 schreef spliffy het volgende:
Zijn jullie teleurgesteld als jullie niet klaarkomen tijdens de sex?
Teleurgesteld vind ik ook weer zo'n groot woord. Maar ik vind het wel een beetje cliche dat vrouwen het niet erg vinden en of niet zo nodig hoeven klaar te komen. Nee het is geen must elke keer nee maar ik zou toch wel regelmatig mn hoogtepunt willen bereiken hoor! Of ben ik nou zo vreemd?
Always look on the bright side of life :-)
pi_44387020
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:59 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Dat is het dus niet. Maar als een vrouw ergens geen zin in heeft hoor ik regelmatig we zien wel. Zeg dan gewoon nee, weer eerlijk.
Da's wel waar ja. En dan later zeggen "ik moet me altijd aan jou aanpassen!"
Maar ja, op zo'n moment kun je het gewoon niet over je hart verkrijgen om nee te zeggen.
pi_44387045
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:59 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Maar mannen doen dat dus ook....ze veinzen bijv. enthousiasme en zeggen diplomatieke dingen...vaak doen ze dat denk ik om het vrouwtje niet boos te maken
pi_44387063
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:55 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Je kan het ook zien dat mannen slecht kunnen luisteren. Het is toch bekend dat (de meeste) vrouwen
nu eenmaal meer woorden nodig hebben om duidelijk te maken wat ze willen en/of bedoelen.
Als we daarentegen wel de moeite nemen om te luisteren en aan het eind van het verhaal met het perfecte oplosplan komen is het ook weer niet goed .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_44387079
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:59 schreef Sunshine2006 het volgende:

[..]

Teleurgesteld vind ik ook weer zo'n groot woord. Maar ik vind het wel een beetje cliche dat vrouwen het niet erg vinden en of niet zo nodig hoeven klaar te komen. Nee het is geen must elke keer nee maar ik zou toch wel regelmatig mn hoogtepunt willen bereiken hoor! Of ben ik nou zo vreemd?
Nee, dat is wel het doel van de hele operatie zal ik maar zeggen
pi_44387148
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:01 schreef Litpho het volgende:

[..]

Als we daarentegen wel de moeite nemen om te luisteren en aan het eind van het verhaal met het perfecte oplosplan komen is het ook weer niet goed .
Vrouwen willen dan ook geen oplosplan, maar een luisterend oor, Mars/Venus verhaal je kent het wel.
pi_44387166
quote:
waarom kunnen vrouwen geen bier drinken ?
Pardon??? Dat zijn niet alle vrouwen hoor, ik dronk je voorheen ook zo onder de tafel hoor en ik kan nu nog steeds met gemak een competitie bier drinken aan , maar dan wel graag op een zaterdagavond ofzo, als ik maar iig niet vroeg op moet.
Always look on the bright side of life :-)
pi_44387168
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:02 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Nee, dat is wel het doel van de hele operatie zal ik maar zeggen
Het doel is kinderen maken. Maare t is toevallig ook lekker om te doen he.
..
pi_44387181
quote:

[..]

Vrouwen willen geen oplossing, maar begrip. Dat is echt iets dat mannen niet (willen) snappen. Als een vrouw ergens mee zit, is vaak even luisteren en een knuffel voldoende. Vrouwen kunnen best hun eigen problemen oplossen, alleen willen ze soms hun ei even kwijt.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_44387206
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:00 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Maar mannen doen dat dus ook....ze veinzen bijv. enthousiasme en zeggen diplomatieke dingen...vaak doen ze dat denk ik om het vrouwtje niet boos te maken
Het gaat hier niet over mannen, das een ander topic
pi_44387209
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:05 schreef vliegfiets het volgende:

[..]

Het doel is kinderen maken. Maare t is toevallig ook lekker om te doen he.
Het vrouwelijk orgasme draagt daar niet direct aan bij.
pi_44387240
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:55 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ze hebben dus eigenlijk een spraakgebrek ofzo
pi_44387252
quote:
Op woensdag 13 december 2006 11:59 schreef Sunshine2006 het volgende:

[..]

Het zal wel ook per vrouw verschillen, sommige hebben veel meer nodig om klaar te komen.
Daar ben je er niet mee als een man maar 10 minuten wil/kan.
pi_44387269
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:04 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Vrouwen willen dan ook geen oplosplan, maar een luisterend oor, Mars/Venus verhaal je kent het wel.
Je zou toch denken dat een oplosplan in ieder geval bewijst dat ze geluisterd hebben. Dat je dan geen behoefte hebt aan het plan omdat je het zelf prima kan is een tweede, maar het is vooruitgang ten opzichte van de "ja lieve" mompelende man die zich afvraagt wanneer het geluid van het voetbal eindelijk weer aanmag.
pi_44387284
quote:

[..]

Nou, soms is het wel fijn als iemand de situatie even duidelijk kan neerzetten, als je zelf het overzicht kwijt bent. Maar goed, als je op zoek bent om een oplossing, vraag je daar wel om.
Erger is dat mannen het vertikken om te luisteren als ze denken dat ze toch geen oplossing kunnen verzinnen. Zoals gezegd, gewoon even je ei kwijt kunnen is al heel fijn. Dan hoef je echt niet met briljante Dr. Phil-achtige commentaren te komen, gewoon een knuffel is ook al genoeg.
pi_44387297
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:07 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Wat een onzin, ze verbloemen en verzachten alles met meer woorden, komen dus minder bot over. (vaak)
pi_44387319
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:07 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Dat is echt weer een vreemde conclusie uit bovenstaand verhaal...
Vrouwen drukken zich anders uit dan mannen. Niet slechter of beter, anders...
Of gaat dit boven je pet?
***Levi was here***
pi_44387351
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:09 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Wat een onzin, ze verbloemen en verzachten alles met meer woorden, komen dus minder bot over. (vaak)
Ze hebben dus gewoon moeite met zich begrijpbaar uit te drukken en creëren in hun gedraai rond de waarheid een hoop onbegrip.
pi_44387362
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:10 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Ze hebben dus gewoon moeite met zich normaal uit te drukken en creëren in hun gedraai rond de waarheid een hoop onbegrip.
Ik zou uitkijken met het gebruik van de term 'normaal' hier .
pi_44387378
quote:

[..]

Ze hebben dus gewoon moeite met zich normaal uit te drukken en creëren in hun gedraai rond de waarheid een hoop onbegrip.
En als je nu -voor de grap- even je oogkleppen afzet, wat zie je dan?
***Levi was here***
  woensdag 13 december 2006 @ 12:12:03 #182
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44387396
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:06 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Het vrouwelijk orgasme draagt daar niet direct aan bij.
Jawel. Door het vrouwelijk orgasme 'geleidt' het zaad beter of zoiets. maar mijn doel van seks is verre van zwanger worden. en één orgasme is toch wel het minimale.
... is a mismatch forever
pi_44387397
quote:

[..]

Ze hebben dus gewoon moeite met zich begrijpbaar uit te drukken en creëren in hun gedraai rond de waarheid een hoop onbegrip.
Voor andere vrouwen is het anders prima te begrijpen.
pi_44387406
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:08 schreef Litpho het volgende:

[..]

Je zou toch denken dat een oplosplan in ieder geval bewijst dat ze geluisterd hebben. Dat je dan geen behoefte hebt aan het plan omdat je het zelf prima kan is een tweede, maar het is vooruitgang ten opzichte van de "ja lieve" mompelende man die zich afvraagt wanneer het geluid van het voetbal eindelijk weer aanmag.
Dat zeker, maar dan krijg je weer die "tussen de regels door lezen. Mannen snappen dan dus niet
dat het zich niet om de inhoud van het verhaal gaat, maar om de genegenheid die de vrouw dan zoekt.
Gewoon vastpakken en idd herhalen wat ze zegt( teken dat je geluisterd hebt) knuffel geven en
Dan is het vrouwtje ook weer blij. Daarna mag je het geluid weer aanzetten, zou het alleen niet vragen.
pi_44387419
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:12 schreef MissMatch het volgende:

[..]

Jawel. Door het vrouwelijk orgasme 'geleidt' het zaad beter of zoiets. maar mijn doel van seks is verre van zwanger worden. en één orgasme is toch wel het minimale.
Mja, ik zei ook "direct", want je kunt prima zwanger worden zonder zelf klaar te komen.

Maar inderdaad, ook als je aan de pil bent is het fijn om klaar te komen.
pi_44387445
quote:

[..]

Neuj, integendeel, waarom denk je dat vrouwen er mooier uitzien? Omdat ze lieflijkheid uitstralen.
Mooie lieve woordjes zodat mannen als was in hun handen worden.
  woensdag 13 december 2006 @ 12:16:56 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_44387530
Ik houd ook niet van veel kussentjes op de bank, ben ik nou wel een vrouw?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_44387535
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:14 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Neuj, integendeel, waarom denk je dat vrouwen er mooier uitzien? Omdat ze lieflijkheid uitstralen.
Mooie lieve woordjes zodat mannen als was in hun handen worden.
Waarom ze er mooier uitzien? Blijkbaar omdat ze het van hun verbale communicatie niet moeten hebben
pi_44387674
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:17 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Waarom ze er mooier uitzien? Blijkbaar omdat ze het van hun verbale communicatie niet moeten hebben
En sommige mannen niet van hun intelligentie
***Levi was here***
pi_44387708
Waarom maken vrouwen een verhaal van verschillende gesrpekken en/of woorden en gaan ze daarna elke keer op zoek naar de bevestiging en vinden die ook?

Waarom zeuren vrouwen dat je in het begin van de relatie niet lief moet zijn tegen andere meisjes, omdat ze daar onzeker van worden. En verwachten ze dat aan het einde juist wel? Heeft dat er mee te maken dat ze iets leuker vinden als ze het idee hebben dat ze nog steeds hun best ervoor moet doen?

Waarom willen vrouwen met iemand anders mee naar de kroeg-discotheek, terwijl ze weten dat er bekenden zijn?
pi_44387756
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:22 schreef Levitation het volgende:

[..]

En sommige mannen niet van hun intelligentie
Ik ben acuut helemaal overtuigd van het vrouwelijk talent voor nuance .
pi_44387843
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:17 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Ze kunnen anders sneller een man ompraten dan een man een vrouw.
pi_44387946
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:27 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Ze kunnen anders sneller een man ompraten dan een man een vrouw.
is dat een kwestie van uiterlijk of wil?
pi_44387986
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:24 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik ben acuut helemaal overtuigd van het vrouwelijk talent voor nuance .
Je lijkt wel een meeloper, met je hartjes en knipoogjes, je wil het goede van beide kanten?
pi_44388015
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:30 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

je wil het goede van beide kanten?
Wie niet?
pi_44388019
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:30 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

is dat een kwestie van uiterlijk of wil?
Beide, mits de man een zwak ervoor heeft natuurlijk.
Aangezien het een bot volk is, doen ze natuurlijk niets wat ze absoluut niet willen.
pi_44388041
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:31 schreef Bengeltje het volgende:
Aangezien het een bot volk is, doen ze natuurlijk niets wat ze absoluut niet willen.
Dit in tegenstelling tot het koppige volk aan de andere kant van de lijn .
pi_44388058
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:31 schreef Litpho het volgende:

[..]

Wie niet?
Touche.
pi_44388107
- Direct. Waarom zijn vrouwen doorgaans niet direct? Als er boodschappen gedaan moeten worden en je hebt vijf dingen nodig, komen ze met dertig dingen thuis, behalve die vijf die nodig waren. Omdat al die andere dingen "zo leuk" zijn

- Informatieverstrekking. Info geven achteraf waar je helemaal niks aan hebt. "Die kruising daarvoor hadden we rechts gemoeten!". Kun je dat niet eerder zeggen of functioneert die hersenkwab pas minuten na de vergissing?

- Windowshoppen. Eeuwenlang voor elke etalage blijven staan en maar kijken. En kijken. En kijken. En kijken. En niet kopen, maar kijken. Staren. ... What the fuck!?

- IKEA. Wat is zo magisch of speciaal aan IKEA!?!?!?

- Geweld, dood en verderf. Een film kijken tjokvol lijken, bloed en kogels resulteert bijna gegarandeerd in een angstige vriendin die wil dat ik nooit meer zo'n film met haar kijk. Waarom zien jullie niet dat het nep is?

- Romantische kutfilms. Zwijmel, bla bla, dansen, springen, lief doen, high society chick meets low society boy, dat soort films. Wat is er toch zo leuk aan al die romantische komedies?

- Telefoneren. Zeventien keer per dag je moeder bellen omdat je haar mist en nog geen vijf minuten geleden nodig had om een bepaald iets te vragen. Vraag het je vriend niet, vraag het niet in één keer, maar nee. Zeventien keer bellen per dag. What the hell? Geheugencapaciteit op of zo?

- Associaties tot in de zesentwintigste macht. Jullie beginnen een verhaal over onderwerp A. Dan heb je het opeens over B, C, D en de rest van het hele focking alfabet zodat de man totaal niet meer weet waar het over gaat. Dan OPEENS komt onderwerp A terug en vraag je de mening van je vent. Die is ondertussen allang vergeten waar het in vredesnaam over ging. En dan worden jullie boos. We snappen er echt geen reet van. Zijn wij te simpel of kunnen jullie niet focussen?

- Viva, Flair, Vriendin, Mijn Geheim Wat staat daar nu voor zinnigs in? Wat is zo leuk aan die bladen? Is gewoon roddelen en MSN al niet genoeg?

- NU!. Alle dingen die jullie storen moeten NU opgelost worden. TV uit, stofzuiger of vaatdoek en er moet NU opgeruimd worden, want het ligt jullie NU in de weg. Moet dat echt?

- Kleurtjes. Waarom moet alles zo kleurig, fleurig en vrolijk? Worden jullie echt zo blij van kleurtjes?

- Design en inrichting. Alle design gemaakt door mannen is fout. Vrouwen kunnen alles veel beter inrichten en weten wat goed voor ons is. Kaarsjes hier, lampjes daar. Alsof er in ieder van jullie een soort van Jans de Bouvrie schuilt die continu aan de gang is het weer net effe anders in te richten. Zeker als het oude interieur al zes maanden oud is en de nieuwe IKEA catalogus komt er aan

- Autorijden. Waarom zijn jullie zo bang voor grote vrachtwagens en zo?

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr_Belvedere op 13-12-2006 12:52:38 ]
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_44388279
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:31 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Beide, mits de man een zwak ervoor heeft natuurlijk.
En waarom zou een man een vrouw willen overtuigen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')