quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:16 schreef mcDavid het volgende:
Overal verkleinwoordjes achter zetten.
Daar kan je wat aan doen tochquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:23 schreef Pikkebaas het volgende:
in leven blijven....
nebu1980???????quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:20 schreef zwartedoos het volgende:
Hij werd kaal en overal lag haar(en nu wil hij het laten groeien om het te verbergen haha)
Ik hielp hem met poetsen en toen vroeg hij of ik wat onder de emmer wilde leggen dus ik dacht, ok ik pak een theedoek maar neeeee dat was niet goed genoeg, hij kwam aanzetten met een stuk karton en daaromheen weer een plastic zak, en daar mocht de emmer op(met nog de mededeling of ik ajb niet wilde spatten op zijn bank)
Hij kon maar 3 standjes
Mama's wil was wet
Hij had overal haar, jammer dat het haar op zn hoofd nu juist minder werd
Hij ging op zichzelf wonen na 26 jaar en werd ineens een gierige krent
Kaarsen gaven roetvlekken![]()
Verwarming, wat is dat![]()
Het met iedereen pas uitmaken nadat hij een ander gevonden had
hehe woont ze in Groningen? dan ken ik 'r ook welquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:23 schreef Daniel1976 het volgende:
golddigger en leugenaar. Dat vond ik irritant genoeg
Is het zo duidelijkquote:
Dat haar verraadde hetquote:
Da's echt smerig.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:12 schreef candygirl het volgende:
Ik weet er nog 1:
Hij poetste zijn tanden niet voordat hij naar bed kwam![]()
ja.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:57 schreef mcDavid het volgende:
Ben ik de enige die nu nieuwschierig is naar de gewoontes van de exen van Nebu1980?
Toen was ik 10... Je denkt daar na 16 jaar nog steeds aan????????quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:25 schreef candygirl het volgende:
Hij huilde bij de film ghost in de bioscoop![]()
Ik ben ook 12 jaar met hem samen geweestquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Toen was ik 10... Je denkt daar na 16 jaar nog steeds aan????????![]()
Ook jongens hebben gevoelensquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:39 schreef candygirl het volgende:
[..]
Ik ben ook 12 jaar met hem samen geweest![]()
Soms zou je juist willen dat ze wat meer gevoelens tonen. Of er iig eerlijk over zijnquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat je ze zomaar moet tonen!
Als daar zoveel van waren dan waren het waarschijnlijk geen exenquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:51 schreef Rekkie het volgende:
het zou makkelijker zijn om alle pluspunten op te noemen:
1) ..............................
Das geen populaire persoon he?quote:
Daar maakt hij het zelf naarquote:
Zij zat over vanalles te zeikenquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:13 schreef Paladina het volgende:
Even moet nadenken welke ex ik zou gaan kiezen voor dit topic. Maar allez:
Pas om 23 uur warme maaltijd willen eten en nooit eens voor de gezelligheid op een normaal tijdstip aan tafel willen.
Mijn afstandbediening steeds afpakken.
Na het scheren lag de hele badkamer vol haartjes.
Als hij kwam slapen wilde hij aan mijn kant van 't bed en kon ik schuiven.
Als we iets afspraken dan was dat voor hem nooit prioriteit. Waardoor het in 90% van de gevallen vaak niet doorging.
Geld nodig hebben / geen geld hebben.
Jaloers zijn omdat ik een grotere auto heb.
Tanden vaak niet poetsen voor het slapengaan.
's Nachts opstaan en gaan eten en drinken. Maar voor seks was hij te moe.
Ok nu stop ik voordat ik er weer bad vibes van ga krijgen. Thank god he's my ex now.
Ik moet ook nog iets tegenkomen wat lekker stinkt hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:59 schreef Pune het volgende:
Hij wilde alleen maar anaal, hij wilde alleen maar hutspot met worst uit de magnetron, hij had een héle zwakke zielige maag en zijn zweet stonk vies.
bijna 5 jaar, ik geloof in het beste van de mensquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:01 schreef MissMatch het volgende:
Hoe lang heb je het met hem volgehouden, Pune?
Nee hoor ik ben best wel tolerant. Maar nu ik er achteraf zo over nadenk, was ik inderdaad veel te tolerant. Wellicht zou ik wat meer moeten zeiken ja. Bedankt voor de tip!quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:12 schreef Pune het volgende:
Ohja, hij spoorde mij ook altijd aan om winden te laten in bed zodat die van hem minder zouden opvallen
Ohja, hij spoorde mij ook altijd aan om winden te laten in bed zodat die van hem minder zouden opvallen
gaapkist?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:32 schreef VaLkyRie het volgende:
Sommigen hier hebben echt de gruwelijkste ex'en zeg, ik word gewoon bang voor relaties zo... Respect!
Mijn ex ergerde ik me eraan dat ze tegen dr vader heel hard was, echt zo langdurig vol wrok zoals vrouwen dat eigenlijk alleen kunnen. Ze was ook een tikkie slimmer dan hem en dat liet ze ook venijnig merken. Ik voelde me dan vrij ongemakkelijk en had best beetje medelijden met die vader.
Bij een andere ex ergerde ik me aan het feit dat ze altijd maar naar de gaapkist zat te staren, alle pulp kijken. En erger nog: Het erover gaan hebben, uitvoerig...
tv denk ikquote:
1980quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Heel leuk, maar kan de slowchat minder? En het gezeur over Nebuweetikveelhoeveel ook.
ssssstttttquote:
omdat mannen meer irritante gewoontes hebben dan vrouwenquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:42 schreef spliffy het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat vooral de vrouwelijke Fok!kers die meeste irritante gewoontes opnoemen van hun exen.
How come?
ach, mijn ex was ook een zeikwijf.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:42 schreef spliffy het volgende:
Ik vind het wel opvallend dat vooral de vrouwelijke Fok!kers die meeste irritante gewoontes opnoemen van hun exen.
How come?
Het lucht me op.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:42 schreef spliffy het volgende:
How come?
patrick1980??quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:44 schreef P8 het volgende:
[..]
ach, mijn ex was ook een zeikwijf.
Ik denk eigenlijk ook dat het probleem nooit bij de man lag in de relatie, maar bij de vrouw![]()
behalve bij patrick1980 misschien
Het blijft leuk om de reacties door te lezen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:44 schreef P8 het volgende:
[..]
ach, mijn ex was ook een zeikwijf.
Ik denk eigenlijk ook dat het probleem nooit bij de man lag in de relatie, maar bij de vrouw![]()
behalve bij patricknebu1980 misschien
-2 generalisatiequote:Op dinsdag 12 december 2006 23:43 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
omdat mannen meer irritante gewoontes hebben dan vrouwen![]()
hahah dat is idd wel heel erg typischquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:48 schreef spliffy het volgende:
[..]
Het blijft leuk om de reacties door te lezen.
Als ik het zo doorlees klopt het allemaal wel:
De vrouwen hebben heel veel / meerdere irritante gewoontes die zij kunnen opnoemen, terwijl de mannen volstaan met "ze zijkt / zeurt"
![]()
Heb je het ook al eens vanuit een andere hoek bekeken?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:43 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
omdat mannen meer irritante gewoontes hebben dan vrouwen![]()
schrijf dat dan, ze generaliserenquote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:48 schreef spliffy het volgende:
[..]
Het blijft leuk om de reacties door te lezen.
Als ik het zo doorlees klopt het allemaal wel:
De vrouwen hebben heel veel / meerdere irritante gewoontes die zij kunnen opnoemen, terwijl de mannen volstaan met "ze zijkt zeikt/ zeurt"
![]()
typisch vrouwelijk ook, mn woorden verdraaien en tegen me gebruikenquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:50 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
schrijf dat dan, ze generaliseren![]()
Mwah, ik had het toen ook wel door. Maar het uitmaken en verhuizen enzo, dat is ook weer zo'n gedoe he...quote:Op woensdag 13 december 2006 00:09 schreef spliffy het volgende:
Waarom heeft iedereen eigenlijk achteraf pas zoveel negatiefs te melden over zijn/haar ex.
Maakt liefde dan echt stekeblind?
nee, liefde maakt dat je alle foutjes accepteert, pas daarna ga je je realiseren dat je stom was dat je dat alles pikte.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:09 schreef spliffy het volgende:
Waarom heeft iedereen eigenlijk achteraf pas zoveel negatiefs te melden over zijn/haar ex.
Maakt liefde dan echt stekeblind?
Precies, eerst is het allemaal schattig en lief en leuk, en daarna...quote:Op woensdag 13 december 2006 00:12 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee, liefde maakt dat je alle foutjes accepteert, pas daarna ga je je realiseren dat je stom was dat je dat alles pikte.
quote:Op woensdag 13 december 2006 00:13 schreef Realzm het volgende:
ze neukte met anderen
Liefde maakt dat de ander zijn best doet om zijn fouten te verbergen. En als de verliefdheid over is komen de fouten in alle hevigheid weer boven.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:12 schreef fraubitch het volgende:
nee, liefde maakt dat je alle foutjes accepteert, pas daarna ga je je realiseren dat je stom was dat je dat alles pikte.
herkenbaarquote:Op woensdag 13 december 2006 00:13 schreef Realzm het volgende:
hij neukte met anderen
ach troost je, hij wilde het toch al uitmakenquote:
Dat is inderdaad een knap irritante gewoonte...quote:Op woensdag 13 december 2006 00:13 schreef Realzm het volgende:
ze neukte met anderen
oh ja, goed excuus, opeens snap ik het en vergeef ik hem al zijn dadenquote:Op woensdag 13 december 2006 00:17 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ach troost je, hij wilde het toch al uitmaken![]()
![]()
Ik mag toch aannemen dat je je er niet meer druk om maakt.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:19 schreef fraubitch het volgende:
[..]
oh ja, goed excuus, opeens snap ik het en vergeef ik hem al zijn daden![]()
![]()
mwa tijdens zeuren we ook hoor, vooral tegen vriendinnen, omdat ze toch niet willen luisterenquote:Op woensdag 13 december 2006 00:20 schreef spliffy het volgende:
Is het niet dat veel mensen juist na een relatie gaan zeuren om alle irritante eigenschappen om het einde van een relatie in een ander daglicht te stellen?
nee,dat klopt. maar leuk is anders. En dat "vrienden blijven" kan ie in zijn reet stoppen, vind ie nog lekker ook.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat je je er niet meer druk om maakt.
Vrienden blijven met een ex.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:23 schreef fraubitch het volgende:
[..]
nee,dat klopt. maar leuk is anders. En dat "vrienden blijven" kan ie in zijn reet stoppen, vind ie nog lekker ook.
begrijp me niet verkeerd, ik ben al een tijd over hem heen![]()
Maar toch heb ik het idee dat het na een relatie meer en nadrukkelijker is. Dat is in ieder geval bij mannen die ik ken wel het geval.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:22 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
mwa tijdens zeuren we ook hoor, vooral tegen vriendinnen, omdat ze toch niet willen luisteren![]()
auquote:Op woensdag 13 december 2006 00:23 schreef webspider het volgende:
Ze liet me met een schuld van dik EUR2000 en lege bankrekeningen zitten.![]()
vertel mij wat, eindigt toch in neuken janken of wat dan ookquote:Op woensdag 13 december 2006 00:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Vrienden blijven met een ex.. Dat is echt de grootste onzin ooit.
quote:
Sindsdien ben ik iets voorzichtiger zegmaarquote:
Vaak eerst janken, neuken en daarna weer jankenquote:Op woensdag 13 december 2006 00:28 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
vertel mij wat, eindigt toch in neuken janken of wat dan ook![]()
zie mijn ondertitelquote:Op woensdag 13 december 2006 12:47 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Hahaha, wie begrijpt er nu een vrouw?
![]()
![]()
Wat ongelooooflijk kinderachtigquote:Op woensdag 13 december 2006 13:11 schreef MissBliss het volgende:
- Als hij geirriteerd was (lees: geen seks kreeg), expres heel de nacht blijven praten over onboeiende onderwerpen, zodat ik ook niet kon slapen als 'straf'.
Mja, liefde maakt blind
Heatwave?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:11 schreef MissBliss het volgende:
- Toen het uit was en hij wel een half jaar me lastig gevallen heeft in een poging me terug te krijgen, wél en passant vertellen dat hij 5 keer was vreemgegaan tijdens de relatie.. En het dan zo draaien dat HIJ de zielige was die zat te janken aan de telefoon.
- Bij ruzies altijd roepen: "Je vind me dom he??" Terwijl ik NOOIT 1 woord erover gezegd had, werd het toch een terugkerend thema... En ja hij was dom
Maar dat zei ik niet.
- Wat ik al zei: debiel agressief reageren bij tegenslagen, zoveel kapotte controllers en afstandsbedieningen gezien
- Zeiken dat hij een dikke buik had, maar wel alles vreten wat los en vast zat.
- Als hij geirriteerd was (lees: geen seks kreeg), expres heel de nacht blijven praten over onboeiende onderwerpen, zodat ik ook niet kon slapen als 'straf'.
Mja, liefde maakt blind
quote:
Neequote:
Ja, dat is wel het beste woord ook om hem te beschrijvenquote:Op woensdag 13 december 2006 13:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat ongelooooflijk kinderachtig![]()
Sorry hoor, maar als je een hele nacht gaat zitten luisteren naar 1 of ander kutverhaal spoor je zelf ook niet. Zeggen dattie zn mond moet houden en gaan slapen, heel simpel. En sowieso, wat moet je überhaubt met zon onzeker typje.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:11 schreef MissBliss het volgende:
- Toen het uit was en hij wel een half jaar me lastig gevallen heeft in een poging me terug te krijgen, wél en passant vertellen dat hij 5 keer was vreemgegaan tijdens de relatie.. En het dan zo draaien dat HIJ de zielige was die zat te janken aan de telefoon.
- Bij ruzies altijd roepen: "Je vind me dom he??" Terwijl ik NOOIT 1 woord erover gezegd had, werd het toch een terugkerend thema... En ja hij was dom
Maar dat zei ik niet.
- Wat ik al zei: debiel agressief reageren bij tegenslagen, zoveel kapotte controllers en afstandsbedieningen gezien
- Zeiken dat hij een dikke buik had, maar wel alles vreten wat los en vast zat.
Mja, liefde maakt blind
Oh dat heb ik ook niet geprobeerd ofzoquote:Op woensdag 13 december 2006 14:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je een hele nacht gaat zitten luisteren naar 1 of ander kutverhaal spoor je zelf ook niet. Zeggen dattie zn mond moet houden en gaan slapen, heel simpel. En sowieso, wat moet je überhaubt met zon onzeker typje.
Ik weet er wel meer hoor!!!quote:Op woensdag 13 december 2006 13:27 schreef Salsagirl het volgende:
Irritante gewoonte van mijn laatste ex waren
Te veel werken.(weinig tijd voor ons samen dus)
Jaloers/bezitterig zijn
En wilde te snel samen wonen![]()
Waren in totaal iets meer dan 3 maanden samen
Dus![]()
Mannen die hun partner menen te moeten straffen, zijn wel wat meer dan kinderachtig...quote:Op woensdag 13 december 2006 13:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat ongelooooflijk kinderachtig![]()
Dan ga je toch gewoon naar huis ofzo?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook niet geprobeerd ofzo
Ja, als meneer gewoon doorpraat valt er weinig te slapen he... En het is inmiddels uit hoor, het gaat over exen namelijk.
Ik was thuisquote:Op woensdag 13 december 2006 14:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon naar huis ofzo?
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik was thuis
Ja, ik weet ook niet hoe hij het voor elkaar kreeg hoor, maar er was op zo'n moment geen land met hem te bezeilen.
Uitgemaakt via email?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:25 schreef ParanoidEv het volgende:
- Saai
- Saaie seks
- Ik vond z'n muzieksmaak extreem bagger en mocht in de auto amper iets draaien wat alleen ik leuk vond.
- Sarcastische grapjes over hem serieus opvatten en dan kwaad worden
- Liegen tegen z'n vrienden over dat hij bijvoorbeeld in het ziekenhuis lag, terwijl hij wist dat ze geen tijd zouden hebben om te komen, en daarmee aandacht trekken en zichzelf zielig vindenLater nog tegen ze liegen dat ik ze nooit meer wilde spreken.
- Z'n familie
- De verwarming mocht zelden aan op z'n kamer. Lekker met enkel glas in de winter.En ze hadden ook een hond en dat stinkt, en een cavia die in een te klein hok zat waarvan ik 100x iets gezegd heb maar ze lieten hem liever verpieteren.
- Toen het uit was terugmailen dat het hem geen ene flikker kon schelen wat ik nu deed, en later schijnheilig vragen 'Goh, hoe is het met je?'
![]()
Nee zegquote:
Wat is t voor een labiele harry als hij na een paar maanden opeens stuurt dat het 'm geen kont kan schelen wat je doet?!quote:Op woensdag 13 december 2006 15:39 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Nee zegHeb het gewoon tegen hem zelf waar hij zelf bij was gezegd. MAa rhad ooit een mailtje gestuurd een paar maanden later. Maar hij kon dus blijkbaar niet meer gewoon met me omgaan
![]()
Nee ik had eerst een mail gestuurd.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat is t voor een labiele harry als hij na een paar maanden opeens stuurt dat het 'm geen kont kan schelen wat je doet?!
Kutstreek.....quote:
hmm heb ik ook gedaan..quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:25 schreef candygirl het volgende:
Hij huilde bij de film ghost in de bioscoop![]()
Ohja.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:02 schreef Alcarin het volgende:
# En nog de beste van allemaal: beweren dat ik het helemaal was voor hem, en dat ie me noooit meer kwijt wilde (dikke pech voor hem dan he )
Meer! Meer! Meer!quote:
En ze heeft zich zelf ook nooit laten testen?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:55 schreef pookywooky het volgende:
[..]
een ex 2 jaar lang met chlamidia laten rondlopen zonder iets te zeggen
check.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:55 schreef pookywooky het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 december 2006 18:55 schreef pookywooky het volgende:
[..]
ja niet half alsof je doogaat en helemaal scheve mond trektquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:15 schreef MissMatch het volgende:
Newsflash: iedereen trekt een 'raar' gezicht bij het klaarkomen.
Kan.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:12 schreef candygirl het volgende:
[..]
ja niet half alsof je doogaat en helemaal scheve mond trekt
wel ?![]()
waarom niet? Het is nogal een heftige sensatie, dus dan is zo'n gezicht meer schering dan inslag denk ik.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:12 schreef candygirl het volgende:
ja niet half alsof je doogaat en helemaal scheve mond trekt
wel ?![]()
nee hoor, maar als men zegt dat ie zich heeft laten testen en soa vrij is dan geloof je dat in een "vaste" relatie. lijkt me.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:01 schreef het.ismij het volgende:
[..]
En ze heeft zich zelf ook nooit laten testen?
Ben ik dan echt de enige die dat na wisselend contact doet?
Vraag het je ex!quote:Op woensdag 13 december 2006 19:20 schreef mcDavid het volgende:
Godver nu ben ik benieuwd watvoor gezicht ķk trek
Die van je voorgangster was leuker. Je ondertitel is van Oscar Wilde btw.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:39 schreef zwartedoos het volgende:
Tegen andere mensen zeggen dat ik wanhopig en labiel ben![]()
En nu ga ik even een bot scheermesje zoeken.Snijden geeft me nl het gevoel alsof ik leef
![]()
helpenquote:Op woensdag 13 december 2006 19:37 schreef fraubitch het volgende:
tegen andere mensen vertellen dat ik gek en labiel ben
zijn we heul niet! en nu ga ik met een hamer op me kat slaan en tegelijkertijd janken.
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:55 schreef candygirl het volgende:
heb je nog een bot mesje dan?quote:Tegen andere mensen zeggen dat ik wanhopig en labiel ben
En nu ga ik even een bot scheermesje zoeken. Snijden geeft me nl het gevoel alsof ik leef
]
[..]
helpen![]()
Hey die ken ikquote:Op woensdag 13 december 2006 19:37 schreef fraubitch het volgende:
tegen andere mensen vertellen dat ik gek en labiel ben
zijn we heul niet! en nu ga ik met een hamer op me kat slaan en tegelijkertijd janken.
girlpower he..quote:Op woensdag 13 december 2006 00:23 schreef webspider het volgende:
Ze liet me met een schuld van dik EUR2000 en lege bankrekeningen zitten.![]()
shit vinden vrouwen dit niet fijnquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:09 schreef MissBliss het volgende:
Ontopic: Bij het verliezen van een computerspelletje heel hard met de controler gooien uit frustratie.. Sowieso debiel agressief reageren op įlles wat tegenzit
Nee, ik vind het niet tof als iemand gaten in de muur slaat... Ook in mijn muurquote:Op woensdag 13 december 2006 20:37 schreef l3laster het volgende:
[..]
shit vinden vrouwen dit niet fijn![]()
Ja, ik zou ook niet met mijn eigen spullen gooien. Beetje zonde van het geldquote:Op woensdag 13 december 2006 21:21 schreef MM-Luna het volgende:
- Als ik niet reageerde op zijn gejank of hem toeschreeuwde dat hij op moest rotten met zijn gejank ging die met spullen gooien.. MIJN spullen. De zijne liet hij staan..
Wauw, jij kan samenvatten..quote:Op woensdag 13 december 2006 21:23 schreef arneaux het volgende:
Jankerd.
Ha, daar ben je !quote:Op woensdag 13 december 2006 23:11 schreef tirannetje24 het volgende:
geef mij maar een vent met pit, eigen mening, eigen vrienden, eigen tijd![]()
Doet mijn vriend ook. Vind het echt storend.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:16 schreef mcDavid het volgende:
Overal verkleinwoordjes achter zetten.
Uhm tjaquote:Op woensdag 13 december 2006 22:49 schreef Vitalogy het volgende:
Miss Bliss vind ik wel het toppunt. Hoe jij bij zo'n persoon verzeild raakt?!?
En om je vraag te beantwoorden: ja ik was verliefd... anders was het nooit zo ver gekomen he?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:49 schreef Vitalogy het volgende:
Zijn jullie ooit wel eens verliefd geweest op die....uh...labiele idioten / psycho's.
Miss Bliss vind ik wel het toppunt. Hoe jij bij zo'n persoon verzeild raakt?!?
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeee-Gohohoh! Gaten in JOUW muur?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niet tof als iemand gaten in de muur slaat... Ook in mijn muur
Zegt veel over het type waar jij op valtquote:Op donderdag 14 december 2006 00:45 schreef Frappelsien het volgende:
-Jaloers/Claimend
-Agressief
-Labiel
-Verslaafd
-Kleptomaan
-Narcistisch
-Respectloos
-Leugenaar
-Arrogant
-Steeds weer een een poging willen doen de 'waarheid' in te gaan dat laten mislukken en suļcidaal worden.
Dat vind jij normaal? Om bij anderen gaten in de muur te slaan als je boos of gefrustreerd bent?quote:Op donderdag 14 december 2006 04:17 schreef SKETSj het volgende:
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeee-Gohohoh! Gaten in JOUW muur?
Zegt ook wel iets over jou al die minpunten....quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:11 schreef candygirl het volgende:
Oke, kom maar opNoem hier de meest irritante gewoontes van je ex
![]()
TS begint:
Hij trok een raar gezicht als hij klaarkwam![]()
Hij liet de deur open staan bij het schijten![]()
Hij haalde het doucheputje niet leeg![]()
Ik was 16 jrquote:Op donderdag 14 december 2006 07:36 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zegt veel over het type waar jij op valt![]()
Heeft deze meneer ook al zijn deuren in huis kapot geschopt en geslagen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:09 schreef MissBliss het volgende:
Ontopic: Bij het verliezen van een computerspelletje heel hard met de controler gooien uit frustratie.. Sowieso debiel agressief reageren op įlles wat tegenzit
Hij dierbare spullen van jou breken, jij dierbare spullen (een arm/been bijvoorbeeld!) van hem breken!quote:Op woensdag 13 december 2006 19:28 schreef candygirl het volgende:
ohja als ik naar vriendin ging ,wat hij niet leuk vond en ik kwam terug,boos worden met spullen gaan gooien , en dierbaren spullen van mijn overleden vader (roosje van de kist) voor mijn ogen kapot breken![]()
ik heb nog nooit moord neigingen gehad maar toen wel, of is dat weer een slechte gewoonte van mij![]()
Harrie Jekkers - ik hou van mijquote:Op woensdag 13 december 2006 22:59 schreef Marruk het volgende:
Moet ineens denken aan een geweldig stukje tekst van een cabaretliedje, weet niet meer welke.
"Ik leef in een hel, en verwacht van jou de hemel.....tsja....jij geeft de hel weg, dank je wel zeg, rot lekker op!"
Er zijn ook verbazend veel labiele mensen...quote:Op woensdag 13 december 2006 21:37 schreef skippy22 het volgende:
Veel fokkertjes die een labiele exvriend/vriendin hebben![]()
Ja nou en?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Hij vond het heerlijk om naar 16-jarige wijven te kijken terwijl hij zelf binnenkort de leeftijd van 28 al bereikt:X:X
Het zit je hoog he?quote:Op woensdag 13 december 2006 19:28 schreef candygirl het volgende:
ohja als ik naar vriendin ging ,wat hij niet leuk vond en ik kwam terug,boos worden met spullen gaan gooien , en dierbaren spullen van mijn overleden vader (roosje van de kist) voor mijn ogen kapot breken![]()
ik heb nog nooit moord neigingen gehad maar toen wel, of is dat weer een slechte gewoonte van mij![]()
Gelukkig. Ik dacht al dat ik de enige was die dat irri vind.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:26 schreef IkWilbert het volgende:
irritante gewoontes van mijn ex.... ehm even denken hoor...
Oh ja, vond het wel irri dat ze vreemd is gegaan
vertelquote:Op donderdag 14 december 2006 11:17 schreef colossus01 het volgende:
[..]
Zegt ook wel iets over jou al die minpunten....
ja idd nog steeds , maar dan nu eigenlijk mee dat ik niet zelf vanalles gedaan heb om hem kapot te makenquote:Op donderdag 14 december 2006 12:21 schreef Thrilled het volgende:
[..]
zoiets dierbaars zou mij ook flink laten trippen hoor
Jj nog wel?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hij droeg een week of langer dezelfde onderbroek![]()
Hij had maar 1 trui en broek die ie dus iedere dag droeg
Hij wilde bijna nooit sex![]()
Hij zat de hele dag achter de computer van die duffe role playing games te spelen (waar dus nooit een einde aankwam omdat je die kutspelletjes niet uit kunt spelen)
Z'n stage/werk ging voor alles![]()
![]()
13 en 14 en verstoppertje spelen?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:40 schreef Thrilled het volgende:
Jezus wat wordt je vrolijk van al die gewoontes![]()
Nja mijn enige echte ex.. we waren 13 of 14 ofzowat ik wel irritant vond dat ze altijd verstoppertje wou spelen in plaats van op mn kamer wat leuks doen ofzo, en ze moest niks hebben van zoenen
vond ze vies
Dus je had iets met een nerd?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hij zat de hele dag achter de computer van die duffe role playing games te spelen (waar dus nooit een einde aankwam omdat je die kutspelletjes niet uit kunt spelen)
![]()
shit hey, dit kan mijn vriendin zeggen!! ik moet maar eens gaan veranderen..quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:20 schreef zwartedoos het volgende:
Hij kon maar 3 standjes
Mama's wil was wet
Hij ging op zichzelf wonen na 26 jaar en werd ineens een gierige krent
Kaarsen gaven roetvlekken![]()
Verwarming, wat is dat![]()
Daarom alleen nadat ie gedoucht hadquote:Op donderdag 14 december 2006 13:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Inderdaad, met een week dezelfde onderbroek aan
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 14 december 2006 13:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
13 en 14 en verstoppertje spelen?!
Zwartequote:Op donderdag 14 december 2006 13:21 schreef ZwarteMagika het volgende:
En ja, van binnen was het gewoon een gigantische nerd.
quote:Op donderdag 14 december 2006 13:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik zei iets van: "nja ok, dan niet" .. deur dicht gedaan, tv gekeken en drie dagen lang zitten huilen. Als ik er nu weer aan denk schieten de tranen in m'n ogen
Ja nou en?? Ik vind het redelijk kansloos dat je jezelf als 27-jarige afvraagt of je wat met een 16-jarige chick kunt krijgen. Maar dat zal wel aan mij liggen dan.quote:
Dustpupquote:Op donderdag 14 december 2006 13:27 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zwarte![]()
Zal ook maar effe een duit in het zakje doen: Vond vreemdgaan wel een goeie. En blijven ontkennen als ze er mee geconfronteerd werd![]()
Ik weet niet hoe jij wordt als je gedronken hebt? Ik bedoel, als je dan aan een trillende mondhoek genoeg reden hebt om haar en haar meubilair te verbouwen en de kat in de fik te stekenquote:Op donderdag 14 december 2006 13:31 schreef Roellio het volgende:
Oh, van de laatste mocht ik niet dronken bij haar langskomen na de vrijmibo.
Yup, never date a nerdquote:Op donderdag 14 december 2006 13:21 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Daarom alleen nadat ie gedoucht hadik zat al te wachten op die opmerkingen
![]()
En ja, van binnen was het gewoon een gigantische nerd. Zo zag ie er niet uit, anders was ik er sowieso nooit aan begonnen
Haha nee hoor, zoals ik al zei waren we rond de 14 en boeide me het echt geen fuck... was ook niet echt een relatie... kinderliefde ofzoquote:
Ik denk het ook wel, of je bent zo naief om te denken dat zo'n relatie je wel veranderd (kijkt naar zichzelfquote:Op donderdag 14 december 2006 13:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hoewel, bijna iedereen doet helaas wel zn best om zich voor te doen als iemand die ie niet is, als iedereen wat oprechter en opener over zichzelf zou zijn zouden er veel meer betere matches gemaakt worden
Nerds need love tooquote:Op donderdag 14 december 2006 13:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Yup, never date a nerd
(Nerdsdeporteren die lui, gevaar voor de samenleving!)
Ik denk dat het in veel gevallen eerste vriend(innet)jes betreft. Die ene waar je gigantische je neus aan stoot, waarvan je misschien dacht dat het normaal was of dat je kleine rariteiten van elkaar moest kunnen hebben.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Yup, never date a nerd
(Nerdsdeporteren die lui, gevaar voor de samenleving!)
Wel leuk (en leerzaam) topic dit zeg, maar valt me wel op dat iedereen best lang in relaties is blijven steken met mensen die dus eigenlijk compleet onmogelijk waren. En dan vraag ik me toch wel vaak af hoe het kan dat als het om zoeken naar een relatie gaat iedereen de perfecte meid/jongen wil maar als ze eenmaal relatie hebben en het blijkt later gewoon zwaar kut te zijn dan durven ze het niet uit te maken? soort van angst om weer vrijgezel te zijn ofzo. Want als je die eigenschappen meteen had gezien was het nooit tot een relatie gekomen... maar dan nog, voor je wat serieus begint hebt je elkaar toch eerst wel vaak genoeg gezien om de slechte/ranzige eigenschappen mee te krijgen?
Hoewel, bijna iedereen doet helaas wel zn best om zich voor te doen als iemand die ie niet is, als iedereen wat oprechter en opener over zichzelf zou zijn zouden er veel meer betere matches gemaakt worden
Het grote probleem is vaak (bij mij in ieder geval) dat het er insluipt op het moment dat het al te laat is. Als de relatie verder goed is accepteer je (te)veel.. Je houdt al teveel van die persoon om het voor die 'kleine dingetjes' uit te maken.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wel leuk (en leerzaam) topic dit zeg, maar valt me wel op dat iedereen best lang in relaties is blijven steken met mensen die dus eigenlijk compleet onmogelijk waren. En dan vraag ik me toch wel vaak af hoe het kan dat als het om zoeken naar een relatie gaat iedereen de perfecte meid/jongen wil maar als ze eenmaal relatie hebben en het blijkt later gewoon zwaar kut te zijn dan durven ze het niet uit te maken? soort van angst om weer vrijgezel te zijn ofzo. Want als je die eigenschappen meteen had gezien was het nooit tot een relatie gekomen... maar dan nog, voor je wat serieus begint hebt je elkaar toch eerst wel vaak genoeg gezien om de slechte/ranzige eigenschappen mee te krijgen?
Hehehe dat zei die totdat ik langskwamquote:Op donderdag 14 december 2006 13:46 schreef Salsagirl het volgende:
Mijn ex had soms een nare gewoonte![]()
Echt als we eens samen uit waren en ik had sjans dan vond hij het zo leuk dat hij even me alleen liet en als die dan terug kwam en zo jongen begon te praten en flirten dan kwam die dus op me af lopen en zei dan tegen die jongen. 'leuk is ze hea?' en als die jongen zei 'jah' dan kickte hij er dus op om me dan te zoenen en te zeggen ..jammer voor jou maar ze is van mij![]()
Damn wat vond ik dat irritant.
En voelde vaak zijn ogen in mijn rug prikken als ik even naar het toilet moest..
Nou geloof me ...dat is niet funny..quote:Op donderdag 14 december 2006 13:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jezus dan schaam je je ook dood
Zo'n mensen zijn altijd stoned die alphawolfjes. Net of ze teveel peppi & kokki luisteren ofzo.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:49 schreef DustPuppy het volgende:
Effe patsen met je vriendin noemen we dat. Laten zien wie de alphawolf is. Sneu inderdaad.
OMG hoe fucking blind kun je zijnquote:Op woensdag 13 december 2006 14:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mannen die hun partner menen te moeten straffen, zijn wel wat meer dan kinderachtig...
Mijn highlights van een dergelijk type:
-bellen op de raarste momenten en dan ook nog eens niet zijn naam zeggen ("Ja hallo, is Mwana er ook?") Krijg je hele blije ouders van maar niet heus
-vier uur nadat hij wist dat hij een afspraak niet zou kunnen halen (en al 2 uur te laat op dat moment) nog eens bellen dat hij niet kwam, en dat zo'n beetje standaard
-helemaal uit zijn pan gaan bij compleet uit de lucht gegrepen vermoedens van geheime aanbidders van me (kreeg ooit eens een bloemetje thuisbezorgd van een vertrekkende chef, net als de rest van de afdeling; nou, meneertje hing krijsend van het huilen bedreigingen te uiten aan de telefoon)
-beloftes en afspraken verbreken om lulredenen
-mijn financiėn als een gier in de gaten houden en zelf voor honderden euro's verbellen, hij was soms echt 1500 euro (omgerekend) "kwijtgeraakt"
-continu bellen om te controleren waar ik was en flippen als ik eens niet opnam
-1x per week douchen, scheren en poetsen, nl. als ik kwam; na een aantal maanden niet eens die moeite meer willen doen
-menen recht te hebben op seks (en anders...zie boven)
-niks willen horen over zijn (zuipende, stelende, semi-criminele) familietje en bij elk conflict binnen 2 zinnen mijn moeder een hoer noemen
-wonen in een trainingspak
Vraag me niet waarom ik er ooit op viel...ik zou het je niet meer kunnen vertellen.
Liefde is...quote:Op donderdag 14 december 2006 14:10 schreef Matty___ het volgende:
[..]
OMG hoe fucking blind kun je zijnDat merkt je toch VOORDAT je iets met iemand krijgt
Ik dacht even dat ik naar de slechte kanten van mijn ex zat te kijken, hahaha.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:13 schreef Paladina het volgende:
Even moet nadenken welke ex ik zou gaan kiezen voor dit topic. Maar allez:
Pas om 23 uur warme maaltijd willen eten en nooit eens voor de gezelligheid op een normaal tijdstip aan tafel willen.
Mijn afstandbediening steeds afpakken.
Na het scheren lag de hele badkamer vol haartjes.
Als hij kwam slapen wilde hij aan mijn kant van 't bed en kon ik schuiven.
Als we iets afspraken dan was dat voor hem nooit prioriteit. Waardoor het in 90% van de gevallen vaak niet doorging.
Geld nodig hebben / geen geld hebben.
Jaloers zijn omdat ik een grotere auto heb.
Tanden vaak niet poetsen voor het slapengaan.
's Nachts opstaan en gaan eten en drinken. Maar voor seks was hij te moe.
Ok nu stop ik voordat ik er weer bad vibes van ga krijgen. Thank god he's my ex now.
Ehmquote:Op donderdag 14 december 2006 13:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij wordt als je gedronken hebt? Ik bedoel, als je dan aan een trillende mondhoek genoeg reden hebt om haar en haar meubilair te verbouwen en de kat in de fik te steken
Hehe dan is het je vergevenquote:Op donderdag 14 december 2006 14:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Liefde is...
Maar komop, dat is jaaaren geleden, toen ik nog tiener was...
Nee, ik brabbel wat dat ik haar lief vind en val vervolgens op de bank in slaap ofzo.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:41 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ze bedoelt dat het dan een logische reden is dat je niet dronken langs mag komen...
Ik heb ze niet geteld, maar het komt in de buurt jaquote:Op donderdag 14 december 2006 11:20 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Heeft deze meneer ook al zijn deuren in huis kapot geschopt en geslagen?
10 telefoons uit woede kapot gegooit?
![]()
![]()
Heh, herkenbaarquote:Op donderdag 14 december 2006 14:44 schreef Roellio het volgende:
Nee, ik brabbel wat dat ik haar lief vind en val vervolgens op de bank in slaap ofzo.
Damn, hebben wij dezelfde ex ofzo? Lijkt bijna hetzelfde, jouwe was alleen iets erger.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
![]()
Haha, dat doet die van mij ook. En met zo'n dronk heb ik dus helemaal geen probleem als hij thuiskomt/is.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:44 schreef Roellio het volgende:
[..]
Nee, ik brabbel wat dat ik haar lief vind en val vervolgens op de bank in slaap ofzo.
Egh, laten we het hopen, anders zou het betekenen dat er nog meer van dat soort types rondlopenquote:Op donderdag 14 december 2006 15:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Damn, hebben wij dezelfde ex ofzo? Lijkt bijna hetzelfde, jouwe was alleen iets erger.![]()
Ja , die bestaan . Een vermoeiende dag op het werk wil wel eens de oorzaak daarvan zijn .quote:Op donderdag 14 december 2006 15:48 schreef Matty___ het volgende:
Bestaat dat? Mannen die zeuren dat ze geen zin in sex hebben? Om eerlijk te zijn kan ik het me amper voorstellen
Of hij is op je uitgekeken, had dat ook met m'n ex aan het eind van de relatie. Had gewoon geen zin in seks meer met haar, terwijl ik een minstens-1-keer-per-dag type ben.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:51 schreef Thrilled het volgende:
als een man geen zin in seks heeft is er óf iets heel ergs aan de hand met hem (lichamelijk of geestelijk), óf hij gaat vreemd
ik dus ookquote:Op donderdag 14 december 2006 15:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
terwijl ik een minstens-1-keer-per-dag type ben.
Het begon al na een maand, toen we net 2 weken eerder voor het eerst sex hadden gehad (hij was daarvoor zelfs nog maagd). Van mij mag het ook elke dag dus dat was een klein probleempjequote:Op donderdag 14 december 2006 15:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Of hij is op je uitgekeken, had dat ook met m'n ex aan het eind van de relatie. Had gewoon geen zin in seks meer met haar, terwijl ik een minstens-1-keer-per-dag type ben.
kijk, daar hou ik van. Een goed argument waarom het een ex is!quote:Op donderdag 14 december 2006 16:01 schreef maaike1987 het volgende:
Hij was gewoon een klootzak
2 weken nadat je voor 't eerst seks gehad hebt is wat mij betreft nog ruim binnen de 'neuk mekaar schraal' periode, dus als iemand dan al niet meer wil zou ik 't waarschijnlijk afbreken. Betekent weinigs goeds voor 'later'.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
Het begon al na een maand, toen we net 2 weken eerder voor het eerst sex hadden gehad (hij was daarvoor zelfs nog maagd). Van mij mag het ook elke dag dus dat was een klein probleempje
Precies.. maarja het valt ook nog binnen de grote-verliefdheid-periode, dus tegen beter weten in blijf je hopenquote:Op donderdag 14 december 2006 16:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
2 weken nadat je voor 't eerst seks gehad hebt is wat mij betreft nog ruim binnen de 'neuk mekaar schraal' periode, dus als iemand dan al niet meer wil zou ik 't waarschijnlijk afbreken. Betekent weinigs goeds voor 'later'.
Zo 1 heb ik er ook gehad inderdaad.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:57 schreef Reza-impreza het volgende:
Mijn ex was kort samengevat rijp voor het pieterbaan centrum , een lopend testcentrum voor psychische stoornissen, ze was wel erg lekker![]()
Achteraan de rij aansluiten gozert.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:12 schreef Little_Meanie het volgende:
als ik dit hier allemaal lees lijk ik wel mister perfect
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:12 schreef Little_Meanie het volgende:
als ik dit hier allemaal lees lijk ik wel mister perfect
Kan wel een heel verhaal gaan lullen maar daar komt het toch gewoon op neerquote:Op donderdag 14 december 2006 16:09 schreef P8 het volgende:
[..]
kijk, daar hou ik van. Een goed argument waarom het een ex is!
geen vrouwelijk gezeik. Hij was gewoon een klootzak 14.gif
Kan ook gewoon zijn dat je irritant bent als je dronken bent en zij nuchter is. EN most of al, je stinkt dan gigantisch uit je smoel als je drank op heb en de ander niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:41 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ze bedoelt dat het dan een logische reden is dat je niet dronken langs mag komen...
Wat een sletje ben jij.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:53 schreef Sunshine2006 het volgende:
Oh hoe vind je deze trouwens: je tijdens de sex een beetje behandelen als een soort slet. "doe dit, moet dat, doe nu dit." En dan harder praten als je t niet doet. En vreemd vinden dat je niet echt reageert... En na zijn pleziertje gezellig voetballen kijken meteen.
Ik had een ex die me pijpte terwijl ik op bed AZ lag te kijken.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:53 schreef Sunshine2006 het volgende:
Oh hoe vind je deze trouwens: je tijdens de sex een beetje behandelen als een soort slet. "doe dit, moet dat, doe nu dit." En dan harder praten als je t niet doet. En vreemd vinden dat je niet echt reageert... En na zijn pleziertje gezellig voetballen kijken meteen.
Dit zijn wel alle extreme gevallen. Ik heb nog nooit een geflipte ex gehad die met spullen smeet, zichzelf bekraste, ineens in huilen uitbarste, nooit sex wilde, zichzelf voor de trein dreigde te gooien etc. etc.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:05 schreef ZwarteMagika het volgende:
Door dit topic ben ik maar weer eens extra blij met m'n huidige vriend
volgens mij was dat ook de bedoelingquote:Op donderdag 14 december 2006 17:05 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik had een ex die me pijpte terwijl ik op bed AZ lag te kijken.(pauper, AZ
)
![]()
Dat is pas echte liefde
Wel klote dat ik me dan niet in kan houden en vervolgens de wedstrijd maar laat voor wat het is.
Dat klopt, maar 1,5 uur in de week gaat AZ even voor.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:07 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
volgens mij was dat ook de bedoeling![]()
Heb ook genoeg klein leed voorbij zien komen hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 17:07 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dit zijn wel alle extreme gevallen. Ik heb nog nooit een geflipte ex gehad die met spullen smeet, zichzelf bekraste, ineens in huilen uitbarste, nooit sex wilde, zichzelf voor de trein dreigde te gooien etc. etc.
Ze bestaan dus echt?quote:Op donderdag 14 december 2006 16:53 schreef Sunshine2006 het volgende:
doe mij er zo'n één!quote:Op donderdag 14 december 2006 17:05 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik had een ex die me pijpte terwijl ik op bed AZ lag te kijken.
Dat is pas echte liefde
Wel klote dat ik me dan niet in kan houden en vervolgens de wedstrijd maar laat voor wat het is.
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:53 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ik denk dat het voor een groot deel wishfull thinkin is!quote:Op donderdag 14 december 2006 13:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wel leuk (en leerzaam ) topic dit zeg, maar valt me wel op dat iedereen best lang in relaties is blijven steken met mensen die dus eigenlijk compleet onmogelijk waren. En dan vraag ik me toch wel vaak af hoe het kan dat als het om zoeken naar een relatie gaat iedereen de perfecte meid/jongen wil maar als ze eenmaal relatie hebben en het blijkt later gewoon zwaar kut te zijn dan durven ze het niet uit te maken?
Dat je hem bij AZ omhoog krijgtquote:Op donderdag 14 december 2006 17:05 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik had een ex die me pijpte terwijl ik op bed AZ lag te kijken.
Dat is pas echte liefde
Ach nee man. Het gaat veel meer om het vervullen van egoļstische behoeftes, in plaats van echt verliefd zijn. Het is niet alsof elke persoon in een waas zit als ze verliefd zijn en daarbij de zaken - die in dit topic te lezen zijn - allemaal tevoorschijn komen. Ze blijven echter vaak in een relatie omdat ze niet alleen willen zijn, de seks goed is, je een prima tijd hebt, de ander wel verliefd is, dat mensen zichzelf voor de gek houden en dénken dat ze verliefd zijn, etc.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor een groot deel wishfull thinkin is!
Tijdens de relatie ben je verliefd, waardoor je alleen de goede kanten ziet. Als het uit is, en je moet het verwerken, ga je ineens de slechte kanten zien, zodat je minder moeite hebt met het feit dat het over is.
Zowel de goede als de slechte kanten zullen bij een ander waar je niets mee (gehad) hebt, veel minder heftig overkomen, terwijl ze relatief gezien misschien wel net zo erg zijn.
Nee, jij bent een leuk persoon. Ben je niet toevallig homoseksueel?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:50 schreef RiLo het volgende:
1. Ze is een enorme hypochonder, 1 kuchje en ze kwam al met compressen, siroopjes en een thermometer op de proppen
2. Ze is vegetarier, maar dat wil niet zeggen dat ik dan niet een stukje vlees lust. Tofu meuk, bah!
3. Teennagels knippen in de huiskamer (blindgangers)
4. Nooit tevreden zijn met het huis, altijd maar wat willen veranderen
5. Zeuren over m'n eczeem en dat ik er niets aan deed (al 20 jaar zonder succes geprobeerd, zal toch nooit weg zal gaan)
6. Vreemdgaan
Wacht even, omdat ik het dus ranzig vind om overal in de huiskamer stukjes teennagel te vinden (leuk voor als je bezoek krijgt die opeens zo'n stuk kalk uit je bank trekt) ben ik homosexueel?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:53 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nee, jij bent een leuk persoon. Ben je niet toevallig homoseksueel?
Die mogelijkheid acht ik aanwezig ja.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:59 schreef RiLo het volgende:
[..]
Wacht even, omdat ik het dus ranzig vind om overal in de huiskamer stukjes teennagel te vinden (leuk voor als je bezoek krijgt die opeens zo'n stuk kalk uit je bank trekt) ben ik homosexueel?
is ook ranzig, dat doe ik alleen maar op mn slaapkamer. toevallig is mn slaapkamer momenteel ook de eetkamer en woonkamer (studentenkamerquote:Op donderdag 14 december 2006 18:59 schreef RiLo het volgende:
[..]
Wacht even, omdat ik het dus ranzig vind om overal in de huiskamer stukjes teennagel te vinden (leuk voor als je bezoek krijgt die opeens zo'n stuk kalk uit je bank trekt) ben ik homosexueel?
Onzin..quote:Op donderdag 14 december 2006 18:59 schreef RiLo het volgende:
[..]
Vind ik opzich niet irritant.quote:3. Teennagels knippen in de huiskamer (blindgangers)
4. Nooit tevreden zijn met het huis, altijd maar wat willen veranderen
Niet? Mijn vriendin heeft ook altijd de neiging om alles constant te verschuiven. Kom ik bij haar langs en wil ik bijvoorbeeld iets in de prullenbak gooien kan ik eerst weer op zoek naar dat ding... Dat soort dingen zijn niet erg, maar het nut van constant je spullen rondschuiven zie ik niet...quote:
Ok, irri.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet? Mijn vriendin heeft ook altijd de neiging om alles constant te verschuiven. Kom ik bij haar langs en wil ik bijvoorbeeld iets in de prullenbak gooien kan ik eerst weer op zoek naar dat ding... Dat soort dingen zijn niet erg, maar het nut van constant je spullen rondschuiven zie ik niet...
Logisch, jij bent een vrouw.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:33 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Onzin..
Zoiets is ook echt smerig![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ok, irri.
Maar zolang "veranderen" "verbeteren" inhoudt, zie ook ik het probleem niet!
tell us more..quote:
Das sowieso niet tof.. Dat soort mensen snap ik nooit.. Zelf keihard lachen, terwijl de rest er bij zit van: "Ehhhh ja..".quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:12 schreef B.A.Trix het volgende:
Stomme grapjes maken waar hij zelf nog het hardst om moest lachen.
![]()
boeiendquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:20 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Das sowieso niet tof.. Dat soort mensen snap ik nooit.. Zelf keihard lachen, terwijl de rest er bij zit van: "Ehhhh ja..".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |