abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 december 2006 @ 15:35:47 #241
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44427366
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:44 schreef Roellio het volgende:
Nee, ik brabbel wat dat ik haar lief vind en val vervolgens op de bank in slaap ofzo.
Heh, herkenbaar Ik vind het ook apart dat sommige mensen agressief worden van alcohol, bij mij gebeurt een beetje het tegenovergestelde
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_44427445
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hij droeg een week of langer dezelfde onderbroek
Hij had maar 1 trui en broek die ie dus iedere dag droeg
Hij wilde bijna nooit sex
Hij zat de hele dag achter de computer van die duffe role playing games te spelen (waar dus nooit een einde aankwam omdat je die kutspelletjes niet uit kunt spelen)
Z'n stage/werk ging voor alles

Damn, hebben wij dezelfde ex ofzo? Lijkt bijna hetzelfde, jouwe was alleen iets erger.
pi_44427446
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:44 schreef Roellio het volgende:

[..]

Nee, ik brabbel wat dat ik haar lief vind en val vervolgens op de bank in slaap ofzo.
Haha, dat doet die van mij ook. En met zo'n dronk heb ik dus helemaal geen probleem als hij thuiskomt/is.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_44427518
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

Damn, hebben wij dezelfde ex ofzo? Lijkt bijna hetzelfde, jouwe was alleen iets erger.
Egh, laten we het hopen, anders zou het betekenen dat er nog meer van dat soort types rondlopen

Ook nog een irritante uitspraak tijdens de sex: 'Ik voel me net een machine'
  donderdag 14 december 2006 @ 15:48:57 #245
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_44427789
Bestaat dat? Mannen die zeuren dat ze geen zin in sex hebben? Om eerlijk te zijn kan ik het me amper voorstellen
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_44427859
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:48 schreef Matty___ het volgende:
Bestaat dat? Mannen die zeuren dat ze geen zin in sex hebben? Om eerlijk te zijn kan ik het me amper voorstellen
Ja , die bestaan . Een vermoeiende dag op het werk wil wel eens de oorzaak daarvan zijn .
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_44427887
Die bestaan helaas, meer dan je denkt..

Ook in het weekend gebeurde er niks
pi_44427897
als een man geen zin in seks heeft is er óf iets heel ergs aan de hand met hem (lichamelijk of geestelijk), óf hij gaat vreemd
pi_44427916
Of een gebrek aan testosteron, wat zich ook in andere dingen uitte
  donderdag 14 december 2006 @ 15:56:55 #250
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44428059
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:51 schreef Thrilled het volgende:
als een man geen zin in seks heeft is er óf iets heel ergs aan de hand met hem (lichamelijk of geestelijk), óf hij gaat vreemd
Of hij is op je uitgekeken, had dat ook met m'n ex aan het eind van de relatie. Had gewoon geen zin in seks meer met haar, terwijl ik een minstens-1-keer-per-dag type ben.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_44428074
Mijn ex was kort samengevat rijp voor het pieterbaan centrum , een lopend testcentrum voor psychische stoornissen, ze was wel erg lekker
| ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|
| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.
|_... _ ... _11:11__ = = = | = _|__|..., ]
"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )* * * * * (@ )
pi_44428112
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:56 schreef Catbert het volgende:

[..]

terwijl ik een minstens-1-keer-per-dag type ben.
ik dus ook
pi_44428180
Hij was gewoon een klootzak
pi_44428207
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:56 schreef Catbert het volgende:

[..]

Of hij is op je uitgekeken, had dat ook met m'n ex aan het eind van de relatie. Had gewoon geen zin in seks meer met haar, terwijl ik een minstens-1-keer-per-dag type ben.
Het begon al na een maand, toen we net 2 weken eerder voor het eerst sex hadden gehad (hij was daarvoor zelfs nog maagd). Van mij mag het ook elke dag dus dat was een klein probleempje
pi_44428430
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:01 schreef maaike1987 het volgende:
Hij was gewoon een klootzak
kijk, daar hou ik van. Een goed argument waarom het een ex is!

geen vrouwelijk gezeik. Hij was gewoon een klootzak 14.gif
Extremistisch gematigd.
  donderdag 14 december 2006 @ 16:10:17 #256
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44428473
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
Het begon al na een maand, toen we net 2 weken eerder voor het eerst sex hadden gehad (hij was daarvoor zelfs nog maagd). Van mij mag het ook elke dag dus dat was een klein probleempje
2 weken nadat je voor 't eerst seks gehad hebt is wat mij betreft nog ruim binnen de 'neuk mekaar schraal' periode, dus als iemand dan al niet meer wil zou ik 't waarschijnlijk afbreken. Betekent weinigs goeds voor 'later'.
  donderdag 14 december 2006 @ 16:12:17 #257
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_44428535
als ik dit hier allemaal lees lijk ik wel mister perfect
pi_44428601
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:10 schreef Catbert het volgende:

[..]

2 weken nadat je voor 't eerst seks gehad hebt is wat mij betreft nog ruim binnen de 'neuk mekaar schraal' periode, dus als iemand dan al niet meer wil zou ik 't waarschijnlijk afbreken. Betekent weinigs goeds voor 'later'.
Precies.. maarja het valt ook nog binnen de grote-verliefdheid-periode, dus tegen beter weten in blijf je hopen
  donderdag 14 december 2006 @ 16:15:10 #259
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44428619
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:57 schreef Reza-impreza het volgende:
Mijn ex was kort samengevat rijp voor het pieterbaan centrum , een lopend testcentrum voor psychische stoornissen, ze was wel erg lekker
Zo 1 heb ik er ook gehad inderdaad.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  donderdag 14 december 2006 @ 16:18:52 #260
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44428757
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:12 schreef Little_Meanie het volgende:
Achteraan de rij aansluiten gozert.
pi_44428785
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:12 schreef Little_Meanie het volgende:
pi_44429125
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:09 schreef P8 het volgende:

[..]

kijk, daar hou ik van. Een goed argument waarom het een ex is!

geen vrouwelijk gezeik. Hij was gewoon een klootzak 14.gif
Kan wel een heel verhaal gaan lullen maar daar komt het toch gewoon op neer
pi_44429856
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:41 schreef Thrilled het volgende:

[..]

ze bedoelt dat het dan een logische reden is dat je niet dronken langs mag komen...
Kan ook gewoon zijn dat je irritant bent als je dronken bent en zij nuchter is. EN most of al, je stinkt dan gigantisch uit je smoel als je drank op heb en de ander niet.
Always look on the bright side of life :-)
pi_44429908
Oh hoe vind je deze trouwens: je tijdens de sex een beetje behandelen als een soort slet. "doe dit, moet dat, doe nu dit." En dan harder praten als je t niet doet. En vreemd vinden dat je niet echt reageert... En na zijn pleziertje gezellig voetballen kijken meteen.
Always look on the bright side of life :-)
pi_44429940
quote:
Op donderdag 14 december 2006 16:53 schreef Sunshine2006 het volgende:
Oh hoe vind je deze trouwens: je tijdens de sex een beetje behandelen als een soort slet. "doe dit, moet dat, doe nu dit." En dan harder praten als je t niet doet. En vreemd vinden dat je niet echt reageert... En na zijn pleziertje gezellig voetballen kijken meteen.
Wat een sletje ben jij.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_44430170
mijn ex blijft de hele tijd in dr msn naam zetten dat ze mij als cadeautje wil voor sinterklaas/kerst, en dat ze nog steeds van me houd en dat ik terug moet komen enzo. de enige communicatie met haar is mogelijk via msn namen( ) want op de rest reageert ze niet. ook blijft ze de hele tijd doen dat k dr alleen kan spreken/ontmoeten als k weer een relatie met dr neem

haar irritante gewoonte: nog minder opruimen dan mij, en helemaal nergens voor in te zijn behalve dan tv kijken enzo. ook erg weinig afwisseling/initiatieven tijdens de sex van haar kant (andere standjes ed) en zeer weinig doorzettingsvermogen (tijdens de sex en in t algemeen)
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_44430211
Wat ik echt vreemd vind is dat sommige exen bijna nooit seks wilden. Ik kan me daar echt helemaal niets bij voorstellen als man. Als ik een vriendin heb blaf ik haar (als 't moet/mag) elke dag vol.

Verder voel ik me na het lezen van dit topic een stuk beter.
pi_44430271
quote:
Ik had een ex die me pijpte terwijl ik op bed AZ lag te kijken.
Dat is pas echte liefde

Wel klote dat ik me dan niet in kan houden en vervolgens de wedstrijd maar laat voor wat het is.
pi_44430292
Door dit topic ben ik maar weer eens extra blij met m'n huidige vriend
pi_44430339
quote:
Op donderdag 14 december 2006 17:05 schreef ZwarteMagika het volgende:
Door dit topic ben ik maar weer eens extra blij met m'n huidige vriend
Dit zijn wel alle extreme gevallen. Ik heb nog nooit een geflipte ex gehad die met spullen smeet, zichzelf bekraste, ineens in huilen uitbarste, nooit sex wilde, zichzelf voor de trein dreigde te gooien etc. etc.
pi_44430356
quote:
Op donderdag 14 december 2006 17:05 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ik had een ex die me pijpte terwijl ik op bed AZ lag te kijken. (pauper, AZ )
Dat is pas echte liefde

Wel klote dat ik me dan niet in kan houden en vervolgens de wedstrijd maar laat voor wat het is.
volgens mij was dat ook de bedoeling
pi_44430397
quote:
Op donderdag 14 december 2006 17:07 schreef DropjesLover het volgende:

[..]

volgens mij was dat ook de bedoeling
Dat klopt, maar 1,5 uur in de week gaat AZ even voor.
pi_44430402
quote:
Op donderdag 14 december 2006 17:07 schreef Roellio het volgende:

[..]

Dit zijn wel alle extreme gevallen. Ik heb nog nooit een geflipte ex gehad die met spullen smeet, zichzelf bekraste, ineens in huilen uitbarste, nooit sex wilde, zichzelf voor de trein dreigde te gooien etc. etc.
Heb ook genoeg klein leed voorbij zien komen hoor
pi_44431387
quote:
Ze bestaan dus echt?

Er moet niks, maar er mag een hoop...
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_44431421
quote:

[..]

Dat is pas echte liefde

doe mij er zo'n één!

Vrouwen en voetbal...
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  donderdag 14 december 2006 @ 17:55:51 #276
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44431795
quote:
. Wat wil je dan? Dattie zegt :"Schatje, lief princesje van me, zou me misschien op handen en knieen willen gaan zitten?".
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_44432191
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wel leuk (en leerzaam ) topic dit zeg, maar valt me wel op dat iedereen best lang in relaties is blijven steken met mensen die dus eigenlijk compleet onmogelijk waren. En dan vraag ik me toch wel vaak af hoe het kan dat als het om zoeken naar een relatie gaat iedereen de perfecte meid/jongen wil maar als ze eenmaal relatie hebben en het blijkt later gewoon zwaar kut te zijn dan durven ze het niet uit te maken?
Ik denk dat het voor een groot deel wishfull thinkin is!
Tijdens de relatie ben je verliefd, waardoor je alleen de goede kanten ziet. Als het uit is, en je moet het verwerken, ga je ineens de slechte kanten zien, zodat je minder moeite hebt met het feit dat het over is.

Zowel de goede als de slechte kanten zullen bij een ander waar je niets mee (gehad) hebt, veel minder heftig overkomen, terwijl ze relatief gezien misschien wel net zo erg zijn.
  donderdag 14 december 2006 @ 18:14:38 #278
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44432308
Mwoa. Een aantal van die dingen, zoals 1keer per week wassen, zouden voor mij dingen zijn om het echt meteen af te kappen. Dat is gewoon TE ranzig.
  donderdag 14 december 2006 @ 18:22:05 #279
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_44432534
quote:

[..]

Dat is pas echte liefde

Dat je hem bij AZ omhoog krijgt
pi_44433281
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:11 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor een groot deel wishfull thinkin is!
Tijdens de relatie ben je verliefd, waardoor je alleen de goede kanten ziet. Als het uit is, en je moet het verwerken, ga je ineens de slechte kanten zien, zodat je minder moeite hebt met het feit dat het over is.

Zowel de goede als de slechte kanten zullen bij een ander waar je niets mee (gehad) hebt, veel minder heftig overkomen, terwijl ze relatief gezien misschien wel net zo erg zijn.
Ach nee man. Het gaat veel meer om het vervullen van egoïstische behoeftes, in plaats van echt verliefd zijn. Het is niet alsof elke persoon in een waas zit als ze verliefd zijn en daarbij de zaken - die in dit topic te lezen zijn - allemaal tevoorschijn komen. Ze blijven echter vaak in een relatie omdat ze niet alleen willen zijn, de seks goed is, je een prima tijd hebt, de ander wel verliefd is, dat mensen zichzelf voor de gek houden en dénken dat ze verliefd zijn, etc.

pi_44433312
1. Ze is een enorme hypochonder, 1 kuchje en ze kwam al met compressen, siroopjes en een thermometer op de proppen
2. Ze is vegetarier, maar dat wil niet zeggen dat ik dan niet een stukje vlees lust. Tofu meuk, bah!
3. Teennagels knippen in de huiskamer (blindgangers)
4. Nooit tevreden zijn met het huis, altijd maar wat willen veranderen
5. Zeuren over m'n eczeem en dat ik er niets aan deed (al 20 jaar zonder succes geprobeerd, zal toch nooit weg zal gaan)
6. Vreemdgaan
pi_44433414
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:50 schreef RiLo het volgende:
1. Ze is een enorme hypochonder, 1 kuchje en ze kwam al met compressen, siroopjes en een thermometer op de proppen
2. Ze is vegetarier, maar dat wil niet zeggen dat ik dan niet een stukje vlees lust. Tofu meuk, bah!
5. Zeuren over m'n eczeem en dat ik er niets aan deed (al 20 jaar zonder succes geprobeerd, zal toch nooit weg zal gaan)
6. Vreemdgaan
Nee, jij bent een leuk persoon. Ben je niet toevallig homoseksueel?
pi_44433556
Als ik dit zo allemaal lees ben ik ook best irritant .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_44433586
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:53 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Nee, jij bent een leuk persoon. Ben je niet toevallig homoseksueel?
Wacht even, omdat ik het dus ranzig vind om overal in de huiskamer stukjes teennagel te vinden (leuk voor als je bezoek krijgt die opeens zo'n stuk kalk uit je bank trekt) ben ik homosexueel?
pi_44433641
quote:
Op donderdag 14 december 2006 18:59 schreef RiLo het volgende:

[..]

Wacht even, omdat ik het dus ranzig vind om overal in de huiskamer stukjes teennagel te vinden (leuk voor als je bezoek krijgt die opeens zo'n stuk kalk uit je bank trekt) ben ik homosexueel?
Die mogelijkheid acht ik aanwezig ja.
pi_44438741
quote:

[..]

is ook ranzig, dat doe ik alleen maar op mn slaapkamer. toevallig is mn slaapkamer momenteel ook de eetkamer en woonkamer (studentenkamer ), maar das een klein detail en k probeer me in te houden...
pi_44438891
quote:

[..]

Onzin..

Zoiets is ook echt smerig
pi_44438894
altijd aandacht van je willen al ben je ergens mee bezig, en wil jij een keer aandacht van haar dan is ze vaak chagrijnig en is het van fuck off
life is like a present you never know what is in it
pi_44440142
quote:
Vind ik opzich niet irritant.
pi_44440537
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:10 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Vind ik opzich niet irritant.
Niet? Mijn vriendin heeft ook altijd de neiging om alles constant te verschuiven. Kom ik bij haar langs en wil ik bijvoorbeeld iets in de prullenbak gooien kan ik eerst weer op zoek naar dat ding... Dat soort dingen zijn niet erg, maar het nut van constant je spullen rondschuiven zie ik niet...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_44440584
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niet? Mijn vriendin heeft ook altijd de neiging om alles constant te verschuiven. Kom ik bij haar langs en wil ik bijvoorbeeld iets in de prullenbak gooien kan ik eerst weer op zoek naar dat ding... Dat soort dingen zijn niet erg, maar het nut van constant je spullen rondschuiven zie ik niet...
Ok, irri.

Maar zolang "veranderen" "verbeteren" inhoudt, zie ook ik het probleem niet!
pi_44440592
Nooit de tafel afruimen na het eten (zijn ouders kookten, maar moesten ook nog afruimen) erg on-sociaal als je het mij vraagt

Verder heb ik niet echt exen met rare gewoontes! Ik respecteer een ander gewoon zoals hij is en zelf ben ik ook niet perfect. Ik vind het juist mooi dat ieder zo zijn eigen 'kenmerken' en gewoontes heeft
pi_44440714
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:33 schreef Frappelsien het volgende:

[..]

Onzin..

Zoiets is ook echt smerig
Logisch, jij bent een vrouw.
pi_44440853
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:21 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Ok, irri.

Maar zolang "veranderen" "verbeteren" inhoudt, zie ook ik het probleem niet!

Hoeveel vrouwen die jij kent "verbeteren" de praktische inrichting van hun huis als ze het op hun heupen krijgen?
  donderdag 14 december 2006 @ 22:33:22 #295
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_44441068
Mij proberen te veranderen.
pi_44443418
quote:
Op donderdag 14 december 2006 22:33 schreef Tiemie het volgende:
Mij proberen te veranderen.
tell us more..
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_44444295
wat een topic
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 15 december 2006 @ 00:12:57 #298
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_44444683
Hij had het altijd over z'n werk.
Werd op den duur echt een krent.
Stomme grapjes maken waar hij zelf nog het hardst om moest lachen.

Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_44444853
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 00:12 schreef B.A.Trix het volgende:
Stomme grapjes maken waar hij zelf nog het hardst om moest lachen.
Das sowieso niet tof.. Dat soort mensen snap ik nooit.. Zelf keihard lachen, terwijl de rest er bij zit van: "Ehhhh ja..".
pi_44444889
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 00:03 schreef sitting_elfling het volgende:
wat een topic
Wat jij zegt....

1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')