Heh, herkenbaarquote:Op donderdag 14 december 2006 14:44 schreef Roellio het volgende:
Nee, ik brabbel wat dat ik haar lief vind en val vervolgens op de bank in slaap ofzo.
Damn, hebben wij dezelfde ex ofzo? Lijkt bijna hetzelfde, jouwe was alleen iets erger.quote:Op donderdag 14 december 2006 12:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hij droeg een week of langer dezelfde onderbroek![]()
Hij had maar 1 trui en broek die ie dus iedere dag droeg
Hij wilde bijna nooit sex![]()
Hij zat de hele dag achter de computer van die duffe role playing games te spelen (waar dus nooit een einde aankwam omdat je die kutspelletjes niet uit kunt spelen)
Z'n stage/werk ging voor alles![]()
![]()
Haha, dat doet die van mij ook. En met zo'n dronk heb ik dus helemaal geen probleem als hij thuiskomt/is.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:44 schreef Roellio het volgende:
[..]
Nee, ik brabbel wat dat ik haar lief vind en val vervolgens op de bank in slaap ofzo.
Egh, laten we het hopen, anders zou het betekenen dat er nog meer van dat soort types rondlopenquote:Op donderdag 14 december 2006 15:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Damn, hebben wij dezelfde ex ofzo? Lijkt bijna hetzelfde, jouwe was alleen iets erger.![]()
Ja , die bestaan . Een vermoeiende dag op het werk wil wel eens de oorzaak daarvan zijn .quote:Op donderdag 14 december 2006 15:48 schreef Matty___ het volgende:
Bestaat dat? Mannen die zeuren dat ze geen zin in sex hebben? Om eerlijk te zijn kan ik het me amper voorstellen
Of hij is op je uitgekeken, had dat ook met m'n ex aan het eind van de relatie. Had gewoon geen zin in seks meer met haar, terwijl ik een minstens-1-keer-per-dag type ben.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:51 schreef Thrilled het volgende:
als een man geen zin in seks heeft is er óf iets heel ergs aan de hand met hem (lichamelijk of geestelijk), óf hij gaat vreemd
ik dus ookquote:Op donderdag 14 december 2006 15:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
terwijl ik een minstens-1-keer-per-dag type ben.
Het begon al na een maand, toen we net 2 weken eerder voor het eerst sex hadden gehad (hij was daarvoor zelfs nog maagd). Van mij mag het ook elke dag dus dat was een klein probleempjequote:Op donderdag 14 december 2006 15:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Of hij is op je uitgekeken, had dat ook met m'n ex aan het eind van de relatie. Had gewoon geen zin in seks meer met haar, terwijl ik een minstens-1-keer-per-dag type ben.
kijk, daar hou ik van. Een goed argument waarom het een ex is!quote:Op donderdag 14 december 2006 16:01 schreef maaike1987 het volgende:
Hij was gewoon een klootzak
2 weken nadat je voor 't eerst seks gehad hebt is wat mij betreft nog ruim binnen de 'neuk mekaar schraal' periode, dus als iemand dan al niet meer wil zou ik 't waarschijnlijk afbreken. Betekent weinigs goeds voor 'later'.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:02 schreef ZwarteMagika het volgende:
Het begon al na een maand, toen we net 2 weken eerder voor het eerst sex hadden gehad (hij was daarvoor zelfs nog maagd). Van mij mag het ook elke dag dus dat was een klein probleempje
Precies.. maarja het valt ook nog binnen de grote-verliefdheid-periode, dus tegen beter weten in blijf je hopenquote:Op donderdag 14 december 2006 16:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
2 weken nadat je voor 't eerst seks gehad hebt is wat mij betreft nog ruim binnen de 'neuk mekaar schraal' periode, dus als iemand dan al niet meer wil zou ik 't waarschijnlijk afbreken. Betekent weinigs goeds voor 'later'.
Zo 1 heb ik er ook gehad inderdaad.quote:Op donderdag 14 december 2006 15:57 schreef Reza-impreza het volgende:
Mijn ex was kort samengevat rijp voor het pieterbaan centrum , een lopend testcentrum voor psychische stoornissen, ze was wel erg lekker![]()
Achteraan de rij aansluiten gozert.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:12 schreef Little_Meanie het volgende:
als ik dit hier allemaal lees lijk ik wel mister perfect
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:12 schreef Little_Meanie het volgende:
als ik dit hier allemaal lees lijk ik wel mister perfect
Kan wel een heel verhaal gaan lullen maar daar komt het toch gewoon op neerquote:Op donderdag 14 december 2006 16:09 schreef P8 het volgende:
[..]
kijk, daar hou ik van. Een goed argument waarom het een ex is!
geen vrouwelijk gezeik. Hij was gewoon een klootzak 14.gif
Kan ook gewoon zijn dat je irritant bent als je dronken bent en zij nuchter is. EN most of al, je stinkt dan gigantisch uit je smoel als je drank op heb en de ander niet.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:41 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ze bedoelt dat het dan een logische reden is dat je niet dronken langs mag komen...
Wat een sletje ben jij.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:53 schreef Sunshine2006 het volgende:
Oh hoe vind je deze trouwens: je tijdens de sex een beetje behandelen als een soort slet. "doe dit, moet dat, doe nu dit." En dan harder praten als je t niet doet. En vreemd vinden dat je niet echt reageert... En na zijn pleziertje gezellig voetballen kijken meteen.
Ik had een ex die me pijpte terwijl ik op bed AZ lag te kijken.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:53 schreef Sunshine2006 het volgende:
Oh hoe vind je deze trouwens: je tijdens de sex een beetje behandelen als een soort slet. "doe dit, moet dat, doe nu dit." En dan harder praten als je t niet doet. En vreemd vinden dat je niet echt reageert... En na zijn pleziertje gezellig voetballen kijken meteen.
Dit zijn wel alle extreme gevallen. Ik heb nog nooit een geflipte ex gehad die met spullen smeet, zichzelf bekraste, ineens in huilen uitbarste, nooit sex wilde, zichzelf voor de trein dreigde te gooien etc. etc.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:05 schreef ZwarteMagika het volgende:
Door dit topic ben ik maar weer eens extra blij met m'n huidige vriend
volgens mij was dat ook de bedoelingquote:Op donderdag 14 december 2006 17:05 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik had een ex die me pijpte terwijl ik op bed AZ lag te kijken.(pauper, AZ
)
![]()
Dat is pas echte liefde
Wel klote dat ik me dan niet in kan houden en vervolgens de wedstrijd maar laat voor wat het is.
Dat klopt, maar 1,5 uur in de week gaat AZ even voor.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:07 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
volgens mij was dat ook de bedoeling![]()
Heb ook genoeg klein leed voorbij zien komen hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 17:07 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dit zijn wel alle extreme gevallen. Ik heb nog nooit een geflipte ex gehad die met spullen smeet, zichzelf bekraste, ineens in huilen uitbarste, nooit sex wilde, zichzelf voor de trein dreigde te gooien etc. etc.
Ze bestaan dus echt?quote:Op donderdag 14 december 2006 16:53 schreef Sunshine2006 het volgende:
doe mij er zo'n één!quote:Op donderdag 14 december 2006 17:05 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik had een ex die me pijpte terwijl ik op bed AZ lag te kijken.
Dat is pas echte liefde
Wel klote dat ik me dan niet in kan houden en vervolgens de wedstrijd maar laat voor wat het is.
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:53 schreef Sunshine2006 het volgende:
Ik denk dat het voor een groot deel wishfull thinkin is!quote:Op donderdag 14 december 2006 13:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wel leuk (en leerzaam ) topic dit zeg, maar valt me wel op dat iedereen best lang in relaties is blijven steken met mensen die dus eigenlijk compleet onmogelijk waren. En dan vraag ik me toch wel vaak af hoe het kan dat als het om zoeken naar een relatie gaat iedereen de perfecte meid/jongen wil maar als ze eenmaal relatie hebben en het blijkt later gewoon zwaar kut te zijn dan durven ze het niet uit te maken?
Dat je hem bij AZ omhoog krijgtquote:Op donderdag 14 december 2006 17:05 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik had een ex die me pijpte terwijl ik op bed AZ lag te kijken.
Dat is pas echte liefde
Ach nee man. Het gaat veel meer om het vervullen van egoïstische behoeftes, in plaats van echt verliefd zijn. Het is niet alsof elke persoon in een waas zit als ze verliefd zijn en daarbij de zaken - die in dit topic te lezen zijn - allemaal tevoorschijn komen. Ze blijven echter vaak in een relatie omdat ze niet alleen willen zijn, de seks goed is, je een prima tijd hebt, de ander wel verliefd is, dat mensen zichzelf voor de gek houden en dénken dat ze verliefd zijn, etc.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor een groot deel wishfull thinkin is!
Tijdens de relatie ben je verliefd, waardoor je alleen de goede kanten ziet. Als het uit is, en je moet het verwerken, ga je ineens de slechte kanten zien, zodat je minder moeite hebt met het feit dat het over is.
Zowel de goede als de slechte kanten zullen bij een ander waar je niets mee (gehad) hebt, veel minder heftig overkomen, terwijl ze relatief gezien misschien wel net zo erg zijn.
Nee, jij bent een leuk persoon. Ben je niet toevallig homoseksueel?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:50 schreef RiLo het volgende:
1. Ze is een enorme hypochonder, 1 kuchje en ze kwam al met compressen, siroopjes en een thermometer op de proppen
2. Ze is vegetarier, maar dat wil niet zeggen dat ik dan niet een stukje vlees lust. Tofu meuk, bah!
3. Teennagels knippen in de huiskamer (blindgangers)
4. Nooit tevreden zijn met het huis, altijd maar wat willen veranderen
5. Zeuren over m'n eczeem en dat ik er niets aan deed (al 20 jaar zonder succes geprobeerd, zal toch nooit weg zal gaan)
6. Vreemdgaan
Wacht even, omdat ik het dus ranzig vind om overal in de huiskamer stukjes teennagel te vinden (leuk voor als je bezoek krijgt die opeens zo'n stuk kalk uit je bank trekt) ben ik homosexueel?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:53 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nee, jij bent een leuk persoon. Ben je niet toevallig homoseksueel?
Die mogelijkheid acht ik aanwezig ja.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:59 schreef RiLo het volgende:
[..]
Wacht even, omdat ik het dus ranzig vind om overal in de huiskamer stukjes teennagel te vinden (leuk voor als je bezoek krijgt die opeens zo'n stuk kalk uit je bank trekt) ben ik homosexueel?
is ook ranzig, dat doe ik alleen maar op mn slaapkamer. toevallig is mn slaapkamer momenteel ook de eetkamer en woonkamer (studentenkamerquote:Op donderdag 14 december 2006 18:59 schreef RiLo het volgende:
[..]
Wacht even, omdat ik het dus ranzig vind om overal in de huiskamer stukjes teennagel te vinden (leuk voor als je bezoek krijgt die opeens zo'n stuk kalk uit je bank trekt) ben ik homosexueel?
Onzin..quote:Op donderdag 14 december 2006 18:59 schreef RiLo het volgende:
[..]
Vind ik opzich niet irritant.quote:3. Teennagels knippen in de huiskamer (blindgangers)
4. Nooit tevreden zijn met het huis, altijd maar wat willen veranderen
Niet? Mijn vriendin heeft ook altijd de neiging om alles constant te verschuiven. Kom ik bij haar langs en wil ik bijvoorbeeld iets in de prullenbak gooien kan ik eerst weer op zoek naar dat ding... Dat soort dingen zijn niet erg, maar het nut van constant je spullen rondschuiven zie ik niet...quote:
Ok, irri.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet? Mijn vriendin heeft ook altijd de neiging om alles constant te verschuiven. Kom ik bij haar langs en wil ik bijvoorbeeld iets in de prullenbak gooien kan ik eerst weer op zoek naar dat ding... Dat soort dingen zijn niet erg, maar het nut van constant je spullen rondschuiven zie ik niet...
Logisch, jij bent een vrouw.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:33 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Onzin..
Zoiets is ook echt smerig![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 22:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ok, irri.
Maar zolang "veranderen" "verbeteren" inhoudt, zie ook ik het probleem niet!
tell us more..quote:
Das sowieso niet tof.. Dat soort mensen snap ik nooit.. Zelf keihard lachen, terwijl de rest er bij zit van: "Ehhhh ja..".quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:12 schreef B.A.Trix het volgende:
Stomme grapjes maken waar hij zelf nog het hardst om moest lachen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |