Doet mijn vriend ook. Vind het echt storend.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:16 schreef mcDavid het volgende:
Overal verkleinwoordjes achter zetten.
Uhm tjaquote:Op woensdag 13 december 2006 22:49 schreef Vitalogy het volgende:
Miss Bliss vind ik wel het toppunt. Hoe jij bij zo'n persoon verzeild raakt?!?
En om je vraag te beantwoorden: ja ik was verliefd... anders was het nooit zo ver gekomen he?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:49 schreef Vitalogy het volgende:
Zijn jullie ooit wel eens verliefd geweest op die....uh...labiele idioten / psycho's.
Miss Bliss vind ik wel het toppunt. Hoe jij bij zo'n persoon verzeild raakt?!?
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeee-Gohohoh! Gaten in JOUW muur?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niet tof als iemand gaten in de muur slaat... Ook in mijn muur
Zegt veel over het type waar jij op valtquote:Op donderdag 14 december 2006 00:45 schreef Frappelsien het volgende:
-Jaloers/Claimend
-Agressief
-Labiel
-Verslaafd
-Kleptomaan
-Narcistisch
-Respectloos
-Leugenaar
-Arrogant
-Steeds weer een een poging willen doen de 'waarheid' in te gaan dat laten mislukken en suïcidaal worden.
Dat vind jij normaal? Om bij anderen gaten in de muur te slaan als je boos of gefrustreerd bent?quote:Op donderdag 14 december 2006 04:17 schreef SKETSj het volgende:
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeee-Gohohoh! Gaten in JOUW muur?
Zegt ook wel iets over jou al die minpunten....quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:11 schreef candygirl het volgende:
Oke, kom maar opNoem hier de meest irritante gewoontes van je ex
![]()
TS begint:
Hij trok een raar gezicht als hij klaarkwam![]()
Hij liet de deur open staan bij het schijten![]()
Hij haalde het doucheputje niet leeg![]()
Ik was 16 jrquote:Op donderdag 14 december 2006 07:36 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zegt veel over het type waar jij op valt![]()
Heeft deze meneer ook al zijn deuren in huis kapot geschopt en geslagen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:09 schreef MissBliss het volgende:
Ontopic: Bij het verliezen van een computerspelletje heel hard met de controler gooien uit frustratie.. Sowieso debiel agressief reageren op álles wat tegenzit
Hij dierbare spullen van jou breken, jij dierbare spullen (een arm/been bijvoorbeeld!) van hem breken!quote:Op woensdag 13 december 2006 19:28 schreef candygirl het volgende:
ohja als ik naar vriendin ging ,wat hij niet leuk vond en ik kwam terug,boos worden met spullen gaan gooien , en dierbaren spullen van mijn overleden vader (roosje van de kist) voor mijn ogen kapot breken![]()
ik heb nog nooit moord neigingen gehad maar toen wel, of is dat weer een slechte gewoonte van mij![]()
Harrie Jekkers - ik hou van mijquote:Op woensdag 13 december 2006 22:59 schreef Marruk het volgende:
Moet ineens denken aan een geweldig stukje tekst van een cabaretliedje, weet niet meer welke.
"Ik leef in een hel, en verwacht van jou de hemel.....tsja....jij geeft de hel weg, dank je wel zeg, rot lekker op!"
Er zijn ook verbazend veel labiele mensen...quote:Op woensdag 13 december 2006 21:37 schreef skippy22 het volgende:
Veel fokkertjes die een labiele exvriend/vriendin hebben![]()
Ja nou en?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Hij vond het heerlijk om naar 16-jarige wijven te kijken terwijl hij zelf binnenkort de leeftijd van 28 al bereikt:X:X
Het zit je hoog he?quote:Op woensdag 13 december 2006 19:28 schreef candygirl het volgende:
ohja als ik naar vriendin ging ,wat hij niet leuk vond en ik kwam terug,boos worden met spullen gaan gooien , en dierbaren spullen van mijn overleden vader (roosje van de kist) voor mijn ogen kapot breken![]()
ik heb nog nooit moord neigingen gehad maar toen wel, of is dat weer een slechte gewoonte van mij![]()
Gelukkig. Ik dacht al dat ik de enige was die dat irri vind.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:26 schreef IkWilbert het volgende:
irritante gewoontes van mijn ex.... ehm even denken hoor...
Oh ja, vond het wel irri dat ze vreemd is gegaan
vertelquote:Op donderdag 14 december 2006 11:17 schreef colossus01 het volgende:
[..]
Zegt ook wel iets over jou al die minpunten....
ja idd nog steeds , maar dan nu eigenlijk mee dat ik niet zelf vanalles gedaan heb om hem kapot te makenquote:Op donderdag 14 december 2006 12:21 schreef Thrilled het volgende:
[..]
zoiets dierbaars zou mij ook flink laten trippen hoor
Jj nog wel?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hij droeg een week of langer dezelfde onderbroek![]()
Hij had maar 1 trui en broek die ie dus iedere dag droeg
Hij wilde bijna nooit sex![]()
Hij zat de hele dag achter de computer van die duffe role playing games te spelen (waar dus nooit een einde aankwam omdat je die kutspelletjes niet uit kunt spelen)
Z'n stage/werk ging voor alles![]()
![]()
13 en 14 en verstoppertje spelen?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:40 schreef Thrilled het volgende:
Jezus wat wordt je vrolijk van al die gewoontes![]()
Nja mijn enige echte ex.. we waren 13 of 14 ofzowat ik wel irritant vond dat ze altijd verstoppertje wou spelen in plaats van op mn kamer wat leuks doen ofzo, en ze moest niks hebben van zoenen
vond ze vies
Dus je had iets met een nerd?quote:Op donderdag 14 december 2006 12:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hij droeg een week of langer dezelfde onderbroek![]()
Hij had maar 1 trui en broek die ie dus iedere dag droeg
Hij wilde bijna nooit sex![]()
Hij zat de hele dag achter de computer van die duffe role playing games te spelen (waar dus nooit een einde aankwam omdat je die kutspelletjes niet uit kunt spelen)
Z'n stage/werk ging voor alles![]()
![]()
shit hey, dit kan mijn vriendin zeggen!! ik moet maar eens gaan veranderen..quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:20 schreef zwartedoos het volgende:
Hij kon maar 3 standjes
Mama's wil was wet
Hij ging op zichzelf wonen na 26 jaar en werd ineens een gierige krent
Kaarsen gaven roetvlekken![]()
Verwarming, wat is dat![]()
Daarom alleen nadat ie gedoucht hadquote:Op donderdag 14 december 2006 13:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Inderdaad, met een week dezelfde onderbroek aan
![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 14 december 2006 13:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
13 en 14 en verstoppertje spelen?!
Zwartequote:Op donderdag 14 december 2006 13:21 schreef ZwarteMagika het volgende:
En ja, van binnen was het gewoon een gigantische nerd.
quote:Op donderdag 14 december 2006 13:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik zei iets van: "nja ok, dan niet" .. deur dicht gedaan, tv gekeken en drie dagen lang zitten huilen. Als ik er nu weer aan denk schieten de tranen in m'n ogen
Ja nou en?? Ik vind het redelijk kansloos dat je jezelf als 27-jarige afvraagt of je wat met een 16-jarige chick kunt krijgen. Maar dat zal wel aan mij liggen dan.quote:
Dustpupquote:Op donderdag 14 december 2006 13:27 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Zwarte![]()
Zal ook maar effe een duit in het zakje doen: Vond vreemdgaan wel een goeie. En blijven ontkennen als ze er mee geconfronteerd werd![]()
Ik weet niet hoe jij wordt als je gedronken hebt? Ik bedoel, als je dan aan een trillende mondhoek genoeg reden hebt om haar en haar meubilair te verbouwen en de kat in de fik te stekenquote:Op donderdag 14 december 2006 13:31 schreef Roellio het volgende:
Oh, van de laatste mocht ik niet dronken bij haar langskomen na de vrijmibo.
Yup, never date a nerdquote:Op donderdag 14 december 2006 13:21 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Daarom alleen nadat ie gedoucht hadik zat al te wachten op die opmerkingen
![]()
En ja, van binnen was het gewoon een gigantische nerd. Zo zag ie er niet uit, anders was ik er sowieso nooit aan begonnen
Haha nee hoor, zoals ik al zei waren we rond de 14 en boeide me het echt geen fuck... was ook niet echt een relatie... kinderliefde ofzoquote:
Ik denk het ook wel, of je bent zo naief om te denken dat zo'n relatie je wel veranderd (kijkt naar zichzelfquote:Op donderdag 14 december 2006 13:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hoewel, bijna iedereen doet helaas wel zn best om zich voor te doen als iemand die ie niet is, als iedereen wat oprechter en opener over zichzelf zou zijn zouden er veel meer betere matches gemaakt worden
Nerds need love tooquote:Op donderdag 14 december 2006 13:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Yup, never date a nerd
(Nerdsdeporteren die lui, gevaar voor de samenleving!)
Ik denk dat het in veel gevallen eerste vriend(innet)jes betreft. Die ene waar je gigantische je neus aan stoot, waarvan je misschien dacht dat het normaal was of dat je kleine rariteiten van elkaar moest kunnen hebben.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Yup, never date a nerd
(Nerdsdeporteren die lui, gevaar voor de samenleving!)
Wel leuk (en leerzaam) topic dit zeg, maar valt me wel op dat iedereen best lang in relaties is blijven steken met mensen die dus eigenlijk compleet onmogelijk waren. En dan vraag ik me toch wel vaak af hoe het kan dat als het om zoeken naar een relatie gaat iedereen de perfecte meid/jongen wil maar als ze eenmaal relatie hebben en het blijkt later gewoon zwaar kut te zijn dan durven ze het niet uit te maken? soort van angst om weer vrijgezel te zijn ofzo. Want als je die eigenschappen meteen had gezien was het nooit tot een relatie gekomen... maar dan nog, voor je wat serieus begint hebt je elkaar toch eerst wel vaak genoeg gezien om de slechte/ranzige eigenschappen mee te krijgen?
Hoewel, bijna iedereen doet helaas wel zn best om zich voor te doen als iemand die ie niet is, als iedereen wat oprechter en opener over zichzelf zou zijn zouden er veel meer betere matches gemaakt worden
Het grote probleem is vaak (bij mij in ieder geval) dat het er insluipt op het moment dat het al te laat is. Als de relatie verder goed is accepteer je (te)veel.. Je houdt al teveel van die persoon om het voor die 'kleine dingetjes' uit te maken.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Wel leuk (en leerzaam) topic dit zeg, maar valt me wel op dat iedereen best lang in relaties is blijven steken met mensen die dus eigenlijk compleet onmogelijk waren. En dan vraag ik me toch wel vaak af hoe het kan dat als het om zoeken naar een relatie gaat iedereen de perfecte meid/jongen wil maar als ze eenmaal relatie hebben en het blijkt later gewoon zwaar kut te zijn dan durven ze het niet uit te maken? soort van angst om weer vrijgezel te zijn ofzo. Want als je die eigenschappen meteen had gezien was het nooit tot een relatie gekomen... maar dan nog, voor je wat serieus begint hebt je elkaar toch eerst wel vaak genoeg gezien om de slechte/ranzige eigenschappen mee te krijgen?
Hehehe dat zei die totdat ik langskwamquote:Op donderdag 14 december 2006 13:46 schreef Salsagirl het volgende:
Mijn ex had soms een nare gewoonte![]()
Echt als we eens samen uit waren en ik had sjans dan vond hij het zo leuk dat hij even me alleen liet en als die dan terug kwam en zo jongen begon te praten en flirten dan kwam die dus op me af lopen en zei dan tegen die jongen. 'leuk is ze hea?' en als die jongen zei 'jah' dan kickte hij er dus op om me dan te zoenen en te zeggen ..jammer voor jou maar ze is van mij![]()
Damn wat vond ik dat irritant.
En voelde vaak zijn ogen in mijn rug prikken als ik even naar het toilet moest..
Nou geloof me ...dat is niet funny..quote:Op donderdag 14 december 2006 13:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jezus dan schaam je je ook dood
Zo'n mensen zijn altijd stoned die alphawolfjes. Net of ze teveel peppi & kokki luisteren ofzo.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:49 schreef DustPuppy het volgende:
Effe patsen met je vriendin noemen we dat. Laten zien wie de alphawolf is. Sneu inderdaad.
OMG hoe fucking blind kun je zijnquote:Op woensdag 13 december 2006 14:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mannen die hun partner menen te moeten straffen, zijn wel wat meer dan kinderachtig...
Mijn highlights van een dergelijk type:
-bellen op de raarste momenten en dan ook nog eens niet zijn naam zeggen ("Ja hallo, is Mwana er ook?") Krijg je hele blije ouders van maar niet heus
-vier uur nadat hij wist dat hij een afspraak niet zou kunnen halen (en al 2 uur te laat op dat moment) nog eens bellen dat hij niet kwam, en dat zo'n beetje standaard
-helemaal uit zijn pan gaan bij compleet uit de lucht gegrepen vermoedens van geheime aanbidders van me (kreeg ooit eens een bloemetje thuisbezorgd van een vertrekkende chef, net als de rest van de afdeling; nou, meneertje hing krijsend van het huilen bedreigingen te uiten aan de telefoon)
-beloftes en afspraken verbreken om lulredenen
-mijn financiën als een gier in de gaten houden en zelf voor honderden euro's verbellen, hij was soms echt 1500 euro (omgerekend) "kwijtgeraakt"
-continu bellen om te controleren waar ik was en flippen als ik eens niet opnam
-1x per week douchen, scheren en poetsen, nl. als ik kwam; na een aantal maanden niet eens die moeite meer willen doen
-menen recht te hebben op seks (en anders...zie boven)
-niks willen horen over zijn (zuipende, stelende, semi-criminele) familietje en bij elk conflict binnen 2 zinnen mijn moeder een hoer noemen
-wonen in een trainingspak
Vraag me niet waarom ik er ooit op viel...ik zou het je niet meer kunnen vertellen.
Liefde is...quote:Op donderdag 14 december 2006 14:10 schreef Matty___ het volgende:
[..]
OMG hoe fucking blind kun je zijnDat merkt je toch VOORDAT je iets met iemand krijgt
Ik dacht even dat ik naar de slechte kanten van mijn ex zat te kijken, hahaha.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:13 schreef Paladina het volgende:
Even moet nadenken welke ex ik zou gaan kiezen voor dit topic. Maar allez:
Pas om 23 uur warme maaltijd willen eten en nooit eens voor de gezelligheid op een normaal tijdstip aan tafel willen.
Mijn afstandbediening steeds afpakken.
Na het scheren lag de hele badkamer vol haartjes.
Als hij kwam slapen wilde hij aan mijn kant van 't bed en kon ik schuiven.
Als we iets afspraken dan was dat voor hem nooit prioriteit. Waardoor het in 90% van de gevallen vaak niet doorging.
Geld nodig hebben / geen geld hebben.
Jaloers zijn omdat ik een grotere auto heb.
Tanden vaak niet poetsen voor het slapengaan.
's Nachts opstaan en gaan eten en drinken. Maar voor seks was hij te moe.
Ok nu stop ik voordat ik er weer bad vibes van ga krijgen. Thank god he's my ex now.
Ehmquote:Op donderdag 14 december 2006 13:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij wordt als je gedronken hebt? Ik bedoel, als je dan aan een trillende mondhoek genoeg reden hebt om haar en haar meubilair te verbouwen en de kat in de fik te steken
Hehe dan is het je vergevenquote:Op donderdag 14 december 2006 14:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Liefde is...
Maar komop, dat is jaaaren geleden, toen ik nog tiener was...
Nee, ik brabbel wat dat ik haar lief vind en val vervolgens op de bank in slaap ofzo.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:41 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ze bedoelt dat het dan een logische reden is dat je niet dronken langs mag komen...
Ik heb ze niet geteld, maar het komt in de buurt jaquote:Op donderdag 14 december 2006 11:20 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Heeft deze meneer ook al zijn deuren in huis kapot geschopt en geslagen?
10 telefoons uit woede kapot gegooit?
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |