abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44413537
-Jaloers/Claimend
-Agressief
-Labiel
-Verslaafd
-Kleptomaan
-Narcistisch
-Respectloos
-Leugenaar
-Arrogant
-Steeds weer een een poging willen doen de 'waarheid' in te gaan dat laten mislukken en suïcidaal worden.
  donderdag 14 december 2006 @ 00:47:23 #182
153540 Fawn
Keep Watching!
pi_44413575
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:16 schreef mcDavid het volgende:
Overal verkleinwoordjes achter zetten.
Doet mijn vriend ook. Vind het echt storend.
KISSSSSSSSSSS
pi_44413723
quote:
Op woensdag 13 december 2006 22:49 schreef Vitalogy het volgende:

Miss Bliss vind ik wel het toppunt. Hoe jij bij zo'n persoon verzeild raakt?!?
Uhm tja
En dat was slechts het topje van de ijsberg Ik kan nog tiopics vollullen over hem en wat ie allemaal geflikt heeft.. maar daar schiet ik niks mee op.
Naja, ik was jong en naief en beinvloedbaar en hij was manipulatief en triest enzo
Het is gewoon gebeurd... 5,5 jaar lang.
Ik kan wel het standaard riedeltje ophangen: 'hij léék normaal.' En dat was ook zo. maar goed, na een korte tijd had hij me in zn macht en kon hij doen wat hij wou. Ik protesteerde maar de volgende dag zei ik weer ja en amen. Tja, ik heb ervan geleerd Zoiets gebeurd mij nooit meer

[ Bericht 8% gewijzigd door MissBliss op 14-12-2006 01:03:57 ]
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_44413751
quote:
Op woensdag 13 december 2006 22:49 schreef Vitalogy het volgende:
Zijn jullie ooit wel eens verliefd geweest op die....uh...labiele idioten / psycho's.

Miss Bliss vind ik wel het toppunt. Hoe jij bij zo'n persoon verzeild raakt?!?
En om je vraag te beantwoorden: ja ik was verliefd... anders was het nooit zo ver gekomen he?
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 14 december 2006 @ 04:17:19 #185
157966 SKETSj
4. [niet meer en niet minder]
pi_44415619
quote:
Op woensdag 13 december 2006 20:57 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Nee, ik vind het niet tof als iemand gaten in de muur slaat... Ook in mijn muur
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeee-Gohohoh! Gaten in JOUW muur?

If I had a Hammer...
pi_44415951
quote:
Op donderdag 14 december 2006 00:45 schreef Frappelsien het volgende:
-Jaloers/Claimend
-Agressief
-Labiel
-Verslaafd
-Kleptomaan
-Narcistisch
-Respectloos
-Leugenaar
-Arrogant
-Steeds weer een een poging willen doen de 'waarheid' in te gaan dat laten mislukken en suïcidaal worden.
Zegt veel over het type waar jij op valt
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 14 december 2006 @ 08:44:45 #187
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_44416543
in alle gevallen waren ze bang dat ze niet het enigste meisje waren waar ik wat mee had (zelfs een ex waarmee ik jaren heb gehad!) en nee dat is niet iets waar ik op val dat is iets waar je later mee wordt geconfronteerd

dus: jaloers als de ziekte, paranoïde, claim gedrag... etc etc.
pi_44416596
Ze rookte.
Dast het enige minpunt bij me ex.
  donderdag 14 december 2006 @ 08:50:06 #189
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44416620
quote:
Op donderdag 14 december 2006 04:17 schreef SKETSj het volgende:

Oeeeeeeeeeeeeeeeeeee-Gohohoh! Gaten in JOUW muur?

Dat vind jij normaal? Om bij anderen gaten in de muur te slaan als je boos of gefrustreerd bent?
... is a mismatch forever
pi_44416837
Nou mijn ex was dus jaloers, maar dan op de minst leuke manier..
Hij moest vaak werken in de weekenden ,maar als ik dan eens met vriendinnen uit ging ,kreeg ik continu smsjes met vragen zoals 'wat ben je aan het doen, en dan vooral met wie '

En een keer was ik uit in de plaats waar die werkte, kwam die dus langs rijden voor die naar huis ging en vroeg of ik ff naar buiten kwam gedag zeggen..en vond die dat ik maar meteen mee moest ..damn het was net 00:30 of zo

Maar al bij al ,vind ik jaloersheid niet erg..vind dat wel iets dat aangeeft dat iemand om je geeft
Maar het moet niet ziekelijk worden en controlerend, moet wel mijn eigen ding kunnen doen
Ben zelf ook wel jaloers ,maar niet op die manier dat mijn vriend het als benauwend ervaard
Salsa Española
pi_44419108
Oh ja ik was nog vergeten:

-vreten uit de pan terwijl ik nog aan het koken was (en dan alleen de lekkere dingen eruit, alleen de vleesjes ofzo)
-ijskoud terwijl ik bijna klaar was met koken een stapel boterhammen gaan staan smeren "omdat hij echt niet meer kon wachten van de honger" (hebben we het over 5 minuten ofzo), en die dan opeten ipv het eten, vervolgens zeiken dat ik altijd teveel kookte; fyi: we aten altijd strak om 18:00
-elk moment van de avond op komen dagen ipv 18:00 en van verwachten dat er *zip* terstond een dampend bord eten voor hem klaarstond
-achterlijk rijgedrag: als een broodmongool vergat zijn knipperlicht aan te zetten op een rotonde dan waren er de volgende mogelijkheden:
a) krijsen dat hij vanaf nu ook nooit meer zijn knipperlicht ging gebruiken waardoor je van de ene naar de andere gevaarlijke situatie reed
b) uit de ramen hangen en gillen naar de andere bestuurder
c) ipv naar de bestemming, achter de andere bestuurder aanrijden tot die stopte en dan alsnog uit het raam gaan hangen en dingen gillen naar de andere bestuurder
d) glimlachend opmerken dat het toch zulk mooi weer was en dat hij zich niet kon voorstellen waarom mensen altijd zo hysterisch reageerden in het verkeer
-een absoluut WALGELIJKE muzieksmaak hebben, echt van het niveau Smokey en hoempapa
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_44419484
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:11 schreef candygirl het volgende:
Oke, kom maar op Noem hier de meest irritante gewoontes van je ex
TS begint:
Hij trok een raar gezicht als hij klaarkwam
Hij liet de deur open staan bij het schijten
Hij haalde het doucheputje niet leeg
Zegt ook wel iets over jou al die minpunten....
pi_44419534
quote:
Op donderdag 14 december 2006 07:36 schreef Camplo het volgende:

[..]

Zegt veel over het type waar jij op valt
Ik was 16 jr

Inmiddels heb ik een lieve vriend die geen één van deze eigenschappen bezit.

Het zegt genoeg, maar niet dat ik hierop val.
pi_44419579
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 23:09 schreef MissBliss het volgende:
Ontopic: Bij het verliezen van een computerspelletje heel hard met de controler gooien uit frustratie.. Sowieso debiel agressief reageren op álles wat tegenzit
Heeft deze meneer ook al zijn deuren in huis kapot geschopt en geslagen?

10 telefoons uit woede kapot gegooit?

pi_44419635
Hij vond het heerlijk om naar 16-jarige wijven te kijken terwijl hij zelf binnenkort de leeftijd van 28 al bereikt :X:X
pi_44419931
quote:
Op woensdag 13 december 2006 19:28 schreef candygirl het volgende:
ohja als ik naar vriendin ging ,wat hij niet leuk vond en ik kwam terug,boos worden met spullen gaan gooien , en dierbaren spullen van mijn overleden vader (roosje van de kist) voor mijn ogen kapot breken
ik heb nog nooit moord neigingen gehad maar toen wel, of is dat weer een slechte gewoonte van mij
Hij dierbare spullen van jou breken, jij dierbare spullen (een arm/been bijvoorbeeld!) van hem breken!
quote:
Op woensdag 13 december 2006 22:59 schreef Marruk het volgende:
Moet ineens denken aan een geweldig stukje tekst van een cabaretliedje, weet niet meer welke.

"Ik leef in een hel, en verwacht van jou de hemel.....tsja....jij geeft de hel weg, dank je wel zeg, rot lekker op!"
Harrie Jekkers - ik hou van mij

[ Bericht 25% gewijzigd door Alcarin op 14-12-2006 11:38:01 ]
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_44420017
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:37 schreef skippy22 het volgende:
Veel fokkertjes die een labiele exvriend/vriendin hebben
Er zijn ook verbazend veel labiele mensen...
Ben blij dat ik nu een goeie heb
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_44420022
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Hij vond het heerlijk om naar 16-jarige wijven te kijken terwijl hij zelf binnenkort de leeftijd van 28 al bereikt :X:X
Ja nou en?
pi_44420116
Jezus wat wordt je vrolijk van al die gewoontes

Nja mijn enige echte ex.. we waren 13 of 14 ofzo wat ik wel irritant vond dat ze altijd verstoppertje wou spelen in plaats van op mn kamer wat leuks doen ofzo, en ze moest niks hebben van zoenen vond ze vies
pi_44421148
quote:
Op woensdag 13 december 2006 19:28 schreef candygirl het volgende:
ohja als ik naar vriendin ging ,wat hij niet leuk vond en ik kwam terug,boos worden met spullen gaan gooien , en dierbaren spullen van mijn overleden vader (roosje van de kist) voor mijn ogen kapot breken
ik heb nog nooit moord neigingen gehad maar toen wel, of is dat weer een slechte gewoonte van mij
Het zit je hoog he?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_44421284
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:16 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Het zit je hoog he?
zoiets dierbaars zou mij ook flink laten trippen hoor
pi_44421672
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:26 schreef IkWilbert het volgende:
irritante gewoontes van mijn ex.... ehm even denken hoor...

Oh ja, vond het wel irri dat ze vreemd is gegaan
Gelukkig. Ik dacht al dat ik de enige was die dat irri vind.
pi_44422150
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:17 schreef colossus01 het volgende:

[..]

Zegt ook wel iets over jou al die minpunten....
vertel
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_44422256
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:21 schreef Thrilled het volgende:

[..]

zoiets dierbaars zou mij ook flink laten trippen hoor
ja idd nog steeds , maar dan nu eigenlijk mee dat ik niet zelf vanalles gedaan heb om hem kapot te maken
dat ik zoiets heb laten gebeuren
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_44422305
Hij droeg een week of langer dezelfde onderbroek
Hij had maar 1 trui en broek die ie dus iedere dag droeg
Hij wilde bijna nooit sex
Hij zat de hele dag achter de computer van die duffe role playing games te spelen (waar dus nooit een einde aankwam omdat je die kutspelletjes niet uit kunt spelen)
Z'n stage/werk ging voor alles

pi_44422453
Ik kan eerlijk gezegd niet iets verzinnen.

Er lopen aardig wat psycho's rond in Nederlands, zo te zien.
pi_44422492
-hij was altijd lui en vind 9u opstaan supervroeg :/
-hij kon nooit een leuk dagje weg organiseren het was altijd van "jaa ik vind alles leuk wat jij leuk vind"en dan zuchtend achter me aanlopen als ik lekker zat te shoppen
-hij kwam nooit met nieuwe ideeen of verassingen in bed
-hij had last van chagrijnige buien :/
pi_44422832
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:53 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hij zat de hele dag achter de computer van die duffe role playing games te spelen (waar dus nooit een einde aankwam omdat je die kutspelletjes niet uit kunt spelen)

Jj nog wel?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_44422894
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:10 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Jj nog wel?
Inderdaad, met een week dezelfde onderbroek aan
pi_44422987
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:40 schreef Thrilled het volgende:
Jezus wat wordt je vrolijk van al die gewoontes

Nja mijn enige echte ex.. we waren 13 of 14 ofzo wat ik wel irritant vond dat ze altijd verstoppertje wou spelen in plaats van op mn kamer wat leuks doen ofzo, en ze moest niks hebben van zoenen vond ze vies
13 en 14 en verstoppertje spelen? !
pi_44422992
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:53 schreef ZwarteMagika het volgende:

Dus je had iets met een nerd?
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_44423039
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 20:20 schreef zwartedoos het volgende:

Hij kon maar 3 standjes

Mama's wil was wet

Hij ging op zichzelf wonen na 26 jaar en werd ineens een gierige krent

Kaarsen gaven roetvlekken

Verwarming, wat is dat
shit hey, dit kan mijn vriendin zeggen!! ik moet maar eens gaan veranderen..
wie zaait zal oogsten.....
pi_44423186
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:12 schreef HeaRt_woRm het volgende:

[..]

Inderdaad, met een week dezelfde onderbroek aan
Daarom alleen nadat ie gedoucht had ik zat al te wachten op die opmerkingen

En ja, van binnen was het gewoon een gigantische nerd. Zo zag ie er niet uit, anders was ik er sowieso nooit aan begonnen
pi_44423253
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:15 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

13 en 14 en verstoppertje spelen? !
Ja ik weet niet eens meer hoelang het duurde, maar ze maakte het uit toen ik thuis zat.. ze kwam met 3 vriendinnen aan de deur en die 2 vriendinnen zeiden dat ze geen verkering meer wilde ik zei iets van: "nja ok, dan niet" .. deur dicht gedaan en tv gekeken
  donderdag 14 december 2006 @ 13:27:05 #215
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_44423376
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:21 schreef ZwarteMagika het volgende:
En ja, van binnen was het gewoon een gigantische nerd.
Zwarte
(P.S: Wat is er mis met nerds!??!!? )

Zal ook maar effe een duit in het zakje doen: Vond vreemdgaan wel een goeie. En blijven ontkennen als ze er mee geconfronteerd werd

[ Bericht 15% gewijzigd door DustPuppy op 14-12-2006 13:33:21 ]
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_44423398
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:23 schreef Thrilled het volgende:

[..]

ik zei iets van: "nja ok, dan niet" .. deur dicht gedaan, tv gekeken en drie dagen lang zitten huilen. Als ik er nu weer aan denk schieten de tranen in m'n ogen
wie zaait zal oogsten.....
pi_44423489
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:36 schreef Wojworshebn het volgende:

[..]

Ja nou en?
Ja nou en?? Ik vind het redelijk kansloos dat je jezelf als 27-jarige afvraagt of je wat met een 16-jarige chick kunt krijgen. Maar dat zal wel aan mij liggen dan.
pi_44423498
Oh, van de laatste mocht ik niet dronken bij haar langskomen na de vrijmibo.
pi_44423516
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:27 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Zwarte

Zal ook maar effe een duit in het zakje doen: Vond vreemdgaan wel een goeie. En blijven ontkennen als ze er mee geconfronteerd werd
Dustpup

Oh nog een andere ex..

Me elke keer een half uur op het station laten wachten als ie me kwam ophalen
Een week nadat ie mij dumpte een nieuwe vriendin krijgen
Heel trots aan iedereen verkondigen dat ie bi is maar ondertussen tegen mij zeggen dat ie er niet aan moet denken om ook echt sex te hebben met een vent
pi_44423564
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:31 schreef Roellio het volgende:
Oh, van de laatste mocht ik niet dronken bij haar langskomen na de vrijmibo.
Ik weet niet hoe jij wordt als je gedronken hebt? Ik bedoel, als je dan aan een trillende mondhoek genoeg reden hebt om haar en haar meubilair te verbouwen en de kat in de fik te steken
pi_44423616
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:21 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Daarom alleen nadat ie gedoucht had ik zat al te wachten op die opmerkingen

En ja, van binnen was het gewoon een gigantische nerd. Zo zag ie er niet uit, anders was ik er sowieso nooit aan begonnen
Yup, never date a nerd

(Nerds deporteren die lui, gevaar voor de samenleving!)

Wel leuk (en leerzaam ) topic dit zeg, maar valt me wel op dat iedereen best lang in relaties is blijven steken met mensen die dus eigenlijk compleet onmogelijk waren. En dan vraag ik me toch wel vaak af hoe het kan dat als het om zoeken naar een relatie gaat iedereen de perfecte meid/jongen wil maar als ze eenmaal relatie hebben en het blijkt later gewoon zwaar kut te zijn dan durven ze het niet uit te maken? soort van angst om weer vrijgezel te zijn ofzo. Want als je die eigenschappen meteen had gezien was het nooit tot een relatie gekomen... maar dan nog, voor je wat serieus begint hebt je elkaar toch eerst wel vaak genoeg gezien om de slechte/ranzige eigenschappen mee te krijgen?

Hoewel, bijna iedereen doet helaas wel zn best om zich voor te doen als iemand die ie niet is, als iedereen wat oprechter en opener over zichzelf zou zijn zouden er veel meer betere matches gemaakt worden
pi_44423698
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:27 schreef cohen het volgende:

[..]
Haha nee hoor, zoals ik al zei waren we rond de 14 en boeide me het echt geen fuck... was ook niet echt een relatie... kinderliefde ofzo
  donderdag 14 december 2006 @ 13:40:51 #223
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_44423781
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hoewel, bijna iedereen doet helaas wel zn best om zich voor te doen als iemand die ie niet is, als iedereen wat oprechter en opener over zichzelf zou zijn zouden er veel meer betere matches gemaakt worden
Ik denk het ook wel, of je bent zo naief om te denken dat zo'n relatie je wel veranderd (kijkt naar zichzelf ) maar uiteindelijk blijf je toch dezelfde prutser
quote:
Yup, never date a nerd

Nerds need love too

"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_44423829
quote:

[..]

Yup, never date a nerd

Wel leuk (en leerzaam ) topic dit zeg, maar valt me wel op dat iedereen best lang in relaties is blijven steken met mensen die dus eigenlijk compleet onmogelijk waren. En dan vraag ik me toch wel vaak af hoe het kan dat als het om zoeken naar een relatie gaat iedereen de perfecte meid/jongen wil maar als ze eenmaal relatie hebben en het blijkt later gewoon zwaar kut te zijn dan durven ze het niet uit te maken? soort van angst om weer vrijgezel te zijn ofzo. Want als je die eigenschappen meteen had gezien was het nooit tot een relatie gekomen... maar dan nog, voor je wat serieus begint hebt je elkaar toch eerst wel vaak genoeg gezien om de slechte/ranzige eigenschappen mee te krijgen?

Ik denk dat het in veel gevallen eerste vriend(innet)jes betreft. Die ene waar je gigantische je neus aan stoot, waarvan je misschien dacht dat het normaal was of dat je kleine rariteiten van elkaar moest kunnen hebben.
pi_44423847
quote:
Het grote probleem is vaak (bij mij in ieder geval) dat het er insluipt op het moment dat het al te laat is. Als de relatie verder goed is accepteer je (te)veel.. Je houdt al teveel van die persoon om het voor die 'kleine dingetjes' uit te maken.
Gelukkig heeft hij het voor me gedaan (en oh wat ging ik die onderbroeken missen not )
pi_44423949
Mijn ex had soms een nare gewoonte
Echt als we eens samen uit waren en ik had sjans dan vond hij het zo leuk dat hij even me alleen liet en als die dan terug kwam en zo jongen begon te praten en flirten dan kwam die dus op me af lopen en zei dan tegen die jongen. 'leuk is ze hea?' en als die jongen 'jah' zei dan kickte hij er dus op om me dan te zoenen en te zeggen ..jammer voor jou maar ze is van mij

Damn wat vond ik dat irritant.
En voelde vaak zijn ogen in mijn rug prikken als ik even naar het toilet moest..

[ Bericht 1% gewijzigd door Salsagirl op 14-12-2006 13:52:06 ]
Salsa Española
pi_44423983
Jezus dan schaam je je ook dood
pi_44424012
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:46 schreef Salsagirl het volgende:
Mijn ex had soms een nare gewoonte
Echt als we eens samen uit waren en ik had sjans dan vond hij het zo leuk dat hij even me alleen liet en als die dan terug kwam en zo jongen begon te praten en flirten dan kwam die dus op me af lopen en zei dan tegen die jongen. 'leuk is ze hea?' en als die jongen zei 'jah' dan kickte hij er dus op om me dan te zoenen en te zeggen ..jammer voor jou maar ze is van mij

Damn wat vond ik dat irritant.
En voelde vaak zijn ogen in mijn rug prikken als ik even naar het toilet moest..
Hehehe dat zei die totdat ik langskwam
Toen draaide ze dr hoofd weg en stond die lul dik voor paal.

JOHNNY HEITINGA
  donderdag 14 december 2006 @ 13:49:40 #229
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_44424055
Effe patsen met je vriendin noemen we dat. Laten zien wie de alphawolf is. Sneu inderdaad.
pi_44424067
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
Jezus dan schaam je je ook dood
Nou geloof me ...dat is niet funny..
Maar ja niet voor niets een ex
Salsa Española
pi_44424107
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:49 schreef DustPuppy het volgende:
Effe patsen met je vriendin noemen we dat. Laten zien wie de alphawolf is. Sneu inderdaad.
Zo'n mensen zijn altijd stoned die alphawolfjes. Net of ze teveel peppi & kokki luisteren ofzo.
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 14 december 2006 @ 14:10:42 #232
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_44424722
quote:
Op woensdag 13 december 2006 14:29 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Mannen die hun partner menen te moeten straffen, zijn wel wat meer dan kinderachtig...
Mijn highlights van een dergelijk type:

-bellen op de raarste momenten en dan ook nog eens niet zijn naam zeggen ("Ja hallo, is Mwana er ook?") Krijg je hele blije ouders van maar niet heus
-vier uur nadat hij wist dat hij een afspraak niet zou kunnen halen (en al 2 uur te laat op dat moment) nog eens bellen dat hij niet kwam, en dat zo'n beetje standaard
-helemaal uit zijn pan gaan bij compleet uit de lucht gegrepen vermoedens van geheime aanbidders van me (kreeg ooit eens een bloemetje thuisbezorgd van een vertrekkende chef, net als de rest van de afdeling; nou, meneertje hing krijsend van het huilen bedreigingen te uiten aan de telefoon)
-beloftes en afspraken verbreken om lulredenen
-mijn financiën als een gier in de gaten houden en zelf voor honderden euro's verbellen, hij was soms echt 1500 euro (omgerekend) "kwijtgeraakt"
-continu bellen om te controleren waar ik was en flippen als ik eens niet opnam
-1x per week douchen, scheren en poetsen, nl. als ik kwam; na een aantal maanden niet eens die moeite meer willen doen
-menen recht te hebben op seks (en anders...zie boven)
-niks willen horen over zijn (zuipende, stelende, semi-criminele) familietje en bij elk conflict binnen 2 zinnen mijn moeder een hoer noemen
-wonen in een trainingspak

Vraag me niet waarom ik er ooit op viel...ik zou het je niet meer kunnen vertellen.
OMG hoe fucking blind kun je zijn Dat merkt je toch VOORDAT je iets met iemand krijgt

[ Bericht 1% gewijzigd door Matty___ op 14-12-2006 14:21:39 ]
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  donderdag 14 december 2006 @ 14:25:39 #233
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_44425222
-zij had geen eigen mening. (alles was goed)
-altijd deprie zijn
- uitleggen waar ze zich van kant ging maken
-"is er wat" -> "nee alles is goed" -> "weet je het zeker" -> "ja hoor" dat soort zeikgesprekken want natuurlijk is er wat

verder wel lieve meid alleen licht gestoord op zijn tijd
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_44425408
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:10 schreef Matty___ het volgende:

[..]

OMG hoe fucking blind kun je zijn Dat merkt je toch VOORDAT je iets met iemand krijgt
Liefde is...
Maar komop, dat is jaaaren geleden, toen ik nog tiener was...
pi_44425446
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 22:13 schreef Paladina het volgende:
Even moet nadenken welke ex ik zou gaan kiezen voor dit topic. Maar allez:
Pas om 23 uur warme maaltijd willen eten en nooit eens voor de gezelligheid op een normaal tijdstip aan tafel willen.
Mijn afstandbediening steeds afpakken.
Na het scheren lag de hele badkamer vol haartjes.
Als hij kwam slapen wilde hij aan mijn kant van 't bed en kon ik schuiven.
Als we iets afspraken dan was dat voor hem nooit prioriteit. Waardoor het in 90% van de gevallen vaak niet doorging.
Geld nodig hebben / geen geld hebben.
Jaloers zijn omdat ik een grotere auto heb.
Tanden vaak niet poetsen voor het slapengaan.
's Nachts opstaan en gaan eten en drinken. Maar voor seks was hij te moe.
Ok nu stop ik voordat ik er weer bad vibes van ga krijgen. Thank god he's my ex now .
Ik dacht even dat ik naar de slechte kanten van mijn ex zat te kijken, hahaha.
Tot dat stukje van die grotere auto, is het gewoon hetzelfde, al irriteerde ik me niet overal aan. Irritatiepunt nummer 1 was wel het niet nakomen van de afspraken en niet te vergeten dat praktisch alle woorden die uit zijn mond vielen leugens waren.
pi_44425702
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:33 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe jij wordt als je gedronken hebt? Ik bedoel, als je dan aan een trillende mondhoek genoeg reden hebt om haar en haar meubilair te verbouwen en de kat in de fik te steken
Ehm
  donderdag 14 december 2006 @ 14:40:52 #237
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_44425716
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:31 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Liefde is...
Maar komop, dat is jaaaren geleden, toen ik nog tiener was...
Hehe dan is het je vergeven
pi_44425732
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:40 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ehm
ze bedoelt dat het dan een logische reden is dat je niet dronken langs mag komen...
pi_44425828
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:41 schreef Thrilled het volgende:

[..]

ze bedoelt dat het dan een logische reden is dat je niet dronken langs mag komen...
Nee, ik brabbel wat dat ik haar lief vind en val vervolgens op de bank in slaap ofzo.
pi_44426900
quote:
Op donderdag 14 december 2006 11:20 schreef Frappelsien het volgende:

[..]

Heeft deze meneer ook al zijn deuren in huis kapot geschopt en geslagen?

10 telefoons uit woede kapot gegooit?

Ik heb ze niet geteld, maar het komt in de buurt ja
Ziggy played guitar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')