waarom niet? Het is nogal een heftige sensatie, dus dan is zo'n gezicht meer schering dan inslag denk ik.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:12 schreef candygirl het volgende:
ja niet half alsof je doogaat en helemaal scheve mond trekt
wel ?![]()
nee hoor, maar als men zegt dat ie zich heeft laten testen en soa vrij is dan geloof je dat in een "vaste" relatie. lijkt me.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:01 schreef het.ismij het volgende:
[..]
En ze heeft zich zelf ook nooit laten testen?
Ben ik dan echt de enige die dat na wisselend contact doet?
Vraag het je ex!quote:Op woensdag 13 december 2006 19:20 schreef mcDavid het volgende:
Godver nu ben ik benieuwd watvoor gezicht ík trek
Die van je voorgangster was leuker. Je ondertitel is van Oscar Wilde btw.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:39 schreef zwartedoos het volgende:
Tegen andere mensen zeggen dat ik wanhopig en labiel ben![]()
En nu ga ik even een bot scheermesje zoeken.Snijden geeft me nl het gevoel alsof ik leef
![]()
helpenquote:Op woensdag 13 december 2006 19:37 schreef fraubitch het volgende:
tegen andere mensen vertellen dat ik gek en labiel ben
zijn we heul niet! en nu ga ik met een hamer op me kat slaan en tegelijkertijd janken.
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:55 schreef candygirl het volgende:
heb je nog een bot mesje dan?quote:Tegen andere mensen zeggen dat ik wanhopig en labiel ben
En nu ga ik even een bot scheermesje zoeken. Snijden geeft me nl het gevoel alsof ik leef
]
[..]
helpen![]()
Hey die ken ikquote:Op woensdag 13 december 2006 19:37 schreef fraubitch het volgende:
tegen andere mensen vertellen dat ik gek en labiel ben
zijn we heul niet! en nu ga ik met een hamer op me kat slaan en tegelijkertijd janken.
girlpower he..quote:Op woensdag 13 december 2006 00:23 schreef webspider het volgende:
Ze liet me met een schuld van dik EUR2000 en lege bankrekeningen zitten.![]()
shit vinden vrouwen dit niet fijnquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:09 schreef MissBliss het volgende:
Ontopic: Bij het verliezen van een computerspelletje heel hard met de controler gooien uit frustratie.. Sowieso debiel agressief reageren op álles wat tegenzit
Nee, ik vind het niet tof als iemand gaten in de muur slaat... Ook in mijn muurquote:Op woensdag 13 december 2006 20:37 schreef l3laster het volgende:
[..]
shit vinden vrouwen dit niet fijn![]()
Ja, ik zou ook niet met mijn eigen spullen gooien. Beetje zonde van het geldquote:Op woensdag 13 december 2006 21:21 schreef MM-Luna het volgende:
- Als ik niet reageerde op zijn gejank of hem toeschreeuwde dat hij op moest rotten met zijn gejank ging die met spullen gooien.. MIJN spullen. De zijne liet hij staan..
Wauw, jij kan samenvatten..quote:Op woensdag 13 december 2006 21:23 schreef arneaux het volgende:
Jankerd.
Ha, daar ben je !quote:Op woensdag 13 december 2006 23:11 schreef tirannetje24 het volgende:
geef mij maar een vent met pit, eigen mening, eigen vrienden, eigen tijd![]()
Doet mijn vriend ook. Vind het echt storend.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:16 schreef mcDavid het volgende:
Overal verkleinwoordjes achter zetten.
Uhm tjaquote:Op woensdag 13 december 2006 22:49 schreef Vitalogy het volgende:
Miss Bliss vind ik wel het toppunt. Hoe jij bij zo'n persoon verzeild raakt?!?
En om je vraag te beantwoorden: ja ik was verliefd... anders was het nooit zo ver gekomen he?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:49 schreef Vitalogy het volgende:
Zijn jullie ooit wel eens verliefd geweest op die....uh...labiele idioten / psycho's.
Miss Bliss vind ik wel het toppunt. Hoe jij bij zo'n persoon verzeild raakt?!?
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeee-Gohohoh! Gaten in JOUW muur?quote:Op woensdag 13 december 2006 20:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, ik vind het niet tof als iemand gaten in de muur slaat... Ook in mijn muur
Zegt veel over het type waar jij op valtquote:Op donderdag 14 december 2006 00:45 schreef Frappelsien het volgende:
-Jaloers/Claimend
-Agressief
-Labiel
-Verslaafd
-Kleptomaan
-Narcistisch
-Respectloos
-Leugenaar
-Arrogant
-Steeds weer een een poging willen doen de 'waarheid' in te gaan dat laten mislukken en suïcidaal worden.
Dat vind jij normaal? Om bij anderen gaten in de muur te slaan als je boos of gefrustreerd bent?quote:Op donderdag 14 december 2006 04:17 schreef SKETSj het volgende:
Oeeeeeeeeeeeeeeeeeee-Gohohoh! Gaten in JOUW muur?
Zegt ook wel iets over jou al die minpunten....quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:11 schreef candygirl het volgende:
Oke, kom maar opNoem hier de meest irritante gewoontes van je ex
![]()
TS begint:
Hij trok een raar gezicht als hij klaarkwam![]()
Hij liet de deur open staan bij het schijten![]()
Hij haalde het doucheputje niet leeg![]()
Ik was 16 jrquote:Op donderdag 14 december 2006 07:36 schreef Camplo het volgende:
[..]
Zegt veel over het type waar jij op valt![]()
Heeft deze meneer ook al zijn deuren in huis kapot geschopt en geslagen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:09 schreef MissBliss het volgende:
Ontopic: Bij het verliezen van een computerspelletje heel hard met de controler gooien uit frustratie.. Sowieso debiel agressief reageren op álles wat tegenzit
Hij dierbare spullen van jou breken, jij dierbare spullen (een arm/been bijvoorbeeld!) van hem breken!quote:Op woensdag 13 december 2006 19:28 schreef candygirl het volgende:
ohja als ik naar vriendin ging ,wat hij niet leuk vond en ik kwam terug,boos worden met spullen gaan gooien , en dierbaren spullen van mijn overleden vader (roosje van de kist) voor mijn ogen kapot breken![]()
ik heb nog nooit moord neigingen gehad maar toen wel, of is dat weer een slechte gewoonte van mij![]()
Harrie Jekkers - ik hou van mijquote:Op woensdag 13 december 2006 22:59 schreef Marruk het volgende:
Moet ineens denken aan een geweldig stukje tekst van een cabaretliedje, weet niet meer welke.
"Ik leef in een hel, en verwacht van jou de hemel.....tsja....jij geeft de hel weg, dank je wel zeg, rot lekker op!"
Er zijn ook verbazend veel labiele mensen...quote:Op woensdag 13 december 2006 21:37 schreef skippy22 het volgende:
Veel fokkertjes die een labiele exvriend/vriendin hebben![]()
Ja nou en?quote:Op donderdag 14 december 2006 11:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Hij vond het heerlijk om naar 16-jarige wijven te kijken terwijl hij zelf binnenkort de leeftijd van 28 al bereikt:X:X
Het zit je hoog he?quote:Op woensdag 13 december 2006 19:28 schreef candygirl het volgende:
ohja als ik naar vriendin ging ,wat hij niet leuk vond en ik kwam terug,boos worden met spullen gaan gooien , en dierbaren spullen van mijn overleden vader (roosje van de kist) voor mijn ogen kapot breken![]()
ik heb nog nooit moord neigingen gehad maar toen wel, of is dat weer een slechte gewoonte van mij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |