quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:16 schreef mcDavid het volgende:
Overal verkleinwoordjes achter zetten.
Daar kan je wat aan doen tochquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:23 schreef Pikkebaas het volgende:
in leven blijven....
nebu1980???????quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:20 schreef zwartedoos het volgende:
Hij werd kaal en overal lag haar(en nu wil hij het laten groeien om het te verbergen haha)
Ik hielp hem met poetsen en toen vroeg hij of ik wat onder de emmer wilde leggen dus ik dacht, ok ik pak een theedoek maar neeeee dat was niet goed genoeg, hij kwam aanzetten met een stuk karton en daaromheen weer een plastic zak, en daar mocht de emmer op(met nog de mededeling of ik ajb niet wilde spatten op zijn bank)
Hij kon maar 3 standjes
Mama's wil was wet
Hij had overal haar, jammer dat het haar op zn hoofd nu juist minder werd
Hij ging op zichzelf wonen na 26 jaar en werd ineens een gierige krent
Kaarsen gaven roetvlekken![]()
Verwarming, wat is dat![]()
Het met iedereen pas uitmaken nadat hij een ander gevonden had
hehe woont ze in Groningen? dan ken ik 'r ook welquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:23 schreef Daniel1976 het volgende:
golddigger en leugenaar. Dat vond ik irritant genoeg
Is het zo duidelijkquote:
Dat haar verraadde hetquote:
Da's echt smerig.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:12 schreef candygirl het volgende:
Ik weet er nog 1:
Hij poetste zijn tanden niet voordat hij naar bed kwam![]()
ja.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:57 schreef mcDavid het volgende:
Ben ik de enige die nu nieuwschierig is naar de gewoontes van de exen van Nebu1980?
Toen was ik 10... Je denkt daar na 16 jaar nog steeds aan????????quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:25 schreef candygirl het volgende:
Hij huilde bij de film ghost in de bioscoop![]()
Ik ben ook 12 jaar met hem samen geweestquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Toen was ik 10... Je denkt daar na 16 jaar nog steeds aan????????![]()
Ook jongens hebben gevoelensquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:39 schreef candygirl het volgende:
[..]
Ik ben ook 12 jaar met hem samen geweest![]()
Soms zou je juist willen dat ze wat meer gevoelens tonen. Of er iig eerlijk over zijnquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat je ze zomaar moet tonen!
Als daar zoveel van waren dan waren het waarschijnlijk geen exenquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:51 schreef Rekkie het volgende:
het zou makkelijker zijn om alle pluspunten op te noemen:
1) ..............................
Das geen populaire persoon he?quote:
Daar maakt hij het zelf naarquote:
Zij zat over vanalles te zeikenquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:13 schreef Paladina het volgende:
Even moet nadenken welke ex ik zou gaan kiezen voor dit topic. Maar allez:
Pas om 23 uur warme maaltijd willen eten en nooit eens voor de gezelligheid op een normaal tijdstip aan tafel willen.
Mijn afstandbediening steeds afpakken.
Na het scheren lag de hele badkamer vol haartjes.
Als hij kwam slapen wilde hij aan mijn kant van 't bed en kon ik schuiven.
Als we iets afspraken dan was dat voor hem nooit prioriteit. Waardoor het in 90% van de gevallen vaak niet doorging.
Geld nodig hebben / geen geld hebben.
Jaloers zijn omdat ik een grotere auto heb.
Tanden vaak niet poetsen voor het slapengaan.
's Nachts opstaan en gaan eten en drinken. Maar voor seks was hij te moe.
Ok nu stop ik voordat ik er weer bad vibes van ga krijgen. Thank god he's my ex now.
Ik moet ook nog iets tegenkomen wat lekker stinkt hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:59 schreef Pune het volgende:
Hij wilde alleen maar anaal, hij wilde alleen maar hutspot met worst uit de magnetron, hij had een héle zwakke zielige maag en zijn zweet stonk vies.
bijna 5 jaar, ik geloof in het beste van de mensquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:01 schreef MissMatch het volgende:
Hoe lang heb je het met hem volgehouden, Pune?
Nee hoor ik ben best wel tolerant. Maar nu ik er achteraf zo over nadenk, was ik inderdaad veel te tolerant. Wellicht zou ik wat meer moeten zeiken ja. Bedankt voor de tip!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |