Mannen die hun partner menen te moeten straffen, zijn wel wat meer dan kinderachtig...quote:Op woensdag 13 december 2006 13:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat ongelooooflijk kinderachtig![]()
Dan ga je toch gewoon naar huis ofzo?quote:Op woensdag 13 december 2006 14:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook niet geprobeerd ofzo
Ja, als meneer gewoon doorpraat valt er weinig te slapen he... En het is inmiddels uit hoor, het gaat over exen namelijk.
Ik was thuisquote:Op woensdag 13 december 2006 14:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon naar huis ofzo?
quote:Op woensdag 13 december 2006 14:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik was thuis
Ja, ik weet ook niet hoe hij het voor elkaar kreeg hoor, maar er was op zo'n moment geen land met hem te bezeilen.
Uitgemaakt via email?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:25 schreef ParanoidEv het volgende:
- Saai
- Saaie seks
- Ik vond z'n muzieksmaak extreem bagger en mocht in de auto amper iets draaien wat alleen ik leuk vond.
- Sarcastische grapjes over hem serieus opvatten en dan kwaad worden
- Liegen tegen z'n vrienden over dat hij bijvoorbeeld in het ziekenhuis lag, terwijl hij wist dat ze geen tijd zouden hebben om te komen, en daarmee aandacht trekken en zichzelf zielig vindenLater nog tegen ze liegen dat ik ze nooit meer wilde spreken.
- Z'n familie
- De verwarming mocht zelden aan op z'n kamer. Lekker met enkel glas in de winter.En ze hadden ook een hond en dat stinkt, en een cavia die in een te klein hok zat waarvan ik 100x iets gezegd heb maar ze lieten hem liever verpieteren.
- Toen het uit was terugmailen dat het hem geen ene flikker kon schelen wat ik nu deed, en later schijnheilig vragen 'Goh, hoe is het met je?'
![]()
Nee zegquote:
Wat is t voor een labiele harry als hij na een paar maanden opeens stuurt dat het 'm geen kont kan schelen wat je doet?!quote:Op woensdag 13 december 2006 15:39 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Nee zegHeb het gewoon tegen hem zelf waar hij zelf bij was gezegd. MAa rhad ooit een mailtje gestuurd een paar maanden later. Maar hij kon dus blijkbaar niet meer gewoon met me omgaan
![]()
Nee ik had eerst een mail gestuurd.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat is t voor een labiele harry als hij na een paar maanden opeens stuurt dat het 'm geen kont kan schelen wat je doet?!
Kutstreek.....quote:
hmm heb ik ook gedaan..quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:25 schreef candygirl het volgende:
Hij huilde bij de film ghost in de bioscoop![]()
Ohja.quote:Op woensdag 13 december 2006 00:02 schreef Alcarin het volgende:
# En nog de beste van allemaal: beweren dat ik het helemaal was voor hem, en dat ie me noooit meer kwijt wilde (dikke pech voor hem dan he )
Meer! Meer! Meer!quote:
En ze heeft zich zelf ook nooit laten testen?quote:Op woensdag 13 december 2006 18:55 schreef pookywooky het volgende:
[..]
een ex 2 jaar lang met chlamidia laten rondlopen zonder iets te zeggen
check.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:55 schreef pookywooky het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 december 2006 18:55 schreef pookywooky het volgende:
[..]
ja niet half alsof je doogaat en helemaal scheve mond trektquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:15 schreef MissMatch het volgende:
Newsflash: iedereen trekt een 'raar' gezicht bij het klaarkomen.
Kan.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:12 schreef candygirl het volgende:
[..]
ja niet half alsof je doogaat en helemaal scheve mond trekt
wel ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |