quote:
Sindsdien ben ik iets voorzichtiger zegmaarquote:
Vaak eerst janken, neuken en daarna weer jankenquote:Op woensdag 13 december 2006 00:28 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
vertel mij wat, eindigt toch in neuken janken of wat dan ook![]()
zie mijn ondertitelquote:Op woensdag 13 december 2006 12:47 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Hahaha, wie begrijpt er nu een vrouw?
![]()
![]()
Wat ongelooooflijk kinderachtigquote:Op woensdag 13 december 2006 13:11 schreef MissBliss het volgende:
- Als hij geirriteerd was (lees: geen seks kreeg), expres heel de nacht blijven praten over onboeiende onderwerpen, zodat ik ook niet kon slapen als 'straf'.
Mja, liefde maakt blind
Heatwave?quote:Op woensdag 13 december 2006 13:11 schreef MissBliss het volgende:
- Toen het uit was en hij wel een half jaar me lastig gevallen heeft in een poging me terug te krijgen, wél en passant vertellen dat hij 5 keer was vreemgegaan tijdens de relatie.. En het dan zo draaien dat HIJ de zielige was die zat te janken aan de telefoon.
- Bij ruzies altijd roepen: "Je vind me dom he??" Terwijl ik NOOIT 1 woord erover gezegd had, werd het toch een terugkerend thema... En ja hij was dom
Maar dat zei ik niet.
- Wat ik al zei: debiel agressief reageren bij tegenslagen, zoveel kapotte controllers en afstandsbedieningen gezien
- Zeiken dat hij een dikke buik had, maar wel alles vreten wat los en vast zat.
- Als hij geirriteerd was (lees: geen seks kreeg), expres heel de nacht blijven praten over onboeiende onderwerpen, zodat ik ook niet kon slapen als 'straf'.
Mja, liefde maakt blind
quote:
Neequote:
Ja, dat is wel het beste woord ook om hem te beschrijvenquote:Op woensdag 13 december 2006 13:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat ongelooooflijk kinderachtig![]()
Sorry hoor, maar als je een hele nacht gaat zitten luisteren naar 1 of ander kutverhaal spoor je zelf ook niet. Zeggen dattie zn mond moet houden en gaan slapen, heel simpel. En sowieso, wat moet je überhaubt met zon onzeker typje.quote:Op woensdag 13 december 2006 13:11 schreef MissBliss het volgende:
- Toen het uit was en hij wel een half jaar me lastig gevallen heeft in een poging me terug te krijgen, wél en passant vertellen dat hij 5 keer was vreemgegaan tijdens de relatie.. En het dan zo draaien dat HIJ de zielige was die zat te janken aan de telefoon.
- Bij ruzies altijd roepen: "Je vind me dom he??" Terwijl ik NOOIT 1 woord erover gezegd had, werd het toch een terugkerend thema... En ja hij was dom
Maar dat zei ik niet.
- Wat ik al zei: debiel agressief reageren bij tegenslagen, zoveel kapotte controllers en afstandsbedieningen gezien
- Zeiken dat hij een dikke buik had, maar wel alles vreten wat los en vast zat.
Mja, liefde maakt blind
Oh dat heb ik ook niet geprobeerd ofzoquote:Op woensdag 13 december 2006 14:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je een hele nacht gaat zitten luisteren naar 1 of ander kutverhaal spoor je zelf ook niet. Zeggen dattie zn mond moet houden en gaan slapen, heel simpel. En sowieso, wat moet je überhaubt met zon onzeker typje.
Ik weet er wel meer hoor!!!quote:Op woensdag 13 december 2006 13:27 schreef Salsagirl het volgende:
Irritante gewoonte van mijn laatste ex waren
Te veel werken.(weinig tijd voor ons samen dus)
Jaloers/bezitterig zijn
En wilde te snel samen wonen![]()
Waren in totaal iets meer dan 3 maanden samen
Dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |