wat mooi dat ik dat nog mag meemakenquote:
okee jij ook bedanktquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:26 schreef Zosk het volgende:
dus..
nee, dan ga ik wel naar een afgestudeerd iemand!quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ben je een beetje eenzaam? wil je erover praten?![]()
kan ik dan tussen jullie in komen staanquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:28 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
wat mooi dat ik dat nog mag meemaken![]()
![]()
en om nog te reageren op Zosk: je hoeft niet naast me te staan, mijn medestagiaire staat naast meals ze dan tenminste weer beter is (op mijn laatste dag!)
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:33 schreef HansU het volgende:
[..]
kan ik dan tussen jullie in komen staan
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
nee, dan ga ik wel naar een afgestudeerd iemand!![]()
Wat moet jouw avator eigenlijk voorstellen? Een senseo apparaat met een playboy in z'n hand?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:36 schreef PieterBas het volgende:
Wat gaat het toch weer hard, deze week
die is begonnen met dit topic ofzo, denk ikquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:37 schreef Goover het volgende:
Waarom staat tonks bovenaan?
Of degene die in het vorige topic het meest heeft gepost mag in de volgende post bovenaan en dan zo een rankingquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:38 schreef Zosk het volgende:
eigenlijk kunnen er ook best veel mensen uit de OP die hier gewoon nooit praten![]()
Niet iedereen lult hier zoveel als jouwquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:38 schreef Zosk het volgende:
eigenlijk kunnen er ook best veel mensen uit de OP die hier gewoon nooit praten![]()
hou jij het bij? jij hebt straks toch vakantie!quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:39 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Of degene die in het vorige topic het meest heeft gepost mag in de volgende post bovenaan en dan zo een ranking
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:39 schreef HansU het volgende:
[..]
Niet iedereen lult hier zoveel als jouw
ik bedoel mensen die ik al niet iets heb zien typen in de stage SC topics sinds ik er benquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:39 schreef HansU het volgende:
[..]
Niet iedereen lult hier zoveel als jouw
heeft ijsmeis daar geen tellertje voor ofzo?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
hou jij het bij? jij hebt straks toch vakantie!![]()
Dat is een goeie.. Nee het is John van John and Johnquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:37 schreef HansU het volgende:
[..]
Wat moet jouw avator eigenlijk voorstellen? Een senseo apparaat met een playboy in z'n hand?
dat weet ik nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:41 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
heeft ijsmeis daar geen tellertje voor ofzo?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:37 schreef HansU het volgende:
[..]
Wat moet jouw avator eigenlijk voorstellen? Een senseo apparaat met een playboy in z'n hand?
dat heb je snel gedaan, dank je was net zelf op zoek maar heb er niet altijd tijd voor is druk hierquote:
jij snapt het volgensmij niet helemaal! waarom denk je dat ik hier heel de dag chat?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
en anders.. er zitten heir zoveel ict stagiair(e)s, dan bouwen jullie maar een tellertje
John and John is coolquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is een goeie.. Nee het is John van John and John
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:42 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
dat heb je snel gedaan, dank je was net zelf op zoek maar heb er niet altijd tijd voor is druk hier
hmm..doe ik toch ook, en ik heb een 8 gekregenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
jij snapt het volgensmij niet helemaal! waarom denk je dat ik hier heel de dag chat?![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
John and John is cool. Mijn humor.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:41 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ik krijg geen puntquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:44 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
hmm..doe ik toch ook, en ik heb een 8 gekregen![]()
Ieder geval 3 John & John fans in deze topicquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nope, sorry beeb, geen tellertjesquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:41 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dus Rianne, mooi zelf bij gaan houdenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nope, sorry beeb, geen tellertjes.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:39 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Of degene die in het vorige topic het meest heeft gepost mag in de volgende post bovenaan en dan zo een ranking
nieuw weetje over mij: ik ben aartslui, dus neequote:Op dinsdag 12 december 2006 15:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
dus Rianne, mooi zelf bij gaan houden![]()
ok, we're made for eachother!quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:46 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nieuw weetje over mij: ik ben aartslui, dus nee
3e van onder..quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:46 schreef Thrilled het volgende:
jezus even koffie pauze en er is een nieuw topic
en waar sta ik in de lijst?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:46 schreef Thrilled het volgende:
quote:
3e van onderquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:46 schreef Thrilled het volgende:
ja daar heb ik dus geen behoefte aan, wel al die andere die niet meer posten eruit halen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:47 schreef Goover het volgende:
[..]
3e van onder..
(miss meteen alles op alfabet zetten oid)
Laat alles maar mooi staan johquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:47 schreef Goover het volgende:
[..]
3e van onder..
(miss meteen alles op alfabet zetten oid)
Quote van gozer naast mij: 'ijsmeis is ZO vet'quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben ook niet de gene die er over zeurt...quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Laat alles maar mooi staan joh. Het is maar een OP.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:49 schreef Goover het volgende:
[..]
Quote van gozer naast mij: 'ijsmeis is ZO vet'
(omdat je van J&J houd)
Oke, diegene die er nu over zeurt krijgt van mij.. een.. een.. pets!quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:50 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik ben ook niet de gene die er over zeurt...
*wacht op reacties als: 'oh lekker'*quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oke, diegene die er nu over zeurt krijgt van mij.. een.. een.. pets!
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Halloquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:51 schreef blrrrt het volgende:
OMG jullie lullen teveel...
Nog een dik uuuuuuur!!
* Zosk zeurt over de OPquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
wie niet?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:52 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nu pas? daar begon ik al mee op stagedag 1
Het eerste ik thuis zei.. Nog 952 uur stage lopenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:52 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nu pas? daar begon ik al mee op stagedag 1
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:54 schreef blrrrt het volgende:
[..]
* blrrrt kijkt naar profiel
[..]
oh, hoi..![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ieder geval 3 John & John fans in deze topic![]()
nee, daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:57 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
jij begon al met aftellen voor je stage begon?
maak je PM mode is ready, ik kan niet eens iets PM'en!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:01 schreef Rianne84 het volgende:
nog een uurtje...
boodschappen doen
koken
eten
was opruimen
nieuwe was draaien
was ophangen
en dan net5 avondje
had je nog niet eerder gezien.. dus ik zei even halloquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:54 schreef blrrrt het volgende:
[..]
* blrrrt kijkt naar profiel
[..]
oh, hoi..![]()
![]()
komt voor elkaar hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
maak je PM mode is ready, ik kan niet eens iets PM'en!![]()
gebeurdquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
ja boven op dat envelopje klikken en instellen als het goed is![]()
Ja khoop dat de meeste zich weten te gedragenquote:
hahahaquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:08 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ja khoop dat de meeste zich weten te gedragenzal niet de eerste keer zijn dat vooral oudere vrouwen ineens zich misdragen.
nee, wij hebben wel een dienstfietsquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:09 schreef blrrrt het volgende:
Wie rijdt er nog meer in een auto van de zaak/stage?![]()
![]()
ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:10 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nee, wij hebben wel een dienstfiets![]()
ja, wij hebben er ook 2, maar van 1 kan het zadel niet omlaag, dus daar heb ik niets aan met mijn lengtequote:Op dinsdag 12 december 2006 16:12 schreef Thrilled het volgende:
Wij hebben 2 dienstfietsen!!! verder hebben alleen de hoge piefen/pieven (??) een auto van de zaak
Daar heb ik ook veel last vanquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:11 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ik moet hier steeds mijn lachen inhouden, anders kijkt mijn medestagiaire zo raar
ach, daar geef je toch niks omquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:11 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ik moet hier steeds mijn lachen inhouden, anders kijkt mijn medestagiaire zo raar
Ik had een keer echt moeite om m'n lachen in te houden toen ik een stuk las op fok! over een kut die eruit zag als een ontplofte mol.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:11 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
vastquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:16 schreef Rianne84 het volgende:
niet te gezellig maken hier he, straks wil ik niet weg
Wat een luxequote:Op dinsdag 12 december 2006 16:09 schreef blrrrt het volgende:
Wie rijdt er nog meer in een auto van de zaak/stage?![]()
![]()
Mag er in rijden totdat de vacature die open staat is vervuld. Nu maar hopen dat er weinig sollicitanten zijn.
Het is een 307SW trouwens.
Ja, maar dat is niet eerlijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Jij mag elke vrijdag al eerder weg![]()
ik ben thuisquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:17 schreef Rianne84 het volgende:
ja thuis ben ik toch maar alleen...vriendje is naar Geneve
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:21 schreef Zosk het volgende:
nu wil je het me hier ook nog horen zeggen ook?![]()
ik ben naakt
![]()
geef er niks om! morgen weer een dagquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:23 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
geloof dat je iedereen hebt weggejaagd![]()
wat denk je? gezellig hier. wil je me weg hebben?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Details mag je voor je houden hoor....
Wat doe je hier trouwens, als je niet op stage bent![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:24 schreef Rianne84 het volgende:
ik denk dat ik vanavond pasta met noten-room saus ga eten...
hij mist de gezelligheid hierquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Details mag je voor je houden hoor....
Wat doe je hier trouwens, als je niet op stage bent![]()
![]()
Nee eigenlijk niet.. maar TheAmerican zeurt hier niet meer.. een een beetje contrast is altijd wel leukquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
wat denk je? gezellig hier. wil je me weg hebben?
ja TheAmerican is gewoon heel de dag weggeweestquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.. maar TheAmerican zeurt hier niet meer.. een een beetje contrast is altijd wel leuk![]()
dan zou je een trein later moeten halenquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:27 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nee ik moet mijn trein toch halen![]()
tot morgenquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:28 schreef Thrilled het volgende:
Mensen, ik ga jullie verlaten!
en een half uur wachten zekerquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
dan zou je een trein later moeten halen![]()
Geen geklaag vandaag?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
ja TheAmerican is gewoon heel de dag weggeweest![]()
beetje vaag![]()
tot morgenquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:29 schreef Goover het volgende:
Ik ga nu naar huis
Tot morgen allemaal.
tot morgen!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:29 schreef Goover het volgende:
Ik ga nu naar huis
Tot morgen allemaal.
nou nee hoorquote:
daar zit wat in iddquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nou nee hoorhier gaan mensen gewoon om 16:00 weg omdat ze anders in de file staan
dan mag ik ook wel 5 minuten eerder weg
moet je normaal langer blijven dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:32 schreef Norro-tje het volgende:
nog 20 en dan wil ik weg maar of zit erin zit vandaag
ik wil ook wel even klagen hoor, ben ik heel goed inquote:
ze heeft gelijk want jij hebt vast een onduidelijk handschrift maar dat durft ze niet recht in je gezicht te zeggen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:33 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ik wil ook wel even klagen hoor, ben ik heel goed in![]()
heb net een client overgedragen aan een collega, heb mijn plan met pen aangepast, komt ze zeggen dat ik het op de computer netjes op moet schrijvenzeikwijf
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
ze heeft gelijk want jij hebt vast een onduidelijk handschrift maar dat durft ze niet recht in je gezicht te zeggen?![]()
lol...dat dnekt iedereen van zichzelf ja! en ze is wel een rare dan volgensmijquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:35 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ik schrijf heel mooi
het is gewoon een zeikwijf, ze kwam mijn medestagiaire ook 6 weken voor eind vertellen dat ze kon vertrekken en een week later mocht ze toch blijven![]()
matigquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:36 schreef NrSiX het volgende:
lolnog 25 min dan vrij.. en dan nog 20 min wachten tot ik echt wegkan.. leuk afhankelijk te zijn van iemand.
ja en ze projecteert als ik weet niet wat.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
lol...dat dnekt iedereen van zichzelf ja! en ze is wel een rare dan volgensmij![]()
20 hele minutenquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:40 schreef blrrrt het volgende:
Nog 20 minuten en ik scheur weg in m'n leasebak.![]()
ja zoietsquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:41 schreef Zosk het volgende:
dus ze is er gewoon nog niet overheen dat het met haarzelf gebeurt is en ze gunt het een ander maar al te graag?![]()
ik gebruik F5 niet, ik ben te lui om zover omhoog te gaan met mijn linker arm. ik doe dat gewoon met de muis op vernieuwen drukkenquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:41 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja zoiets
mijn aanwezige medestagiaire heeft geen idee waar F5 voor is en ik druk er ongeveer eens per 2 seceonden op
[me=Zosk troost NrSiXquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:41 schreef NrSiX het volgende:
[..]
* NrSiX] kruipt in een hoekje en gaat zitten huilen[/me]
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik gebruik F5 niet, ik ben te lui om zover omhoog te gaan met mijn linker arm. ik doe dat gewoon met de muis op vernieuwen drukken![]()
nee jij trekt volle zalenquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:44 schreef SvenM het volgende:
noobs,
je kan gewoon / me doen
* SvenM vind de rest noobs
ik vind f5 makkelijker, om met me muis zover naar boven gaan moet ik hem een stukje optillen en terughalen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik gebruik F5 niet, ik ben te lui om zover omhoog te gaan met mijn linker arm. ik doe dat gewoon met de muis op vernieuwen drukken![]()
Over het algemeen welquote:
2cm omhoog met me muis en ik ben er, dus korterquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:46 schreef HansU het volgende:
[..]
ik vind f5 makkelijker, om met me muis zover naar boven gaan moet ik hem een stukje optillen en terughalen.
Voor F5 hoef ik slechts me linker hand 5 cm te verplaatsen, zonder dat ik iets op hoef te tillen. Net ietsje makkelijker dus.![]()
tot morgen!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:47 schreef Rianne84 het volgende:
nou mensen, ik neem afscheid van jullie.
morgen ben ik er pas 's middags.
dus tot dan!
Mijn muis staat niet echt goed afgestelt. En ik ben te lui om dat te veranderen. Misschien kan ik er een ICT stagiare voor bellenquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:47 schreef Zosk het volgende:
[..]
2cm omhoog met me muis en ik ben er, dus korter![]()
Tot morgen (middag)quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:47 schreef Rianne84 het volgende:
nou mensen, ik neem afscheid van jullie.
morgen ben ik er pas 's middags.
dus tot dan!
mijn schema is al zo druk! sorryquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:48 schreef HansU het volgende:
[..]
Mijn muis staat niet echt goed afgestelt. En ik ben te lui om dat te veranderen. Misschien kan ik er een ICT stagiare voor bellen
lopen? ben je gek ofzo?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:50 schreef HansU het volgende:
[..]
Verwaande stagiaires tegenwoordig.
In mijn ICT tijd deed ik alles om een stukje te lopen![]()
mja ik op een basisschool, dus blijf liever zittenquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:54 schreef HansU het volgende:
[..]
Ik liep graag, liep stage op een middelbare school.
Lopen = wijfies kijken
tot morgen, dit is ook mijn laatste post.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:54 schreef NrSiX het volgende:
stttttik ga nog even papier door de schredder malen. Daarna ben ik richting huis
Tot morgen allemaal =]
tot morgen!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:54 schreef NrSiX het volgende:
stttttik ga nog even papier door de schredder malen. Daarna ben ik richting huis
Tot morgen allemaal =]
tot morgen!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:55 schreef HansU het volgende:
[..]
tot morgen, dit is ook mijn laatste post.
Ik zet me pc uit en rond een uurtje of 5 is hij eindelijk afgesloten.
Doeiiii![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:41 schreef Norro-tje het volgende:
altijd , beter goed gejat dan slecht bedacht
quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:41 schreef Norro-tje het volgende:
altijd , beter goed gejat dan slecht bedacht
en nu met zijn allequote:Op woensdag 13 december 2006 08:19 schreef Goover het volgende:
Nieuwe dag en een nieuwe lach.
Daar gaan we weer!
'Begin de dag met een dansje,
begin de dag met een lach,![]()
want wie vrolijk kijkt in de morgen,![]()
die lacht de hele dag,![]()
ja, die lacht de hele dag!![]()
'
Goedemorgen allemaal!![]()
Zooo, daar ben ik weer!
Vandaag een jubileum dag op stage, mijn 75e dag
Damn dat je bijhoud hoeveel dagen je op stage zitquote:Op woensdag 13 december 2006 08:19 schreef Goover het volgende:
Nieuwe dag en een nieuwe lach.
Daar gaan we weer!
'Begin de dag met een dansje,
begin de dag met een lach,![]()
want wie vrolijk kijkt in de morgen,![]()
die lacht de hele dag,![]()
ja, die lacht de hele dag!![]()
'
Goedemorgen allemaal!![]()
Zooo, daar ben ik weer!
Vandaag een jubileum dag op stage, mijn 75e dag
Tsja.. moet van school, geloof ik. Maar er hangt hier gewoon een plenning en daar schrijf ik elke dag een volgend nummertje bij, vandaag was dat 75.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:40 schreef SvenM het volgende:
[..]
Damn dat je bijhoud hoeveel dagen je op stage zit
dat is niks nieuws hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:53 schreef Norro-tje het volgende:
heb je niks te doen vanavond
Ik ben geen popje.. ik ven een zelfstandig individu met een eigen mening! (ofzoquote:
Maar waarom heb je maar 4 uur geslapen vraag ik mij dan af?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb vannacht welgeteld 4 uur geslapen, dus het zou kunnen dat in de loop van de dag mijn humeur ineens omgeslagen is.
Sorry daarveur.
Goover! Popjequote:Op woensdag 13 december 2006 09:15 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik ben geen popje.. ik ven een zelfstandig individu met een eigen mening! (ofzo)
Nou, niet echt een speciale reden. Ik kon gewoon niet slapen. Dus toen ben ik even gaan internetten en toen was er nog iemand online en daar heb ik even een half uur mee gebeld oid. En toen was ik helemaal klaarwakkerquote:Maar waarom heb je maar 4 uur geslapen vraag ik mij dan af?
ojeequote:Op woensdag 13 december 2006 09:17 schreef T1andonly het volgende:
Met de nieuwe dienstregeling ben ik standaard 10 minuten te laat.
Bellen is toch veul gezelligerquote:Op woensdag 13 december 2006 09:17 schreef Zosk het volgende:
gebeld als diegene online is? die vat ik niet![]()
ligt eraan met wie?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bellen is toch veul gezelliger?
Hij woont in Utrechtquote:Op woensdag 13 december 2006 09:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
daar moet je mee knuffelen! niet bellen![]()
serieus?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
voor mij is dat nog best te doen, maar ik knuffel liever met vrouwen![]()
PICS!?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:28 schreef T1andonly het volgende:
Ik was net ook al aan't MSNen geslagen met 'n schone vrouwe
Hoiquote:Op woensdag 13 december 2006 09:30 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen!
Dit heeft ook geen ruk geholpen, sliep alsnog pas om 12 uurquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:27 schreef NrSiX het volgende:
hoi :p ik ga naar bed, kijken of ik morgen fit ben op stageslaapze =] en tot morgen
quote:Op woensdag 13 december 2006 09:35 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Die hou ik voor mezelf![]()
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
lolquote:Op woensdag 13 december 2006 09:35 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Dit heeft ook geen ruk geholpen, sliep alsnog pas om 12 uur![]()
GOEDEMORGEN!![]()
Die heb ik tot nu toe nog niet gemaakt..quote:Op woensdag 13 december 2006 09:35 schreef T1andonly het volgende:
[..]
hmmm, het woord lekker, dat doet me denken aan lunch pauze. Als het eenmaal lunch pauze is geweest hoef ik nog maar 4 uur.quote:
'quote:Op woensdag 13 december 2006 09:40 schreef T1andonly het volgende:Ik heb gisteravond nog veels te lang film gekeken.
Mijn intervisie verslag uitwerken, en wachten op pakket van Dell.. Als stagiair de snelste pc van alle medewerkersquote:Op woensdag 13 december 2006 09:35 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |