wat mooi dat ik dat nog mag meemakenquote:
okee jij ook bedanktquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:26 schreef Zosk het volgende:
dus..
nee, dan ga ik wel naar een afgestudeerd iemand!quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ben je een beetje eenzaam? wil je erover praten?![]()
kan ik dan tussen jullie in komen staanquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:28 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
wat mooi dat ik dat nog mag meemaken![]()
![]()
en om nog te reageren op Zosk: je hoeft niet naast me te staan, mijn medestagiaire staat naast meals ze dan tenminste weer beter is (op mijn laatste dag!)
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:33 schreef HansU het volgende:
[..]
kan ik dan tussen jullie in komen staan
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
nee, dan ga ik wel naar een afgestudeerd iemand!![]()
Wat moet jouw avator eigenlijk voorstellen? Een senseo apparaat met een playboy in z'n hand?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:36 schreef PieterBas het volgende:
Wat gaat het toch weer hard, deze week
die is begonnen met dit topic ofzo, denk ikquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:37 schreef Goover het volgende:
Waarom staat tonks bovenaan?
Of degene die in het vorige topic het meest heeft gepost mag in de volgende post bovenaan en dan zo een rankingquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:38 schreef Zosk het volgende:
eigenlijk kunnen er ook best veel mensen uit de OP die hier gewoon nooit praten![]()
Niet iedereen lult hier zoveel als jouwquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:38 schreef Zosk het volgende:
eigenlijk kunnen er ook best veel mensen uit de OP die hier gewoon nooit praten![]()
hou jij het bij? jij hebt straks toch vakantie!quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:39 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Of degene die in het vorige topic het meest heeft gepost mag in de volgende post bovenaan en dan zo een ranking
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:39 schreef HansU het volgende:
[..]
Niet iedereen lult hier zoveel als jouw
ik bedoel mensen die ik al niet iets heb zien typen in de stage SC topics sinds ik er benquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:39 schreef HansU het volgende:
[..]
Niet iedereen lult hier zoveel als jouw
heeft ijsmeis daar geen tellertje voor ofzo?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
hou jij het bij? jij hebt straks toch vakantie!![]()
Dat is een goeie.. Nee het is John van John and Johnquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:37 schreef HansU het volgende:
[..]
Wat moet jouw avator eigenlijk voorstellen? Een senseo apparaat met een playboy in z'n hand?
dat weet ik nietquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:41 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
heeft ijsmeis daar geen tellertje voor ofzo?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:37 schreef HansU het volgende:
[..]
Wat moet jouw avator eigenlijk voorstellen? Een senseo apparaat met een playboy in z'n hand?
dat heb je snel gedaan, dank je was net zelf op zoek maar heb er niet altijd tijd voor is druk hierquote:
jij snapt het volgensmij niet helemaal! waarom denk je dat ik hier heel de dag chat?quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
en anders.. er zitten heir zoveel ict stagiair(e)s, dan bouwen jullie maar een tellertje
John and John is coolquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat is een goeie.. Nee het is John van John and John
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:42 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
dat heb je snel gedaan, dank je was net zelf op zoek maar heb er niet altijd tijd voor is druk hier
hmm..doe ik toch ook, en ik heb een 8 gekregenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
jij snapt het volgensmij niet helemaal! waarom denk je dat ik hier heel de dag chat?![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
John and John is cool. Mijn humor.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:41 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ik krijg geen puntquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:44 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
hmm..doe ik toch ook, en ik heb een 8 gekregen![]()
Ieder geval 3 John & John fans in deze topicquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
John and John is cool. Mijn humor.
Nope, sorry beeb, geen tellertjesquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:41 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dus Rianne, mooi zelf bij gaan houdenquote:Op dinsdag 12 december 2006 15:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nope, sorry beeb, geen tellertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |