Damn dat je bijhoud hoeveel dagen je op stage zitquote:Op woensdag 13 december 2006 08:19 schreef Goover het volgende:
Nieuwe dag en een nieuwe lach.
Daar gaan we weer!
'Begin de dag met een dansje,
begin de dag met een lach,![]()
want wie vrolijk kijkt in de morgen,![]()
die lacht de hele dag,![]()
ja, die lacht de hele dag!![]()
'
Goedemorgen allemaal!![]()
Zooo, daar ben ik weer!
Vandaag een jubileum dag op stage, mijn 75e dag
Tsja.. moet van school, geloof ik. Maar er hangt hier gewoon een plenning en daar schrijf ik elke dag een volgend nummertje bij, vandaag was dat 75.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:40 schreef SvenM het volgende:
[..]
Damn dat je bijhoud hoeveel dagen je op stage zit
dat is niks nieuws hoorquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:53 schreef Norro-tje het volgende:
heb je niks te doen vanavond
Ik ben geen popje.. ik ven een zelfstandig individu met een eigen mening! (ofzoquote:
Maar waarom heb je maar 4 uur geslapen vraag ik mij dan af?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb vannacht welgeteld 4 uur geslapen, dus het zou kunnen dat in de loop van de dag mijn humeur ineens omgeslagen is.
Sorry daarveur.
Goover! Popjequote:Op woensdag 13 december 2006 09:15 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik ben geen popje.. ik ven een zelfstandig individu met een eigen mening! (ofzo)
Nou, niet echt een speciale reden. Ik kon gewoon niet slapen. Dus toen ben ik even gaan internetten en toen was er nog iemand online en daar heb ik even een half uur mee gebeld oid. En toen was ik helemaal klaarwakkerquote:Maar waarom heb je maar 4 uur geslapen vraag ik mij dan af?
ojeequote:Op woensdag 13 december 2006 09:17 schreef T1andonly het volgende:
Met de nieuwe dienstregeling ben ik standaard 10 minuten te laat.
Bellen is toch veul gezelligerquote:Op woensdag 13 december 2006 09:17 schreef Zosk het volgende:
gebeld als diegene online is? die vat ik niet![]()
ligt eraan met wie?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bellen is toch veul gezelliger?
Hij woont in Utrechtquote:Op woensdag 13 december 2006 09:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
daar moet je mee knuffelen! niet bellen![]()
serieus?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
voor mij is dat nog best te doen, maar ik knuffel liever met vrouwen![]()
PICS!?quote:Op woensdag 13 december 2006 09:28 schreef T1andonly het volgende:
Ik was net ook al aan't MSNen geslagen met 'n schone vrouwe
Hoiquote:Op woensdag 13 december 2006 09:30 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen!
Dit heeft ook geen ruk geholpen, sliep alsnog pas om 12 uurquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:27 schreef NrSiX het volgende:
hoi :p ik ga naar bed, kijken of ik morgen fit ben op stageslaapze =] en tot morgen
quote:Op woensdag 13 december 2006 09:35 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Die hou ik voor mezelf![]()
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
lolquote:Op woensdag 13 december 2006 09:35 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Dit heeft ook geen ruk geholpen, sliep alsnog pas om 12 uur![]()
GOEDEMORGEN!![]()
Die heb ik tot nu toe nog niet gemaakt..quote:Op woensdag 13 december 2006 09:35 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Die hou ik voor mezelf![]()
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
hmmm, het woord lekker, dat doet me denken aan lunch pauze. Als het eenmaal lunch pauze is geweest hoef ik nog maar 4 uur.quote:
'quote:Op woensdag 13 december 2006 09:40 schreef T1andonly het volgende:Ik heb gisteravond nog veels te lang film gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |