gebeurdquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
ja boven op dat envelopje klikken en instellen als het goed is![]()
Ja khoop dat de meeste zich weten te gedragenquote:
hahahaquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:08 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ja khoop dat de meeste zich weten te gedragenzal niet de eerste keer zijn dat vooral oudere vrouwen ineens zich misdragen.
nee, wij hebben wel een dienstfietsquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:09 schreef blrrrt het volgende:
Wie rijdt er nog meer in een auto van de zaak/stage?![]()
![]()
ik moest lachenquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:10 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nee, wij hebben wel een dienstfiets![]()
ja, wij hebben er ook 2, maar van 1 kan het zadel niet omlaag, dus daar heb ik niets aan met mijn lengtequote:Op dinsdag 12 december 2006 16:12 schreef Thrilled het volgende:
Wij hebben 2 dienstfietsen!!! verder hebben alleen de hoge piefen/pieven (??) een auto van de zaak
Daar heb ik ook veel last vanquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:11 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ik moet hier steeds mijn lachen inhouden, anders kijkt mijn medestagiaire zo raar
ach, daar geef je toch niks omquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:11 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ik moet hier steeds mijn lachen inhouden, anders kijkt mijn medestagiaire zo raar
Ik had een keer echt moeite om m'n lachen in te houden toen ik een stuk las op fok! over een kut die eruit zag als een ontplofte mol.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:11 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
vastquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:16 schreef Rianne84 het volgende:
niet te gezellig maken hier he, straks wil ik niet weg
Wat een luxequote:Op dinsdag 12 december 2006 16:09 schreef blrrrt het volgende:
Wie rijdt er nog meer in een auto van de zaak/stage?![]()
![]()
Mag er in rijden totdat de vacature die open staat is vervuld. Nu maar hopen dat er weinig sollicitanten zijn.
Het is een 307SW trouwens.
Ja, maar dat is niet eerlijkquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:18 schreef Goover het volgende:
[..]
Jij mag elke vrijdag al eerder weg![]()
ik ben thuisquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:17 schreef Rianne84 het volgende:
ja thuis ben ik toch maar alleen...vriendje is naar Geneve
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:21 schreef Zosk het volgende:
nu wil je het me hier ook nog horen zeggen ook?![]()
ik ben naakt
![]()
geef er niks om! morgen weer een dagquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:23 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
geloof dat je iedereen hebt weggejaagd![]()
wat denk je? gezellig hier. wil je me weg hebben?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Details mag je voor je houden hoor....
Wat doe je hier trouwens, als je niet op stage bent![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:24 schreef Rianne84 het volgende:
ik denk dat ik vanavond pasta met noten-room saus ga eten...
hij mist de gezelligheid hierquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:24 schreef Goover het volgende:
[..]
Details mag je voor je houden hoor....
Wat doe je hier trouwens, als je niet op stage bent![]()
![]()
Nee eigenlijk niet.. maar TheAmerican zeurt hier niet meer.. een een beetje contrast is altijd wel leukquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
wat denk je? gezellig hier. wil je me weg hebben?
ja TheAmerican is gewoon heel de dag weggeweestquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:27 schreef Goover het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.. maar TheAmerican zeurt hier niet meer.. een een beetje contrast is altijd wel leuk![]()
dan zou je een trein later moeten halenquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:27 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nee ik moet mijn trein toch halen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |