tot morgenquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:28 schreef Thrilled het volgende:
Mensen, ik ga jullie verlaten!
en een half uur wachten zekerquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
dan zou je een trein later moeten halen![]()
Geen geklaag vandaag?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
ja TheAmerican is gewoon heel de dag weggeweest![]()
beetje vaag![]()
tot morgenquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:29 schreef Goover het volgende:
Ik ga nu naar huis
Tot morgen allemaal.
tot morgen!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:29 schreef Goover het volgende:
Ik ga nu naar huis
Tot morgen allemaal.
nou nee hoorquote:
daar zit wat in iddquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:30 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nou nee hoorhier gaan mensen gewoon om 16:00 weg omdat ze anders in de file staan
dan mag ik ook wel 5 minuten eerder weg
moet je normaal langer blijven dan?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:32 schreef Norro-tje het volgende:
nog 20 en dan wil ik weg maar of zit erin zit vandaag
ik wil ook wel even klagen hoor, ben ik heel goed inquote:
ze heeft gelijk want jij hebt vast een onduidelijk handschrift maar dat durft ze niet recht in je gezicht te zeggen?quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:33 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ik wil ook wel even klagen hoor, ben ik heel goed in![]()
heb net een client overgedragen aan een collega, heb mijn plan met pen aangepast, komt ze zeggen dat ik het op de computer netjes op moet schrijvenzeikwijf
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
ze heeft gelijk want jij hebt vast een onduidelijk handschrift maar dat durft ze niet recht in je gezicht te zeggen?![]()
lol...dat dnekt iedereen van zichzelf ja! en ze is wel een rare dan volgensmijquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:35 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ik schrijf heel mooi
het is gewoon een zeikwijf, ze kwam mijn medestagiaire ook 6 weken voor eind vertellen dat ze kon vertrekken en een week later mocht ze toch blijven![]()
matigquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:36 schreef NrSiX het volgende:
lolnog 25 min dan vrij.. en dan nog 20 min wachten tot ik echt wegkan.. leuk afhankelijk te zijn van iemand.
ja en ze projecteert als ik weet niet wat.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
lol...dat dnekt iedereen van zichzelf ja! en ze is wel een rare dan volgensmij![]()
20 hele minutenquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:40 schreef blrrrt het volgende:
Nog 20 minuten en ik scheur weg in m'n leasebak.![]()
ja zoietsquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:41 schreef Zosk het volgende:
dus ze is er gewoon nog niet overheen dat het met haarzelf gebeurt is en ze gunt het een ander maar al te graag?![]()
ik gebruik F5 niet, ik ben te lui om zover omhoog te gaan met mijn linker arm. ik doe dat gewoon met de muis op vernieuwen drukkenquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:41 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja zoiets
mijn aanwezige medestagiaire heeft geen idee waar F5 voor is en ik druk er ongeveer eens per 2 seceonden op
[me=Zosk troost NrSiXquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:41 schreef NrSiX het volgende:
[..]
* NrSiX] kruipt in een hoekje en gaat zitten huilen[/me]
quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik gebruik F5 niet, ik ben te lui om zover omhoog te gaan met mijn linker arm. ik doe dat gewoon met de muis op vernieuwen drukken![]()
nee jij trekt volle zalenquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:44 schreef SvenM het volgende:
noobs,
je kan gewoon / me doen
* SvenM vind de rest noobs
ik vind f5 makkelijker, om met me muis zover naar boven gaan moet ik hem een stukje optillen en terughalen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik gebruik F5 niet, ik ben te lui om zover omhoog te gaan met mijn linker arm. ik doe dat gewoon met de muis op vernieuwen drukken![]()
Over het algemeen welquote:
2cm omhoog met me muis en ik ben er, dus korterquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:46 schreef HansU het volgende:
[..]
ik vind f5 makkelijker, om met me muis zover naar boven gaan moet ik hem een stukje optillen en terughalen.
Voor F5 hoef ik slechts me linker hand 5 cm te verplaatsen, zonder dat ik iets op hoef te tillen. Net ietsje makkelijker dus.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |