Ja? Hij dus ook. Dus wat zeikt hij over Brian?quote:Op zondag 10 december 2006 03:23 schreef Sonique het volgende:
De reden dat NL dit zegt is dat iedereen daar nu heen surft en berichtjes achetrlaat, en dan moeten ze wel sluiten...
Je kunt er wel berichtjes achterlaten, die hij dan moet controleren.quote:Op zondag 10 december 2006 03:27 schreef Day het volgende:
[..]
Ja? Hij dus ook. Dus wat zeikt hij over Brian?
De laatste reactie daar is van 1 oktober.
Dit is gewoon weer een middel om Brian zwart te maken en hij lukt hem goed.
Om de paranoia te voeden.quote:Op zondag 10 december 2006 03:30 schreef Day het volgende:
En .NL heeft weer wat wantrouwen gezaaid bij Bart.
Nou en of!quote:Op zondag 10 december 2006 03:30 schreef Day het volgende:
En .NL heeft weer wat wantrouwen gezaaid bij Bart.
quote:Op zondag 10 december 2006 03:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Doe dan iets van
"nou, nathanael, ik kan niks vinden hoor"
Het is een multi-win situaite als Bart het doorvertelt aan brianquote:Op zondag 10 december 2006 03:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Nou en of!
Ik zoek me rot, maar kan nergens een forum vinden.
Het is een directe aanval op Brian.
Als Bart Bart is, vraagt hij Brian er gewoon naar.
Maar ja... we zullen zien... wat een cliffhanger voor de aflevering van morgen !!
(let wel, ik neem Brian niets kwalijk, ik zou zelf ook berichten via een site laten komen)
Ik denk dattie icepacks voor z'n knie aan het maken is.quote:Op zondag 10 december 2006 03:38 schreef Gigageil het volgende:
Wat is die sukkel nou aan het doen om 3.39 s'nachts ???
En er gelijk bij zeggen dat hij het achter door heeft gegeven, maar dat acher er niets aan doet (m.a.w. Bart, je hoeft het niet na te gaan vragen).quote:Op zondag 10 december 2006 03:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Nou en of!
Maar ja... we zullen zien... wat een cliffhanger voor de aflevering van morgen !!
(let wel, ik neem Brian niets kwalijk, ik zou zelf ook berichten via een site laten komen)
En dan dankt Nathanael je, kan je beter neerzetten: Mijn dank is groot, namens Nathanael.nlquote:Op zondag 10 december 2006 03:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Doe dan iets van
"nou, nathanael, ik kan niks vinden hoor"
jupquote:Op zondag 10 december 2006 03:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik denk dattie icepacks voor z'n knie aan het maken is.
Sign Guestbookquote:Op zondag 10 december 2006 03:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Nou en of!
http://www.brianspoetry.com/content/gb/sign.phpquote:Op zondag 10 december 2006 03:43 schreef Kaleddis het volgende:
Misschien brengt NL het wel ter spraken, inclusief URL, zodat we juist gaan posten.
Of draaf ik nu door![]()
Oh ja.....hij heeft wat aan z'n knie ja......het zijn ook wel een stelletje zieke kneusjes bij elkaar....quote:Op zondag 10 december 2006 03:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik denk dattie icepacks voor z'n knie aan het maken is.
Ja, die had ik ondertussen ook wel ontdekt, maar wat wil je ermee zeggen ?quote:Op zondag 10 december 2006 03:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://www.brianspoetry.com/content/gb/sign.php![]()
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 10 december 2006 03:43 schreef Kaleddis het volgende:
Misschien brengt NL het wel ter spraken, inclusief URL, zodat we juist gaan posten.
Of draaf ik nu door![]()
Beide lijkt me, aangezien hij alles eerst controleert voordat ze gepost worden.quote:Op zondag 10 december 2006 03:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
nee, het gaat toch om de sectie your quotes, niet het guestbook.
het is waarschijnlijk dat brian zijn weblog via een eenvoudige webinterface in een browser kan bijhouden. daar zijn alle berichten eenvoudig in te zien en vervolgens ook eenvoudig te deleten. de redactie zou dit domein dus simpelweg moeten blokken.quote:Op zondag 10 december 2006 03:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
nee, het gaat toch om de sectie your quotes, niet het guestbook.
je hebt gelijkquote:Op zondag 10 december 2006 03:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Beide lijkt me, aangezien hij alles eerst controleert voordat ze gepost worden.
In feite staan er 4 mensen op zijn lijst voor de exit-stemmingquote:
quote:Op zondag 10 december 2006 03:50 schreef riri het volgende:
Als je partner zou zijn van die NL moet je wel een testament maken met daarin je twijfels over die man want je bent je leven niet zeker met hem....griezel is 't
In welk opzicht?quote:Op zondag 10 december 2006 03:50 schreef riri het volgende:
Als je partner zou zijn van die NL moet je wel een testament maken met daarin je twijfels over die man want je bent je leven niet zeker met hem....griezel is 't
daar is geen forum, en ook geen berichten over DGKquote:
Staan anders wel dingen als 'golden cage' enzo.quote:Op zondag 10 december 2006 03:52 schreef avonne het volgende:
[..]
daar is geen forum, en ook geen berichten over DGK
PRincype is dat de reacties wel in de log komen, en hij de log nog steeds kan bekijken... Niemand kan zien wat er geplaatst wordt, behalve brian.quote:Op zondag 10 december 2006 03:52 schreef Gigageil het volgende:
Als Brian de comments in zijn weblog heeft uitstaan, wat het geval ook is dacht ik, dan kan NL bedenken wat hij wil maar zijn plannetje lukt niet dan.....
Het ging een beetje om het principe denk ik .
![]()
Ik heb 't even gecheckt. Je berichtje wordt eerst gescreend voordat het op de site komt te staan. Het is dus mogelijk om berichtjes naar Brian te sturen, hij leest ze en delete ze. Maar hetzelfde geldt dus ook voor .NL. Ze zijn beide ervaren genoeg om dit te doen.quote:Op zondag 10 december 2006 03:52 schreef Gigageil het volgende:
Als Brian de comments in zijn weblog heeft uitstaan, wat het geval ook is dacht ik, dan kan NL bedenken wat hij wil maar zijn plannetje lukt niet dan.....
![]()
hoe kan Nel ze dan lezen?quote:Op zondag 10 december 2006 03:55 schreef Sonique het volgende:
[..]
PRincype is dat de reacties wel in de log komen, en hij de log nog steeds kan bekijken... Niemand kan zien wat er geplaatst wordt, behalve brian.
verschil is dat NL geen site heeft en dit niet doet.quote:Op zondag 10 december 2006 03:55 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb 't even gecheckt. Je berichtje wordt eerst gescreend voordat het op de site komt te staan. Het is dus mogelijk om berichtjes naar Brian te sturen, hij leest ze en delete ze. Maar hetzelfde geldt dus ook voor .NL. Ze zijn beide ervaren genoeg om dit te doen.
Thanks! We've received your information and, if it's appropriate, we'll be able to post it on this page ;c)quote:Op zondag 10 december 2006 03:52 schreef Gigageil het volgende:
![]()
heeft .NL een site dan?quote:Op zondag 10 december 2006 03:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
verschil is dat NL geen site heeft en dit niet doet.
Hij hoeft het niet te kraken om te weten. Ik heb zelf 't zelf net gecheckt en snap het berichten doorgeef systeem en ik ben echt een leek.quote:Op zondag 10 december 2006 03:52 schreef avonne het volgende:
[..]
daar is geen forum, en ook geen berichten over DGK
-edit- ik snap hem. Het gaat om de mailbox die er achter zit.
Jammer dat Bart niet inging op Nels uitnodiging om even op de Pc te kijken, dan wisten we ook hoe hij die gekraakt heeft
Preciesquote:Op zondag 10 december 2006 03:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Thanks! We've received your information and, if it's appropriate, we'll be able to post it on this page ;c)
quote:Op zondag 10 december 2006 03:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij geen site heeft? We hebben het hier wel over een IT-er.quote:Op zondag 10 december 2006 03:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 december 2006 03:59 schreef Kaleddis het volgende:
Nu nog een password en je bent binnen: admin
Heb jij toevallig nog een password-krakertje liggen ???quote:
Lijkt mij dat als je tegen DGK zegt over de site van Brian, je er zelf één op zal starten als er niets aan gedaan wordt, je best wel zeker ervan kunt zijn dat NL dat ook niet heeft, of op z'n minst gebruik van maakt...quote:Op zondag 10 december 2006 03:59 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij geen site heeft? We hebben het hier wel over een IT-er.
Voor hetzelfde geldt krijgt hij ook via internet alerlei info. Kijk maar naar die vage brief van hem net.
Dus als Brian op de PC is geweest, ga je er achter zitten en bekijk je de history?quote:Op zondag 10 december 2006 03:57 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hystory, Brian is nog niet zo slim om het cache te wissen.
Hij hoeft niet eens een eigen site te hebben. Gewoon gebruik maken van het gastboek van een vriend kan ook. Minder kans op verdenking.quote:Op zondag 10 december 2006 04:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lijkt mij dat als je tegen DGK zegt over de site van Brian, je er zelf één op zal starten als er niets aan gedaan wordt, je best wel zeker ervan kunt zijn dat NL dat ook niet heeft, of op z'n minst gebruik van maakt...
Hij keek vanavond in de history en zag dat er bezoeken waren geweest van deze week op z'n minst. Hij belde meteen de wasserette, kreeg niet degene aan de lijn die hij wilde...quote:Op zondag 10 december 2006 04:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Dus als Brian op de PC is geweest, ga je er achter zitten en bekijk je de history?
Ik hoorde Nel er donderdag nacht over praten, maar toen was het duidelijk dat hij niks kon vinden.
Dacht ik.
Nee hoor, dit moet indruk maken.quote:
Precies, bijvoorbeeld een vriend die een reisburo heeft of zo, met allerlei merkwaardige advertenties.quote:Op zondag 10 december 2006 04:02 schreef Day het volgende:
[..]
Hij hoeft niet eens een eigen site te hebben. Gewoon gebruik maken van het gastboek van een vriend kan ook. Minder kans op verdenking.
Tis een show ja. Er moet toch wàt geschreven worden op brians log...quote:Op zondag 10 december 2006 04:07 schreef Day het volgende:
[..]
Nee hoor, dit moet indruk maken.
Net zoals hij indruk op ons, de kijkers, moest maken dat hij tegen Natasia's opmerking inging.
Stond hij net nog te vertellen tegen Bart.
Misschienquote:Op zondag 10 december 2006 04:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hij heeft al een keer een nervous breakdown gehad, misschien is dit het begin van een 2e...
Mooiquote:
Ik had het over .NLquote:Op zondag 10 december 2006 04:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Precies, bijvoorbeeld een vriend die een reisburo heeft of zo, met allerlei merkwaardige advertenties.
Bij voorkeur in Papiamento
Deze dus: http://www.brianspoetry.com/quote:Op zondag 10 december 2006 04:10 schreef Day het volgende:
[..]
Brian maakt schijnbaar gebruik van zijn eigen site.
Hij heeft last van een satanskniequote:Op zondag 10 december 2006 04:11 schreef henk.jansen het volgende:
Wat heeft tie aan zijn knie? Hmm lag ijs op
Komt door het bedelenquote:Op zondag 10 december 2006 04:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hij heeft last van een satansknie
Nee, hij heeft al een tijdje last van z'n knie, zal 'm wel verrekt of gescheurd hebben...
Hij lag donderdagnacht (na dat gesprek met Sylvia) ook al in z'n bed te janken. Het leek er toen op alsof hij erg veel last had van zijn knie. Nu ik dit zie, twijfel ik of dat de reden was.quote:Op zondag 10 december 2006 04:12 schreef avonne het volgende:
Of hij huilt gewoon gemakkelijk, en is het ook meteen weer klaar voor hem.
Nee, het is wel heel serieus.quote:Op zondag 10 december 2006 04:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hij heeft last van een satansknie
Nee, hij heeft al een tijdje last van z'n knie, zal 'm wel verrekt of gescheurd hebben...
Ok, misschien heeft het daar iets mee te maken, voelt ie de pijn weer opkomen en ziet ie misschien in dat die knie hem weleens parten kan gaan spelen, straks moet ie onder het mesquote:Op zondag 10 december 2006 04:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, het is wel heel serieus.
Tijdens voetballen (in Suriname) onderuit getrapt.
Hij is er voor onder behandeling, en men verwacht binnenkort ook een operatie.
-edit- hij is ook van de week naar het ziekenhuis geweest
-edit- het is gewoon een fokking gouden hospital
Dat doet ie dan maar in zijn eigen tijd, niet in het mijnequote:Op zondag 10 december 2006 04:19 schreef Sonique het volgende:
Lom op, hij mist gewoon z'n zoontje. Laat um lekker even janken.
Waarom medelijden hebben met iemand die zelf evil is?quote:Op zondag 10 december 2006 04:19 schreef Sonique het volgende:
kom op, hij mist gewoon z'n zoontje. Laat um lekker even janken.
Absoluutquote:Op zondag 10 december 2006 04:22 schreef HiDiHo het volgende:
als er geen camera's waren, lag ie allang in bed![]()
Zou zomaar kunnen. Ik weet eerlijk gezegd niet helemaal wat ik ervan moet denkenquote:Op zondag 10 december 2006 04:22 schreef HiDiHo het volgende:
Hij laat zichzelf wel een beetje kennen nuquote:Op zondag 10 december 2006 04:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat doet ie dan maar in zijn eigen tijd, niet in het mijne
Naja ieder z'n mening, maar je haalt realiteit en spel doorelkaar...quote:Op zondag 10 december 2006 04:23 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom medelijden hebben met iemand die zelf evil is?
Ik heb dat echt niet met hem, sorry. Ik vind hem harteloos. En het feit dat hij mij als kijker net heeft beledigd door toe te geven dat hij een spelletje met ons speelt (want we hebben 'm niet door, ha), maak mijn sympathie naar hem echt niet groter.
Laat maar lekker janken, laat maar lekker drinken en roken, laat maar lekker laat opblijven en zijn filmpjes in z'n 'briljante' hoofdje afspelen, dan is een stemronde niet eens nodig en kunnen ze hem afvoeren in een dwangbuis.
bij mij hier hangen ook geen camera'squote:Op zondag 10 december 2006 04:22 schreef HiDiHo het volgende:
ik weet het niet, ik weet het niet.quote:Op zondag 10 december 2006 04:22 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op zondag 10 december 2006 04:25 schreef avonne het volgende:
[..]
ik weet het niet, ik weet het niet.
Hilde vertelde tenminste nog wat aan de screamers![]()
Je bedoelt dat hij dat niet doet?quote:Op zondag 10 december 2006 04:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
Naja ieder z'n mening, maar je haalt realiteit en spel doorelkaar...![]()
![]()
Joh, er is helemaal geen spel, het enige spel is 'hoe zorg ik, dat anderen me er niet uit stemmen', toch?quote:Op zondag 10 december 2006 04:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
Naja ieder z'n mening, maar je haalt realiteit en spel doorelkaar...![]()
![]()
Die heb ik gemist.quote:Op zondag 10 december 2006 04:23 schreef Day het volgende:
[..]
En het feit dat hij mij als kijker net heeft beledigd door toe te geven dat hij een spelletje met ons speelt (want we hebben 'm niet door, ha), maak mijn sympathie naar hem echt niet groter.
We zullen zien wie het spel van NL door heeft en wie niet.quote:Op zondag 10 december 2006 04:26 schreef Day het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij dat niet doet?
Hij is so wacked up dat hij denkt dat zelfs de mensen buiten het huis zijn spel niet door hebben.
Zeer uniek persoon, kijk en luister graag naar hem!quote:Op zondag 10 december 2006 04:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
We zullen zien wie het spel van NL door heeft en wie niet.
Het doet er eigelijk ook niet echt toe wat wij van NL vinden...
Deze keer niets, maar de eerste avond had hij ook vrij veel drank op en zat toen de hele tijd tegen zichzelf slash ons te lullen.quote:
Het kwam er op neer dat sinds hij binnen is (net 2,5 week) hij behoorlijk wat valse dingen heeft uitgevreten. Dat heeft hij natuurlijk allemaal ingecalculeerd, mr. Scenarioplayer. Als tegenactie heeft hij zich dus zo gedragen t.o.v. Natasia. Toen heeft hij even de moraalridder gespeeld omdat hij wist dat zij-die-geen-leven hebben flink over haar woorden zouden vallen.quote:Op zondag 10 december 2006 04:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Die heb ik gemist.
Het is wel nogal dom van hem.
Wat zei hij over ons-die-geen-leven-hebben?
idem hier. ik hou wel van appart. Ik zou ook zeker wel eens een keer z'n 'brain picken'quote:Op zondag 10 december 2006 04:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zeer uniek persoon, kijk en luister graag naar hem!
daar was ik helaas niet bij.quote:Op zondag 10 december 2006 04:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Deze keer niets, maar de eerste avond had hij ook vrij veel drank op en zat toen de hele tijd tegen zichzelf slash ons te lullen.
Ow ja, z'n hele agenda kwam voorbij. En vooral dattie een agenda had gemaakt. Over wie er eerst uit moest en hoe het spel gespeeld moest worden. Exact weet ik het niet meer. Moet je maar even terugzoeken.quote:Op zondag 10 december 2006 04:31 schreef avonne het volgende:
[..]
daar was ik helaas niet bij.
Zei hij toen nog iets opmerkelijks? Speltechnisch?
Ik vind hem niet zo uniek hoor. Kom dit soort mensen dagelijks om mijn werk tegen. Strakke pak aan, veel dure en engelse woorden smijtend die ze uit hun kop uit de vele managementboeken hebben geleerd. Lekkere babbel, mensen niet uitlaten praten, ze daardoor imponeren. Veel mensen prijzen, ze daardoor een goed gevoel over zichzelf gevend (zie Bart) en ondertussen naaien ze je!quote:Op zondag 10 december 2006 04:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zeer uniek persoon, kijk en luister graag naar hem!
Aha!quote:Op zondag 10 december 2006 04:31 schreef Day het volgende:
[..]
Het kwam er op neer dat sinds hij binnen is (net 2,5 week) hij behoorlijk wat valse dingen heeft uitgevreten. Dat heeft hij natuurlijk allemaal ingecalculeerd, mr. Scenarioplayer. Als tegenactie heeft hij zich dus zo gedragen t.o.v. Natasia. Toen heeft hij even de moraalridder gespeeld omdat hij wist dat zij-die-geen-leven hebben flink over haar woorden zouden vallen.
Maar dat is Natasia! Grote bek, kleine hart.quote:Op zondag 10 december 2006 04:37 schreef avonne het volgende:
Natasia "Niet weggaan, hoor!"
(dat had ze nou niet moeten zeggen. Ze vergeet al weer wat het doel van het verblijf is)
[afbeelding]
Zeker weten. Natasia gaat dit echt niet voor zich houden.quote:
Og, hij bevestigd hem alleenquote:
quote:Op zondag 10 december 2006 04:40 schreef Day het volgende:
Ja Natas, troost hem maar.
Je staat als 2e op z'n lijstje.
We zullen zien.quote:
En nu denkt ie; 'shit, waarom moest ik haar nou tegenkomen net, nu ga ik eraan morgen'quote:Op zondag 10 december 2006 04:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zeker weten. Natasia gaat dit echt niet voor zich houden.
GVD, je kan ook niet gewoon gaan slapen he !quote:Op zondag 10 december 2006 04:43 schreef avonne het volgende:
* legt tandeborstel weer weg, en steekt nog een peuk op *
ik kreeg ook even dit idee. bizar..quote:Op zondag 10 december 2006 04:40 schreef Kaleddis het volgende:
En toen pakte Nl Natasia op haar mond![]()
Wilgo pissed en Nl z'n repu naar de klote....
Ja, je weet het niet met al die drankquote:Op zondag 10 december 2006 04:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik kreeg ook even dit idee. bizar..
Hij valt wel op donker iig, z'n vorige vrouwtje was ook surinaams.quote:Op zondag 10 december 2006 04:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik kreeg ook even dit idee. bizar..
Begin het nu bijna jammer te vinden dat het niet gebeurd isquote:Op zondag 10 december 2006 04:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hij valt wel op donker iig, z'n vorige vrouwtje was ook surinaams.
Ik weet het allemaal niet meer hoor, wat een toestanden!quote:Op zondag 10 december 2006 04:48 schreef Day het volgende:
Meneer bespreekt net met Bart haar vertrek.
En 'de bitch' staat hem te troosten.
Ongelooflijk!
Arme redactie, die moeten hier nog iets mee doenquote:Op zondag 10 december 2006 04:50 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meer hoor, wat een toestanden!
Je moet echt 24 uur erbij blijven tegenwoordig.
Dat is dat doorelkaarhalen van spel en realiteit wat ik net bedoelde.quote:Op zondag 10 december 2006 04:48 schreef Day het volgende:
Meneer bespreekt net met Bart haar vertrek.
En 'de bitch' staat hem te troosten.
Ongelooflijk!
Die draaien nog in ploegdiensten. Wij-die-geen-leven-hebben niet!quote:Op zondag 10 december 2006 04:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Arme redactie, die moeten hier nog iets mee doen![]()
Zit ik hier op zondagochtend 5 uur nog te postenquote:Op zondag 10 december 2006 04:53 schreef Day het volgende:
[..]
Die draaien nog in ploegdiensten. Wij-die-geen-leven-hebben niet!
En het leek nog wel een saaie zaterdagavond te worden!
Lol ja, zitten we nog hier tegen 5en...quote:Op zondag 10 december 2006 04:53 schreef Day het volgende:
[..]
Die draaien nog in ploegdiensten. Wij-die-geen-leven-hebben niet!
En het leek nog wel een saaie zaterdagavond te worden!
Ik heb echt wel door wat spel en realiteit is. Maar ik vind zijn spel niks! Vind het een uiterst lage manier!quote:Op zondag 10 december 2006 04:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat is dat doorelkaarhalen van spel en realiteit wat ik net bedoelde.
Spel element is haar eruit gooien.
Realiteit is het laten troosten.
Realiteit en spel staan best ver uit elkaar als je het zo bekijkt, dus hem op z'n echte leven te beoordelen hoe hij het spel speelt is een beetje kort door de bocht.
Je beoordeelt Madonna ook niet op haar priveleven omdat je haar muziek klote/leuk vindt.
Toch?
(nog steeds) niet met je eens, en dat is niet erg hoor, maar vind je het erg als we daar later een boompje over opzetten?quote:Op zondag 10 december 2006 04:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb echt wel door wat spel en realiteit is. Maar ik vind zijn spel niks! Vind het een uiterst lage manier!
En ik ben er heilig van overtuigd dat hij zijn spel speelt, omdat hij is wie hij is! Hij is berekenend, anders zou hij zijn spel ook niet zo berekenend kunnen spelen.
Vind het prima. Al heb ik zo'n voorgevoel dat wij het nooit eens zullen worden over .NL. Jij vindt hem geniaal, ik vind hem gestoord.quote:Op zondag 10 december 2006 04:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
(nog steeds) niet met je eens, en dat is niet erg hoor, maar vind je het erg als we daar later een boompje over opzetten?
Truste!
Maar.......quote:Op zondag 10 december 2006 05:00 schreef Day het volgende:
[..]
Vind het prima. Al heb ik zo'n voorgevoel dat wij het nooit eens zullen worden over .NL. Jij vindt hem geniaal, ik vind hem gestoord.
Slaap lekker![]()
Zeggen niet alleen gestoorden dat ?quote:Op zondag 10 december 2006 05:02 schreef Sonique het volgende:
dunne scheidingslijn tussen geniaal en gestoord...
Moest het kwijt...
Laat los Sonique, laat los!quote:Op zondag 10 december 2006 05:02 schreef Sonique het volgende:
dunne scheidingslijn tussen geniaal en gestoord...
Moest het kwijt...
He, ik ben het een keertje niet met Day eens. Bel de krant!quote:Op zondag 10 december 2006 04:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb echt wel door wat spel en realiteit is. Maar ik vind zijn spel niks! Vind het een uiterst lage manier!
En ik ben er heilig van overtuigd dat hij zijn spel speelt, omdat hij is wie hij is! Hij is berekenend, anders zou hij zijn spel ook niet zo berekenend kunnen spelen.
JIj bent echt iemand met wie ik uren zou kunnen ouwehoeren, weet je dat?quote:Op zondag 10 december 2006 05:06 schreef avonne het volgende:
[..]
He, ik ben het een keertje niet met Day eens. Bel de krant!
Het verschil tussen spel en realiteit is de poort. Alles in het huis valt onder "het spel". Ook de echte dingen zoals emoties, en bijvoorbeeld de dood van Sylvia's opa. Ook dat speelt, hoezeer men ook er voorkomend mee omgaat, een rol.
Net zo hard als Bart openlijk twijfelde aan het bestaan van een doodzieke nichtje, omdat hij zelf wil neuken nader kennis maken.
Nel speelt het spel heel goed. Briljant !
Dat daarbij spaanders vallen is onvermijdelijk. Hoe langer het duurt, hoe taaier de materie.
De menselijke maat heeft hij nog niet overschreden.
Maar misschien heeft hij te weinig rekening gehouden met zijn eigen emoties, en moet hij die nu in zijn werkwijze verdisconteren. Want "echt" en "spel" KUNNEN niet gescheiden worden.
We zullen zien...
Alleen als je de poort uitloopt.
Ja ik had ook geen idee waarvoor ze kwamen maar mijn vriend zag het op de site staanquote:Op zondag 10 december 2006 10:43 schreef Marrije het volgende:
Thanks Tamaartje, ik had echt geen idee. Geen familie dus. Ik zag dat kleine meisje dus ik dacht meteen aan familie.
Ja mooier dan een wittequote:Op zondag 10 december 2006 10:56 schreef Marrije het volgende:
Die zwarte mitella staat Nena wel goed.
hij is zijn kwakkie kwijt .....?quote:Op zondag 10 december 2006 11:30 schreef scanman01 het volgende:
Bart is wel héél erg vrolijk vanmorgenHoe zal dat toch komen?
Lesley woont in Laren, een van de poenigste dorpen van Nederland. Wie weet zijn de ouders van Lesley stinkend rijk......quote:Op zondag 10 december 2006 12:25 schreef happyme28 het volgende:
NL vertelt nu tegen Natas dat Lesley Bart al eerder voor een keuze heeft gesteld, of zij of in de villa. Natas wist dat niet. NL zegt, ik weet wel meer wat jij niet weer. Natas is uit het veld geslagen. Ze hebben het er over hoe moeilijk het voor Bart gaat worden. Die Natas is echt vaag. Nu loopt ze weer te kwijlen bij NL, gister bestond hij nog niet voor haar.
Heeft iemand dat opgevangen destijds? Dat Les Bart voor die keuze heeft gesteld? Of is dat een verzinsel van Nath?quote:Op zondag 10 december 2006 12:25 schreef happyme28 het volgende:
NL vertelt nu tegen Natas dat Lesley Bart al eerder voor een keuze heeft gesteld, of zij of in de villa. Natas wist dat niet. NL zegt, ik weet wel meer wat jij niet weer. Natas is uit het veld geslagen. Ze hebben het er over hoe moeilijk het voor Bart gaat worden. Die Natas is echt vaag. Nu loopt ze weer te kwijlen bij NL, gister bestond hij nog niet voor haar.
Gezien de situatie nu, lijkt het me niet mogelijk.quote:Op zondag 10 december 2006 12:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heeft iemand dat opgevangen destijds? Dat Les Bart voor die keuze heeft gesteld? Of is dat een verzinsel van Nath?
Het is al middag hoorquote:Op zondag 10 december 2006 12:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
warempel! mogge scan
Hij brengt het zwaarder dan het was, er is wel een periode geweest dat Lesley duidelijk zei dat ze liever had dat hij eruit ging, maar zei er ook altijd bij maar dat kan ik je niet vragen. Zo zwaar was het dus niet, maar dat stadium zijn ze nu echt wel voorbij volgens mij.quote:Op zondag 10 december 2006 12:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heeft iemand dat opgevangen destijds? Dat Les Bart voor die keuze heeft gesteld? Of is dat een verzinsel van Nath?
Volgens mij heeft Nathanael zitten huilen en is hij getroost door Natasia.quote:Op zondag 10 december 2006 12:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja net 50 min...
was t gister nog wat na half 3?
jawel is wel gebeurd, verschillende keren zelfs, maar volgens mij waren dat grapjes van leslie. tussen leslie en bart wordt ook eigenlijk alleen maar gegrapt rondom of over het spel. daarom, opkrassen lesliequote:Op zondag 10 december 2006 12:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gezien de situatie nu, lijkt het me niet mogelijk.
nooit echt de keuze, ik of de villa. Wel de vraag hoe hij de relatie en het spel in gedachte had. Maar het lijkt me duidelijk dat het na gister goed zit en ze daarover afspraken hebben gemaakt. Wat me wel opviel is dat het telegraaf artikel toch erg hard bij Lesley was aangekomen. Opzich logisch maar het doet haar wel meer dan ze voor de camera's zei. Begreep dat zij en Bart ook afspraken gemaakt hadden voor als ze er nog meer last mee zou krijgen dat ze dit echt aan moet geven en dan kijken ze wel verder. Die big smile of haar gezich gister......quote:Op zondag 10 december 2006 12:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik heb wel een beetje moeite met de tactiek van de afgelopen dagen. Hij is heel erg breed bezig en daardoor best moeilijk te volgen.quote:Op zondag 10 december 2006 12:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
middag Sonique!
ik sluit me bij je aan....
tis een psycho kut hoer... maar ze heeft echt ook een goede kant en NL ook
ik ben zowieso fan van NL
hij gaat de kooi winnen mark my words
lijkt me logisch dat het hard aankomt, ze wordt zo hard het spel ingetrokken - haar intentie om het paardenmesije van de GDK te worden staat vrijwel zeker in verband met haar motivatie voor inschrijving bij het castingbureau.quote:Op zondag 10 december 2006 12:55 schreef n1ek het volgende:
[..]
nooit echt de keuze, ik of de villa. Wel de vraag hoe hij de relatie en het spel in gedachte had. Maar het lijkt me duidelijk dat het na gister goed zit en ze daarover afspraken hebben gemaakt. Wat me wel opviel is dat het telegraaf artikel toch erg hard bij Lesley was aangekomen. Opzich logisch maar het doet haar wel meer dan ze voor de camera's zei. Begreep dat zij en Bart ook afspraken gemaakt hadden voor als ze er nog meer last mee zou krijgen dat ze dit echt aan moet geven en dan kijken ze wel verder. Die big smile of haar gezich gister......
Ik heb het wel te doen met de redactie. Met alles tussen donderdag en nu kun je wel 2 weken uitzending vullen.
die zijn een of andere filmstrip voor de kersteditie van het blad TV/Film aan het maken.quote:Op zondag 10 december 2006 13:05 schreef Sonique het volgende:
Trowuens, wie zijn al die mensen?
fotostripquote:Op zondag 10 december 2006 13:08 schreef Sonique het volgende:
hehehehe, even de buitenstaanders op hun plek gezet.
Maar wie zijn dat, ik hoor scripts, koppels, zoenen, acterus...
Gaan ze een filmpje draaien?
luister, leslie heeft letterlijk bij het hek gestaan en bart gevraagd (ook al was het grappig bedoeld) - "ik ga nu naar huis, ga je mee? "quote:Op zondag 10 december 2006 12:55 schreef n1ek het volgende:
[..]
nooit echt de keuze, ik of de villa. Wel de vraag hoe hij de relatie en het spel in gedachte had. Maar het lijkt me duidelijk dat het na gister goed zit en ze daarover afspraken hebben gemaakt. Wat me wel opviel is dat het telegraaf artikel toch erg hard bij Lesley was aangekomen. Opzich logisch maar het doet haar wel meer dan ze voor de camera's zei. Begreep dat zij en Bart ook afspraken gemaakt hadden voor als ze er nog meer last mee zou krijgen dat ze dit echt aan moet geven en dan kijken ze wel verder. Die big smile of haar gezich gister......
Ik heb het wel te doen met de redactie. Met alles tussen donderdag en nu kun je wel 2 weken uitzending vullen.
Niet alleen dat, ze bood toen ook aan om de 10.000 inleggeld in dat geval voor hem te betalen. Dat aanbod heeft ze diezelfde avond een paar keer herhaald.quote:Op zondag 10 december 2006 13:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
luister, leslie heeft letterlijk bij het hek gestaan en bart gevraagd (ook al was het grappig bedoeld) - "ik ga nu naar huis, ga je mee? "
hij denkt over z'n falen gisteravond.quote:Op zondag 10 december 2006 13:12 schreef Sonique het volgende:
Bart is trouwens best wel aan het nadenken. Ik vnd hem gister ook al zo 'afwezig'
zo hee, die had ik nog niet meegekregenquote:Op zondag 10 december 2006 13:22 schreef Tissik het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ze bood toen ook aan om de 10.000 inleggeld in dat geval voor hem te betalen. Dat aanbod heeft ze diezelfde avond een paar keer herhaald.
even checken, mocht dit zo zijn, is het uiterst onlogisch leslie's bedoeling niet te verdenken!quote:Op zondag 10 december 2006 13:24 schreef Tissik het volgende:
Het was vrij in het begin van de hele affaire. Ik vermoed dat het ook wel in de COS is verschenen die dag?
geen lastquote:Op zondag 10 december 2006 13:31 schreef riri het volgende:
Als ik de streams open via deze url http://www.nowlive.eu/ dan hoor ik tegelijkertijd met het geluid uit het huis het geluid van de laatste Houston spaceshuttle lancering![]()
![]()
hoe is dat nou mogelijk?
Hebben jullie dat ook?Of ligt het aan mijn computer en hoe krijg ik dat weg?
Hier geen problemen, maar ik kijk de streams dan ook apart in WMPquote:Op zondag 10 december 2006 13:31 schreef riri het volgende:
Als ik de streams open via deze url http://www.nowlive.eu/ dan hoor ik tegelijkertijd met het geluid uit het huis het geluid van de laatste Houston spaceshuttle lancering![]()
![]()
hoe is dat nou mogelijk?
Gisteren afwezig vind ik logisch, hij dacht uiteraard constant aan de date met Lesley, alle scenario's gingen door zijn hoofd. Vandaag vind ik 'm juist er opgewekt en heeft het duidelijk naar zijn zin, maar denkt natuurlijk wel constant na.quote:Op zondag 10 december 2006 13:12 schreef Sonique het volgende:
Bart is trouwens best wel aan het nadenken. Ik vnd hem gister ook al zo 'afwezig'
volgens mij niet. Maar er zijn meer dingen afgesproken. Als Lesley het niet meer zou trekken dan zou ze niet meer op komen dagen. Ze is steeds terug gekomen...quote:Op zondag 10 december 2006 13:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
even checken, mocht dit zo zijn, is het uiterst onlogisch leslie's bedoeling niet te verdenken!
heeft bart hier met brian of iemand anders uit het huis over gesproken?
hahahahaquote:Op zondag 10 december 2006 13:31 schreef riri het volgende:
![]()
hoe is dat nou mogelijk?
gelukkigquote:Op zondag 10 december 2006 13:41 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
hahahahaik hoor het ook!
Wat vaaaaaaaag!
Nu is het weg!
Ja ik kijk al vanaf het begin via die site.. nooit gehad..quote:Op zondag 10 december 2006 13:43 schreef riri het volgende:
[..]
gelukkigdacht al dat het aan minn computer lag...gelukkig dus niet....raar hé? Zo af en toe hoor je alleen maar het geluid en dan komt dat er ineens dooorheen....heel vaag
![]()
te kleinquote:Op zondag 10 december 2006 13:51 schreef Flyduck het volgende:
wat is er mis met de streams van www.degoudenkooi.nl zelf dan?
Denk dat ze gisteravond al gekomen is.quote:Op zondag 10 december 2006 14:01 schreef RTM1988 het volgende:
komt lesley vandaag?
Er is in het begin sprake van geweest.quote:Op zondag 10 december 2006 12:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Joh, dat zei ik gister al...quote:Op zondag 10 december 2006 14:45 schreef riri het volgende:
wat een begroeting met je vriendinnetje waar je voor het eerst mee ge****t hebt....dat is dus niks geweest gisterenavond
Scroll maar eens naar onderen op de nowlive pagina. Daar zie je nog een stream, die tegelijk gaat lopen met de DGK streams. Die moet je dus even stopzetten.quote:Op zondag 10 december 2006 13:31 schreef riri het volgende:
![]()
hoe is dat nou mogelijk?
hij zal het nooit hardop zeggen nee wat niet wil zeggen dat het niet zo is he. Ze verzinnen natuurlijk vanalles zoals "toen zaten we dit te kijken". Maarja het zal me ook een zorg zijnquote:Op zondag 10 december 2006 14:53 schreef snkr-xxx het volgende:
Volgens Bart hebben ze dus niet lopen seksen 'ja hallo zo goedkoop zijn we ook weer niet, het was de eerste date!".
Precies. Het straalt er alleen wel vanaf nu, maar ze zullen het zelf nooit uitspreken. Maakt ook niets uit verder.quote:Op zondag 10 december 2006 14:56 schreef n1ek het volgende:
[..]
hij zal het nooit hardop zeggen nee wat niet wil zeggen dat het niet zo is he. Ze verzinnen natuurlijk vanalles zoals "toen zaten we dit te kijken". Maarja het zal me ook een zorg zijn
moet ze dat vd dokter elke dag brinta......of is dat haar eigen verzonnen dieet?quote:Op zondag 10 december 2006 15:32 schreef Gigageil het volgende:
Elke dag Brinta.......dan voel je je ook echt Miljonair......muhahaha liefst met een pot suiker.....lekker goed voor de darmonsteking, geraffineerde suiker.......![]()
Beveiliging was nog niet klaar ofzo....quote:Op zondag 10 december 2006 15:38 schreef 2live het volgende:
hu nena....dat is snel
Wat ging ze doen dan ?quote:Op zondag 10 december 2006 15:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Beveiliging was nog niet klaar ofzo....
Naar het ziekenhuis om foto's te maken van dr gebroken pols ofzoquote:
Ah ok, thnxquote:Op zondag 10 december 2006 15:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Naar het ziekenhuis om foto's te maken van dr gebroken pols ofzo
ze verzint van alles zelf, dus dat "dieet" zal ze ook wel zelf verzonnen hebbenquote:Op zondag 10 december 2006 15:35 schreef 2live het volgende:
[..]
moet ze dat vd dokter elke dag brinta......of is dat haar eigen verzonnen dieet?
Natasia is, denk ik, niet de enige die er moe van wordt. Ze is alleen weer de enige die het, op diplomatieke manier, uitspreektquote:Op zondag 10 december 2006 15:43 schreef Sonique het volgende:
NAtasia begint ook moe te worden van Bart/Leslie...
Ik ben dus niet de enige die zich begint te irriteren aan haar...
Ílona: 'En wat doe je eraan? Ze is gewoon personeel...' (hint?)
Natasia zou het eens kunnen laten vallen bij NL. Die kan daar vast wel wat meequote:Op zondag 10 december 2006 15:44 schreef RTM1988 het volgende:
ze kunnen er alleen niets aan doen
wat wil die doen dan?quote:Op zondag 10 december 2006 15:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Natasia zou het eens kunnen laten vallen bij NL. Die kan daar vast wel wat mee![]()
Naja, het is het enige wat ze binnenhoud. MAar goed, als je eerst een half uur naar vruchtensap zit te kijken en denkt 'ik ga dat uitkotsen' dan gebeurt dat ook hoor.quote:Op zondag 10 december 2006 15:44 schreef Gigageil het volgende:
[..]
ze verzint van alles zelf, dus dat "dieet" zal ze ook wel zelf verzonnen hebben![]()
Alleen unaniemquote:Op zondag 10 december 2006 15:46 schreef RTM1988 het volgende:
[..]
wat wil die doen dan?
ze kunnen haar niet ontslaan
ook niet, want ze is niet door de bewoners aan genomen, de bewoners kunnen alleen personeel ontslaan die zij hebben aangenomenquote:
ook niet, dat had Stephan natuurlijk al bedachtquote:
Nee, maar ze kunnen het wel op de spits drijven. En het zo binnen de perken houden. De dames zijn daar te lief voor (op natasia na natuurlijk). Dus wellicht dat NL op slinkse wijze die discussie kan starten in het huis.quote:Op zondag 10 december 2006 15:46 schreef RTM1988 het volgende:
[..]
wat wil die doen dan?
ze kunnen haar niet ontslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |