Hij heeft last van een satanskniequote:Op zondag 10 december 2006 04:11 schreef henk.jansen het volgende:
Wat heeft tie aan zijn knie? Hmm lag ijs op
Komt door het bedelenquote:Op zondag 10 december 2006 04:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hij heeft last van een satansknie
Nee, hij heeft al een tijdje last van z'n knie, zal 'm wel verrekt of gescheurd hebben...
Hij lag donderdagnacht (na dat gesprek met Sylvia) ook al in z'n bed te janken. Het leek er toen op alsof hij erg veel last had van zijn knie. Nu ik dit zie, twijfel ik of dat de reden was.quote:Op zondag 10 december 2006 04:12 schreef avonne het volgende:
Of hij huilt gewoon gemakkelijk, en is het ook meteen weer klaar voor hem.
Nee, het is wel heel serieus.quote:Op zondag 10 december 2006 04:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hij heeft last van een satansknie
Nee, hij heeft al een tijdje last van z'n knie, zal 'm wel verrekt of gescheurd hebben...
Ok, misschien heeft het daar iets mee te maken, voelt ie de pijn weer opkomen en ziet ie misschien in dat die knie hem weleens parten kan gaan spelen, straks moet ie onder het mesquote:Op zondag 10 december 2006 04:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, het is wel heel serieus.
Tijdens voetballen (in Suriname) onderuit getrapt.
Hij is er voor onder behandeling, en men verwacht binnenkort ook een operatie.
-edit- hij is ook van de week naar het ziekenhuis geweest
-edit- het is gewoon een fokking gouden hospital
Dat doet ie dan maar in zijn eigen tijd, niet in het mijnequote:Op zondag 10 december 2006 04:19 schreef Sonique het volgende:
Lom op, hij mist gewoon z'n zoontje. Laat um lekker even janken.
Waarom medelijden hebben met iemand die zelf evil is?quote:Op zondag 10 december 2006 04:19 schreef Sonique het volgende:
kom op, hij mist gewoon z'n zoontje. Laat um lekker even janken.
Absoluutquote:Op zondag 10 december 2006 04:22 schreef HiDiHo het volgende:
als er geen camera's waren, lag ie allang in bed![]()
Zou zomaar kunnen. Ik weet eerlijk gezegd niet helemaal wat ik ervan moet denkenquote:Op zondag 10 december 2006 04:22 schreef HiDiHo het volgende:
Hij laat zichzelf wel een beetje kennen nuquote:Op zondag 10 december 2006 04:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat doet ie dan maar in zijn eigen tijd, niet in het mijne
Naja ieder z'n mening, maar je haalt realiteit en spel doorelkaar...quote:Op zondag 10 december 2006 04:23 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom medelijden hebben met iemand die zelf evil is?
Ik heb dat echt niet met hem, sorry. Ik vind hem harteloos. En het feit dat hij mij als kijker net heeft beledigd door toe te geven dat hij een spelletje met ons speelt (want we hebben 'm niet door, ha), maak mijn sympathie naar hem echt niet groter.
Laat maar lekker janken, laat maar lekker drinken en roken, laat maar lekker laat opblijven en zijn filmpjes in z'n 'briljante' hoofdje afspelen, dan is een stemronde niet eens nodig en kunnen ze hem afvoeren in een dwangbuis.
bij mij hier hangen ook geen camera'squote:Op zondag 10 december 2006 04:22 schreef HiDiHo het volgende:
ik weet het niet, ik weet het niet.quote:Op zondag 10 december 2006 04:22 schreef HiDiHo het volgende:
quote:Op zondag 10 december 2006 04:25 schreef avonne het volgende:
[..]
ik weet het niet, ik weet het niet.
Hilde vertelde tenminste nog wat aan de screamers![]()
Je bedoelt dat hij dat niet doet?quote:Op zondag 10 december 2006 04:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
Naja ieder z'n mening, maar je haalt realiteit en spel doorelkaar...![]()
![]()
Joh, er is helemaal geen spel, het enige spel is 'hoe zorg ik, dat anderen me er niet uit stemmen', toch?quote:Op zondag 10 december 2006 04:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
Naja ieder z'n mening, maar je haalt realiteit en spel doorelkaar...![]()
![]()
Die heb ik gemist.quote:Op zondag 10 december 2006 04:23 schreef Day het volgende:
[..]
En het feit dat hij mij als kijker net heeft beledigd door toe te geven dat hij een spelletje met ons speelt (want we hebben 'm niet door, ha), maak mijn sympathie naar hem echt niet groter.
We zullen zien wie het spel van NL door heeft en wie niet.quote:Op zondag 10 december 2006 04:26 schreef Day het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij dat niet doet?
Hij is so wacked up dat hij denkt dat zelfs de mensen buiten het huis zijn spel niet door hebben.
Zeer uniek persoon, kijk en luister graag naar hem!quote:Op zondag 10 december 2006 04:28 schreef Sonique het volgende:
[..]
We zullen zien wie het spel van NL door heeft en wie niet.
Het doet er eigelijk ook niet echt toe wat wij van NL vinden...
Deze keer niets, maar de eerste avond had hij ook vrij veel drank op en zat toen de hele tijd tegen zichzelf slash ons te lullen.quote:
Het kwam er op neer dat sinds hij binnen is (net 2,5 week) hij behoorlijk wat valse dingen heeft uitgevreten. Dat heeft hij natuurlijk allemaal ingecalculeerd, mr. Scenarioplayer. Als tegenactie heeft hij zich dus zo gedragen t.o.v. Natasia. Toen heeft hij even de moraalridder gespeeld omdat hij wist dat zij-die-geen-leven hebben flink over haar woorden zouden vallen.quote:Op zondag 10 december 2006 04:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Die heb ik gemist.
Het is wel nogal dom van hem.
Wat zei hij over ons-die-geen-leven-hebben?
idem hier. ik hou wel van appart. Ik zou ook zeker wel eens een keer z'n 'brain picken'quote:Op zondag 10 december 2006 04:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zeer uniek persoon, kijk en luister graag naar hem!
daar was ik helaas niet bij.quote:Op zondag 10 december 2006 04:30 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Deze keer niets, maar de eerste avond had hij ook vrij veel drank op en zat toen de hele tijd tegen zichzelf slash ons te lullen.
Ow ja, z'n hele agenda kwam voorbij. En vooral dattie een agenda had gemaakt. Over wie er eerst uit moest en hoe het spel gespeeld moest worden. Exact weet ik het niet meer. Moet je maar even terugzoeken.quote:Op zondag 10 december 2006 04:31 schreef avonne het volgende:
[..]
daar was ik helaas niet bij.
Zei hij toen nog iets opmerkelijks? Speltechnisch?
Ik vind hem niet zo uniek hoor. Kom dit soort mensen dagelijks om mijn werk tegen. Strakke pak aan, veel dure en engelse woorden smijtend die ze uit hun kop uit de vele managementboeken hebben geleerd. Lekkere babbel, mensen niet uitlaten praten, ze daardoor imponeren. Veel mensen prijzen, ze daardoor een goed gevoel over zichzelf gevend (zie Bart) en ondertussen naaien ze je!quote:Op zondag 10 december 2006 04:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zeer uniek persoon, kijk en luister graag naar hem!
Aha!quote:Op zondag 10 december 2006 04:31 schreef Day het volgende:
[..]
Het kwam er op neer dat sinds hij binnen is (net 2,5 week) hij behoorlijk wat valse dingen heeft uitgevreten. Dat heeft hij natuurlijk allemaal ingecalculeerd, mr. Scenarioplayer. Als tegenactie heeft hij zich dus zo gedragen t.o.v. Natasia. Toen heeft hij even de moraalridder gespeeld omdat hij wist dat zij-die-geen-leven hebben flink over haar woorden zouden vallen.
Maar dat is Natasia! Grote bek, kleine hart.quote:Op zondag 10 december 2006 04:37 schreef avonne het volgende:
Natasia "Niet weggaan, hoor!"
(dat had ze nou niet moeten zeggen. Ze vergeet al weer wat het doel van het verblijf is)
[afbeelding]
Zeker weten. Natasia gaat dit echt niet voor zich houden.quote:
Og, hij bevestigd hem alleenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |