heeft .NL een site dan?quote:Op zondag 10 december 2006 03:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
verschil is dat NL geen site heeft en dit niet doet.
Hij hoeft het niet te kraken om te weten. Ik heb zelf 't zelf net gecheckt en snap het berichten doorgeef systeem en ik ben echt een leek.quote:Op zondag 10 december 2006 03:52 schreef avonne het volgende:
[..]
daar is geen forum, en ook geen berichten over DGK
-edit- ik snap hem. Het gaat om de mailbox die er achter zit.
Jammer dat Bart niet inging op Nels uitnodiging om even op de Pc te kijken, dan wisten we ook hoe hij die gekraakt heeft
Preciesquote:Op zondag 10 december 2006 03:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Thanks! We've received your information and, if it's appropriate, we'll be able to post it on this page ;c)
quote:Op zondag 10 december 2006 03:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij geen site heeft? We hebben het hier wel over een IT-er.quote:Op zondag 10 december 2006 03:56 schreef Sonique het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 december 2006 03:59 schreef Kaleddis het volgende:
Nu nog een password en je bent binnen: admin
Heb jij toevallig nog een password-krakertje liggen ???quote:
Lijkt mij dat als je tegen DGK zegt over de site van Brian, je er zelf één op zal starten als er niets aan gedaan wordt, je best wel zeker ervan kunt zijn dat NL dat ook niet heeft, of op z'n minst gebruik van maakt...quote:Op zondag 10 december 2006 03:59 schreef Day het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij geen site heeft? We hebben het hier wel over een IT-er.
Voor hetzelfde geldt krijgt hij ook via internet alerlei info. Kijk maar naar die vage brief van hem net.
Dus als Brian op de PC is geweest, ga je er achter zitten en bekijk je de history?quote:Op zondag 10 december 2006 03:57 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hystory, Brian is nog niet zo slim om het cache te wissen.
Hij hoeft niet eens een eigen site te hebben. Gewoon gebruik maken van het gastboek van een vriend kan ook. Minder kans op verdenking.quote:Op zondag 10 december 2006 04:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Lijkt mij dat als je tegen DGK zegt over de site van Brian, je er zelf één op zal starten als er niets aan gedaan wordt, je best wel zeker ervan kunt zijn dat NL dat ook niet heeft, of op z'n minst gebruik van maakt...
Hij keek vanavond in de history en zag dat er bezoeken waren geweest van deze week op z'n minst. Hij belde meteen de wasserette, kreeg niet degene aan de lijn die hij wilde...quote:Op zondag 10 december 2006 04:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Dus als Brian op de PC is geweest, ga je er achter zitten en bekijk je de history?
Ik hoorde Nel er donderdag nacht over praten, maar toen was het duidelijk dat hij niks kon vinden.
Dacht ik.
Nee hoor, dit moet indruk maken.quote:
Precies, bijvoorbeeld een vriend die een reisburo heeft of zo, met allerlei merkwaardige advertenties.quote:Op zondag 10 december 2006 04:02 schreef Day het volgende:
[..]
Hij hoeft niet eens een eigen site te hebben. Gewoon gebruik maken van het gastboek van een vriend kan ook. Minder kans op verdenking.
Tis een show ja. Er moet toch wàt geschreven worden op brians log...quote:Op zondag 10 december 2006 04:07 schreef Day het volgende:
[..]
Nee hoor, dit moet indruk maken.
Net zoals hij indruk op ons, de kijkers, moest maken dat hij tegen Natasia's opmerking inging.
Stond hij net nog te vertellen tegen Bart.
Misschienquote:Op zondag 10 december 2006 04:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hij heeft al een keer een nervous breakdown gehad, misschien is dit het begin van een 2e...
Mooiquote:
Ik had het over .NLquote:Op zondag 10 december 2006 04:09 schreef avonne het volgende:
[..]
Precies, bijvoorbeeld een vriend die een reisburo heeft of zo, met allerlei merkwaardige advertenties.
Bij voorkeur in Papiamento
Deze dus: http://www.brianspoetry.com/quote:Op zondag 10 december 2006 04:10 schreef Day het volgende:
[..]
Brian maakt schijnbaar gebruik van zijn eigen site.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |