hij is zijn kwakkie kwijt .....?quote:Op zondag 10 december 2006 11:30 schreef scanman01 het volgende:
Bart is wel héél erg vrolijk vanmorgenHoe zal dat toch komen?
Lesley woont in Laren, een van de poenigste dorpen van Nederland. Wie weet zijn de ouders van Lesley stinkend rijk......quote:Op zondag 10 december 2006 12:25 schreef happyme28 het volgende:
NL vertelt nu tegen Natas dat Lesley Bart al eerder voor een keuze heeft gesteld, of zij of in de villa. Natas wist dat niet. NL zegt, ik weet wel meer wat jij niet weer. Natas is uit het veld geslagen. Ze hebben het er over hoe moeilijk het voor Bart gaat worden. Die Natas is echt vaag. Nu loopt ze weer te kwijlen bij NL, gister bestond hij nog niet voor haar.
Heeft iemand dat opgevangen destijds? Dat Les Bart voor die keuze heeft gesteld? Of is dat een verzinsel van Nath?quote:Op zondag 10 december 2006 12:25 schreef happyme28 het volgende:
NL vertelt nu tegen Natas dat Lesley Bart al eerder voor een keuze heeft gesteld, of zij of in de villa. Natas wist dat niet. NL zegt, ik weet wel meer wat jij niet weer. Natas is uit het veld geslagen. Ze hebben het er over hoe moeilijk het voor Bart gaat worden. Die Natas is echt vaag. Nu loopt ze weer te kwijlen bij NL, gister bestond hij nog niet voor haar.
Gezien de situatie nu, lijkt het me niet mogelijk.quote:Op zondag 10 december 2006 12:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heeft iemand dat opgevangen destijds? Dat Les Bart voor die keuze heeft gesteld? Of is dat een verzinsel van Nath?
Het is al middag hoorquote:Op zondag 10 december 2006 12:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
warempel! mogge scan
Hij brengt het zwaarder dan het was, er is wel een periode geweest dat Lesley duidelijk zei dat ze liever had dat hij eruit ging, maar zei er ook altijd bij maar dat kan ik je niet vragen. Zo zwaar was het dus niet, maar dat stadium zijn ze nu echt wel voorbij volgens mij.quote:Op zondag 10 december 2006 12:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heeft iemand dat opgevangen destijds? Dat Les Bart voor die keuze heeft gesteld? Of is dat een verzinsel van Nath?
Volgens mij heeft Nathanael zitten huilen en is hij getroost door Natasia.quote:Op zondag 10 december 2006 12:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja net 50 min...
was t gister nog wat na half 3?
jawel is wel gebeurd, verschillende keren zelfs, maar volgens mij waren dat grapjes van leslie. tussen leslie en bart wordt ook eigenlijk alleen maar gegrapt rondom of over het spel. daarom, opkrassen lesliequote:Op zondag 10 december 2006 12:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gezien de situatie nu, lijkt het me niet mogelijk.
nooit echt de keuze, ik of de villa. Wel de vraag hoe hij de relatie en het spel in gedachte had. Maar het lijkt me duidelijk dat het na gister goed zit en ze daarover afspraken hebben gemaakt. Wat me wel opviel is dat het telegraaf artikel toch erg hard bij Lesley was aangekomen. Opzich logisch maar het doet haar wel meer dan ze voor de camera's zei. Begreep dat zij en Bart ook afspraken gemaakt hadden voor als ze er nog meer last mee zou krijgen dat ze dit echt aan moet geven en dan kijken ze wel verder. Die big smile of haar gezich gister......quote:Op zondag 10 december 2006 12:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik heb wel een beetje moeite met de tactiek van de afgelopen dagen. Hij is heel erg breed bezig en daardoor best moeilijk te volgen.quote:Op zondag 10 december 2006 12:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
middag Sonique!
ik sluit me bij je aan....
tis een psycho kut hoer... maar ze heeft echt ook een goede kant en NL ook
ik ben zowieso fan van NL
hij gaat de kooi winnen mark my words
lijkt me logisch dat het hard aankomt, ze wordt zo hard het spel ingetrokken - haar intentie om het paardenmesije van de GDK te worden staat vrijwel zeker in verband met haar motivatie voor inschrijving bij het castingbureau.quote:Op zondag 10 december 2006 12:55 schreef n1ek het volgende:
[..]
nooit echt de keuze, ik of de villa. Wel de vraag hoe hij de relatie en het spel in gedachte had. Maar het lijkt me duidelijk dat het na gister goed zit en ze daarover afspraken hebben gemaakt. Wat me wel opviel is dat het telegraaf artikel toch erg hard bij Lesley was aangekomen. Opzich logisch maar het doet haar wel meer dan ze voor de camera's zei. Begreep dat zij en Bart ook afspraken gemaakt hadden voor als ze er nog meer last mee zou krijgen dat ze dit echt aan moet geven en dan kijken ze wel verder. Die big smile of haar gezich gister......
Ik heb het wel te doen met de redactie. Met alles tussen donderdag en nu kun je wel 2 weken uitzending vullen.
die zijn een of andere filmstrip voor de kersteditie van het blad TV/Film aan het maken.quote:Op zondag 10 december 2006 13:05 schreef Sonique het volgende:
Trowuens, wie zijn al die mensen?
fotostripquote:Op zondag 10 december 2006 13:08 schreef Sonique het volgende:
hehehehe, even de buitenstaanders op hun plek gezet.
Maar wie zijn dat, ik hoor scripts, koppels, zoenen, acterus...
Gaan ze een filmpje draaien?
luister, leslie heeft letterlijk bij het hek gestaan en bart gevraagd (ook al was het grappig bedoeld) - "ik ga nu naar huis, ga je mee? "quote:Op zondag 10 december 2006 12:55 schreef n1ek het volgende:
[..]
nooit echt de keuze, ik of de villa. Wel de vraag hoe hij de relatie en het spel in gedachte had. Maar het lijkt me duidelijk dat het na gister goed zit en ze daarover afspraken hebben gemaakt. Wat me wel opviel is dat het telegraaf artikel toch erg hard bij Lesley was aangekomen. Opzich logisch maar het doet haar wel meer dan ze voor de camera's zei. Begreep dat zij en Bart ook afspraken gemaakt hadden voor als ze er nog meer last mee zou krijgen dat ze dit echt aan moet geven en dan kijken ze wel verder. Die big smile of haar gezich gister......
Ik heb het wel te doen met de redactie. Met alles tussen donderdag en nu kun je wel 2 weken uitzending vullen.
Niet alleen dat, ze bood toen ook aan om de 10.000 inleggeld in dat geval voor hem te betalen. Dat aanbod heeft ze diezelfde avond een paar keer herhaald.quote:Op zondag 10 december 2006 13:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
luister, leslie heeft letterlijk bij het hek gestaan en bart gevraagd (ook al was het grappig bedoeld) - "ik ga nu naar huis, ga je mee? "
hij denkt over z'n falen gisteravond.quote:Op zondag 10 december 2006 13:12 schreef Sonique het volgende:
Bart is trouwens best wel aan het nadenken. Ik vnd hem gister ook al zo 'afwezig'
zo hee, die had ik nog niet meegekregenquote:Op zondag 10 december 2006 13:22 schreef Tissik het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ze bood toen ook aan om de 10.000 inleggeld in dat geval voor hem te betalen. Dat aanbod heeft ze diezelfde avond een paar keer herhaald.
even checken, mocht dit zo zijn, is het uiterst onlogisch leslie's bedoeling niet te verdenken!quote:Op zondag 10 december 2006 13:24 schreef Tissik het volgende:
Het was vrij in het begin van de hele affaire. Ik vermoed dat het ook wel in de COS is verschenen die dag?
geen lastquote:Op zondag 10 december 2006 13:31 schreef riri het volgende:
Als ik de streams open via deze url http://www.nowlive.eu/ dan hoor ik tegelijkertijd met het geluid uit het huis het geluid van de laatste Houston spaceshuttle lancering![]()
![]()
hoe is dat nou mogelijk?
Hebben jullie dat ook?Of ligt het aan mijn computer en hoe krijg ik dat weg?
Hier geen problemen, maar ik kijk de streams dan ook apart in WMPquote:Op zondag 10 december 2006 13:31 schreef riri het volgende:
Als ik de streams open via deze url http://www.nowlive.eu/ dan hoor ik tegelijkertijd met het geluid uit het huis het geluid van de laatste Houston spaceshuttle lancering![]()
![]()
hoe is dat nou mogelijk?
Hebben jullie dat ook?Of ligt het aan mijn computer en hoe krijg ik dat weg?
Gisteren afwezig vind ik logisch, hij dacht uiteraard constant aan de date met Lesley, alle scenario's gingen door zijn hoofd. Vandaag vind ik 'm juist er opgewekt en heeft het duidelijk naar zijn zin, maar denkt natuurlijk wel constant na.quote:Op zondag 10 december 2006 13:12 schreef Sonique het volgende:
Bart is trouwens best wel aan het nadenken. Ik vnd hem gister ook al zo 'afwezig'
volgens mij niet. Maar er zijn meer dingen afgesproken. Als Lesley het niet meer zou trekken dan zou ze niet meer op komen dagen. Ze is steeds terug gekomen...quote:Op zondag 10 december 2006 13:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
even checken, mocht dit zo zijn, is het uiterst onlogisch leslie's bedoeling niet te verdenken!
heeft bart hier met brian of iemand anders uit het huis over gesproken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |