Sign Guestbookquote:Op zondag 10 december 2006 03:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Nou en of!
Ik zoek me rot, maar kan nergens een forum vinden.
Het is een directe aanval op Brian.
Als Bart Bart is, vraagt hij Brian er gewoon naar.
Maar ja... we zullen zien... wat een cliffhanger voor de aflevering van morgen !!
(let wel, ik neem Brian niets kwalijk, ik zou zelf ook berichten via een site laten komen)
http://www.brianspoetry.com/content/gb/sign.phpquote:Op zondag 10 december 2006 03:43 schreef Kaleddis het volgende:
Misschien brengt NL het wel ter spraken, inclusief URL, zodat we juist gaan posten.
Of draaf ik nu door![]()
Oh ja.....hij heeft wat aan z'n knie ja......het zijn ook wel een stelletje zieke kneusjes bij elkaar....quote:Op zondag 10 december 2006 03:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik denk dattie icepacks voor z'n knie aan het maken is.
Ja, die had ik ondertussen ook wel ontdekt, maar wat wil je ermee zeggen ?quote:Op zondag 10 december 2006 03:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://www.brianspoetry.com/content/gb/sign.php![]()
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 10 december 2006 03:43 schreef Kaleddis het volgende:
Misschien brengt NL het wel ter spraken, inclusief URL, zodat we juist gaan posten.
Of draaf ik nu door![]()
Beide lijkt me, aangezien hij alles eerst controleert voordat ze gepost worden.quote:Op zondag 10 december 2006 03:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
nee, het gaat toch om de sectie your quotes, niet het guestbook.
het is waarschijnlijk dat brian zijn weblog via een eenvoudige webinterface in een browser kan bijhouden. daar zijn alle berichten eenvoudig in te zien en vervolgens ook eenvoudig te deleten. de redactie zou dit domein dus simpelweg moeten blokken.quote:Op zondag 10 december 2006 03:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
nee, het gaat toch om de sectie your quotes, niet het guestbook.
je hebt gelijkquote:Op zondag 10 december 2006 03:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Beide lijkt me, aangezien hij alles eerst controleert voordat ze gepost worden.
In feite staan er 4 mensen op zijn lijst voor de exit-stemmingquote:
quote:Op zondag 10 december 2006 03:50 schreef riri het volgende:
Als je partner zou zijn van die NL moet je wel een testament maken met daarin je twijfels over die man want je bent je leven niet zeker met hem....griezel is 't
In welk opzicht?quote:Op zondag 10 december 2006 03:50 schreef riri het volgende:
Als je partner zou zijn van die NL moet je wel een testament maken met daarin je twijfels over die man want je bent je leven niet zeker met hem....griezel is 't
daar is geen forum, en ook geen berichten over DGKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |