quote:Op zondag 10 december 2006 04:40 schreef Day het volgende:
Ja Natas, troost hem maar.
Je staat als 2e op z'n lijstje.
We zullen zien.quote:
En nu denkt ie; 'shit, waarom moest ik haar nou tegenkomen net, nu ga ik eraan morgen'quote:Op zondag 10 december 2006 04:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zeker weten. Natasia gaat dit echt niet voor zich houden.
GVD, je kan ook niet gewoon gaan slapen he !quote:Op zondag 10 december 2006 04:43 schreef avonne het volgende:
* legt tandeborstel weer weg, en steekt nog een peuk op *
ik kreeg ook even dit idee. bizar..quote:Op zondag 10 december 2006 04:40 schreef Kaleddis het volgende:
En toen pakte Nl Natasia op haar mond![]()
Wilgo pissed en Nl z'n repu naar de klote....
Ja, je weet het niet met al die drankquote:Op zondag 10 december 2006 04:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik kreeg ook even dit idee. bizar..
Hij valt wel op donker iig, z'n vorige vrouwtje was ook surinaams.quote:Op zondag 10 december 2006 04:46 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik kreeg ook even dit idee. bizar..
Begin het nu bijna jammer te vinden dat het niet gebeurd isquote:Op zondag 10 december 2006 04:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hij valt wel op donker iig, z'n vorige vrouwtje was ook surinaams.
Ik weet het allemaal niet meer hoor, wat een toestanden!quote:Op zondag 10 december 2006 04:48 schreef Day het volgende:
Meneer bespreekt net met Bart haar vertrek.
En 'de bitch' staat hem te troosten.
Ongelooflijk!
Arme redactie, die moeten hier nog iets mee doenquote:Op zondag 10 december 2006 04:50 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet meer hoor, wat een toestanden!
Je moet echt 24 uur erbij blijven tegenwoordig.
Dat is dat doorelkaarhalen van spel en realiteit wat ik net bedoelde.quote:Op zondag 10 december 2006 04:48 schreef Day het volgende:
Meneer bespreekt net met Bart haar vertrek.
En 'de bitch' staat hem te troosten.
Ongelooflijk!
Die draaien nog in ploegdiensten. Wij-die-geen-leven-hebben niet!quote:Op zondag 10 december 2006 04:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Arme redactie, die moeten hier nog iets mee doen![]()
Zit ik hier op zondagochtend 5 uur nog te postenquote:Op zondag 10 december 2006 04:53 schreef Day het volgende:
[..]
Die draaien nog in ploegdiensten. Wij-die-geen-leven-hebben niet!
En het leek nog wel een saaie zaterdagavond te worden!
Lol ja, zitten we nog hier tegen 5en...quote:Op zondag 10 december 2006 04:53 schreef Day het volgende:
[..]
Die draaien nog in ploegdiensten. Wij-die-geen-leven-hebben niet!
En het leek nog wel een saaie zaterdagavond te worden!
Ik heb echt wel door wat spel en realiteit is. Maar ik vind zijn spel niks! Vind het een uiterst lage manier!quote:Op zondag 10 december 2006 04:53 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat is dat doorelkaarhalen van spel en realiteit wat ik net bedoelde.
Spel element is haar eruit gooien.
Realiteit is het laten troosten.
Realiteit en spel staan best ver uit elkaar als je het zo bekijkt, dus hem op z'n echte leven te beoordelen hoe hij het spel speelt is een beetje kort door de bocht.
Je beoordeelt Madonna ook niet op haar priveleven omdat je haar muziek klote/leuk vindt.
Toch?
(nog steeds) niet met je eens, en dat is niet erg hoor, maar vind je het erg als we daar later een boompje over opzetten?quote:Op zondag 10 december 2006 04:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb echt wel door wat spel en realiteit is. Maar ik vind zijn spel niks! Vind het een uiterst lage manier!
En ik ben er heilig van overtuigd dat hij zijn spel speelt, omdat hij is wie hij is! Hij is berekenend, anders zou hij zijn spel ook niet zo berekenend kunnen spelen.
Vind het prima. Al heb ik zo'n voorgevoel dat wij het nooit eens zullen worden over .NL. Jij vindt hem geniaal, ik vind hem gestoord.quote:Op zondag 10 december 2006 04:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
(nog steeds) niet met je eens, en dat is niet erg hoor, maar vind je het erg als we daar later een boompje over opzetten?
Truste!
Maar.......quote:Op zondag 10 december 2006 05:00 schreef Day het volgende:
[..]
Vind het prima. Al heb ik zo'n voorgevoel dat wij het nooit eens zullen worden over .NL. Jij vindt hem geniaal, ik vind hem gestoord.
Slaap lekker![]()
Zeggen niet alleen gestoorden dat ?quote:Op zondag 10 december 2006 05:02 schreef Sonique het volgende:
dunne scheidingslijn tussen geniaal en gestoord...
Moest het kwijt...
Laat los Sonique, laat los!quote:Op zondag 10 december 2006 05:02 schreef Sonique het volgende:
dunne scheidingslijn tussen geniaal en gestoord...
Moest het kwijt...
He, ik ben het een keertje niet met Day eens. Bel de krant!quote:Op zondag 10 december 2006 04:57 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb echt wel door wat spel en realiteit is. Maar ik vind zijn spel niks! Vind het een uiterst lage manier!
En ik ben er heilig van overtuigd dat hij zijn spel speelt, omdat hij is wie hij is! Hij is berekenend, anders zou hij zijn spel ook niet zo berekenend kunnen spelen.
JIj bent echt iemand met wie ik uren zou kunnen ouwehoeren, weet je dat?quote:Op zondag 10 december 2006 05:06 schreef avonne het volgende:
[..]
He, ik ben het een keertje niet met Day eens. Bel de krant!
Het verschil tussen spel en realiteit is de poort. Alles in het huis valt onder "het spel". Ook de echte dingen zoals emoties, en bijvoorbeeld de dood van Sylvia's opa. Ook dat speelt, hoezeer men ook er voorkomend mee omgaat, een rol.
Net zo hard als Bart openlijk twijfelde aan het bestaan van een doodzieke nichtje, omdat hij zelf wil neuken nader kennis maken.
Nel speelt het spel heel goed. Briljant !
Dat daarbij spaanders vallen is onvermijdelijk. Hoe langer het duurt, hoe taaier de materie.
De menselijke maat heeft hij nog niet overschreden.
Maar misschien heeft hij te weinig rekening gehouden met zijn eigen emoties, en moet hij die nu in zijn werkwijze verdisconteren. Want "echt" en "spel" KUNNEN niet gescheiden worden.
We zullen zien...
Alleen als je de poort uitloopt.
Ja ik had ook geen idee waarvoor ze kwamen maar mijn vriend zag het op de site staanquote:Op zondag 10 december 2006 10:43 schreef Marrije het volgende:
Thanks Tamaartje, ik had echt geen idee. Geen familie dus. Ik zag dat kleine meisje dus ik dacht meteen aan familie.
Ja mooier dan een wittequote:Op zondag 10 december 2006 10:56 schreef Marrije het volgende:
Die zwarte mitella staat Nena wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |