hahahahaquote:Op zondag 10 december 2006 13:31 schreef riri het volgende:
Als ik de streams open via deze url http://www.nowlive.eu/ dan hoor ik tegelijkertijd met het geluid uit het huis het geluid van de laatste Houston spaceshuttle lancering![]()
![]()
hoe is dat nou mogelijk?
Hebben jullie dat ook?Of ligt het aan mijn computer en hoe krijg ik dat weg?
gelukkigquote:Op zondag 10 december 2006 13:41 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
hahahahaik hoor het ook!
Wat vaaaaaaaag!
Nu is het weg!
Ja ik kijk al vanaf het begin via die site.. nooit gehad..quote:Op zondag 10 december 2006 13:43 schreef riri het volgende:
[..]
gelukkigdacht al dat het aan minn computer lag...gelukkig dus niet....raar hé? Zo af en toe hoor je alleen maar het geluid en dan komt dat er ineens dooorheen....heel vaag
![]()
te kleinquote:Op zondag 10 december 2006 13:51 schreef Flyduck het volgende:
wat is er mis met de streams van www.degoudenkooi.nl zelf dan?
Denk dat ze gisteravond al gekomen is.quote:Op zondag 10 december 2006 14:01 schreef RTM1988 het volgende:
komt lesley vandaag?
Er is in het begin sprake van geweest.quote:Op zondag 10 december 2006 12:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heeft iemand dat opgevangen destijds? Dat Les Bart voor die keuze heeft gesteld? Of is dat een verzinsel van Nath?
Joh, dat zei ik gister al...quote:Op zondag 10 december 2006 14:45 schreef riri het volgende:
wat een begroeting met je vriendinnetje waar je voor het eerst mee ge****t hebt....dat is dus niks geweest gisterenavond
Scroll maar eens naar onderen op de nowlive pagina. Daar zie je nog een stream, die tegelijk gaat lopen met de DGK streams. Die moet je dus even stopzetten.quote:Op zondag 10 december 2006 13:31 schreef riri het volgende:
Als ik de streams open via deze url http://www.nowlive.eu/ dan hoor ik tegelijkertijd met het geluid uit het huis het geluid van de laatste Houston spaceshuttle lancering![]()
![]()
hoe is dat nou mogelijk?
Hebben jullie dat ook?Of ligt het aan mijn computer en hoe krijg ik dat weg?
hij zal het nooit hardop zeggen nee wat niet wil zeggen dat het niet zo is he. Ze verzinnen natuurlijk vanalles zoals "toen zaten we dit te kijken". Maarja het zal me ook een zorg zijnquote:Op zondag 10 december 2006 14:53 schreef snkr-xxx het volgende:
Volgens Bart hebben ze dus niet lopen seksen 'ja hallo zo goedkoop zijn we ook weer niet, het was de eerste date!".
Precies. Het straalt er alleen wel vanaf nu, maar ze zullen het zelf nooit uitspreken. Maakt ook niets uit verder.quote:Op zondag 10 december 2006 14:56 schreef n1ek het volgende:
[..]
hij zal het nooit hardop zeggen nee wat niet wil zeggen dat het niet zo is he. Ze verzinnen natuurlijk vanalles zoals "toen zaten we dit te kijken". Maarja het zal me ook een zorg zijn
moet ze dat vd dokter elke dag brinta......of is dat haar eigen verzonnen dieet?quote:Op zondag 10 december 2006 15:32 schreef Gigageil het volgende:
Elke dag Brinta.......dan voel je je ook echt Miljonair......muhahaha liefst met een pot suiker.....lekker goed voor de darmonsteking, geraffineerde suiker.......![]()
Beveiliging was nog niet klaar ofzo....quote:Op zondag 10 december 2006 15:38 schreef 2live het volgende:
hu nena....dat is snel
Wat ging ze doen dan ?quote:Op zondag 10 december 2006 15:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Beveiliging was nog niet klaar ofzo....
Naar het ziekenhuis om foto's te maken van dr gebroken pols ofzoquote:
Ah ok, thnxquote:Op zondag 10 december 2006 15:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Naar het ziekenhuis om foto's te maken van dr gebroken pols ofzo
ze verzint van alles zelf, dus dat "dieet" zal ze ook wel zelf verzonnen hebbenquote:Op zondag 10 december 2006 15:35 schreef 2live het volgende:
[..]
moet ze dat vd dokter elke dag brinta......of is dat haar eigen verzonnen dieet?
Natasia is, denk ik, niet de enige die er moe van wordt. Ze is alleen weer de enige die het, op diplomatieke manier, uitspreektquote:Op zondag 10 december 2006 15:43 schreef Sonique het volgende:
NAtasia begint ook moe te worden van Bart/Leslie...
Ik ben dus niet de enige die zich begint te irriteren aan haar...
Ílona: 'En wat doe je eraan? Ze is gewoon personeel...' (hint?)
Natasia zou het eens kunnen laten vallen bij NL. Die kan daar vast wel wat meequote:Op zondag 10 december 2006 15:44 schreef RTM1988 het volgende:
ze kunnen er alleen niets aan doen
wat wil die doen dan?quote:Op zondag 10 december 2006 15:45 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Natasia zou het eens kunnen laten vallen bij NL. Die kan daar vast wel wat mee![]()
Naja, het is het enige wat ze binnenhoud. MAar goed, als je eerst een half uur naar vruchtensap zit te kijken en denkt 'ik ga dat uitkotsen' dan gebeurt dat ook hoor.quote:Op zondag 10 december 2006 15:44 schreef Gigageil het volgende:
[..]
ze verzint van alles zelf, dus dat "dieet" zal ze ook wel zelf verzonnen hebben![]()
Alleen unaniemquote:Op zondag 10 december 2006 15:46 schreef RTM1988 het volgende:
[..]
wat wil die doen dan?
ze kunnen haar niet ontslaan
ook niet, want ze is niet door de bewoners aan genomen, de bewoners kunnen alleen personeel ontslaan die zij hebben aangenomenquote:
ook niet, dat had Stephan natuurlijk al bedachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |