Nee, willekeurigquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Moet je van die drie ook de volgorde 1, 2, 3 bepalen? Of willekeurige volgorde?
Ohja, ik zat helemaal met een soort workshopronde in m'n hoofd.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, willekeurig. Aangezien ik niet denk dat hij die geven zal.
Lijkt me niet.. Dan zou je al een goeie indicatie kunnen krijgen na de eerste uitzending...quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:11 schreef SpecialGuest het volgende:
BVO, de laatste 3 per categorie zijn toch pas na de tweede uitzending van De Ultieme Test bekend? Hebben we dan niet een week langer de tijd om in te vullen?
Het is juist de kunst het op basis van deze informatie te voorspellenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:11 schreef SpecialGuest het volgende:
BVO, de laatste 3 per categorie zijn toch pas na de tweede uitzending van De Ultieme Test bekend? Hebben we dan niet een week langer de tijd om in te vullen?
Dat is wel waar, maar dan weten we na volgende week nog niet hoeveel punten we hebben.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:15 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Lijkt me niet.. Dan zou je al een goeie indicatie kunnen krijgen na de eerste uitzending...
Elk jurylid kiest eerst 3 mensen die door gaan naar de liveshows. Dan zijn er in iedere categorie nog 3 mensen over. Elk jurylid kiest uit zijn eigen categorie 1 iemand die de wildcardronde in gaat, in totaal dus 3 mensen, uit eke categorie 1. Van deze 3 wint eentje uiteindelijk de wildcard, die gaat dan alsnog de finalerondes in.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:26 schreef Mvnl het volgende:
Ik ben t even helemaal kwijt... hoe gaat de wildcard in werking?
Strijden de 3 afvallers daarom door stemmen van t publiek??
Als e het een week uitstellen ook niet tochquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:17 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar dan weten we na volgende week nog niet hoeveel punten we hebben.
Da's waar.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Als e het een week uitstellen ook niet toch?
Ik zat heel even zoquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:58 schreef BVO het volgende:
De uitslag van de IdolsProno:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |