het is babettequote:
dat kloptquote:
Voor een filmmarathon wel. Maar hij's hetero dus voor meer niet..quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh.... wil je Dizer 'n nachtje van me lenen??![]()
Ik had voor TTAL gekozen...quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:05 schreef SpecialGuest het volgende:
Groovin' Sound gaat door.
Dat dacht ik dus ook!quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:07 schreef babette21 het volgende:
aan wie doet Jeroen me nou toch steeds denken??
zal wel 'n Engelse artiest zijn, want hij heeft echt zo'n Groot Brittanië uitstraling
En Henkjan daardoor weer in tranen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:09 schreef SpecialGuest het volgende:
Nadeche in tranen door de goedheid van Sharon.![]()
Sharon, Werdy, Nadeche en Anna... moeten in ieder gevaal doorquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:10 schreef BVO het volgende:
Nadeche, Genelva, Sharon, Richy, Werdy en Anna mogen door van mij.
Al vergeet ik er nu en geloof ik.
Zie je welquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Best een leuk mens die Anja volgens mij.
Beetje engquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Best een leuk mens die Anja volgens mij.
dit had ik even gemist..... maar Dorine dus door? belachelijk!!quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:14 schreef SpecialGuest het volgende:
Dorine en Nathalie door.
De volgende ronde heet 'De ultieme test', daarin vallen er weer 3 af.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:17 schreef Mvnl het volgende:
Hoe gaat t na deze week??
Gaan ze dan gewoon weer door met 'confrontatie' waarbij 3 van de 6 afvallen??
De ultieme test. Waarin ze werken aan hun stem en optreden. Daar vallen nog drie mensen af. De rest gaat na die ultieme test door naar de finale.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:17 schreef Mvnl het volgende:
Hoe gaat t na deze week??
Gaan ze dan gewoon weer door met 'confrontatie' waarbij 3 van de 6 afvallen??
quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:17 schreef flugeltje het volgende:
Dorine gewoon alweer door
GrannyPower!!
Logisch toch. Drie per groep, dus in totaal 9. Plus nog 1 met wildcard, maakt 10.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
gaan er maar 3 naar de finale dan? jezus....
nou dan moeten Werdy, Sharon en Nadeche echt de liveshow halen
oja, ze moeten natuurlijk op 10 uitkomen, voor de liveshows...quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:18 schreef SpecialGuest het volgende:
De volgende ronde heet 'De ultieme test', daarin vallen er weer 3 af.
En terecht imoquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Moest HJ nou bijna huilen?
In één week?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:18 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
De volgende ronde heet 'De ultieme test', daarin vallen er weer 3 af.
nee, hij at een Fisherman's Friendquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Moest HJ nou bijna huilen?
Wat is dat?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, hij at een Fisherman's Friend
4 had ook leuk geweest... 12 acts + 1 wildcardquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Logisch toch. Drie per groep, dus in totaal 9. Plus nog 1 met wildcard, maakt 10.
2 wekenquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:20 schreef Mvnl het volgende:
[..]
In één week?
(ik vind deze keer ook gewoon te veel mensen al leuk en goed... vergroot opzich de kansen dat een favoriet wint, maar ook de kansen dat er favorieten uitvliegen
Bij Idols vond ik altijd maar 1 iemand leuk (Hind...Angelique).. dat was tenminste lekker overzichtelijk![]()
kijk, nog íemand die hen als één ziet!!quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
nou dan moeten Werdy, Sharon en Nadeche/Anna echt de liveshow halen
Van mij mag ze naar de finale. Laat haar wat aangepaste nummers zingen en dan maar kijken hoe ver ze komt. Ik vind het een welkome afwisseling, net zoals ik dat Harm vorig jaar vond. Overigens kan Dorine wél echt zingen, kan nog eens goed uitpakken ook als ze de juiste nummers zingt. (denk eens terug aan de rivival van laatst waar bijvoorbeeld Westlife en Robbie Williams liedjes zongen uit de 50's en 60's. met Dorine kun je dat weer nieuw leven inblazenquote:
Mee eens. Gewoon vijf jonge solisten naar de liveshows, en één groep. De groep van 6 uiteraardquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:21 schreef --Globe-- het volgende:
Ik zou graag wat meer van deze jonge solisten willen terugzien, ipv die suffe groepjes. Maar ja..
En qua uitstraling haalt Nadeche t niet bij Annaquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk, nog íemand die hen als één ziet!!
(puur op uiterlijk he, want qua stem haalt Anna het niet bij Nadeche)
ik kan niet kiezen tussen die 2... kunnen ze niet als duo doorgaanquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk, nog íemand die hen als één ziet!!
(puur op uiterlijk he, want qua stem haalt Anna het niet bij Nadeche)
Oke.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die ken je niet
Hele sterke keelpastilles
Uuhm, nieuw leven inblazen lukt met een Robbie of Joss Stone wel.. met een Dorine (hoe tof ik r ook vind) spreek je alleen de mensen aan die thuis de originele platen uit de jaren 50/60 nog hebben liggen...quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:22 schreef flugeltje het volgende:
(denk eens terug aan de rivival van laatst waar bijvoorbeeld Westlife en Robbie Williams liedjes zongen uit de 50's en 60's. met Dorine kun je dat weer nieuw leven inblazen)
ik vind ze allebei 'n beetje doorsnee eigenlijk, ze hebben niet echt de podiumlook zeg maar...quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:23 schreef Mvnl het volgende:
En qua uitstraling haalt Nadeche t niet bij Anna![]()
Daar is toch niets mis mee eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:24 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Uuhm, nieuw leven inblazen lukt met een Robbie of Joss Stone wel.. met een Dorine (hoe tof ik r ook vind) spreek je alleen de mensen aan die thuis de originele platen uit de jaren 50/60 nog hebben liggen...
Jamie Oliver lijkt hij opquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:07 schreef babette21 het volgende:
aan wie doet Jeroen me nou toch steeds denken??
zal wel 'n Engelse artiest zijn, want hij heeft echt zo'n Groot Brittanië uitstraling
Sja, geen Jerney om ze te redden...quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:29 schreef babette21 het volgende:
alle (voor mij) anonieme negers vliegen eruit
ANTM???quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:33 schreef Jerruh het volgende:
ik wilde eerst genelva, maar toen dacht ik: kut dit is geen ANTM, en toen schakelde ik maar weer even terug naar realiteit en vond ik dat nadeche terecht door is!
quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:33 schreef Jerruh het volgende:
ik wilde eerst genelva, maar toen dacht ik: kut dit is geen ANTM, en toen schakelde ik maar weer even terug naar realiteit en vond ik dat nadeche terecht door is!
Als ik t goed begreep duurt dat nog 2 weken..quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:32 schreef babette21 het volgende:
Prima top6, jammer dat dit groepje volgende week gehalveerd wordt....
america's next ??? Wat?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
america's next...ik vond r zo op Bre lijken en ik ben dol op Bre
america's next top model, mutsquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
america's next ??? Wat?
Maar goed zal wel een 1 of andere serie zijn zeker?
Ze is geen mutsquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:42 schreef SpecialGuest het volgende:
En wéér heeft HJ evenveel jongens als meiden doorgelaten.
Ik ben zelfs bang dat hij Genelva daarvoor opgeofferd heeft, ten faveure van Jeroen. Hij had namelijk behoorlijk wat twijfels bij Jeroen en vond het moeilijk om Genelva naar huis te sturen.quote:
viel me idd ook al op. hij had beter christian weg kunnen laten, en in plaats van hem Genelva door laten gaan.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:42 schreef SpecialGuest het volgende:
En wéér heeft HJ evenveel jongens als meiden doorgelaten.
Eensch. En Anna door in plaats van één van de andere jongens.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:11 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
viel me idd ook al op. hij had beter christian weg kunnen laten, en in plaats van hem Genelva door laten gaan.
Ja, wat dat betreft deed de beslissing van Henk veel meer recht aan de daadwerkelijke kwaliteiten van de deelnemers. In zijn categorie is er nu nog maar één mannelijke kandidaat over.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:24 schreef Californian_dreamer het volgende:
mee eens, de uitzending was echt de beste tot nu toe
en Anna had idd ook doorgemoeten, maar HJ schijnt nogal graag het evenwicht te willen bewaren
Ze is goed, maar zover kreeg ze mij nog net nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kreg kippenvel van Sharon.
Ja, dat sloeg idd nergens op, je zag ook dat Jeroen in die duetten er bijna uitgeflikkerd werd omdat hij niet goed tot z'n recht kwam. En nu issie gewoon door.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:34 schreef Cee het volgende:
En waarom oh waarom laat HJ de solisten duetten zingen en gooit ie ze op basis van hun prestaties daarin er uit?
Kijk, als de groepen er nou niks van bakten, oké, maar Marianne gaat de groepen toch ook niet beoordelen op hun individuele zang?
En daar moet je vervolgens wel een traantje om laten?quote:Op zondag 10 december 2006 09:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ze is goed, maar zover kreeg ze mij nog net niet![]()
Ik heb hem wel eens harden zien huilen.quote:Op zondag 10 december 2006 15:59 schreef de_Druif het volgende:
Wie zag het gister? X-factor, zij zong en Henk Jan moest huilen..
[afbeelding]
Ik ben benieuwd hoever ze komt..
Dat was Erik, toen Dewi weggingquote:Op zondag 10 december 2006 16:11 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens harden zien huilen.![]()
Ja maar HJ toch ook? Ik zie het nog zo voor me.quote:Op zondag 10 december 2006 16:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was Erik, toen Dewi wegging
Oh, dat zou ik niet meer wetenquote:Op zondag 10 december 2006 16:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar HJ toch ook? Ik zie het nog zo voor me.![]()
Ik kan er helaas geen filmpje van vinden.quote:Op zondag 10 december 2006 16:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, dat zou ik niet meer weten
wat erg...quote:Op zondag 10 december 2006 16:57 schreef SpecialGuest het volgende:
Irene Moors heeft gehuild bij de uitzending van gisteravond. Straks hebben ze het erover bij L&C.
Zeker weer last van haar hormonen...quote:Op zondag 10 december 2006 17:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat erg...
van die lui die aanwezig waren kan ik 't me nog enigszins voorstellen, maar van die 2 sec die wij op tv te zien kregen?!
Triest mensquote:Op zondag 10 december 2006 16:57 schreef SpecialGuest het volgende:
Irene Moors heeft gehuild bij de uitzending van gisteravond. Straks hebben ze het erover bij L&C.
Idd, als je d'r hele optreden terughoort valt het echt wel mee. Ze is niet echt supergoed ofzo. Glennis Grace was echt een categorie beter indertijd in de soundmixshow. Sjaron haalde nergens echt flink uit. Maar goed, ze was wel de beste van het clubje.quote:Op zondag 10 december 2006 17:22 schreef BVO het volgende:
Zooooo goed was het toch ook weer niet? Kan me voorstellen dat als je daar zat het indrukwekkend was, maar veel meer ook niet...
Nou... dat betwijfel ik.quote:
mwoah, ik moet nog iemand horen in Idols 1,2 of 3 die beter zingt dan haar. Denk niet dat iemand in staat is die hoge uithaal te halen uit One moment in timequote:Op zondag 10 december 2006 17:44 schreef Woelli het volgende:
Nou... dat betwijfel ik.
Ik denk eerlijk gezegd dat Glennis dan niet verder kwam dan de workshops
Nee doet ook niemand...quote:Op zondag 10 december 2006 17:45 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
mwoah, ik moet nog iemand horen in Idols 1,2 of 3 die beter zingt dan haar. Denk niet dat iemand in staat is die hoge uithaal te halen uit One moment in time![]()
Wie vond je wel leuk en goed dan?quote:Op zondag 10 december 2006 19:44 schreef Fir3fly het volgende:
My god, wat gaat dit erg worden voor mij. Er is gewoon niemand over die ik echt leuk en goed vind, die zijn er allemaal al uit
.
Ik zal proberen verder niet te zuurpruimerig te doen.
Ik vond dat Genelva het gister erg goed deed, veel beter dan die Christianquote:Op zondag 10 december 2006 19:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wie vond je wel leuk en goed dan?
Idd.quote:Op zondag 10 december 2006 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
deze chap vind ik echtdie met dat rode haar....
Jeroen heet hij dusquote:Op zondag 10 december 2006 21:50 schreef Cee het volgende:
En zelfs zonder beeld vind ik die Jeroen echt niet bijzonder.
volgens mij die Genelvaquote:Op zondag 10 december 2006 21:51 schreef amaranta het volgende:
Die Sharon is dus de dochter van een van die boneym chicks? Of is dat dat meisje dat nu aan het zingen is? Genelva dus?
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |