kijk, nog íemand die hen als één ziet!!quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
nou dan moeten Werdy, Sharon en Nadeche/Anna echt de liveshow halen
Van mij mag ze naar de finale. Laat haar wat aangepaste nummers zingen en dan maar kijken hoe ver ze komt. Ik vind het een welkome afwisseling, net zoals ik dat Harm vorig jaar vond. Overigens kan Dorine wél echt zingen, kan nog eens goed uitpakken ook als ze de juiste nummers zingt. (denk eens terug aan de rivival van laatst waar bijvoorbeeld Westlife en Robbie Williams liedjes zongen uit de 50's en 60's. met Dorine kun je dat weer nieuw leven inblazenquote:
Mee eens. Gewoon vijf jonge solisten naar de liveshows, en één groep. De groep van 6 uiteraardquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:21 schreef --Globe-- het volgende:
Ik zou graag wat meer van deze jonge solisten willen terugzien, ipv die suffe groepjes. Maar ja..
En qua uitstraling haalt Nadeche t niet bij Annaquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk, nog íemand die hen als één ziet!!
(puur op uiterlijk he, want qua stem haalt Anna het niet bij Nadeche)
ik kan niet kiezen tussen die 2... kunnen ze niet als duo doorgaanquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
kijk, nog íemand die hen als één ziet!!
(puur op uiterlijk he, want qua stem haalt Anna het niet bij Nadeche)
Oke.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die ken je niet
Hele sterke keelpastilles
Uuhm, nieuw leven inblazen lukt met een Robbie of Joss Stone wel.. met een Dorine (hoe tof ik r ook vind) spreek je alleen de mensen aan die thuis de originele platen uit de jaren 50/60 nog hebben liggen...quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:22 schreef flugeltje het volgende:
(denk eens terug aan de rivival van laatst waar bijvoorbeeld Westlife en Robbie Williams liedjes zongen uit de 50's en 60's. met Dorine kun je dat weer nieuw leven inblazen)
ik vind ze allebei 'n beetje doorsnee eigenlijk, ze hebben niet echt de podiumlook zeg maar...quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:23 schreef Mvnl het volgende:
En qua uitstraling haalt Nadeche t niet bij Anna![]()
Daar is toch niets mis mee eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:24 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Uuhm, nieuw leven inblazen lukt met een Robbie of Joss Stone wel.. met een Dorine (hoe tof ik r ook vind) spreek je alleen de mensen aan die thuis de originele platen uit de jaren 50/60 nog hebben liggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |