Sharon, Werdy, Nadeche en Anna... moeten in ieder gevaal doorquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:10 schreef BVO het volgende:
Nadeche, Genelva, Sharon, Richy, Werdy en Anna mogen door van mij.
Al vergeet ik er nu en geloof ik.
Zie je welquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Best een leuk mens die Anja volgens mij.
Beetje engquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Best een leuk mens die Anja volgens mij.
dit had ik even gemist..... maar Dorine dus door? belachelijk!!quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:14 schreef SpecialGuest het volgende:
Dorine en Nathalie door.
De volgende ronde heet 'De ultieme test', daarin vallen er weer 3 af.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:17 schreef Mvnl het volgende:
Hoe gaat t na deze week??
Gaan ze dan gewoon weer door met 'confrontatie' waarbij 3 van de 6 afvallen??
De ultieme test. Waarin ze werken aan hun stem en optreden. Daar vallen nog drie mensen af. De rest gaat na die ultieme test door naar de finale.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:17 schreef Mvnl het volgende:
Hoe gaat t na deze week??
Gaan ze dan gewoon weer door met 'confrontatie' waarbij 3 van de 6 afvallen??
quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:17 schreef flugeltje het volgende:
Dorine gewoon alweer door
GrannyPower!!
Logisch toch. Drie per groep, dus in totaal 9. Plus nog 1 met wildcard, maakt 10.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
gaan er maar 3 naar de finale dan? jezus....
nou dan moeten Werdy, Sharon en Nadeche echt de liveshow halen
oja, ze moeten natuurlijk op 10 uitkomen, voor de liveshows...quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:18 schreef SpecialGuest het volgende:
De volgende ronde heet 'De ultieme test', daarin vallen er weer 3 af.
En terecht imoquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Moest HJ nou bijna huilen?
In één week?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:18 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
De volgende ronde heet 'De ultieme test', daarin vallen er weer 3 af.
nee, hij at een Fisherman's Friendquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Moest HJ nou bijna huilen?
Wat is dat?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee, hij at een Fisherman's Friend
4 had ook leuk geweest... 12 acts + 1 wildcardquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Logisch toch. Drie per groep, dus in totaal 9. Plus nog 1 met wildcard, maakt 10.
2 wekenquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:20 schreef Mvnl het volgende:
[..]
In één week?
(ik vind deze keer ook gewoon te veel mensen al leuk en goed... vergroot opzich de kansen dat een favoriet wint, maar ook de kansen dat er favorieten uitvliegen
Bij Idols vond ik altijd maar 1 iemand leuk (Hind...Angelique).. dat was tenminste lekker overzichtelijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |