Jamie Oliver lijkt hij opquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:07 schreef babette21 het volgende:
aan wie doet Jeroen me nou toch steeds denken??
zal wel 'n Engelse artiest zijn, want hij heeft echt zo'n Groot Brittanië uitstraling
Sja, geen Jerney om ze te redden...quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:29 schreef babette21 het volgende:
alle (voor mij) anonieme negers vliegen eruit
ANTM???quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:33 schreef Jerruh het volgende:
ik wilde eerst genelva, maar toen dacht ik: kut dit is geen ANTM, en toen schakelde ik maar weer even terug naar realiteit en vond ik dat nadeche terecht door is!
quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:33 schreef Jerruh het volgende:
ik wilde eerst genelva, maar toen dacht ik: kut dit is geen ANTM, en toen schakelde ik maar weer even terug naar realiteit en vond ik dat nadeche terecht door is!
Als ik t goed begreep duurt dat nog 2 weken..quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:32 schreef babette21 het volgende:
Prima top6, jammer dat dit groepje volgende week gehalveerd wordt....
america's next ??? Wat?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
america's next...ik vond r zo op Bre lijken en ik ben dol op Bre
america's next top model, mutsquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
america's next ??? Wat?
Maar goed zal wel een 1 of andere serie zijn zeker?
Ze is geen mutsquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:42 schreef SpecialGuest het volgende:
En wéér heeft HJ evenveel jongens als meiden doorgelaten.
Ik ben zelfs bang dat hij Genelva daarvoor opgeofferd heeft, ten faveure van Jeroen. Hij had namelijk behoorlijk wat twijfels bij Jeroen en vond het moeilijk om Genelva naar huis te sturen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |