Waarschijnlijk hebben die ziekenbroeders van de ambulance al wel gecontanteerd dat ze een breuk had. En de bewoners mogen maar niet zomaar het huis uit. Dus ff naar ziekenhuis, foto maken, gips erom en Nena komt met mitella terug.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, er is niemand mee van de miljonairs.
Ik ben het ook niet helemaal met jullie oneens hoor.....quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:10 schreef Llewella het volgende:
[..]
Het ligt absoluut aan diverse factoren, in het algemeen als je met een prettig paard, een goede ruiter en goede omstandigheden hebt te maken is het inderdaad niet gevaarlijk.
Maar er zijn krengen van paarden, hele bloederige paardjes die koste wat het koste je eraf willen krijgen (door fout in karakter of door lichamelijk gebrek waardoor het dier mogenlijk pijn lijd). Daarnaast zijn er meer dan genoeg onervaren ruiters die onverstandig rijden, ik zie hier geregeld ook kleine meiden galloperen langs de harde weg zonder cap.
Dan heb je nog de factoren van buitenaf; paarden die schrikken van onverwachtse dingen als onweer, zwaar verkeer of gewoon 'kabouters' langs de bakrand.
Er zijn paarden die er bekend om staan nooit te bokken of weg te spurten en als ze het al doen dan is het zo traag en langzaam dat het makkelijk onder controle te krijgen is; maargoed voor een onervaren ruiter kan dat al een val betekenen, en als je dan niet weet hoe je moet vallen dan kan je een behoorlijke blessure oplopen.
Er zijn meer dan genoeg zeer ervaren ruiters, icm met een vast betrouwbaar paard toch behoorlijk ten val gekomen.
Als je je paard kent en het is een betrouwbaar paard dan is de kans klein inderdaad, maar het is nooit uit te sluiten dat er niet een keer wat zal gebeuren.
De situatie van een ruiter met een vast eigen paard is niet te vergelijken met ruiters die nog wennen moeten aan een paard; en zeker niet met een onervaren ruiter als nena die de eerste beginselen nog moet leren.
Sylvia reed op het andere paard, de zwangere.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:14 schreef Marrije het volgende:
Inderdaad, 2 op 1 dag is wel wat veel. Lijkt mij. Als leek.
Lijkt me niets.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:14 schreef 2live het volgende:
bart heeft er zin in....
Dan blijven het 2 op 1 dag.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:16 schreef Day het volgende:
[..]
Sylvia reed op het andere paard, de zwangere.
Dat heb ik gehoord jaquote:Op zaterdag 9 december 2006 16:20 schreef bunnyma het volgende:
Even heel wat anders.
Ik kreeg de indruk vanmorgen toen Natasia ook bij de vrouwen even haar verhaal kwam doen over haar uitspraak dat zij tegen Ilona had verteld dat zij gezien had dat Nathanael een zogenaamde brief van Stephan aan Ilona aan het schrijven was.
Heeft iemand gehoord dat zij dat idd aan Ilona vertelde?
Ik heb dat inderdaad gehoord ja. Hoezo? Ilona schrok daar wel van en vroeg zich af of de redactie daar mee mee zou gaan, dat zijn toch geen spelletjes vond ze.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:20 schreef bunnyma het volgende:
Heeft iemand gehoord dat zij dat idd aan Ilona vertelde?
Als het maandlenzen zijn en ze doet er al 2 maanden mee, dan kan dat schadelijk zijn voor haar ogen! Snap dat niet ...quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:10 schreef avonne het volgende:
Ik hoor nu dat Nena geen nieuwe contactlenzen heeft gekregen en ook veel hoofdpijn van de ouwe krijgt.
Heerlijk zo leven als een miljonair.... NOT
En hoe was de reactie van Ilona?quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:21 schreef Marrije het volgende:
Ja, ik heb Natasia vanmorgen horen zeggen tegen Ilona dat Nathaniel haar een brief wilde sturen uit naam van Stephan.
Oh ik hoor het al, Lesley zegt tot kwart voor 10.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:27 schreef Marrije het volgende:
Iemand die weet hoe laat Bart weg mag? Of mag ie nu zo met Lesley mee?
En heeft ze echt een brief van Stephan gehad of is dat haar tegenzet?quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:23 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik heb dat inderdaad gehoord ja. Hoezo? Ilona schrok daar wel van en vroeg zich af of de redactie daar mee mee zou gaan, dat zijn toch geen spelletjes vond ze.
22:00 - 02:00quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:27 schreef Marrije het volgende:
Iemand die weet hoe laat Bart weg mag? Of mag ie nu zo met Lesley mee?
Zoiets als: zei ie dat echt???? En toen nog wat vage opmerkingen (ben ze alweer vergeten). Ogenschijnlijk deed ze of het haar niet zoveel uitmaakte, maar zodra Natasia was weggelopen (nadat ze de andere dames hadden opgezocht) zei ze tegen Nena: weet je wat Nathaniel wilde doen?????quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:26 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En hoe was de reactie van Ilona?
Ze keek er zeker niet gek van op? Maar Nathanael zal wel niet weten dat Natasia in haar kwaadheid op hem zijn plannetjes verraadt.![]()
Ze heeft de brief niet gekregen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:27 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En heeft ze echt een brief van Stephan gehad of is dat haar tegenzet?
Hopelijk zet Nathanel dat plannetje wel door en wordt hij niet voortijdig gewaaschuwd (door Nena?). Word toch tijd dat hij ook wat tegenslag meemaakt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zoiets als: zei ie dat echt???? En toen nog wat vage opmerkingen (ben ze alweer vergeten). Ogenschijnlijk deed ze of het haar niet zoveel uitmaakte, maar zodra Natasia was weggelopen (nadat ze de andere dames hadden opgezocht) zei ze tegen Nena: weet je wat Nathaniel wilde doen?????
Volgens Natasia kwam het dus niet door haar kwaadheid op Nathaniel maar had ze het sowieso wel tegen Ilona gezegd.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:26 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En hoe was de reactie van Ilona?
Ze keek er zeker niet gek van op? Maar Nathanael zal wel niet weten dat Natasia in haar kwaadheid op hem zijn plannetjes verraadt.![]()
Weet ik niet, maar in het geval van een acute of aanhoudende of ernstige darmonsteking is het niet ongewoon dat er medicijnen worden toegedient in klysma vorm. Dit werkt beter doordat het medicijn direct wordt toegebracht op de plek die moet helen. Het is dus wat anders dan een klysma om te laxeren oid. In bepaalde gevallen moet dit dagelijks tot 1 keer in de drie dagen herhaald worden voor een goed resultaat en mogenlijk zelfs blijven als ondersteuning, mits de klachten van chronische aard zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:23 schreef bunnyma het volgende:
Krijgt Eveline een klysma?
Dat geloof ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens Natasia kwam het dus niet door haar kwaadheid op Nathaniel maar had ze het sowieso wel tegen Ilona gezegd.
Ben ik met je eens, maaaaaaar Natasia zegt . . .quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:36 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dat geloof ik helemaal niet.
Ze zal het wel grandioos gevonden hebben, zo'n gemeen plannetje van Nathanael.
Alleen nu haat ze Nathanael dus probeert ze hem te naaien.
Dat heeft ze niet te horen gekregen van de dokter.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:34 schreef Llewella het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar in het geval van een acute of aanhoudende of ernstige darmonsteking is het niet ongewoon dat er medicijnen worden toegedient in klysma vorm. Dit werkt beter doordat het medicijn direct wordt toegebracht op de plek die moet helen. Het is dus wat anders dan een klysma om te laxeren oid. In bepaalde gevallen moet dit dagelijks tot 1 keer in de drie dagen herhaald worden voor een goed resultaat en mogenlijk zelfs blijven als ondersteuning, mits de klachten van chronische aard zijn.
Tis me alleen nog niet duidelijk; heeft eveline het nou chronisch (CU/Crohn) of niet?
Toen ze in het ziekenhuis lag is iig al duidelijk geworden dat het niet de ziekte van Crohn is.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:34 schreef Llewella het volgende:
Tis me alleen nog niet duidelijk; heeft eveline het nou chronisch (CU/Crohn) of niet?
Vanavond zullen de vrouwen wel weer een bordspelletje gaan doen of zo, terwijl Natasia van afstand jaloers op zoveel vrouwen-plezier zit toe te kijken met ogen die ze 1 voor 1 kan killen.....Zaterdagavond he.....quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:42 schreef bunnyma het volgende:
Natasia loopt vandaag wel met haar ziel onder haar arm!
Ze is haar maatje Nathanael kwijt. Brian luistert ook niet echt naar haar.
Ze zoekt nu zelfs haar grote vijanden op. Met Ilona wilde ze gezellig gaan kletsen bij Eveline en ze keuvelt zelfs met Sylvia.
Dat zegt niets; het gebeurd wel vaker dat eerst crohn of cu wordt uitgesloten, en later het toch blijkt; zo heb ik zelf 2 jaar behoorlijk ziek rondgelopen, maargoed toen ze ook eenmaal de boel hadden bekeken was het ook meteen duidelijk.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen ze in het ziekenhuis lag is iig al duidelijk geworden dat het niet de ziekte van Crohn is.
Het is BB nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben even weg en er gebeurt vanalles.
Maar je hebt wel je boodschappen binnen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben even weg en er gebeurt vanalles.
Ja, dat dan weer wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:04 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Maar je hebt wel je boodschappen binnen?![]()
Daar heb je wel weer gelijk in, maar iemand is zijn/haar eigen verantwoordelijkheid, hadden ze haar dan als een kleuter moeten verplichten gezond te eten? Ze is er door haar medebewoners ook een aantal keer op aangesproken dat ze dingen at die niet goed voor haar waren, waarop ze dan reageerde met "ik heb toch al pijn"quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:58 schreef Llewella het volgende:
maar ik vind dat er zeker in zo'n show je zou verwachten dat er toch actiever gewerkt zou worden aan het herstel van iemand. En dat ze ook betere begeleiding stimulans zou krijgen om zelf alles in te zetten voor een beter genezingsproces (bijv een beter eetpatroon).
Beetje frustrerend dat ze zo lang blijft kwakkelen.
heel erg mee eens.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:58 schreef Llewella het volgende:
[..]
Dat zegt niets; het gebeurd wel vaker dat eerst crohn of cu wordt uitgesloten, en later het toch blijkt; zo heb ik zelf 2 jaar behoorlijk ziek rondgelopen, maargoed toen ze ook eenmaal de boel hadden bekeken was het ook meteen duidelijk.
Iig gebeurd het vaker dat er later toch ineens sprake blijkt te zijn van crohn of cu.
Iig spastische darm kan veel klachten veroorzaken, maar geen ontstekingen, dat is dus een op zichzelf staande ontsteking of als het meermalig voorkomt chronisch dus cu of chron (cu is dikke darm, crohn kan het hele lichaam door).
Niet dat ik zeg dat ze het heeft, maar ik vind dat er zeker in zo'n show je zou verwachten dat er toch actiever gewerkt zou worden aan het herstel van iemand. En dat ze ook betere begeleiding stimulans zou krijgen om zelf alles in te zetten voor een beter genezingsproces (bijv een beter eetpatroon).
Beetje frustrerend dat ze zo lang blijft kwakkelen.
Oh shit...... latersquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:04 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Maar je hebt wel je boodschappen binnen?![]()
Mooi, dan kun je er weer tegenaan he.....quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel natuurlijk.
ze hadden haar inderdaad kunnen verplichten om gezond te eten.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar heb je wel weer gelijk in, maar iemand is zijn/haar eigen verantwoordelijkheid, hadden ze haar dan als een kleuter moeten verplichten gezond te eten? Ze is er door haar medebewoners ook een aantal keer op aangesproken dat ze dingen at die niet goed voor haar waren, waarop ze dan reageerde met "ik heb toch al pijn"
Je kunt niet een heel huis waar 8 mensen wonen ontdoen van Cola-light, ijs en snoep omdat er 1 verslaafde is die kennelijk liever haar lichaam nog verder in puin helpt dan er voor te zorgen.
Het was wel een leuke poging geweest als ze het alleen al voorgesteld hadden. Ben benieuwd hoeveel bewoners daar probemen mee hadden gehad.
Ach, Lesley is toch al weer weg.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:11 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Mooi, dan kun je er weer tegenaan he.....![]()
Op z'n minst een paar goede adviezen en betere nazorg te geven, maargoed ik weet uit ervaring dat dat toch zelf uitdokteren is.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze hadden haar inderdaad kunnen verplichten om gezond te eten.
we weten niet helemaal zeker of zij een echt eetprobleem heeft waardoor haar klachten ontstaan. mocht dit wel zo zijn, lijkt het me dat talpa (als werkgever - hoe zit dat?) de plicht heeft (en daarmee dus van haar kan eisen) om mee te werken. als een ziekenhuiscontrole geen uitsluitsel geeft, zullen ze haar maar eens naar een psychiater moeten sturen (deze stap wordt té vaak volledig over het hoofd gezien) - zij werken immers in dezelfde ziekenhuizen!quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:19 schreef Llewella het volgende:
[..]
Op z'n minst een paar goede adviezen en betere nazorg te geven, maargoed ik weet uit ervaring dat dat toch zelf uitdokteren is.
Maar gezien carlos in huis is geregeld, zou die toch een paar zeer bruikbare tips kunnen geven.
En dan geen sapkuren of shakes, maar gewoon gezond licht verteerbaar voedsel de eerstkomende tijd, groenten, rijst kipfilet, zorgen voor voldoende vocht etc.
Er is een mogelijkheid dat ze geopereerd moet worden en daarom misschien moet overnachten in het ziekenhuis. Lekkere domper op de date van Lesley en Bart dan ook lijkt me.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:44 schreef n1ek het volgende:
Nena heeft haar pols waarschijnlijk op meerdere plaatsen gebroken en het is niet duidelijk of ze misschien moet blijven, het is nog niet zeker.
want? Die moesten mee naar het ziekenhuisquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Er is een mogelijkheid dat ze geopereerd moet worden en daarom misschien moet overnachten in het ziekenhuis. Lekkere domper op de date van Lesley en Bart dan ook lijkt me.
Zodra die in het hotel zitten hebben ze zoiets van 'Nena, wie is dat ook alweer?'quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Er is een mogelijkheid dat ze geopereerd moet worden en daarom misschien moet overnachten in het ziekenhuis. Lekkere domper op de date van Lesley en Bart dan ook lijkt me.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:51 schreef Rencho het volgende:
Nena moet geopereerd worden. Haar pols is op meerdere plekken gebrokken. Zij moet in het ziekenhuis blijven.
Anders lees je even terug.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:51 schreef Rencho het volgende:
Nena moet geopereerd worden. Haar pols is op meerdere plekken gebrokken. Zij moet in het ziekenhuis blijven.
Nou, Lesley was behoorlijk geschrokken vanmiddag al dat dat onder haar ogen was gebeurd en Bart gaat Nena natuurlijk ook wel aan het hart. Als het niet duidelijk is wat Nena allemaal heeft en ze geopereerd moet worden, kan ik me voorstellen dat je daar nog wel even aan denkt en het enigszins van invloed is op je stemming.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
want? Die moesten mee naar het ziekenhuis
Dacht je nou echt dat hun dat ook maar 1 minuut "een domper"geeft ??!quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Haha, ja: ze overleeft het wel.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:53 schreef scanman01 het volgende:
Bart neemt het wel heel licht op.
Ik denk dat hij er met opzet zo luchtig over doet, omdat hij ook bang is dat het de date gaat beinvloeden vanavond.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, ja: ze overleeft het wel.
Natasia: daar gaat het niet om Bart!
psies!quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er met opzet zo luchtig over doet, omdat hij ook bang is dat het de date gaat beinvloeden vanavond.
Zag het ja, had geen geluid aan. Zei ze waarom?quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:01 schreef avonne het volgende:![]()
ik was te laat met cappen
llona legt de krant over een kaars
quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:17 schreef happyme28 het volgende:
Natasia en Brian maken zich al druk dat Nena nu niet kan motorrijden en het dus nog langer duurt voor dat de volgende mag beginnen....pffffffff
gewoon een ongelukje.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zag het ja, had geen geluid aan. Zei ze waarom?
't is wel een domme actie.
Ik had het niet over een eetprobleem, maar ik weet uit ervaring dat bepaalde voedingsmiddelen mogenlijk niet samengaan met mogenlijk een spastische darm en/of darmontsteking.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
we weten niet helemaal zeker of zij een echt eetprobleem heeft waardoor haar klachten ontstaan. mocht dit wel zo zijn, lijkt het me dat talpa (als werkgever - hoe zit dat?) de plicht heeft (en daarmee dus van haar kan eisen) om mee te werken. als een ziekenhuiscontrole geen uitsluitsel geeft, zullen ze haar maar eens naar een psychiater moeten sturen (deze stap wordt té vaak volledig over het hoofd gezien) - zij werken immers in dezelfde ziekenhuizen!
Dat lijkt me geen slimme zet, dat is zijn enige kans om de stemming te overleven schat ik in. De meiden trappen er toch niet in.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:01 schreef Sonique het volgende:
hmmm, NL is definitief bezig zichzelf los te weken van Bart...
Losweken, hij is nog niet los... Hij is aan het aftasten, en ik persoonlijk vind Sylvia een goede keuze. Komt ze ook een beetje naar voregn, en ze is bepaald geen domme meid.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:10 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen slimme zet, dat is zijn enige kans om de stemming te overleven schat ik in. De meiden trappen er toch niet in.
Luxe went snel hè. Daarom maakt geld op langere termijn ook niet gelukkig.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:16 schreef Gigageil het volgende:
Wat haalt zo'n zieke het programma omlaag zeg, dat gezeur steeds......
En de rest loopt ook veel te klagen trouwens. 6 van de 8 zal van zijn/haar leven nooit in zo'n luxe Villa komen te wonen, en nooit zo verwend worden, maar zelfs in deze situatie weten ze de negatieve dingetjes omhoog te vissen en de positieve dingen hoor je ze niet over, valt me op....
Ik heb Nena al diverse keren horen zeggen dat ze zoveel kansen krijgen en leuke dingen die ze mogen doen, ook Brian heeft aangegeven dankbaar te zijn voor wat ze allemaal aangeboden krijgen. Bart zei net nog dat hij het nog iedere dag naar zijn zin heeft in DGK. Maar inderdaad zijn er een aantal zeeeeer ondankbaar.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:16 schreef Gigageil het volgende:
Wat haalt zo'n zieke het programma omlaag zeg, dat gezeur steeds......
En de rest loopt ook veel te klagen trouwens. 6 van de 8 zal van zijn/haar leven nooit in zo'n luxe Villa komen te wonen, en nooit zo verwend worden, maar zelfs in deze situatie weten ze de negatieve dingetjes omhoog te vissen en de positieve dingen hoor je ze niet over, valt me op....
Mij maakt geld WEL gelukkig.....quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Luxe went snel hè. Daarom maakt geld op langere termijn ook niet gelukkig.
Klopt, daarom vind ik Nena een uitzondering....quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:20 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik heb Nena al diverse keren horen zeggen dat ze zoveel kansen krijgen en leuke dingen die ze mogen doen, ook Brian heeft aangegeven dankbaar te zijn voor wat ze allemaal aangeboden krijgen. Bart zei net nog dat hij het nog iedere dag naar zijn zin heeft in DGK. Maar inderdaad zijn er een aantal zeeeeer ondankbaar.
Volgens mij gelukkig te zijn heeft niks met geld te maken.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:25 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Mij maakt geld WEL gelukkig.....
Nee hoor, dat is waar, want ik was ook gelukkig zonder geld.....en ook wel es ongelukkig met geld.....quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:33 schreef Rencho het volgende:
[..]
Volgens mij gelukkig te zijn heeft niks met geld te maken.
Niet veel in ieder geval.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:33 schreef Rencho het volgende:
[..]
Volgens mij gelukkig te zijn heeft niks met geld te maken.
Hahahah, dat lijkt me een stuntquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:44 schreef scanman01 het volgende:
Nath is al de hele dag veel bij Sylvia te vinden. Bloeit daar iets op?
Zoals hierboven iemand al suggereert: misschien zoekt hij een nieuwe partner in crime.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:44 schreef scanman01 het volgende:
Nath is al de hele dag veel bij Sylvia te vinden. Bloeit daar iets op?
Sylvia moet zich in de picture werken van de programmamakers. Als ze met Nath in bed duikt, zal haar dat zeker uitzendtijd gaan opleverenquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoals hierboven iemand al suggereert: misschien zoekt hij een nieuwe partner in crime.
NL lijkt me niet in staat tot het geven of ontvangen van liefde eigenlijk.
Niet álle vrouwen zijn hoeren Scan.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sylvia moet zich in de picture werken van de programmamakers. Als ze met Nath in bed duikt, zal haar dat zeker uitzendtijd gaan opleveren
haha, wreed - INDEEDquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:46 schreef Gert het volgende:
[..]
NL lijkt me niet in staat tot het geven of ontvangen van liefde eigenlijk.
Alsof doen!!quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:51 schreef happyme28 het volgende:
En toch he.. het is toch helemaal niet erg als er 1 normaal iemand in het programma zit. Ik heb me helemaal niet gestoord aan het feit dat Sylvia niet zo vaakt in beeld is of zo met het spel bezig is. Ze zorgt goed voor de paarden, was lekker aan het dansen op het feest, sport lekker mee, heeft regelmatig ruzie met Natasia.
Maar ik lach me rot als ze voor elkaar vallen hahahaha (of doen alsof).
quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ligt eraan om hoeveel geld het gaat
Ongeschikt voor de Villa van Patty Brard dus....quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:53 schreef n1ek het volgende:
Eveline heeft wel een klysma gedaan zonder camera's
Ik denk echt niet dat ze het faked, maar zo is er weinig aan..quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:55 schreef Darklight het volgende:
eveline moet gewoon opzouten, ligt de hele dag op bed een of andere ziekte te faken, ga gewoon naar huis
Ja zo noemt ze hem. Vind ik wel lachen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:02 schreef tipsch het volgende:
Noemde Eveline Nathanael nou Ludo?
Om 10 uur vanavond. Zelfs een vrouw begint niet 3 uur vantevoren hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:06 schreef Gigageil het volgende:
Bart is ook zo vlug als dikke stront.....wanneer begint ie eens met zich opknappen.? wanneer is die afspraak?
Kwart voor tien pas....... dus hij heeft ook geen haast.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:06 schreef Gigageil het volgende:
Bart is ook zo vlug als dikke stront.....wanneer begint ie eens met zich opknappen.? wanneer is die afspraak?
ohw...ok .....nee inderdaad.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Om 10 uur vanavond. Zelfs een vrouw begint niet 3 uur vantevoren hoor
Wat valt er op te knappen dan?quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:06 schreef Gigageil het volgende:
Ze neemt alleen voor ieder verhaaltje wel ff ruimschoots de tijd om met thuis te babbelen, dus kijken er waarschijnlijk nog 3 mensen naarquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk echt dat Natasia al de weken gewoon voor Jan lul die verhaaltjes zit te lezen.
Mooi! Mooi figuur Evil, jammer dat ze af zal haken.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja zo noemt ze hem. Vind ik wel lachen.
Ik denk dus dat die ook niet eens kijken.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze neemt alleen voor ieder verhaaltje wel ff ruimschoots de tijd om met thuis te babbelen, dus kijken er waarschijnlijk nog 3 mensen naar![]()
ik ook trouwensquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dus dat die ook niet eens kijken.
Ja, zou beide goed kunnen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:50 schreef Sonique het volgende:
Denken jullie niet dat Sylvia een pot is? Of dat NL gay is wat dat betreft...
Ik krijg juist bij die twee personen zo'n gevoel van 'mja, zou kunnen.'
Als het volwassenen waren zou ik het zelfde idee hebben, maar kinderen zijn enorm hardnekkig in dat soort dingen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:13 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dus dat die ook niet eens kijken.
Nou ik volg de verhalen anders altijd, mijn dag is niet compleet zonder..quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:18 schreef scanman01 het volgende:
Komen die kids een keer op bezoek.
Natasia: "Hoe vinden jullie mijn 7 uur verhaaltjes?"
Kinderen: Welke 7 uur verhaaltjes?"
Dan sta je echt meer voor lul dan je je ooit kunt voorstellen
hij vroeg van de week ook wat blancheren isquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:23 schreef Myriam1978 het volgende:
Meneer de grote culinaire liefhebber aarzelt of het biefstuk of rosbief is! De vlees is gvd wit!!!![]()
nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:44 schreef Flyduck het volgende:
haha Nena arm in het gips! Kijken hoe ze zichzelf nu gaat omkleden zonder dat we iets zien :p
wat een belachelijke insinuaties. Echt een scanman opmerkingquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ligt eraan om hoeveel geld het gaat
per dag, en opsparen tot maximaal 2 uur zodat je is een film kunt kijken.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:14 schreef Sonique het volgende:
okay, hoeveel uur per week mogen ze tv kijkne dan? ik dacht een half uur per week...
aha, saaie avond dan...quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:15 schreef n1ek het volgende:
[..]
per dag, en opsparen tot maximaal 2 uur zodat je is een film kunt kijken.
Het is wel een grote ziekenboeg nu
Er staat me iets van bij dat ze ooit had gezegd had of dat het bekend was dat ze bi was ofzo.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:50 schreef Sonique het volgende:
Denken jullie niet dat Sylvia een pot is? Of dat NL gay is wat dat betreft...
Ik krijg juist bij die twee personen zo'n gevoel van 'mja, zou kunnen.'
Nataaaasia natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:22 schreef ruby het volgende:
Over wie hebben Bart en Satan het nu? Over wie zich te kakken had gezet enzo.
Ow ja, die zet zich altijd te kakken. Hoeft ze niets voor te doen.quote:
Neequote:Op zaterdag 9 december 2006 20:28 schreef Sonique het volgende:
Is NL Bart nu aan het uitleggen dat hij een andere kant op gaat dan dat Bart op wil gaan?
Nee, ze werken op 2 sporen. Bart helpt Nena met motorkleding, en NL helpt haar met iets van "scripts"quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:28 schreef Sonique het volgende:
Is NL Bart nu aan het uitleggen dat hij een andere kant op gaat dan dat Bart op wil gaan?
Ahh, slim. KAn Bart niet zeggen dat NL eraan meewerkte...quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, ze werken op 2 sporen. Bart helpt Nena met motorkleding, en NL helpt haar met iets van "scripts"
Ze gaan dat helemaal gescheiden doen, zodat het niet opvalt dat Bart en Nel samen Nena bewerken
Nee nee je hebt gelijk. De eerste dag dat ze er was vroeg Nicolaas d'r. Toen zei ze dat haar het niks uitmaakte vrouw of man, als ze maar die pers. leuk vindt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Er staat me iets van bij dat ze ooit had gezegd had of dat het bekend was dat ze bi was ofzo.
Maar het kan zijn dat ik dingen door elkaar haal.
Nee, hij zei: Ik kan voor jou de weg naar buiten regelen (ik kan er voor zorgen dat jij eruit ligt) en jij kan voor mij mij de weg naar buiten regelen (jij kan er voor zorgen dat ik er uit lig).quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:33 schreef Sonique het volgende:
NL: 'ik kan voor jou iemand eruit regelen (natasia?), jij kan voor mij iemand eruit regelen (Brian?), niet om arrogant te zijn, maar zo is het gewoon.'
Zie je, dus toch!quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:36 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nee nee je hebt gelijk. De eerste dag dat ze er was vroeg Nicolaas d'r. Toen zei ze dat haar het niks uitmaakte vrouw of man, als ze maar die pers. leuk vindt.
Ik hoop dat ze naar haar moeder luistertquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:41 schreef Rencho het volgende:
Ik vind jammer dat Nena Bart meer vertrouwt dan Brian.
Voila, en zo heeft Nel de positie van Brian ingenomenquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
waarop NL dus zegt dat Bart en NL elkaars backup zijn zeg maar.
Het zijn NL's woorden he, niet Bart's woorden.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Voila, en zo heeft Nel de positie van Brian ingenomen
Wat een onzinquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:00 schreef demins het volgende:
Iemand zal Nena moeten helpen onder de douche!![]()
Waarom niet?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat een onzinJe wil dat graag, maar het hoeft niet.
Omdat je je heus wel kan wassen met 1 arm?quote:
I stand corrected! What a pity...quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat je je heus wel kan wassen met 1 arm?
Heb 2x me arm gebroken (intotaal 14 weken gips) enne heb me prima kunnen redden. Mits je maar iemand hebt die van te voren goed helpt om je gips in plasic te verpakken.
Aankleden daar en tegen is een rampquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:20 schreef demins het volgende:
I stand corrected! What a pity...
Je bent een goed mens, Veulen!quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Aankleden daar en tegen is een ramp
Dat leverd vast wel wat mooie plaatjes op
zelfs met 2 tegelijkquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Omdat je je heus wel kan wassen met 1 arm?
Heb 2x me arm gebroken (intotaal 14 weken gips) enne heb me prima kunnen redden. Mits je maar iemand hebt die van te voren goed helpt om je gips in plasic te verpakken.
Ik weet hetquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:27 schreef demins het volgende:
Je bent een goed mens, Veulen!We houden moed!
![]()
Zou grappig zijn als dat niet het geval wasquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:54 schreef Veulen het volgende:
Ik gok dat lasley in aantocht is
quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zou grappig zijn als dat niet het geval was
Nee, want het is zonder camera's. Maar ik gun het ze wel heel erg ja.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:59 schreef demins het volgende:
[..]
Nou, het lijkt ook wel een beetje jouw NIGHT!![]()
![]()
Ik ook!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want het is zonder camera's. Maar ik gun het ze wel heel erg ja.
Nu maar hopen dat het misluktquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, want het is zonder camera's. Maar ik gun het ze wel heel erg ja.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:06 schreef n1ek het volgende:
Ze weten niet meer wat ze moeten doen. Gooi er is een drankspelletje in
Het kan nooit zo leuk worden als ze al weken gedacht hebben!quote:
dat wordt wel 3 uur snachtsquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:07 schreef Fikkert het volgende:
[..]
en dan allemaal lam als bart weer terug komt
![]()
Dan zal Bart ook wel flink aangeschoten zijn!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:07 schreef Fikkert het volgende:
[..]
en dan allemaal lam als bart weer terug komt
![]()
inderdaad,... ze hebben niets gezegd over zenders.... knock knock, bart zender checkenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:09 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat wordt wel 3 uur snachtsmaar ik denk juist dat ie er niet zoveel over vertelt omdat hij juist dingen wil bespreken zonder camera. Maar ben wel benieuwd wat er gefilmd wordt en wat hij te melden heeft
bij BB verliep dat ook altijd goedquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:06 schreef n1ek het volgende:
Ze weten niet meer wat ze moeten doen. Gooi er is een drankspelletje in
vanmiddag hadden ze het over de zenders, die hoefden ze niet te dragenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:10 schreef Fikkert het volgende:
[..]
inderdaad,... ze hebben niets gezegd over zenders.... knock knock, bart zender checken
Vier uur toch?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:12 schreef Gert het volgende:
Misschien verknalt Bart het wel omdat ie de hele tijd maar blijft doorzemelen over het spel. Lesley wil gewoon twee uur uitgewoond worden.
ja, kloppende klitten en zoenende kerelsquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij BB verliep dat ook altijd goed
Verbaast je dat?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:13 schreef Darklight het volgende:
Moeten ze Natasia nou echt uitleggen hoe monopoly werkt?![]()
Ja leuk, en dan de cameraman op de achtergrond: "Ken dat ff over, ik had hem niet goed"quote:
aha oke, thanks voor de updatequote:Op zaterdag 9 december 2006 22:13 schreef n1ek het volgende:
[..]
vanmiddag hadden ze het over de zenders, die hoefden ze niet te dragen
Lesley was er blij mee
Nee maar logisch ook anders kun je nog niks
Wil je hier zélf exegese op plegen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:19 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed.... Brian heeft Tamara... Nena zat aan zijn stijve.. BAM pols gebroken.
Zelf exegese???quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:21 schreef demins het volgende:
[..]
Wil je hier zélf exegese op plegen?![]()
Ken je die niet met Het Gelredome?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:20 schreef Kaleddis het volgende:
Wat is dat irritante piepje ? (Ken alleen de ouderwetse versie Monopoly)
Je bedoelt: "En wat doet God? BAM.. pols gebroken?"quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:19 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed.... Brian heeft Tamara... Nena zat aan zijn stijve.. BAM pols gebroken.
Onder exegese wordt de uitleg van (meestal geschreven) tekst verstaan.quote:
Jep... dat 'god' deel was ik even vergetenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bedoelt: "En wat doet God? BAM.. pols gebroken?"
Goh, dat wist ik nog niet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:26 schreef demins het volgende:
[..]
Onder exegese wordt de uitleg van (meestal geschreven) tekst verstaan.
Ow..quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:26 schreef demins het volgende:
[..]
Onder exegese wordt de uitleg van (meestal geschreven) tekst verstaan.
Dat had ik zelf moeten zien!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bedoelt: "En wat doet God? BAM.. pols gebroken?"
Daar is hij dus vanaf dag 1 op uit geweest.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Voila, en zo heeft Nel de positie van Brian ingenomen
Officieel bevestigd?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:29 schreef Day het volgende:
[..]
Daar is hij dus vanaf dag 1 op uit geweest.
Late reactie, ik weet het, maar kom net binnen en zie dus dat mijn vermoeden bevestigd is.
Geeft niet joh, ik exegees het wel ff voor je.quote:
Klinkt best opwindendquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Geeft niet joh, ik exegees het wel ff voor je.
Maar dat is dus niet zo. Althans, alleen in NL's ogen is dat zo. Bart sprak zelfs nog de 'angst' uit dat Nena er voor zou kunnen zorgen dat Brian met NL mee zou gaan om Bart eruit te werken. Maar hij heeft nooit gezegd Brian te laten vallen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:29 schreef Day het volgende:
[..]
Daar is hij dus vanaf dag 1 op uit geweest.
Late reactie, ik weet het, maar kom net binnen en zie dus dat mijn vermoeden bevestigd is.
Waarschuw jij ons maar liever als je iets niet opwindend vind klinken!quote:
Eigenlijk alles wat jij uit je toetsenbord tovert.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:33 schreef demins het volgende:
[..]
Waarschuw jij ons maar liever als je iets niet opwindend vind klinken!![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wat jij uit je toetsenbord tovert.
Ik zeg ook dat HIJ erop uit is, niet Bartquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:33 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet zo. Althans, alleen in NL's ogen is dat zo. Bart sprak zelfs nog de 'angst' uit dat Nena er voor zou kunnen zorgen dat Brian met NL mee zou gaan om Bart eruit te werken. Maar hij heeft nooit gezegd Brian te laten vallen.
De vraag moet zijn: hoe váák zullen....quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:34 schreef Sonique het volgende:
Zullen Bart en Lesley al geneukt hebben?
![]()
![]()
Er is genoeg voorraad ja, das waarquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:36 schreef demins het volgende:
[..]
De vraag moet zijn: hoe váák zullen....
Ja ok, dat ben ik met je eens. Ik dacht dat je bedoelde dat je vermoeden dat Bart Brian laat vallen bevestigd was, omdat de post ervoor stond dat NL Brian vervangen had en dat kan in mijn ogen alleen als Bart dat toelaat, daar heeft NL niets bij in te brengenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:35 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat HIJ erop uit is, niet Bart
Ik probeer het nl. elke keer weer. Toen Bart zich zorgen maakte of hij nog wel goed lag in de groep zei hij ook: geen zorgen maken, ik ben er ook nog.
En dat continue afgeven op Brian. Heel voorzichtig, maar toch.
Te veel eer!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wat jij uit je toetsenbord tovert.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:38 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja ok, dat ben ik met je eens. Ik dacht dat je bedoelde dat je vermoeden dat Bart Brian laat vallen bevestigd was, omdat de post ervoor stond dat NL Brian vervangen had en dat kan in mijn ogen alleen als Bart dat toelaat, daar heeft NL niets bij in te brengen
Gaan ze er lekker de tijd voor nemen en heel langzaam naar een hoogtepunt werken? Of scheuren ze elkaar de kleren van het lijf en POMPEN POMPEN POMPEN!!!!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:34 schreef Sonique het volgende:
Zullen Bart en Lesley al geneukt hebben?
![]()
![]()
Pompen EN verzuipen in dit geval!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Gaan ze er lekker de tijd voor nemen en heel langzaam naar een hoogtepunt werken? Of scheuren ze elkaar de kleren van het lijf en POMPEN POMPEN POMPEN!!!!
Wat zou Freud hierover gezegd hebben?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:35 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat HIJ erop uit is, niet Bart
Ik probeer het nl. elke keer weer. Toen Bart zich zorgen maakte of hij nog wel goed lag in de groep zei hij ook: geen zorgen maken, ik ben er ook nog.
En dat continue afgeven op Brian. Heel voorzichtig, maar toch.
Is ze ongesteld?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:40 schreef Sonique het volgende:
[..]
Pompen EN verzuipen in dit geval!![]()
Oude scharnieren...quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:39 schreef petraa het volgende:
waarom hebben ze een piepend monopoly bord
![]()
Zit niet te piepen!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:39 schreef petraa het volgende:
waarom hebben ze een piepend monopoly bord
![]()
bart zit zo vol die spuit daar zo doorheenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik hoop dat ze sterke rubbers mee hebben (als je begrijpt wat ik bedoel)
Lesley lijkt me wel een bukake-liefhebster.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:43 schreef Sonique het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik hoop dat ze sterke rubbers mee hebben (als je begrijpt wat ik bedoel)
idd, pompen en verzuipen...quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:43 schreef petraa het volgende:
[..]
bart zit zo vol die spuit daar zo doorheen![]()
Look who's talking!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:43 schreef petraa het volgende:
[..]
bart zit zo vol die spuit daar zo doorheen![]()
Ik heb er nog één tegoed van exegese!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Lesley lijkt me wel een bukake-liefhebster.![]()
quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Lesley lijkt me wel een bukake-liefhebster.![]()
Ik geil op .NL?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:40 schreef demins het volgende:
[..]
Wat zou Freud hierover gezegd hebben?![]()
Dat weet ze al hoor. En de rest ook.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:48 schreef Gigageil het volgende:
"Nena der hand is goed gestraft door God", zou Natasia zeggen als ze wist wat er tussen Brian en Nena is gebeurt toendertijd....![]()
Hun toekomst op de slaapkamer ?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik geil op .NL?
Trouwens, waarom praten die mannen alleen maar over de sex tussen Bart en Lesley?
Waarom zou het geen romantisch samenzijn kunnen zijn, waarin ze elkaar diep in de ogen kijken en over hun toekomst praten?
Dream on!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik geil op .NL?
Trouwens, waarom praten die mannen alleen maar over de sex tussen Bart en Lesley?
Waarom zou het geen romantisch samenzijn kunnen zijn, waarin ze elkaar diep in de ogen kijken en over hun toekomst praten?
En bedankt, was net koffie aan het drinkenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik geil op .NL?
weet wel zeker dat ze meer gaan doenquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik geil op .NL?
Het is toch de bedoeling dat ze elkaar nu echt leren kennen?quote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik geil op .NL?
haha....voortaan noem ik jou D-Day....quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:50 schreef Day het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling dat ze elkaar nu echt leren kennen?
Dat kan ook zonder sex. Echt!![]()
Ja natuurlijk! Daar heb je gelijk in! Maar pas als alle alternatieven zijn uitgeprobeerd!quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:50 schreef Day het volgende:
[..]
Stel Day jij bent Lesley en Bart is het lekkerste ding wat je ooit heb gezien, wat zou jij dan doen in die 4 uur ???? praten over de toekomst ???????quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:48 schreef Day het volgende:
[..]
Ik geil op .NL?
Wat zijn de alternatieven dan ?quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:52 schreef demins het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Daar heb je gelijk in! Maar pas als alle alternatieven zijn uitgeprobeerd!![]()
inderdaad,.. tijdens het pompen misschienquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Stel Day jij bent Lesley en Bart is het lekkerste ding wat je ooit heb gezien, wat zou jij dan doen in die 4 uur ???? praten over de toekomst ???????![]()
Nee nee nee...quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:50 schreef Day het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |