Ik moet helaas hetzelfde constateren en voor de tweede achtereenvolgende keer afhakenquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog erger dan de vorige keren. "De grote vage track ID Contest" lijkt me beter. Wie de meeste vage muziek kent wint. Dit is toch geen dance contest?
Wat voor de één toegankelijk lijkt hoeft het voor de ander niet te zijn. Het is wel leuk als hij idd voor een grote groep toegankelijk is, maar je hoeft ook niet "iedereen-kent-hem" tracks er in te stoppen, dan ben je na 5 contest door je voorraad heen. Maar het is niet voor iedere contest-bouwer even duidelijk wie wat kent en wat niet van de deelnemers hier. Soms pakt het aan, soms niet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja. Ik haak af. Liefst 14 remixen. Er is toch ooit eens afgesproken de contest toegankelijk te houden? Dit is verre van toegankelijk.
Moet dat dan?quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom moet altijd alles alternatief zijn?
Ik vind het over het algemeen leukere muziek, jij niet. Maar beter, dat is voor iedereen anders natuurlijk, da's een mening als je het over muziek hebt er is geen objectieve "betere muziek"-meter.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat vermoeden heb ik vaak ja. Alternatief wordt altijd beter geacht.
1 |
wij hebben gewoon n slechte (lees: commerciele) smaakquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog erger dan de vorige keren. "De grote vage track ID Contest" lijkt me beter. Wie de meeste vage muziek kent wint. Dit is toch geen dance contest?
Je hebt geen idee hoe blij ik ben dat je hier nu zelf achter komtquote:Op zondag 10 december 2006 04:18 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
wij hebben gewoon n slechte (lees: commerciele) smaak![]()
Leuke collectie (alleen jammer van de grote collectie U2quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:28 schreef rosstek het volgende:
Ik heb mijn Discogs Collection (wat nog niet de helft is van mijn muziekcollectie) tijdelijk openbaar gemaakt, zodat iedereen kan wat voor een vage muziek ik wel niet heb.
Rubberen Robbie - Zuipen (CNR Records)quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:28 schreef rosstek het volgende:
Ik heb mijn Discogs Collection (wat nog niet de helft is van mijn muziekcollectie) tijdelijk openbaar gemaakt, zodat iedereen kan wat voor een vage muziek ik wel niet heb.
Hee jij hebt het album van Hardcorps, zelfs zelf ingevoerd. Waarom zagen we daar niks van terug in mijn contestquote:Op zondag 10 december 2006 16:09 schreef Curchulain het volgende:
Dan doen we gewoon mee met dat posten van collecties: mijn collectie (albums only), en het moge duidelijk zijn dat ik de vorige contest een stuk onmogelijker had kunnen maken
1 2 | warezguy05 1 pt. |
Dat album van Hardcorps heb ik een of twee keer geluisterd, en staat nu voornamelijk stof te vergaren.quote:Op zondag 10 december 2006 18:17 schreef Laevid het volgende:
[..]
Hee jij hebt het album van Hardcorps, zelfs zelf ingevoerd. Waarom zagen we daar niks van terug in mijn contest
Maar erg leuke collectie, sluit redelijk aan op mijn smaak qua dance. Maar daarom dat je mijn contest uiteindelijk toch gewonnen had![]()
Vroeger noemde men dat nog gewoon carnavaleske muziek;quote:Op zondag 10 december 2006 13:44 schreef warezguy05 het volgende:
Rubberen Robbie - Zuipen (CNR Records)
klinkt als een skihut plaat
Goed dat je het zegt. Ik moet de rest van m'n CD's , CD-Maxisingles, CD-singles, LP's, 12"s en 7"s van U2 ook nog invoeren.quote:Op zondag 10 december 2006 12:47 schreef Laevid het volgende:
Leuke collectie (alleen jammer van de grote collectie U2).
Ik heb het niet zo op pottekijkers (en stalkers).quote:Maar waarom zou je je collectie "normaal" niet openbaar hebben? Da's toch leuk om aan anderen te laten zien?
1 2 | warezguy05 1 pt. |
Ik vind ze persoonlijk zwaar overgewaardeerd, enkel Sunday Bloody Sunday kan mij echt bekoren, sommige andere nummers zijn aardig, maar de rest. Nee dank jequote:Op maandag 11 december 2006 20:51 schreef rosstek het volgende:
Goed dat je het zegt. Ik moet de rest van m'n CD's , CD-Maxisingles, CD-singles, LP's, 12"s en 7"s van U2 ook nog invoeren.Maar na 'Achtung Baby' zijn U2 en ik beide onze eigen weg gegaan.
1 2 | warezguy05 1 pt. |
Track 7 is echtquote:Op maandag 11 december 2006 23:58 schreef rosstek het volgende:
Alweer een nieuwe tussenstand:
[ code verwijderd ]
Curchulain brengt de concurrentie een gevoelige slag toe.
![]()
Track 3 correct
Track 7 incorrect
Track 11 correct
Track 12 incorrect
Track 13 titel incorrect
Track 14 remix incorrect
Track 15 correct
Track 24 correct
Er staat hier gewoon bijna letterlijk wie één van de twee is...quote:Op zondag 10 december 2006 00:10 schreef rosstek het volgende:7 Trance/progressive dj/producer haalde zijn medespeler uit de onderwereld en samen maakten ze één nummer.
Je geeft nu wel heel veel prijsquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:05 schreef rosstek het volgende:
[..]
Er staat hier gewoon bijna letterlijk wie één van de twee is...
1 2 | warezguy05 1pt. |
Zonder aanwijzingen had ik dus 1 punt, erna pakte ik er door - voornamelijk - puzzelen nog 27 bij. Het hielp daarbij wel dat ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid bovengemiddeld algemeen ontwikkeld ben. Ofzo. Er zitten in ieder geval heel veel dwaze weetjes in m'n hoofd die er door aanwijzingen als die van rosstek makkelijk uitfloepten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:50 schreef Laevid het volgende:
DIe Curchulain......ik heb het idee dat ik de winnaar al wel weet. Wie weet vind ik nog een puzzeldag ergens. Maar het zegt me echt allemaal niks voorlopig
1 2 3 | Curchulain 26 pt. warezguy05 1pt. |
quote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:42 schreef rosstek het volgende:
Geen nieuwe inzendingen vandaag.
Zes wist ik zonder tips (eigenlijk 5,5). Maar ja, dat kan ik nu moeilijk aan jullie bewijzen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:52 schreef Laevid het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel dhr.Trancelocator er zou weten zonder tips?
Ik geloof er niks van. Of je moet een kloon van rosstek zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:42 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zes wist ik zonder tips (eigenlijk 5,5). Maar ja, dat kan ik nu moeilijk aan jullie bewijzen.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:45 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Of je moet een kloon van rosstek zijn.![]()
Nou ik geef em het voordeel van de twijfelquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:45 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Of je moet een kloon van rosstek zijn.![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:54 schreef Laevid het volgende:
[..]
Nou ik geef em het voordeel van de twijfel. Alleen die naam van 'em die had eigenlijk gewoon Dancelocator moeten zijn, want stiekem weettie een heleboel buiten de Trance.
Wie nog kans wil maken op de overwinning moet nu toch haast maken.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:42 schreef rosstek het volgende:
Geen nieuwe inzendingen vandaag.
1 2 3 | Curchulain 26 pt. warezguy05 1pt. |
Jesus f**king Christ!quote:Op zondag 17 december 2006 18:54 schreef rosstek het volgende:
De tussenstand:
[ code verwijderd ]
Trancelocator ;
Tracks 4, 5 en 17 correct
Track 14 remix incorrect
Tracks 16 en 24 incorrect
Heavy shit zo rond de kerstdagen.quote:Op zondag 17 december 2006 22:01 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Jesus f**king Christ!
En meer van dat soort exclamaties.
Thanks. Ik moet zeggen dat mijn score zonder tips ook weinig soeps zou zijn. Met tips gingen er gelijk wat belletjes rinkelen. Ik kan er eigenlijk niet over klagen.quote:Op maandag 18 december 2006 08:50 schreef Sequencial het volgende:
Toch vind ik het jammer dat deze contest het van de tips moet hebben in plaats van de fragmenten.
Desalnietteplus: respectabele score, Trancelocator!
quote:Op maandag 18 december 2006 21:09 schreef rosstek het volgende:
Nog iets meer minder meer dan 23 22 uur
Ga je mij bedreigen of alleen Curchulain?quote:Op maandag 18 december 2006 21:54 schreef timbob het volgende:
Ah!
ik lees dat deze vaag is!
ik ga 'm proberen
1 2 3 | Curchulain 26 pt. wareguy05 1 pt. |
Neee! Ik heb de nieuwe contest al af!quote:Op maandag 18 december 2006 21:54 schreef timbob het volgende:
Ah!
ik lees dat deze vaag is!
ik ga 'm proberen
1 2 3 4 | Curchulain 26 pt. timbob 9 pt. warezguy05 1 pt. |
Ik ben al jaren groot liefhebber van de Leningrad Cowboys en (absurde) Finse muziek in het algemeen. En 'Katjusha' is toch een van de weinige Russische traditionals die in het Westen bekend is.quote:Rosstek, hoe kwam je trouwens op het idee om track 15 in de contest op te nemen?
Is het vreemd als ik zeg dat ik nog nooit van de Leningrad Cowboys had gehoord? Het Russische liedje klonk me wel (vaagjes) bekend in de oren.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:00 schreef rosstek het volgende:
[..]
Ik ben al jaren groot liefhebber van de Leningrad Cowboys en (absurde) Finse muziek in het algemeen. En 'Katjusha' is toch een van de weinige Russische traditionals die in het Westen bekend is.
Zaten inderdaad toch veel bekende namen tussen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:04 schreef Curchulain het volgende:
Het was dus inderdaad een "raad deze obscure remix van een bekende remixer"-contest. Dat ik van 19 stuks inderdaad iets vaag gerelateerds heb, doet daar helemaal niets aan af.
Nee hoor. Ik vind het wel vreemd dat alleen timbob 'A Guy Called Gerald - Voodoo Ray' herkende.quote:Trancelocator schreef het volgende:
Is het vreemd als ik zeg dat ik nog nooit van de Leningrad Cowboys had gehoord?
quote:timbob schreef het volgende:
Oh!
is ie al af
volgende keer eerst lezen waneer hij afgelopen is...
ik was nog helemaal aan het zoeken enzo.
Ik heb m'n hele kast er vol mee staan, het is alleen zo moeilijk te raden.quote:..
Meer van zulks muziek!
Nr. 17 heb ik ook, op Dave's World Service. Maar de link Midfield General <-> platenbaas zou ik gewoon niet leggen. Fatboy Slim <-> platenbaas wel. En de link Bush <-> grungeband legde ik niet. Zal ik nooit leggen ook, denk ik.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:17 schreef timbob het volgende:
Oh!
is ie al af
volgende keer eerst lezen waneer hij afgelopen is...
ik was nog helemaal aan het zoeken enzo.
Leuke platen trouwens
Waren er zeker nog wel een paar die ik kon vinden. (die van bush had ik bijvoorbeeld al gevonden, en nummer 17 heb ik ook op m'n computer staan)
was ik er nou maar eerder mee begonnenkon ik misschien nog 2de staan
Wat is dan die link tussen Madonna en Mirwais? Behalve dat ik ze allebei ken, natuurlijk. Ik kon met die hint eerst alleen maar op William Orbit komen, en nu na afloop komt daar nog Junior Vasquez (of was het Sanchez?) bij.quote:Bij 16 zat ik al te twijfelen tussen les rhythm digitales of mirwais, naar aanleiding van je hint
Meer van zulks muziek!
Heb er een remix van, maar verders nooit van de hele plaat gehoord. Laat staan dat ik hem als acid-klassieker zou herkennen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:27 schreef rosstek het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het wel vreemd dat alleen timbob 'A Guy Called Gerald - Voodoo Ray' herkende.
[..]
Fins + rock 'n roll = eitje: Leningrad Cowboys. Zeker als er ook nog iets over wat Russisch bij staat. Alleen dat drum 'n bass sausje...quote:![]()
[..]
Ik heb m'n hele kast er vol mee staan, het is alleen zo moeilijk te raden.![]()
Midfield general is platenbaas van skintquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:57 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Nr. 17 heb ik ook, op Dave's World Service. Maar de link Midfield General <-> platenbaas zou ik gewoon niet leggen. Fatboy Slim <-> platenbaas wel. En de link Bush <-> grungeband legde ik niet. Zal ik nooit leggen ook, denk ik.
[..]
Mirwais heeft voor madonna geproduceert. (music en American life enzo)quote:Wat is dan die link tussen Madonna en Mirwais? Behalve dat ik ze allebei ken, natuurlijk. Ik kon met die hint eerst alleen maar op William Orbit komen, en nu na afloop komt daar nog Junior Vasquez (of was het Sanchez?) bij.
[..]
Het is nog wel zo'n klassiekertjequote:Heb er een remix van, maar verders nooit van de hele plaat gehoord. Laat staan dat ik hem als acid-klassieker zou herkennen.
[..]
Mirwais produceerde (grotendeels) het album Music van Madonna uit 2000. En het nummer ' Paradise (Not For Me)' van dat album stond al eerder op zijn album Production.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:57 schreef Curchulain het volgende:
...
Wat is dan die link tussen Madonna en Mirwais? Behalve dat ik ze allebei ken, natuurlijk. ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |