Vroeger noemde men dat nog gewoon carnavaleske muziek;quote:Op zondag 10 december 2006 13:44 schreef warezguy05 het volgende:
Rubberen Robbie - Zuipen (CNR Records)
klinkt als een skihut plaat
Goed dat je het zegt. Ik moet de rest van m'n CD's , CD-Maxisingles, CD-singles, LP's, 12"s en 7"s van U2 ook nog invoeren.quote:Op zondag 10 december 2006 12:47 schreef Laevid het volgende:
Leuke collectie (alleen jammer van de grote collectie U2).
Ik heb het niet zo op pottekijkers (en stalkers).quote:Maar waarom zou je je collectie "normaal" niet openbaar hebben? Da's toch leuk om aan anderen te laten zien?
1 2 | warezguy05 1 pt. |
Ik vind ze persoonlijk zwaar overgewaardeerd, enkel Sunday Bloody Sunday kan mij echt bekoren, sommige andere nummers zijn aardig, maar de rest. Nee dank jequote:Op maandag 11 december 2006 20:51 schreef rosstek het volgende:
Goed dat je het zegt. Ik moet de rest van m'n CD's , CD-Maxisingles, CD-singles, LP's, 12"s en 7"s van U2 ook nog invoeren.Maar na 'Achtung Baby' zijn U2 en ik beide onze eigen weg gegaan.
1 2 | warezguy05 1 pt. |
Track 7 is echtquote:Op maandag 11 december 2006 23:58 schreef rosstek het volgende:
Alweer een nieuwe tussenstand:
[ code verwijderd ]
Curchulain brengt de concurrentie een gevoelige slag toe.
![]()
Track 3 correct
Track 7 incorrect
Track 11 correct
Track 12 incorrect
Track 13 titel incorrect
Track 14 remix incorrect
Track 15 correct
Track 24 correct
Er staat hier gewoon bijna letterlijk wie één van de twee is...quote:Op zondag 10 december 2006 00:10 schreef rosstek het volgende:7 Trance/progressive dj/producer haalde zijn medespeler uit de onderwereld en samen maakten ze één nummer.
Je geeft nu wel heel veel prijsquote:Op dinsdag 12 december 2006 01:05 schreef rosstek het volgende:
[..]
Er staat hier gewoon bijna letterlijk wie één van de twee is...
1 2 | warezguy05 1pt. |
Zonder aanwijzingen had ik dus 1 punt, erna pakte ik er door - voornamelijk - puzzelen nog 27 bij. Het hielp daarbij wel dat ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid bovengemiddeld algemeen ontwikkeld ben. Ofzo. Er zitten in ieder geval heel veel dwaze weetjes in m'n hoofd die er door aanwijzingen als die van rosstek makkelijk uitfloepten.quote:Op dinsdag 12 december 2006 21:50 schreef Laevid het volgende:
DIe Curchulain......ik heb het idee dat ik de winnaar al wel weet. Wie weet vind ik nog een puzzeldag ergens. Maar het zegt me echt allemaal niks voorlopig
1 2 3 | Curchulain 26 pt. warezguy05 1pt. |
quote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 22:42 schreef rosstek het volgende:
Geen nieuwe inzendingen vandaag.
Zes wist ik zonder tips (eigenlijk 5,5). Maar ja, dat kan ik nu moeilijk aan jullie bewijzen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:52 schreef Laevid het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoeveel dhr.Trancelocator er zou weten zonder tips?
Ik geloof er niks van. Of je moet een kloon van rosstek zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:42 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zes wist ik zonder tips (eigenlijk 5,5). Maar ja, dat kan ik nu moeilijk aan jullie bewijzen.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:45 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Of je moet een kloon van rosstek zijn.![]()
Nou ik geef em het voordeel van de twijfelquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:45 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Of je moet een kloon van rosstek zijn.![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:54 schreef Laevid het volgende:
[..]
Nou ik geef em het voordeel van de twijfel. Alleen die naam van 'em die had eigenlijk gewoon Dancelocator moeten zijn, want stiekem weettie een heleboel buiten de Trance.
Wie nog kans wil maken op de overwinning moet nu toch haast maken.quote:Op woensdag 13 december 2006 22:42 schreef rosstek het volgende:
Geen nieuwe inzendingen vandaag.
1 2 3 | Curchulain 26 pt. warezguy05 1pt. |
Jesus f**king Christ!quote:Op zondag 17 december 2006 18:54 schreef rosstek het volgende:
De tussenstand:
[ code verwijderd ]
Trancelocator ;
Tracks 4, 5 en 17 correct
Track 14 remix incorrect
Tracks 16 en 24 incorrect
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |