Heavy shit zo rond de kerstdagen.quote:Op zondag 17 december 2006 22:01 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Jesus f**king Christ!
En meer van dat soort exclamaties.
Thanks. Ik moet zeggen dat mijn score zonder tips ook weinig soeps zou zijn. Met tips gingen er gelijk wat belletjes rinkelen. Ik kan er eigenlijk niet over klagen.quote:Op maandag 18 december 2006 08:50 schreef Sequencial het volgende:
Toch vind ik het jammer dat deze contest het van de tips moet hebben in plaats van de fragmenten.
Desalnietteplus: respectabele score, Trancelocator!
quote:Op maandag 18 december 2006 21:09 schreef rosstek het volgende:
Nog iets meer minder meer dan 23 22 uur
Ga je mij bedreigen of alleen Curchulain?quote:Op maandag 18 december 2006 21:54 schreef timbob het volgende:
Ah!
ik lees dat deze vaag is!
ik ga 'm proberen
| 1 2 3 | Curchulain 26 pt. wareguy05 1 pt. |
Neee! Ik heb de nieuwe contest al af!quote:Op maandag 18 december 2006 21:54 schreef timbob het volgende:
Ah!
ik lees dat deze vaag is!
ik ga 'm proberen
| 1 2 3 4 | Curchulain 26 pt. timbob 9 pt. warezguy05 1 pt. |
Ik ben al jaren groot liefhebber van de Leningrad Cowboys en (absurde) Finse muziek in het algemeen. En 'Katjusha' is toch een van de weinige Russische traditionals die in het Westen bekend is.quote:Rosstek, hoe kwam je trouwens op het idee om track 15 in de contest op te nemen?
Is het vreemd als ik zeg dat ik nog nooit van de Leningrad Cowboys had gehoord? Het Russische liedje klonk me wel (vaagjes) bekend in de oren.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:00 schreef rosstek het volgende:
[..]
Ik ben al jaren groot liefhebber van de Leningrad Cowboys en (absurde) Finse muziek in het algemeen. En 'Katjusha' is toch een van de weinige Russische traditionals die in het Westen bekend is.
Zaten inderdaad toch veel bekende namen tussen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:04 schreef Curchulain het volgende:
Het was dus inderdaad een "raad deze obscure remix van een bekende remixer"-contest. Dat ik van 19 stuks inderdaad iets vaag gerelateerds heb, doet daar helemaal niets aan af.
Nee hoor. Ik vind het wel vreemd dat alleen timbob 'A Guy Called Gerald - Voodoo Ray' herkende.quote:Trancelocator schreef het volgende:
Is het vreemd als ik zeg dat ik nog nooit van de Leningrad Cowboys had gehoord?
quote:timbob schreef het volgende:
Oh!
is ie al af
volgende keer eerst lezen waneer hij afgelopen is...
ik was nog helemaal aan het zoeken enzo.
Ik heb m'n hele kast er vol mee staan, het is alleen zo moeilijk te raden.quote:..
Meer van zulks muziek!
Nr. 17 heb ik ook, op Dave's World Service. Maar de link Midfield General <-> platenbaas zou ik gewoon niet leggen. Fatboy Slim <-> platenbaas wel. En de link Bush <-> grungeband legde ik niet. Zal ik nooit leggen ook, denk ik.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:17 schreef timbob het volgende:
Oh!
is ie al af
volgende keer eerst lezen waneer hij afgelopen is...
ik was nog helemaal aan het zoeken enzo.
Leuke platen trouwens
Waren er zeker nog wel een paar die ik kon vinden. (die van bush had ik bijvoorbeeld al gevonden, en nummer 17 heb ik ook op m'n computer staan)
was ik er nou maar eerder mee begonnenkon ik misschien nog 2de staan
Wat is dan die link tussen Madonna en Mirwais? Behalve dat ik ze allebei ken, natuurlijk. Ik kon met die hint eerst alleen maar op William Orbit komen, en nu na afloop komt daar nog Junior Vasquez (of was het Sanchez?) bij.quote:Bij 16 zat ik al te twijfelen tussen les rhythm digitales of mirwais, naar aanleiding van je hint
Meer van zulks muziek!
Heb er een remix van, maar verders nooit van de hele plaat gehoord. Laat staan dat ik hem als acid-klassieker zou herkennen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:27 schreef rosstek het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het wel vreemd dat alleen timbob 'A Guy Called Gerald - Voodoo Ray' herkende.
[..]
Fins + rock 'n roll = eitje: Leningrad Cowboys. Zeker als er ook nog iets over wat Russisch bij staat. Alleen dat drum 'n bass sausje...quote:![]()
[..]
Ik heb m'n hele kast er vol mee staan, het is alleen zo moeilijk te raden.![]()
Midfield general is platenbaas van skintquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:57 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Nr. 17 heb ik ook, op Dave's World Service. Maar de link Midfield General <-> platenbaas zou ik gewoon niet leggen. Fatboy Slim <-> platenbaas wel. En de link Bush <-> grungeband legde ik niet. Zal ik nooit leggen ook, denk ik.
[..]
Mirwais heeft voor madonna geproduceert. (music en American life enzo)quote:Wat is dan die link tussen Madonna en Mirwais? Behalve dat ik ze allebei ken, natuurlijk. Ik kon met die hint eerst alleen maar op William Orbit komen, en nu na afloop komt daar nog Junior Vasquez (of was het Sanchez?) bij.
[..]
Het is nog wel zo'n klassiekertjequote:Heb er een remix van, maar verders nooit van de hele plaat gehoord. Laat staan dat ik hem als acid-klassieker zou herkennen.
[..]
Mirwais produceerde (grotendeels) het album Music van Madonna uit 2000. En het nummer ' Paradise (Not For Me)' van dat album stond al eerder op zijn album Production.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:57 schreef Curchulain het volgende:
...
Wat is dan die link tussen Madonna en Mirwais? Behalve dat ik ze allebei ken, natuurlijk. ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |