quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:47 schreef ivosnivo het volgende:
Dit is een tvp
Dit gaat de verkeerde kant op, in de vorige reeks zagen we slipjes, erna blote kruizen en nu....zien we mensen er dingen in stoppenquote:
Altijd als je denkt dat er niks ergers kan weet iemand het toch weer te overtreffenquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dit gaat de verkeerde kant op, in de vorige reeks zagen we slipjes, erna blote kruizen en nu....zien we mensen er dingen in stoppen![]()
En binnenkort ook in LA.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dit gaat de verkeerde kant op, in de vorige reeks zagen we slipjes, erna blote kruizen en nu....zien we mensen er dingen in stoppen![]()
bronquote:JORDAN has revealed she is heading to LA to party with new bosom pals PARIS HILTON and BRITNEY SPEARS.
The glamour girl is jetting off after meeting Paris, 25, at a London bash where the heiress told her: ‘You’re hot.”
Jordan, 28, said: “We’re friends now and she’s invited me over to visit her.”
Wat stopt ze erin?? Een telefoon??quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
The sun is een van de grootste onbetrouwbare kranten van de UK... maja er zullen vast wel foto's opduiken als het wel waar isquote:
Lara Flyn Boyle is al sinds 1991 geen prachtvrouw meer.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Prachtvrouw die Lara Flynn Boyle maar ze heeft hier een vreemd lipje:
OMG kan die ouwe taart nu eens ophouden met die enge gympakjes!quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:25 schreef Ephemera het volgende:
Madonna
[afbeelding]
deze past ook wel in 'de lelijkste outfitjes'
Eens. weggevreten door de coke.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Lara Flyn Boyle is al sinds 1991 geen prachtvrouw meer.
Die Appolonia Kotero lijkt helemaal niet meer op de Appolonia van vroeger.....quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Op zich niet heel onflatteus gezien haar leeftijd (47), maar toch wel gevalletje vergane glorie. In de jaren '80 was zij een van Prince's sletjes.
Zij verving Vanity (drugs o.d.) en had een hit met de band: Appolonia 6: 'Sex Shooter'.
[afbeelding]
Appolonia in haar gloriedagen (rond 1984):
[afbeelding]
Inderdaad! Ik begrijp ook niet meer dat ik ooit smoorverliefd op deze mijnheer ben geweest.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:59 schreef bloodymary het volgende:
Oh, mijn god, hoe kon ik vroeger zo verliefd zijn op die man..... Nou ja, we spreken wel over 1984 natuurlijk toen zelfs George Michael nog geen homo was!
Ik lees net in OK magazine een interview met haar waarin ze zegt dat ze in verwachting is van haar derde kind. Van Peter Andrequote:Op zaterdag 9 december 2006 13:55 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
The sun is een van de grootste onbetrouwbare kranten van de UK... maja er zullen vast wel foto's opduiken als het wel waar is![]()
Tom is anders ook dik geworden van zíjn Katiequote:Op zaterdag 9 december 2006 16:57 schreef Andoire het volgende:
Wat is peter dik gewordenecht zo'n poffertje.
zou Katie zo lekker koken![]()
Dit doet mijn hart goed, om de dromen van de opgeblazen bakvissen die bij deze gladde ricky vroeger wegsopten, kapot te maken...quote:
Hij heeft een opgeblazen steroid kopquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dit doet mijn hart goed, om de dromen van de opgeblazen bakvissen die bij deze gladde ricky vroeger wegsopten, kapot te maken...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja dames, daar sopten jullie bij weg tien jaar geleden!
Hierom:quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:43 schreef ellos het volgende:
en waar is die jordan dan van bekend eigenlijk?
Mijn hemel, Francis lijkt écht op haar vader zeg! Bijna eng zeg!quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Jee, wat zien ze er belabberd uit, Frances Bean lijkt behoorlijk op Kurt Cobain moet ik zeggen.
[afbeelding]
Vergeet het haar ook nietquote:Op zondag 10 december 2006 02:59 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Mijn hemel, Francis lijkt écht op haar vader zeg! Bijna eng zeg!![]()
Dat gezicht, die ogen....
NEEE..... wat afschuwelijk...quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dit doet mijn hart goed, om de dromen van de opgeblazen bakvissen die bij deze gladde ricky vroeger wegsopten, kapot te maken...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja dames, daar sopten jullie bij weg tien jaar geleden!
Omdat ie aan yoga doet?quote:Op zondag 10 december 2006 13:44 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Kwam dit ook tegen...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ricky martin... en die is hetro??? kweenie hoor
Deze kun je beter zetten in 'De lelijkste outfitjes'.quote:Op zondag 10 december 2006 13:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
fucking hell ik ben blind!!!
aarrgh mn ogen....
[afbeelding]
Aaaargh die kousen....met open schoenen nog wel. Wat een ramp.quote:Op zondag 10 december 2006 13:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
aarrgh mn ogen....
[afbeelding]
Ik vind het jurkje best okayquote:Op zondag 10 december 2006 14:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Aaaargh die kousen....met open schoenen nog wel. Wat een ramp.
Misschien is ze van coke naar lsd overgestaptquote:Op zondag 10 december 2006 13:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
aarrgh mn ogen....
[afbeelding]
Je kunt niet verwachten dat iemand 34 topics door gaat lezen om te zien of een foto al is geplaatst.quote:Op zondag 10 december 2006 22:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Alles wat op deze pagina is geplaatst en ook het eind van vorige pagina is oud en al eens gepost.. Die van Ricky Martin, die van Paris, die van Jessica Simpson en ook die van Victoria Silvstedt.
Of je moet Sunchaser heten.quote:Op zondag 10 december 2006 23:20 schreef static het volgende:
[..]
Je kunt niet verwachten dat iemand 34 topics door gaat lezen om te zien of een foto al is geplaatst.
Wel dat mensen het topic een beetje volgen voordat ze posten.quote:Op zondag 10 december 2006 23:20 schreef static het volgende:
[..]
Je kunt niet verwachten dat iemand 34 topics door gaat lezen om te zien of een foto al is geplaatst.
Ik vind m mooiquote:Op maandag 11 december 2006 14:35 schreef apestaartje het volgende:
Hiermee wil Gwen Stefani haar nieuwe album promoten:
[afbeelding]
Wat kitcherig.![]()
Het album is om te janken?quote:Op maandag 11 december 2006 14:35 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Wat kitcherig.![]()
En weer een nieuw hoogtepunt op het gebied van stijl en klassequote:Op maandag 11 december 2006 15:43 schreef Scandalous het volgende:
Paris en Nicky Hilton![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 11 december 2006 17:35 schreef static het volgende:
Tom heeft ook tietjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto? Om te vergelijken...quote:Op maandag 11 december 2006 19:33 schreef PhalanX het volgende:
oh mijn god...
Ze lijkt op Adama uit BattleStar Galactica!
Tom Cruise heeft ook een dikke kop gekregen zegquote:Op maandag 11 december 2006 17:35 schreef static het volgende:
Tom heeft ook tietjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie ook al eerder terug in dit topicquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Tom Cruise heeft ook een dikke kop gekregen zeg![]()
quote:
Ja, maar dat past gewoon bij Gwenquote:Op maandag 11 december 2006 14:35 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Wat kitcherig.![]()
Volgens mij wel. Die linker was al van Angelina en die donkerste hebben ze samen geadopteerd als ik het goed heb. En jeetje, wat is ze inderdaad eng dun geworden. Echt niet mooi.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:49 schreef arneaux het volgende:
Is dat witte kind nou van Brad of niet?
Zie je toch zo?? Hij lijkt er echt op.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:49 schreef arneaux het volgende:
Is dat witte kind nou van Brad of niet?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zie je toch zo?? Hij Zij lijkt er echt op.
Fijn weer.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:41 schreef schatje het volgende:
Tara Reid in Londen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Omg... Ik vond haar al niet zo knap (vissenbek heeft ze...) maar dit is helemaal ernstigquote:Op maandag 11 december 2006 10:47 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Keira heeft af en toe echt een eng hoofd.
Je snapt toch wel dat ze dat nooit precies zo gezegd heeft, en dat die quote totaal uit zijn verband gerukt is, en veel smeuiiger is gemaakt door de media om aandacht te trekken? Volgens mij zei ze zoiets van dat zij zichzelf als zwart beschouwt en dus klinkt haar muziek automatisch ook zwart of zo.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:50 schreef Grimm het volgende:
Ik mag beyonce niet meer na haar uitspraak dat ze alleen muziek maakt voor de zwarte medemens.
Ook niet van de laatste mode...quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:20 schreef apestaartje het volgende:
Mariah is zich nog steeds niet bewust van haar echte leeftijd:
[afbeelding]
Agossie...arm schaapquote:
Zouden zij nou echt geen vrienden hebben die af en toe zeggen van :"Doe maar niet joh."quote:
Dat klonk heel droogquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zouden zij nou echt geen vrienden hebben die af en toe zeggen van :"Doe maar niet joh."
En dat voor een Goodfella.quote:
quote:Ladies, going cammando is one thing...but for the love of God keep your legs crossed.
Paar maanden huwelijk en ze lachen al hetzelfdequote:
Kloptquote:Op zondag 10 december 2006 13:46 schreef MissMatch het volgende:
Van Ricky Martin gaan toch al jarenlang geruchten dat ie zo gay als een roze wc-mat is?
quote:Op maandag 18 december 2006 00:57 schreef DrDentz het volgende:
Huh, is Ricky Martin officieel hetero?
Courtney Love was haar al voorquote:Op maandag 18 december 2006 17:42 schreef static het volgende:
Katie Price aapt Brit na.
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke tattoo ook.
wtfquote:Op woensdag 13 december 2006 23:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Beyonce's boobie is leeggelopen?
[afbeelding]
Gefotosoept.....quote:
Dat is wel irritant steeds die photoshops erdoor heen. Je kan bijna niet meer zien of het echt of nep is.quote:
quote:
Ja, dat zou natuurlijk ook kunnen, dat het een kwestie is van een bepaalde pose.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:52 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Perhaps, maar ik heb de originele reeks gezien en daar is soms wel een deuk te vinden (op ongeveer 2 van de 30 foto's) , maar dat lijkt me meer een kwestie van de pose.
Sylvester Stallone krijgt een beetje MJ trekken (rouge, wenkbrauwen getekend, botox)
[afbeelding]
Ik weet niet waarom, maar de Olsenzusjes wekken bij mij altijd een beetje medeleden op.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:43 schreef Ole het volgende:
En nu is MK blont!
[afbeelding]
hier met Bob Saget!
[afbeelding]
Mij aan Avril Lavigne, zoals Avril tegenwóórdig is (dus niet vier jaar geleden).quote:Op woensdag 20 december 2006 17:01 schreef MissMatch het volgende:
Ze doet me aan Christiane F. denken met die blonde coupe.
Heb ik ook altijd in mn hand als uit de auto stap . . .quote:Op woensdag 20 december 2006 18:45 schreef seeya_40 het volgende:
standaard hun autosleutels en mobiel/blackberry in hun hand.
Nou, zo ruk vind ik hun leven niet hoor! Ze hebben het echt gemaakt, ze bezitten nu een bedrijf dat ontzettend veel waard is. Maar goed, ze hebben nooit echt een normale jeugd gehad en dat kun je toch wel een beetje zien..quote:Op woensdag 20 december 2006 18:45 schreef seeya_40 het volgende:
Avril's oogschaduw zit een beetje ongelijk...
Krijg ook een beetje medelijden met de Olsen Twins. Standaard met 'mijn-leven-is-zo-ruk-maar-ik-doe-alsof-ik-het-leuk-vind' blik op de foto, standaard hun autosleutels en mobiel/blackberry in hun hand. Zou goed voor ze zijn om een jaartje anoniem een eigen identiteit te ontwikkelen.
Denk ik tenminste.
Dat bedoelde ik ook. Ik zou ook best zo rijk willen zijn enzo, maar anderzijds ben ik ook wel blij dat ik zonder make-up en net uit bed over straat kan zonder dat iedereen daar foto's van maakt. Maja, ieder zijn eigen levenquote:Op woensdag 20 december 2006 19:08 schreef Nuna het volgende:
Maar goed, ze hebben nooit echt een normale jeugd gehad en dat kun je toch wel een beetje zien..
quote:Op donderdag 21 december 2006 09:42 schreef Nuna het volgende:
Hmm, Paris probeert uit een auto te stappen.
[afbeelding]
Zo te zien ben ik (gelukkig) niet de enige met (le) lijke voeten.quote:
Ik vind Paris van die lelijke grote handen hebben...quote:Op donderdag 21 december 2006 09:42 schreef Nuna het volgende:
Hmm, Paris probeert uit een auto te stappen.
[afbeelding]
Haar gezicht is altijd een beetje assymetrisch geweest. Scheve mond/kaak, hoger oog...quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:35 schreef _Arual_ het volgende:
Ze doet me denken aan Heleen van Rooyen.
Waarom zit haar ene oog hoger dan het andere?
Ja kruis, maar van wie is die kutquote:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:01 schreef Radegast het volgende:
Nicole Scherzinger (PCD)
[afbeelding]
Volgens mij zijn d'r twee gezichtshelften verkeerd aan elkaar geplaktquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:40 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Haar gezicht is altijd een beetje assymetrisch geweest. Scheve mond/kaak, hoger oog...
Ze was dus altijd al lelijk![]()
![]()
[afbeelding]
En daar gaat het omquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Tja je kan zeggen wat je wilt over Christina, maar haar show was wel mega vet!
Ben onlangs naar haar concert in Oberhausen geweest, zat vlakbij het podium. Die meid kan echt wel zingen!
En gekke bekken trekken, dat viel ook wel mee. Is gewoon mazzel van de fotograaf dat hij haar zo op de kiek heeft weten te zetten.
J.Lo wordt oud..... Dat gaat wel snel ineens zeg..quote:Op donderdag 21 december 2006 19:32 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Jennifer Lopez doet me denken aan de nieuwslezer van 'Als je begrijpt wat ik bedoel'
Ik vind de outfit juist heel Haute Couture. Mooi en klassiek. Alleen de houding inderdaad is wel wat raarquote:
ik vind het ook geen rare foto ofzquote:Op zondag 24 december 2006 16:52 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
wat is hier mis mee, is toch een knappe foto![]()
het is ook Avril die op die foto staat hoorquote:Op zondag 24 december 2006 17:33 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ging er meer om dat die Olsen op Avril leek..
quote:Op zondag 24 december 2006 17:47 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
het is ook Avril die op die foto staat hoor
komt vam deze site
http://www.hollywoodrag.com/index.php?/gallery3/image_full2/9082/
Lees het hele topic maar even door. Dan begrijpen we elkaar allemaal weer. Er werd een Olsen gepost, daarvan zei iemand, he die lijkt op Avril, toen werd die Avril gepost.quote:Op zondag 24 december 2006 17:47 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
het is ook Avril die op die foto staat hoor
komt vam deze site
http://www.hollywoodrag.com/index.php?/gallery3/image_full2/9082/
Precies wat ik dachtquote:Op zondag 24 december 2006 18:46 schreef PeRi het volgende:
Kelly lijkt dikker geworden?
Hamsteren!!!quote:Op zondag 24 december 2006 21:46 schreef rena het volgende:
[..]
Precies wat ik dachtHaar gezicht lijkt wel weer wat voller geworden.
Weet over wie je het hebtquote:Op maandag 25 december 2006 12:25 schreef Annemiek78 het volgende:
Doe dan wel fatsoenlijke sieranden en schoenen onder die paarse jurk, Kelly!
Wat lelijk zegquote:Op maandag 25 december 2006 15:59 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
KelisWaarom blond? In hemelsnaam? Waarom?
![]()
quote:Op woensdag 27 december 2006 03:06 schreef SEMTEX het volgende:
Tara Reid, verlopen.
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat beetje wat ze heeft, zit vol plooien. Net een oma-kontje.quote:Op woensdag 27 december 2006 13:56 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze heeft geen kont!
Ja maar 't broekje staat haar ook gewoon niet. Misschien zou 't geheel er normaler uitzien met een broekje dat 't niet zo accentueert.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En dat beetje wat ze heeft, zit vol plooien. Net een oma-kontje.![]()
Dat bedoelde ik dus eigenlijk te zeggenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:17 schreef SEMTEX het volgende:
Die bikini is gewoon te klein.
Toevallig heb ik ook zo'n kleine bikini en dat maakt bij mij nog niet dat ik oma-billetjes heb. Ze heeft gewoon een slap velletje en haar manier van leven zal het geen goed doen.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:17 schreef SEMTEX het volgende:
Die bikini is gewoon te klein.
Jezus..quote:Op woensdag 27 december 2006 03:06 schreef SEMTEX het volgende:
Tara Reid, verlopen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Cellulites noemen ze datquote:Op woensdag 27 december 2006 22:09 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Jezus..
1975
Ze heeft de kont van een oude vrouw![]()
Dit is echt een uitgezakte ouwevrouwenkont hoor (mèt cellulite)quote:Op woensdag 27 december 2006 23:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Cellulites noemen ze dat.... (komt trouwens wel vaker voor bij vrouwen)
![]()
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:48 schreef parselmouth het volgende:
Wat een n00b, ze is haar onderbroek vergeten uit te trekken.
lolquote:Op donderdag 28 december 2006 00:48 schreef parselmouth het volgende:
tjeempiequote:Op donderdag 28 december 2006 19:19 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Katie Holmes.
Dat is gewoon Katie met en zonder make-up en hairdo, zo slecht vind ik haar er niet uitzien!quote:Op donderdag 28 december 2006 19:19 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Katie Holmes.
Volgens mij ook minus een flink paar kilo's.. Ik vind haar wel erg mager in het gezicht hoor..quote:Op donderdag 28 december 2006 20:13 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is gewoon Katie met en zonder make-up en hairdo, zo slecht vind ik haar er niet uitzien!
Waarschijnlijk gewoon allemaal haaruitval door de zwangerschap/bevalling. (Heb ik ook héél erg gehad)quote:Op donderdag 28 december 2006 21:02 schreef Frappelsien het volgende:
Wat heeft ze nou eigenlijk met haar haren gedaan?
De pony is zo kort![]()
gelukkig heeft ze der slip aanquote:Op donderdag 28 december 2006 23:31 schreef Ole het volgende:
Andere foto uit de serie is al geweest. Paris heeft ook nooit rust
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:48 schreef parselmouth het volgende:
Ik wilde net zeggenquote:Op vrijdag 29 december 2006 08:51 schreef ellos het volgende:
jeetje, staan die paparazzi lui dan met zoeen goede telelens camera te schieten vanuit de zee oid??
*proest*quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:27 schreef Ole het volgende:
nee hoor, ze staan er gewoon vlakbij
[afbeelding]
dat wou ik net zeggen.. jezus al die camera's de hele tijd, zou echt gaan flippen lolquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:30 schreef Aventura het volgende:
Wat een k*tleven heb je dan...Dan maar geen heiress hoor, want dit zou ik nooit willen.
.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:43 schreef ellos het volgende:
ok even een flauwe opmerking: heeft die man met die groene broek met die camera nu een stijve piemel?
True, diezelfde blik in dr ogen. VInd overigens dat ze daar blij mee mag zijn. Kurt was opzich niet echt lelijk, zijn vrouw daarintegen wel. Gruwelijk mens.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Jee, wat zien ze er belabberd uit, Frances Bean lijkt behoorlijk op Kurt Cobain moet ik zeggen.
[afbeelding]
Eigenlijk heeft zij gewoon een make-over nodig! Tis van nature denk ik best een mooie meid maar ze loopt er gewoon ordinair (en dronken) bij. Zonde.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:06 schreef SEMTEX het volgende:
Tara Reid, verlopen.
[afbeelding]
[afbeelding]
En ze kan nog helemaal niks ook, bedoel waar is ze nou eigenlijk bekend door. Niet door 1 of ander talent.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:17 schreef NrSiX het volgende:
[..]
dat wou ik net zeggen.. jezus al die camera's de hele tijd, zou echt gaan flippen lol![]()
In american pie (voor al die operaties) zag ze er nog lief en onschuldig uit. Die dagen zijn voorbij........quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft zij gewoon een make-over nodig! Tis van nature denk ik best een mooie meid maar ze loopt er gewoon ordinair (en dronken) bij. Zonde.![]()
Net een heks, en nicole is ook vet eng.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:21 schreef SEMTEX het volgende:
Mary-Kate Olson hongert weer:
[afbeelding]
Meg Ryan's voorgevel heeft het gevecht met de zwaartekracht verloren:
[afbeelding]
Glim, glim en botox:
[afbeelding]
Nicole Kidman, zonder enige expressie.
Kijk ze in de spiegel ofzo?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:05 schreef apestaartje het volgende:
Jessica Simpson leeft zich uit:
[afbeelding]
Die Alexis heeft een heel mannelijke kaaklijn en het lijkt net of ze zich net geschoren heeft.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Alexis Arquette (broertje van Rosanna, Patricia en David):
[afbeelding]
Tori:
[afbeelding]
Oja maar dus ze is travestiet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:09 schreef ellos het volgende:
er staat ook broertje...
En toch vind ik "haar" er beter uit zien dan Tori Spellingquote:
Tja, je weet het nooit met die pics, nog eentje van Paula Abdulquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:45 schreef Radegast het volgende:
Dat is niet echt toch? Toch?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:14 schreef SEMTEX het volgende:
Mickey Rourke doet de Nicole Kidman...
[afbeelding]
Dat was het eerste wat ik dacht bij het zien van die foto'squote:Op zaterdag 30 december 2006 14:42 schreef Marsjaan het volgende:
[..]
En toch vind ik "haar" er beter uit zien dan Tori Spelling![]()
ze lijkt wel 50 hier manquote:
40 is ze... nou ik zou haar ook gerust 50 geven. Al snap ik zowiezo niet wat er nog mooi aan haar zou moeten zijn. Vroeger, voor alle ingrepen had ze wel wat, maar nu... ik kan niets meer vinden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:04 schreef Sharapova het volgende:
[..]
ze lijkt wel 50 hier man![]()
weet niet hoe oud ze in het echt is... maar dit is wel heel ernstig.. en dan kijk ik nog niet eens naar die handen![]()
Iets?quote:Op zondag 31 december 2006 15:24 schreef KRS het volgende:
iets té klein? die bikini..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |