quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:47 schreef ivosnivo het volgende:
Dit is een tvp
Dit gaat de verkeerde kant op, in de vorige reeks zagen we slipjes, erna blote kruizen en nu....zien we mensen er dingen in stoppenquote:
Altijd als je denkt dat er niks ergers kan weet iemand het toch weer te overtreffenquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dit gaat de verkeerde kant op, in de vorige reeks zagen we slipjes, erna blote kruizen en nu....zien we mensen er dingen in stoppen![]()
En binnenkort ook in LA.quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dit gaat de verkeerde kant op, in de vorige reeks zagen we slipjes, erna blote kruizen en nu....zien we mensen er dingen in stoppen![]()
bronquote:JORDAN has revealed she is heading to LA to party with new bosom pals PARIS HILTON and BRITNEY SPEARS.
The glamour girl is jetting off after meeting Paris, 25, at a London bash where the heiress told her: ‘You’re hot.”
Jordan, 28, said: “We’re friends now and she’s invited me over to visit her.”
Wat stopt ze erin?? Een telefoon??quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:34 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
The sun is een van de grootste onbetrouwbare kranten van de UK... maja er zullen vast wel foto's opduiken als het wel waar isquote:
Lara Flyn Boyle is al sinds 1991 geen prachtvrouw meer.quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Prachtvrouw die Lara Flynn Boyle maar ze heeft hier een vreemd lipje:
OMG kan die ouwe taart nu eens ophouden met die enge gympakjes!quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:25 schreef Ephemera het volgende:
Madonna
[afbeelding]
deze past ook wel in 'de lelijkste outfitjes'
Eens. weggevreten door de coke.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:02 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Lara Flyn Boyle is al sinds 1991 geen prachtvrouw meer.
Die Appolonia Kotero lijkt helemaal niet meer op de Appolonia van vroeger.....quote:Op zaterdag 9 december 2006 12:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Op zich niet heel onflatteus gezien haar leeftijd (47), maar toch wel gevalletje vergane glorie. In de jaren '80 was zij een van Prince's sletjes.
Zij verving Vanity (drugs o.d.) en had een hit met de band: Appolonia 6: 'Sex Shooter'.
[afbeelding]
Appolonia in haar gloriedagen (rond 1984):
[afbeelding]
Inderdaad! Ik begrijp ook niet meer dat ik ooit smoorverliefd op deze mijnheer ben geweest.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:59 schreef bloodymary het volgende:
Oh, mijn god, hoe kon ik vroeger zo verliefd zijn op die man..... Nou ja, we spreken wel over 1984 natuurlijk toen zelfs George Michael nog geen homo was!
Ik lees net in OK magazine een interview met haar waarin ze zegt dat ze in verwachting is van haar derde kind. Van Peter Andrequote:Op zaterdag 9 december 2006 13:55 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
The sun is een van de grootste onbetrouwbare kranten van de UK... maja er zullen vast wel foto's opduiken als het wel waar is![]()
Tom is anders ook dik geworden van zíjn Katiequote:Op zaterdag 9 december 2006 16:57 schreef Andoire het volgende:
Wat is peter dik gewordenecht zo'n poffertje.
zou Katie zo lekker koken![]()
Dit doet mijn hart goed, om de dromen van de opgeblazen bakvissen die bij deze gladde ricky vroeger wegsopten, kapot te maken...quote:
Hij heeft een opgeblazen steroid kopquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dit doet mijn hart goed, om de dromen van de opgeblazen bakvissen die bij deze gladde ricky vroeger wegsopten, kapot te maken...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja dames, daar sopten jullie bij weg tien jaar geleden!
Hierom:quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:43 schreef ellos het volgende:
en waar is die jordan dan van bekend eigenlijk?
Mijn hemel, Francis lijkt écht op haar vader zeg! Bijna eng zeg!quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Jee, wat zien ze er belabberd uit, Frances Bean lijkt behoorlijk op Kurt Cobain moet ik zeggen.
[afbeelding]
Vergeet het haar ook nietquote:Op zondag 10 december 2006 02:59 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Mijn hemel, Francis lijkt écht op haar vader zeg! Bijna eng zeg!![]()
Dat gezicht, die ogen....
NEEE..... wat afschuwelijk...quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dit doet mijn hart goed, om de dromen van de opgeblazen bakvissen die bij deze gladde ricky vroeger wegsopten, kapot te maken...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja dames, daar sopten jullie bij weg tien jaar geleden!
Omdat ie aan yoga doet?quote:Op zondag 10 december 2006 13:44 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Kwam dit ook tegen...
[afbeelding]
[afbeelding]
Ricky martin... en die is hetro??? kweenie hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |