Deze kun je beter zetten in 'De lelijkste outfitjes'.quote:Op zondag 10 december 2006 13:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
fucking hell ik ben blind!!!
aarrgh mn ogen....
[afbeelding]
Aaaargh die kousen....met open schoenen nog wel. Wat een ramp.quote:Op zondag 10 december 2006 13:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
aarrgh mn ogen....
[afbeelding]
Ik vind het jurkje best okayquote:Op zondag 10 december 2006 14:21 schreef Aventura het volgende:
[..]
Aaaargh die kousen....met open schoenen nog wel. Wat een ramp.
Misschien is ze van coke naar lsd overgestaptquote:Op zondag 10 december 2006 13:52 schreef mrSPLIFFY het volgende:
aarrgh mn ogen....
[afbeelding]
Je kunt niet verwachten dat iemand 34 topics door gaat lezen om te zien of een foto al is geplaatst.quote:Op zondag 10 december 2006 22:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Alles wat op deze pagina is geplaatst en ook het eind van vorige pagina is oud en al eens gepost.. Die van Ricky Martin, die van Paris, die van Jessica Simpson en ook die van Victoria Silvstedt.
Of je moet Sunchaser heten.quote:Op zondag 10 december 2006 23:20 schreef static het volgende:
[..]
Je kunt niet verwachten dat iemand 34 topics door gaat lezen om te zien of een foto al is geplaatst.
Wel dat mensen het topic een beetje volgen voordat ze posten.quote:Op zondag 10 december 2006 23:20 schreef static het volgende:
[..]
Je kunt niet verwachten dat iemand 34 topics door gaat lezen om te zien of een foto al is geplaatst.
Ik vind m mooiquote:Op maandag 11 december 2006 14:35 schreef apestaartje het volgende:
Hiermee wil Gwen Stefani haar nieuwe album promoten:
[afbeelding]
Wat kitcherig.![]()
Het album is om te janken?quote:Op maandag 11 december 2006 14:35 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Wat kitcherig.![]()
En weer een nieuw hoogtepunt op het gebied van stijl en klassequote:Op maandag 11 december 2006 15:43 schreef Scandalous het volgende:
Paris en Nicky Hilton![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 11 december 2006 17:35 schreef static het volgende:
Tom heeft ook tietjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto? Om te vergelijken...quote:Op maandag 11 december 2006 19:33 schreef PhalanX het volgende:
oh mijn god...
Ze lijkt op Adama uit BattleStar Galactica!
Tom Cruise heeft ook een dikke kop gekregen zegquote:Op maandag 11 december 2006 17:35 schreef static het volgende:
Tom heeft ook tietjes.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie ook al eerder terug in dit topicquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:09 schreef Haunter het volgende:
[..]
Tom Cruise heeft ook een dikke kop gekregen zeg![]()
quote:
Ja, maar dat past gewoon bij Gwenquote:Op maandag 11 december 2006 14:35 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Wat kitcherig.![]()
Volgens mij wel. Die linker was al van Angelina en die donkerste hebben ze samen geadopteerd als ik het goed heb. En jeetje, wat is ze inderdaad eng dun geworden. Echt niet mooi.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:49 schreef arneaux het volgende:
Is dat witte kind nou van Brad of niet?
Zie je toch zo?? Hij lijkt er echt op.quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:49 schreef arneaux het volgende:
Is dat witte kind nou van Brad of niet?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 19:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zie je toch zo?? Hij Zij lijkt er echt op.
Fijn weer.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:41 schreef schatje het volgende:
Tara Reid in Londen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |