tjeempiequote:Op donderdag 28 december 2006 19:19 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Katie Holmes.
Dat is gewoon Katie met en zonder make-up en hairdo, zo slecht vind ik haar er niet uitzien!quote:Op donderdag 28 december 2006 19:19 schreef Tokay het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Katie Holmes.
Volgens mij ook minus een flink paar kilo's.. Ik vind haar wel erg mager in het gezicht hoor..quote:Op donderdag 28 december 2006 20:13 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat is gewoon Katie met en zonder make-up en hairdo, zo slecht vind ik haar er niet uitzien!
Waarschijnlijk gewoon allemaal haaruitval door de zwangerschap/bevalling. (Heb ik ook héél erg gehad)quote:Op donderdag 28 december 2006 21:02 schreef Frappelsien het volgende:
Wat heeft ze nou eigenlijk met haar haren gedaan?
De pony is zo kort![]()
gelukkig heeft ze der slip aanquote:Op donderdag 28 december 2006 23:31 schreef Ole het volgende:
Andere foto uit de serie is al geweest. Paris heeft ook nooit rust
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 december 2006 00:48 schreef parselmouth het volgende:
Wat een n00b, ze is haar onderbroek vergeten uit te trekken.
Ik wilde net zeggenquote:Op vrijdag 29 december 2006 08:51 schreef ellos het volgende:
jeetje, staan die paparazzi lui dan met zoeen goede telelens camera te schieten vanuit de zee oid??
*proest*quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:27 schreef Ole het volgende:
nee hoor, ze staan er gewoon vlakbij
[afbeelding]
dat wou ik net zeggen.. jezus al die camera's de hele tijd, zou echt gaan flippen lolquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:30 schreef Aventura het volgende:
Wat een k*tleven heb je dan...Dan maar geen heiress hoor, want dit zou ik nooit willen.
.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:43 schreef ellos het volgende:
ok even een flauwe opmerking: heeft die man met die groene broek met die camera nu een stijve piemel?
True, diezelfde blik in dr ogen. VInd overigens dat ze daar blij mee mag zijn. Kurt was opzich niet echt lelijk, zijn vrouw daarintegen wel. Gruwelijk mens.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:27 schreef cinnamongirl het volgende:
Jee, wat zien ze er belabberd uit, Frances Bean lijkt behoorlijk op Kurt Cobain moet ik zeggen.
[afbeelding]
Eigenlijk heeft zij gewoon een make-over nodig! Tis van nature denk ik best een mooie meid maar ze loopt er gewoon ordinair (en dronken) bij. Zonde.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:06 schreef SEMTEX het volgende:
Tara Reid, verlopen.
[afbeelding]
[afbeelding]
En ze kan nog helemaal niks ook, bedoel waar is ze nou eigenlijk bekend door. Niet door 1 of ander talent.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:17 schreef NrSiX het volgende:
[..]
dat wou ik net zeggen.. jezus al die camera's de hele tijd, zou echt gaan flippen lol![]()
In american pie (voor al die operaties) zag ze er nog lief en onschuldig uit. Die dagen zijn voorbij........quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft zij gewoon een make-over nodig! Tis van nature denk ik best een mooie meid maar ze loopt er gewoon ordinair (en dronken) bij. Zonde.![]()
Net een heks, en nicole is ook vet eng.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:21 schreef SEMTEX het volgende:
Mary-Kate Olson hongert weer:
[afbeelding]
Meg Ryan's voorgevel heeft het gevecht met de zwaartekracht verloren:
[afbeelding]
Glim, glim en botox:
[afbeelding]
Nicole Kidman, zonder enige expressie.
Kijk ze in de spiegel ofzo?quote:Op zaterdag 30 december 2006 01:05 schreef apestaartje het volgende:
Jessica Simpson leeft zich uit:
[afbeelding]
Die Alexis heeft een heel mannelijke kaaklijn en het lijkt net of ze zich net geschoren heeft.quote:Op zaterdag 30 december 2006 13:53 schreef cinnamongirl het volgende:
Alexis Arquette (broertje van Rosanna, Patricia en David):
[afbeelding]
Tori:
[afbeelding]
Oja maar dus ze is travestiet.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:09 schreef ellos het volgende:
er staat ook broertje...
En toch vind ik "haar" er beter uit zien dan Tori Spellingquote:
Tja, je weet het nooit met die pics, nog eentje van Paula Abdulquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:45 schreef Radegast het volgende:
Dat is niet echt toch? Toch?
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:14 schreef SEMTEX het volgende:
Mickey Rourke doet de Nicole Kidman...
[afbeelding]
Dat was het eerste wat ik dacht bij het zien van die foto'squote:Op zaterdag 30 december 2006 14:42 schreef Marsjaan het volgende:
[..]
En toch vind ik "haar" er beter uit zien dan Tori Spelling![]()
ze lijkt wel 50 hier manquote:
40 is ze... nou ik zou haar ook gerust 50 geven. Al snap ik zowiezo niet wat er nog mooi aan haar zou moeten zijn. Vroeger, voor alle ingrepen had ze wel wat, maar nu... ik kan niets meer vinden.quote:Op zaterdag 30 december 2006 22:04 schreef Sharapova het volgende:
[..]
ze lijkt wel 50 hier man![]()
weet niet hoe oud ze in het echt is... maar dit is wel heel ernstig.. en dan kijk ik nog niet eens naar die handen![]()
Iets?quote:Op zondag 31 december 2006 15:24 schreef KRS het volgende:
iets té klein? die bikini..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |