Omg... Ik vond haar al niet zo knap (vissenbek heeft ze...) maar dit is helemaal ernstigquote:Op maandag 11 december 2006 10:47 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Keira heeft af en toe echt een eng hoofd.
Je snapt toch wel dat ze dat nooit precies zo gezegd heeft, en dat die quote totaal uit zijn verband gerukt is, en veel smeuiiger is gemaakt door de media om aandacht te trekken? Volgens mij zei ze zoiets van dat zij zichzelf als zwart beschouwt en dus klinkt haar muziek automatisch ook zwart of zo.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:50 schreef Grimm het volgende:
Ik mag beyonce niet meer na haar uitspraak dat ze alleen muziek maakt voor de zwarte medemens.
Ook niet van de laatste mode...quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:20 schreef apestaartje het volgende:
Mariah is zich nog steeds niet bewust van haar echte leeftijd:
[afbeelding]
Agossie...arm schaapquote:
Zouden zij nou echt geen vrienden hebben die af en toe zeggen van :"Doe maar niet joh."quote:
Dat klonk heel droogquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zouden zij nou echt geen vrienden hebben die af en toe zeggen van :"Doe maar niet joh."
En dat voor een Goodfella.quote:
quote:Ladies, going cammando is one thing...but for the love of God keep your legs crossed.
Paar maanden huwelijk en ze lachen al hetzelfdequote:
Kloptquote:Op zondag 10 december 2006 13:46 schreef MissMatch het volgende:
Van Ricky Martin gaan toch al jarenlang geruchten dat ie zo gay als een roze wc-mat is?
quote:Op maandag 18 december 2006 00:57 schreef DrDentz het volgende:
Huh, is Ricky Martin officieel hetero?
Courtney Love was haar al voorquote:Op maandag 18 december 2006 17:42 schreef static het volgende:
Katie Price aapt Brit na.
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuke tattoo ook.
wtfquote:Op woensdag 13 december 2006 23:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Beyonce's boobie is leeggelopen?
[afbeelding]
Gefotosoept.....quote:
Dat is wel irritant steeds die photoshops erdoor heen. Je kan bijna niet meer zien of het echt of nep is.quote:
quote:
Ja, dat zou natuurlijk ook kunnen, dat het een kwestie is van een bepaalde pose.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:52 schreef Takkembah het volgende:
[..]
Perhaps, maar ik heb de originele reeks gezien en daar is soms wel een deuk te vinden (op ongeveer 2 van de 30 foto's) , maar dat lijkt me meer een kwestie van de pose.
Sylvester Stallone krijgt een beetje MJ trekken (rouge, wenkbrauwen getekend, botox)
[afbeelding]
Ik weet niet waarom, maar de Olsenzusjes wekken bij mij altijd een beetje medeleden op.quote:Op woensdag 20 december 2006 16:43 schreef Ole het volgende:
En nu is MK blont!
[afbeelding]
hier met Bob Saget!
[afbeelding]
Mij aan Avril Lavigne, zoals Avril tegenwóórdig is (dus niet vier jaar geleden).quote:Op woensdag 20 december 2006 17:01 schreef MissMatch het volgende:
Ze doet me aan Christiane F. denken met die blonde coupe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |