Heb ik ook altijd in mn hand als uit de auto stap . . .quote:Op woensdag 20 december 2006 18:45 schreef seeya_40 het volgende:
standaard hun autosleutels en mobiel/blackberry in hun hand.
Nou, zo ruk vind ik hun leven niet hoor! Ze hebben het echt gemaakt, ze bezitten nu een bedrijf dat ontzettend veel waard is. Maar goed, ze hebben nooit echt een normale jeugd gehad en dat kun je toch wel een beetje zien..quote:Op woensdag 20 december 2006 18:45 schreef seeya_40 het volgende:
Avril's oogschaduw zit een beetje ongelijk...
Krijg ook een beetje medelijden met de Olsen Twins. Standaard met 'mijn-leven-is-zo-ruk-maar-ik-doe-alsof-ik-het-leuk-vind' blik op de foto, standaard hun autosleutels en mobiel/blackberry in hun hand. Zou goed voor ze zijn om een jaartje anoniem een eigen identiteit te ontwikkelen.
Denk ik tenminste.
Dat bedoelde ik ook. Ik zou ook best zo rijk willen zijn enzo, maar anderzijds ben ik ook wel blij dat ik zonder make-up en net uit bed over straat kan zonder dat iedereen daar foto's van maakt. Maja, ieder zijn eigen levenquote:Op woensdag 20 december 2006 19:08 schreef Nuna het volgende:
Maar goed, ze hebben nooit echt een normale jeugd gehad en dat kun je toch wel een beetje zien..
quote:Op donderdag 21 december 2006 09:42 schreef Nuna het volgende:
Hmm, Paris probeert uit een auto te stappen.
[afbeelding]
Zo te zien ben ik (gelukkig) niet de enige met (le) lijke voeten.quote:
Ik vind Paris van die lelijke grote handen hebben...quote:Op donderdag 21 december 2006 09:42 schreef Nuna het volgende:
Hmm, Paris probeert uit een auto te stappen.
[afbeelding]
Haar gezicht is altijd een beetje assymetrisch geweest. Scheve mond/kaak, hoger oog...quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:35 schreef _Arual_ het volgende:
Ze doet me denken aan Heleen van Rooyen.
Waarom zit haar ene oog hoger dan het andere?
Ja kruis, maar van wie is die kutquote:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:01 schreef Radegast het volgende:
Nicole Scherzinger (PCD)
[afbeelding]
Volgens mij zijn d'r twee gezichtshelften verkeerd aan elkaar geplaktquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:40 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Haar gezicht is altijd een beetje assymetrisch geweest. Scheve mond/kaak, hoger oog...
Ze was dus altijd al lelijk![]()
![]()
[afbeelding]
En daar gaat het omquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Tja je kan zeggen wat je wilt over Christina, maar haar show was wel mega vet!
Ben onlangs naar haar concert in Oberhausen geweest, zat vlakbij het podium. Die meid kan echt wel zingen!
En gekke bekken trekken, dat viel ook wel mee. Is gewoon mazzel van de fotograaf dat hij haar zo op de kiek heeft weten te zetten.
J.Lo wordt oud..... Dat gaat wel snel ineens zeg..quote:Op donderdag 21 december 2006 19:32 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Jennifer Lopez doet me denken aan de nieuwslezer van 'Als je begrijpt wat ik bedoel'
Ik vind de outfit juist heel Haute Couture. Mooi en klassiek. Alleen de houding inderdaad is wel wat raarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |