Leuk hè, ADSLquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:57 schreef SHERMAN het volgende:
Verdomme, ik had een time-out.
[Slowchat deel 163] Tempo graag
Mja ik heb het ook school ook, glasvezel.quote:
Deze was eerder..quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:59 schreef mschol het volgende:
nieuw topic?
Schoolnetwerken zijn nooit kwaliteit hoogstaand natuurlijk; je kan dan veel beter vertrouwen op de ADSL2-verbinding..quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:13 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb geen last van time outsopen er ook altijd een boel tegelijk
hihi renesites met zijn posts toen. dat was grappig. helemaal als ie tegen zich zelf terug begon te slowchatten
timeout zijn aan de orde van de dag op fok bij mij thuisquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mja ik heb het ook school ook, glasvezel.![]()
Als ik een paar topics tegelijk open krijg ik op allemaal een time-out.
op me stage/school is dat wel andersquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Schoolnetwerken zijn nooit kwaliteit hoogstaand natuurlijk; je kan dan veel beter vertrouwen op de ADSL2-verbinding..
gister had ik daar ook enorm last van. vandaag nog niks gemerkt!quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:38 schreef mschol het volgende:
[..]
timeout zijn aan de orde van de dag op fok bij mij thuis(ale andere sites doen het prima)
Goed punt, misschien hebben jullie het wel mee gekregen over de klachten van de leerlingen van een ICT Lyceum in Utrecht, heeft de media gehaald, dat is dus mijn school.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Schoolnetwerken zijn nooit kwaliteit hoogstaand natuurlijk; je kan dan veel beter vertrouwen op de ADSL2-verbinding..
Ach, je hebt het internet toch niet nodig voor school?quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:36 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Goed punt, misschien hebben jullie het wel mee gekregen over de klachten van de leerlingen van een ICT Lyceum in Utrecht, heeft de media gehaald, dat is dus mijn school.
opzich wel...quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:32 schreef Jo0Lz het volgende:hoi piepeloi.
December
Wat een heerlijke maand!
Meer de rekening die ze achter laten...quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:02 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich wel...
totdat je sinterklaas en kerstman tegenkomt... :|
ook goedquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Meer de rekening die ze achter laten...
Altijd vreemd dat 't geld veel sneller op is in Decemberquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:32 schreef Jo0Lz het volgende:hoi piepeloi.
December
Wat een heerlijke maand!
"doe de cdrom in de pc"quote:Op maandag 11 december 2006 13:42 schreef SHERMAN het volgende:
Leuk, ik mag van de docent een handleiding schrijven over het installeren van drivers voor een cd-rom drive, daar begint het al, maar het admin wachtwoord mag ik dan weer niet.
Nee, dan kan ik ook echt drivers installeren.
"De computer uit elkaar halen? Ben je nou helemaal gek geworden?!"quote:Op maandag 11 december 2006 13:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
"doe de cdrom in de pc"
"start windows op"
"cdromspeler is geinstalleerd"
![]()
Geld te kort.quote:Op maandag 11 december 2006 14:05 schreef most_wanted het volgende:
December.
Nog zo iets.quote:
en ik wil nog wel een Wii of PS2 hebbenquote:
quote:
quote:Internet Explorer cannot display the webpage
Most likely causes:
You are not connected to the Internet.
The website is encountering problems.
There might be a typing error in the address.
quote:
quote:Finjan Vital Security notification:
Connection failed !
The requested item could not be accessed.
A socket operation was attempted to an unreachable network., Error code: 128
Hoe oud is die leraar?quote:Op maandag 11 december 2006 14:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
"De computer uit elkaar halen? Ben je nou helemaal gek geworden?!"
"Nee nee, moet software matig want stel je nou is voor dat je een cd hebt die niet te lezen in de cd-rom speler, een drive update kan dat oplossen."
- Ook als er een kras in de cd zit?![]()
"Euhm nou, het is mogelijk ja.."
http://www.ad.nl/utrecht/(...)eNavType=all#reactie
Minstens 45.quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:10 schreef Godlike02 het volgende:
Is het al kerst?
Ahw mên, waar is de X-mas spiritquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:42 schreef Sjowhan het volgende:
Wij ook niet, denk ook niet dat ze er een gaan plaatsen
In me kamer komt er ook geen; geeft (1)teveel rotzooi, (2)'t is toch enkel voor 's avonds, en dat vind ik dan niet echt de moeite waard.quote:
Bij ons staat het de heel dag aanquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
In me kamer komt er ook geen; geeft (1)teveel rotzooi, (2)'t is toch enkel voor 's avonds, en dat vind ik dan niet echt de moeite waard.
Kijk, als je kids hebt, en je bent thuis, dan is het een goed excuus; ik woon op mezelf, kamer 3x4 dus echt groot isset niet; dan kan 't maar beter er niet instaan als wel en ik geen ruimte over heb voor andere troepquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Bij ons staat het de heel dag aan
vinden de kids leuk
Ook geen vuurwerk- en oliebollenfan dus? Dat vind ik juist het lekkerste, die oliebollenquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:24 schreef BlueCurl het volgende:
huis wel (een echte)
kamer bijna (een neppert)
school.. geen idee eigenlijk. eens op letten!
maar ben in het algemeen niet zo'n kerst, ouden & nieuw.. feestdagen fan...
Lekker!quote:Op woensdag 13 december 2006 23:20 schreef mschol het volgende:
oliebollen
apelflappen
allenbei homemade
Ah, dan begrijp ik het wel.. Dan is de oud&nieuw enkel leuk vanwege 't vuurwerk (of je moet er ook niet van houdenquote:Op woensdag 13 december 2006 23:19 schreef BlueCurl het volgende:
olliebollen nooit lekker gevonden. appelflappen wel. maar ik vind het allemaal niet zo super bijzonder nee...
na al die filmpjes met gamende mensen gezien te hebben op wii.com gaat et, bij mij al doorgewinterde pc gamer, toch erg jeukenquote:
Koffie pads?quote:Op maandag 18 december 2006 18:52 schreef BlueCurl het volgende:
ik vind die youtube filmpjes leuk waar mensen zo met die pads lopen te zwieberen dat er wat kapot gaat om hun heen
Same!quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:21 schreef slakkie het volgende:
Nog 2 daagjes werken en dan vrij.. Lovely.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:21 schreef slakkie het volgende:
Nog 2 daagjes werken en dan vrij.. Lovely.
Hihihihi, puhquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:44 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
nog 4 daagjes (inclusief vandaag)
had erger kunnen zijn,quote:
Ach gossie....quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
had erger kunnen zijn,
ik heb gelukkig 2 weken vrij het had zo kunnen zijn dat ik maar 1 week vrij was..
Mmm, nu heb je langer vrij dan ik dat heb, denk ik.. ff kieken. Ja, ik moet de 2de weer beginnen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
had erger kunnen zijn,
ik heb gelukkig 2 weken vrij het had zo kunnen zijn dat ik maar 1 week vrij was..
Ik heb ook geen vrij, moet na 2de kerstdag tot de 30ste gewoon werken, en gewoon weer op 2 januari e.v.quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ach gossie....
Ik heb helemaal geen vrij...![]()
![]()
uhhh, als ik een wii heb:quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:48 schreef BlueCurl het volgende:
ik gewoon naar school maar loop wat achter dus word gewoon doorwerken tijdens de vakantie maar wel uitslapen hihi... en wat gaan we hier allemaal doen tijdens de kerstdagen en oud & nieuw?
jij jij jij nerdquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:50 schreef mschol het volgende:
[..]
uhhh, als ik een wii heb:
Wii'en ()
anders:
Wii-hunten
24e: kerstnachtdienstquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:48 schreef BlueCurl het volgende:
ik gewoon naar school maar loop wat achter dus word gewoon doorwerken tijdens de vakantie maar wel uitslapen hihi... en wat gaan we hier allemaal doen tijdens de kerstdagen en oud & nieuw?
gezellige feestdagen dusquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:08 schreef BlueCurl het volgende:
1e kerstdag --> bij een goede vriend. gaan we met zijn tweeen een 4 gangen menu of meer maken en opeten
2e kerstdag --> thuis met familie
oud en nieuw --> beetje thuis hangen en me caaf knuffelen als het geknal losbarst
ook toevallig, vandaag zou hier ook monteur moeten komenquote:Op woensdag 20 december 2006 10:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Woon je bij mij?![]()
Vandaag pas monteur![]()
Hier is ie al eerder spontaan weer gaan werken.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ook toevallig, vandaag zou hier ook monteur moeten komen
echter lijkt de cv het hier nu te doen
nu komen ze de ATA fixen zodat ze de cv weer vanop afstand kunnen bedienen
hehequote:Op woensdag 20 december 2006 10:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hier is ie al eerder spontaan weer gaan werken.
Zo vlak voor kerst ga ik geen nenkel risico lopen.
Nu mogen ze komen en het fixen
Het staat niet echt vermeldt op de websitequote:Op woensdag 20 december 2006 21:20 schreef Troel het volgende:
http://www.competence.biz
Voor als je nog een baantje zoekt. Het is spam ik weet het, maar ze hebben daar echt mensen nodig!
Same here!quote:Op donderdag 21 december 2006 09:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het staat niet echt vermeldt op de website
Maar helaas, ik heb al een leuke job
Zwart!quote:Op donderdag 21 december 2006 11:42 schreef Netsplitter het volgende:
En, hoe voelt dat nou?
tjah of je leven of een levenquote:Op donderdag 21 december 2006 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zwart!![]()
Ik kan niks meer doen.Zoals je vragen in FB.
Mijn vertrouwde manier om te kijken of een topic op slot is lukt niet meer![]()
oi lulligquote:
gister avond al gedaanquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:32 schreef Sjowhan het volgende:
Vanavond uitje met het werk
En uhow @ mschol; dat wordt Wiiii-en vanavond zeker
Ik had bij mijn buurman ook een netwerk geïnstalleerd, van Linksys, die doet alsof hij onbeveiligd is, maar dat is hij nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:41 schreef mschol het volgende:
[..]
gister avond al gedaan![]()
in me bed eff zitten bowlen, boksen (das echt exercisen), golfen. baseball)
helaas nog geen internet (wel een onbeveiligd draadloos netwerk maar helaas kon hij er geen verbinding mee maken)
en ik hoop vanaaf zelda te hebben
tis trouwens een heeel vreemde gewaarwording als je die wiimote beweegt en je cursor gaat over je scherm
zou idd kunnenquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:51 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik had bij mijn buurman ook een netwerk geïnstalleerd, van Linksys, die doet alsof hij onbeveiligd is, maar dat is hij niet
Vond het maar raar, dus heb er toch encryptie op gezet
Blijkbaar is de one touch setup ofzo, genoeg, maar dacht, extra is altijd veiliger
En ook online spelen neem ik aan, zoals bij de Xbox live?quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:11 schreef mschol het volgende:
[..]
zou idd kunnen
ach.. ik heb als het goed is binnenkorrt een draadloze router nen dan kan ik met me wii
interwii'en
schijnt wel een mogelijkheid te worden echter zijn er nog geen spellen die dat ondersteunenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
En ook online spelen neem ik aan, zoals bij de Xbox live?
Ah ok...quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:28 schreef mschol het volgende:
[..]
schijnt wel een mogelijkheid te worden echter zijn er nog geen spellen die dat ondersteunen
call of duty 3 is uit..quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah ok...
Ze hebben toch niet weer de gewoonte alleen van die vage mario getinte spellen te leveren hè?
Je kunt nu toch ook "gewone" shooters ed. spelen?
Meestal welquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah ok...
Ze hebben toch niet weer de gewoonte alleen van die vage mario getinte spellen te leveren hè?
Je kunt nu toch ook "gewone" shooters ed. spelen?
uit de auto nokken door te slan met de wiimotequote:Op vrijdag 22 december 2006 14:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Meestal wel
Afgezien van GTA![]()
ik zie die kids van een jaartje of 10 al als een gansterd alle negers uit auto's slepen!![]()
EN 10 min later pa en ma achter zich aan krijgen omdat de tv aan gort is...quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:06 schreef mschol het volgende:
[..]
uit de auto nokken door te slan met de wiimote
quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
EN 10 min later pa en ma achter zich aan krijgen omdat de tv aan gort is...
Heel verstandig zo een console.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:06 schreef mschol het volgende:
[..]
uit de auto nokken door te slan met de wiimote
Ik snap de ophef er al niet over.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:09 schreef mschol het volgende:
[..]
overrigens is Wiiboksen behoorlijk inspannend
quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:11 schreef Netsplitter het volgende:
Ik kan niet wachten tot er eentje bij mij thuis staat.
Het wordt trouwens helemaal briljant wanneer bv DragonBall Z of GT nog een keer naar de Wii komt...
Kan je Goku na doen met z'n Kamehameha...
niemand zag er echt brood in kennelijk..quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik snap de ophef er al niet over.
Dit soort games zijn in azie al jaren op de markt.
Ik stond een jaar of 5 geleden al met een ping pong racket in mijn hand voor de tv.
En werkte echt perfect, inclusief effect en alls wat je maar wil. Dat spel was geloof ik 10 dollar in japan.
Yeah, wou ik nou altijd al eens doenquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:11 schreef Netsplitter het volgende:
Ik kan niet wachten tot er eentje bij mij thuis staat.
Het wordt trouwens helemaal briljant wanneer bv DragonBall Z of GT nog een keer naar de Wii komt...
Kan je Goku na doen met z'n Kamehameha...
Die gozer had wel 10 van dat soort dingenquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:23 schreef mschol het volgende:
[..]
niemand zag er echt brood in kennelijk..
en toch is ping pong maar 1 spel, hier gaat het over de controls van een hele console (alle spellen moeten dus die wiimote ondersteunen)
Wel hoor, menig game verslaafde kijkt niet verder dan het koude kikkerlandje, dus opeens is er een wereld voor hun opengegaanquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die gozer had wel 10 van dat soort dingen
Waren al geruime tijd te koop in japan.
Dus ophjef hoeft er echt niet over te zijn.
Koude kikkerlandje is helemaal niks in de gamewereld.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:46 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wel hoor, menig game verslaafde kijkt niet verder dan het koude kikkerlandje, dus opeens is er een wereld voor hun opengegaan
quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Koude kikkerlandje is helemaal niks in de gamewereld.
Afgezien van 1 game op de ps2 en wat prof gamers
simcity is op de wiiquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:49 schreef BlueCurl het volgende:
ik hou enkel van hl en simcity hihi
kerstvakantie
10 euro maxquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
word duur spelletje danzal er nie veel meer op spelen aangezien ik al een gamecube heb
[Wii 165] Interwii !quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:17 schreef editor2 het volgende:
Hey...vertel eens wat meer over die Wii? Is dat ook te gebruiken als LAN console
zoals dat XBox live of gewoon een standalone console en wat moet je meer betalen?
DAN wel ja...quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:22 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
+ wii zelf indddus duur spelletje
quote:Op zondag 24 december 2006 19:42 schreef Jump het volgende:
Haha, mijn pa was in Auchan in Frankrijk achter wat wijn geweest, en aan de kassa zegt er iemand tegen hem: "Bon Noël" (Goede kerst).
Zit hij zich af te vragen hoe die persoon zijn broer kent, die ook Noël heet
Idem Dittoquote:
Overbelasting?quote:Op maandag 25 december 2006 13:45 schreef mschol het volgende:
KUT
net een power outage gehad, heb alleen geen idee waarom en hoe.
ik prikte me printer in het stopcontact (na een her organisering van de stroomkabels)
en toen viel alles op in iedergeval dat blok uit..
als dat zo zou zijn zou ik er nu toch niet prima mee kunnen werken (en altijd al mee gewerkt hebben?)quote:
Dat zei je er niet bijquote:Op maandag 25 december 2006 13:53 schreef mschol het volgende:
[..]
als dat zo zou zijn zou ik er nu toch niet prima mee kunnen werken (en altijd al mee gewerkt hebben?)
Dat ziet er zeer goed uit.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:38 schreef slakkie het volgende:
* slakkie heeft een nieuwe goodie: http://www.plextor-europe.com/products/PX-608CU.asp?choice=PX-608CU
Doe dat dan wel!quote:Op donderdag 28 december 2006 20:31 schreef Jump het volgende:
Mijn nieuwe goodie:
[afbeelding]
Ik heb me dan ook niks gekocht
Betere werk.quote:
Wel even wennen en ik weet nog steeds niet of het verstandig is met voornamelijk deskop en internet werkquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:41 schreef Jump het volgende:
Klein schermpje, maar 3 op 4 cm op mijn scherm
1440 900quote:Op donderdag 28 december 2006 20:43 schreef Netsplitter het volgende:
Welke res heeft dat ding?
Blijf het een rare res vinden.quote:
Het is ook raar.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Blijf het een rare res vinden.
Zou ook niks voor mij zijn, zo'n scherm.
Maar ik hoop dat jij 'm met veel plezier gebruikt.
Geen idee, moet ik mijn pa vragen. Maar is zo not done om de prijs van een kado te vragen niet waarquote:Op donderdag 28 december 2006 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat ziet er zeer goed uit.
Quanta costa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow Slakkie, nou moet jij niet gaan kijken natuurlijk...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Wat een mazzelaar ben je weerquote:Op donderdag 28 december 2006 21:09 schreef slakkie het volgende:
[..]
Geen idee, moet ik mijn pa vragen. Maar is zo not done om de prijs van een kado te vragen niet waar
de wii mote (de afstandbediening) werkt niet met simcity maar ik heb deze gekocht (denkende dat ik em nodig zou hebben voor simcity):quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:31 schreef Netsplitter het volgende:
Speelt dat nog een beetje dan, simcity op de Wii?
quote:
Nee, nu.quote:
Maar ik heb geen internet in de ah.quote:
Ohjaquote:Op maandag 1 januari 2007 22:12 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Maar ik heb geen internet in de ah.
Slar kan dat veullll snellerquote:Op maandag 1 januari 2007 22:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ohja
Dat schiet dan niet op
Naja, 't gaat zeker nog wel binnen 2 weken lukken om dit topic iig te sluiten, toch?
ik ookquote:Op maandag 1 januari 2007 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
Ha, ik ben nog de rest van de week vrij![]()
Zet je msn eens aanquote:
Mazzelaarquote:Op maandag 1 januari 2007 22:58 schreef mschol het volgende:
[..]
Ha, ik ben nog de rest van de week vrij![]()
ik wil net zeggen ligt er maar net aan hoe degene die de wachtwoord verstrekt/systeem op heeft gezet wat voor karakters een wachtwoord mag hebben enzo!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:52 schreef Sjoem het volgende:
Hoi, even een snelle vraag tussendoor.
In een wachtwoord kan toch geen * zitten of wel?
Al gevonden. Toch wel dus.
ROC was 't toch?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:26 schreef mschol het volgende:
godver, internet is niet voorruit te branden hier
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:33 schreef slakkie het volgende:
Ik was vandaag vrij, maar dat schijn ik vergeten te zijn..
Nee, inmiddels wel (maar dat helpt niet echt meer).quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is niet echt slim, niet opgeschreven of in je agenda gezet?
overigens op ROC zal et ook niet echt traag gaan met een 10 of 100mbit verbinding naar buiten toequote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan zou 't niet traag moeten gaan
Of 't zou moeten komen door al die overnames doorxs4all
Oh, dan was het Sherman die problemen had met zijn internetverbinding op schoolquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:47 schreef mschol het volgende:
[..]
overigens op ROC zal et ook niet echt traag gaan met een 10 of 100mbit verbinding naar buiten toe
Alweerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:06 schreef SHERMAN het volgende:
* SHERMAN mag zo weer werken, is ook leuk om minder stijf te worden.
07.00 - 13.00 / 20.00 - 22.00quote:
tering wat een bende...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:58 schreef BlueCurl het volgende:
[Testcase] Rotterdam Zuid na nieuwjaar
vandaag deels schoolwerk gedaan met schoolmaatje en deels daar even wat foto's gemaakt van de ravage na oud&nieuw... (rotterdam zuid)
't Zijn vooral (dronken) jongeren die dit doen, niet enkel door vuurwerk alleen.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
tering wat een bende...
ik stem voor een jaar geen vuurwerk te verkopen en oud&nieuw eens geweldloos door te gaan
droogleggen die hapquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Zijn vooral (dronken) jongeren die dit doen, niet enkel door vuurwerk alleen.
uhhh openbaar dronkenschap??quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, hoe kan je dat voorkomen als ze thuis gaan zuipen?
Dat zal echt nooit gebeuren, dan lopen supermarkten behoorlijke omzet misquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:31 schreef mschol het volgende:
[..]
uhhh openbaar dronkenschap??
algehele drooglegging van nederland, maand van te voren
dronken nieteens hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Zijn vooral (dronken) jongeren die dit doen, niet enkel door vuurwerk alleen.
Daarom had ik 't ook tussen haakjes gezet, 't zijn niet enkel degene die wat drank ophebben die problemen veroorzaken.quote:
Mah zo denderent is deze helaas nietquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Istie zo traag?
Ooit eens een herinstallatie overwogen?
hihi een doos met wat draadjesquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah zo denderent is deze helaas nietmijn vorige pc (langer dan jaar geleden) ging kapot, wegens beperkte buget moest ik maar een pc kopen die niet al te duur was. Natuurlijk kun je er dan ook niet veel van verwachten
Wat ik het meest doe is: programma's veel proggie'svideo bewerking, sommige video's lopen tegen de gig aan, en dat trekt deze pc al totaal niet meer
weet niet wat ik het beste kan aanschaffen
![]()
Daar heb ik veel aanquote:
flauwquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:31 schreef SHERMAN het volgende:
Hallo FOK!ers,
Ik ben de vader van SHERMAN, en moet jullie helaas mededelen dat mijn zoon gister zelfmoord heeft gepleegd. Ik weet niet waarom, het doet mij en mijn vrouw dan ook zeer veel pijn. Vier dagen geleden is ie ergens naar toe gegaan en sindsdien was al zijn levenslust uit hem verdwenen, mijn eens zo vrolijke en actieve jongen was veranderd naar een kas plantje.
Mijn lieve zoon, ik mis je!
Same!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:42 schreef BlueCurl het volgende:
whaa ik las eerst bericht van sherman e
Ik was niet vrij, in het rooster stond dat ik vrij was, maar in het vakantiedagenaanvragensysteem bestond die vrije dag helemaal niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:33 schreef slakkie het volgende:
Ik was vandaag vrij, maar dat schijn ik vergeten te zijn..
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:55 schreef slakkie het volgende:
[..]
Ik was niet vrij, in het rooster stond dat ik vrij was, maar in het vakantiedagenaanvragensysteem bestond die vrije dag helemaal niet.
Maar nu ben ik wel vrij
Maar 't was wel een leuk grappiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:42 schreef BlueCurl het volgende:
whaa ik las eerst bericht van sherman en daarna pas bericht van nu.nl... dus ik ben hte met mschol eens
Doe dat, heb nog nooit in MED gestaan, dan wel laten staan he, want ben morgen avond pas weer online dus dan kan ik er een screen van maken.quote:
ACh, wie nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:50 schreef SHERMAN het volgende:
Verrek, ik heb ooit een ban gehad.
Banmeldtopic, deeltje 11 alweer
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan het gewoon niet hebben dat je als enige gebanned ben geweest ooit![]()
avast.comquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:36 schreef 907 het volgende:
Ik ben benieuwd wat jullie voor alternatief hebben gevonden ( gratis? ) voor Kaspersky?
AVG freequote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:36 schreef 907 het volgende:
Ik ben benieuwd wat jullie voor alternatief hebben gevonden ( gratis? ) voor Kaspersky?
gezond verstand...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:36 schreef 907 het volgende:
Hoezo dat danquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:04 schreef mschol het volgende:
[..]
gezond verstand...
ik heb vanaf ergens volgende week, 2 weken geen internet
daarna wel van 6000/768kbit naar 20000/1024kbit![]()
yep van XS4all basis-> Orange family + telefoniequote:Op zondag 7 januari 2007 20:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoezo dat dan
Ga je overstappen van providerZoja; dan hoeft 't geen 2 weken te duren hoor
Ahjah, dan is 't duidelijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
yep van XS4all basis-> Orange family + telefonie
me pa zou er ongeveer 100 euro per maand aan kunnen besparen![]()
1 ISDN moet omgezet worden naar belbuget
2 als dit gedaan is moet orange ADSL en telefonie gaan installeren
3 livebox e.d. aansluiten en gaan
probleem is dat orange niks kan als KPN nog niet klaar is
en alles door orange laten doen willen we niet i.v.m. het oude nummer dat behouden moet blijven op de KPN lijn (en dus niet naar orange mag) (en idd als alles via orange gaat, dan ben je sneller, maar onze bel zekerheid is weg)
de constructie die we nu doen zorgt ervoor dat wanneer orange eruit ligt we nog steeds gebeld kunnen worden en kunnen bellen
dit schijnt rond de 2 weken te duren...
Aaaah, je bent geweldig.quote:
Ach ik doe er niet moeilijk overquote:
Ik kon ze niet zo snel vinden.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach ik doe er niet moeilijk overeven website opgezocht waar alles opstond, snagIT er even op images zoeken, en binnen halen maar, winrar doorheen gooien, uploaden, ach kleine 2 min werk, minder zelfs
![]()
Wat een gelul. Doe dan project vrije tijd op school, dan kun je eraan werkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:22 schreef SHERMAN het volgende:
Leuk, ik mag niet aan mijn stage voorbereiding werken op school.
Ik - Waarom niet dan.
Docent - Omdat het geen project is!
Ik - Maar dat is het altijd geweest.
Docent - Maar nu niet!
Ik - Wat is het dan wel.
Docent - Iets voor je vrije tijd.
MIJN STAGE VOOR SCHOOL!
Dat is ergens wel een leuke.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat een gelul. Doe dan project vrije tijd op school, dan kun je eraan werken
Heb ik ook al gereageerd, met een verwijzing hiernaar toequote:Op woensdag 10 januari 2007 09:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat is ergens wel een leuke.
Docenten ROC MN
Heerlijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heb ik ook al gereageerd, met een verwijzing hiernaar toe
Crossposting is cool
Ik werk voor een ROCquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:04 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk hè.. dat ROC..
ROC MN?quote:
Neen. Dat nietquote:
Wat dan wel?quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Neen. Dat niet
Gelukkig ook niet in het onderwijs zelf...
Ik werk als Technisch Applicatie Beheerderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |