24e: kerstnachtdienstquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:48 schreef BlueCurl het volgende:
ik gewoon naar school maar loop wat achter dus word gewoon doorwerken tijdens de vakantie maar wel uitslapen hihi... en wat gaan we hier allemaal doen tijdens de kerstdagen en oud & nieuw?
gezellige feestdagen dusquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:08 schreef BlueCurl het volgende:
1e kerstdag --> bij een goede vriend. gaan we met zijn tweeen een 4 gangen menu of meer maken en opeten
2e kerstdag --> thuis met familie
oud en nieuw --> beetje thuis hangen en me caaf knuffelen als het geknal losbarst
ook toevallig, vandaag zou hier ook monteur moeten komenquote:Op woensdag 20 december 2006 10:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Woon je bij mij?![]()
Vandaag pas monteur![]()
Hier is ie al eerder spontaan weer gaan werken.quote:Op woensdag 20 december 2006 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ook toevallig, vandaag zou hier ook monteur moeten komen
echter lijkt de cv het hier nu te doen
nu komen ze de ATA fixen zodat ze de cv weer vanop afstand kunnen bedienen
hehequote:Op woensdag 20 december 2006 10:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hier is ie al eerder spontaan weer gaan werken.
Zo vlak voor kerst ga ik geen nenkel risico lopen.
Nu mogen ze komen en het fixen
Het staat niet echt vermeldt op de websitequote:Op woensdag 20 december 2006 21:20 schreef Troel het volgende:
http://www.competence.biz
Voor als je nog een baantje zoekt. Het is spam ik weet het, maar ze hebben daar echt mensen nodig!
Same here!quote:Op donderdag 21 december 2006 09:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het staat niet echt vermeldt op de website
Maar helaas, ik heb al een leuke job
Zwart!quote:Op donderdag 21 december 2006 11:42 schreef Netsplitter het volgende:
En, hoe voelt dat nou?
tjah of je leven of een levenquote:Op donderdag 21 december 2006 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zwart!![]()
Ik kan niks meer doen.Zoals je vragen in FB.
Mijn vertrouwde manier om te kijken of een topic op slot is lukt niet meer![]()
oi lulligquote:
gister avond al gedaanquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:32 schreef Sjowhan het volgende:
Vanavond uitje met het werk
En uhow @ mschol; dat wordt Wiiii-en vanavond zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |