hehequote:Op woensdag 20 december 2006 10:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hier is ie al eerder spontaan weer gaan werken.
Zo vlak voor kerst ga ik geen nenkel risico lopen.
Nu mogen ze komen en het fixen
Het staat niet echt vermeldt op de websitequote:Op woensdag 20 december 2006 21:20 schreef Troel het volgende:
http://www.competence.biz
Voor als je nog een baantje zoekt. Het is spam ik weet het, maar ze hebben daar echt mensen nodig!
Same here!quote:Op donderdag 21 december 2006 09:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het staat niet echt vermeldt op de website
Maar helaas, ik heb al een leuke job
Zwart!quote:Op donderdag 21 december 2006 11:42 schreef Netsplitter het volgende:
En, hoe voelt dat nou?
tjah of je leven of een levenquote:Op donderdag 21 december 2006 11:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zwart!![]()
Ik kan niks meer doen.Zoals je vragen in FB.
Mijn vertrouwde manier om te kijken of een topic op slot is lukt niet meer![]()
oi lulligquote:
gister avond al gedaanquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:32 schreef Sjowhan het volgende:
Vanavond uitje met het werk
En uhow @ mschol; dat wordt Wiiii-en vanavond zeker
Ik had bij mijn buurman ook een netwerk geïnstalleerd, van Linksys, die doet alsof hij onbeveiligd is, maar dat is hij nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:41 schreef mschol het volgende:
[..]
gister avond al gedaan![]()
in me bed eff zitten bowlen, boksen (das echt exercisen), golfen. baseball)
helaas nog geen internet (wel een onbeveiligd draadloos netwerk maar helaas kon hij er geen verbinding mee maken)
en ik hoop vanaaf zelda te hebben
tis trouwens een heeel vreemde gewaarwording als je die wiimote beweegt en je cursor gaat over je scherm
zou idd kunnenquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:51 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik had bij mijn buurman ook een netwerk geïnstalleerd, van Linksys, die doet alsof hij onbeveiligd is, maar dat is hij niet
Vond het maar raar, dus heb er toch encryptie op gezet
Blijkbaar is de one touch setup ofzo, genoeg, maar dacht, extra is altijd veiliger
En ook online spelen neem ik aan, zoals bij de Xbox live?quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:11 schreef mschol het volgende:
[..]
zou idd kunnen
ach.. ik heb als het goed is binnenkorrt een draadloze router nen dan kan ik met me wii
interwii'en
schijnt wel een mogelijkheid te worden echter zijn er nog geen spellen die dat ondersteunenquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:24 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
En ook online spelen neem ik aan, zoals bij de Xbox live?
Ah ok...quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:28 schreef mschol het volgende:
[..]
schijnt wel een mogelijkheid te worden echter zijn er nog geen spellen die dat ondersteunen
call of duty 3 is uit..quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah ok...
Ze hebben toch niet weer de gewoonte alleen van die vage mario getinte spellen te leveren hè?
Je kunt nu toch ook "gewone" shooters ed. spelen?
Meestal welquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:36 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah ok...
Ze hebben toch niet weer de gewoonte alleen van die vage mario getinte spellen te leveren hè?
Je kunt nu toch ook "gewone" shooters ed. spelen?
uit de auto nokken door te slan met de wiimotequote:Op vrijdag 22 december 2006 14:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Meestal wel
Afgezien van GTA![]()
ik zie die kids van een jaartje of 10 al als een gansterd alle negers uit auto's slepen!![]()
EN 10 min later pa en ma achter zich aan krijgen omdat de tv aan gort is...quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:06 schreef mschol het volgende:
[..]
uit de auto nokken door te slan met de wiimote
quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
EN 10 min later pa en ma achter zich aan krijgen omdat de tv aan gort is...
Heel verstandig zo een console.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:06 schreef mschol het volgende:
[..]
uit de auto nokken door te slan met de wiimote
Ik snap de ophef er al niet over.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:09 schreef mschol het volgende:
[..]
overrigens is Wiiboksen behoorlijk inspannend
quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:11 schreef Netsplitter het volgende:
Ik kan niet wachten tot er eentje bij mij thuis staat.
Het wordt trouwens helemaal briljant wanneer bv DragonBall Z of GT nog een keer naar de Wii komt...
Kan je Goku na doen met z'n Kamehameha...
niemand zag er echt brood in kennelijk..quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik snap de ophef er al niet over.
Dit soort games zijn in azie al jaren op de markt.
Ik stond een jaar of 5 geleden al met een ping pong racket in mijn hand voor de tv.
En werkte echt perfect, inclusief effect en alls wat je maar wil. Dat spel was geloof ik 10 dollar in japan.
Yeah, wou ik nou altijd al eens doenquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:11 schreef Netsplitter het volgende:
Ik kan niet wachten tot er eentje bij mij thuis staat.
Het wordt trouwens helemaal briljant wanneer bv DragonBall Z of GT nog een keer naar de Wii komt...
Kan je Goku na doen met z'n Kamehameha...
Die gozer had wel 10 van dat soort dingenquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:23 schreef mschol het volgende:
[..]
niemand zag er echt brood in kennelijk..
en toch is ping pong maar 1 spel, hier gaat het over de controls van een hele console (alle spellen moeten dus die wiimote ondersteunen)
Wel hoor, menig game verslaafde kijkt niet verder dan het koude kikkerlandje, dus opeens is er een wereld voor hun opengegaanquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die gozer had wel 10 van dat soort dingen
Waren al geruime tijd te koop in japan.
Dus ophjef hoeft er echt niet over te zijn.
Koude kikkerlandje is helemaal niks in de gamewereld.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:46 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wel hoor, menig game verslaafde kijkt niet verder dan het koude kikkerlandje, dus opeens is er een wereld voor hun opengegaan
quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Koude kikkerlandje is helemaal niks in de gamewereld.
Afgezien van 1 game op de ps2 en wat prof gamers
simcity is op de wiiquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:49 schreef BlueCurl het volgende:
ik hou enkel van hl en simcity hihi
kerstvakantie
10 euro maxquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
word duur spelletje danzal er nie veel meer op spelen aangezien ik al een gamecube heb
[Wii 165] Interwii !quote:Op zaterdag 23 december 2006 11:17 schreef editor2 het volgende:
Hey...vertel eens wat meer over die Wii? Is dat ook te gebruiken als LAN console
zoals dat XBox live of gewoon een standalone console en wat moet je meer betalen?
DAN wel ja...quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:22 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
+ wii zelf indddus duur spelletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |