quote:
quote:Internet Explorer cannot display the webpage
Most likely causes:
You are not connected to the Internet.
The website is encountering problems.
There might be a typing error in the address.
quote:
quote:Finjan Vital Security notification:
Connection failed !
The requested item could not be accessed.
A socket operation was attempted to an unreachable network., Error code: 128
Hoe oud is die leraar?quote:Op maandag 11 december 2006 14:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
"De computer uit elkaar halen? Ben je nou helemaal gek geworden?!"
"Nee nee, moet software matig want stel je nou is voor dat je een cd hebt die niet te lezen in de cd-rom speler, een drive update kan dat oplossen."
- Ook als er een kras in de cd zit?![]()
"Euhm nou, het is mogelijk ja.."
http://www.ad.nl/utrecht/(...)eNavType=all#reactie
Minstens 45.quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:10 schreef Godlike02 het volgende:
Is het al kerst?
Ahw mên, waar is de X-mas spiritquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:42 schreef Sjowhan het volgende:
Wij ook niet, denk ook niet dat ze er een gaan plaatsen
In me kamer komt er ook geen; geeft (1)teveel rotzooi, (2)'t is toch enkel voor 's avonds, en dat vind ik dan niet echt de moeite waard.quote:
Bij ons staat het de heel dag aanquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
In me kamer komt er ook geen; geeft (1)teveel rotzooi, (2)'t is toch enkel voor 's avonds, en dat vind ik dan niet echt de moeite waard.
Kijk, als je kids hebt, en je bent thuis, dan is het een goed excuus; ik woon op mezelf, kamer 3x4 dus echt groot isset niet; dan kan 't maar beter er niet instaan als wel en ik geen ruimte over heb voor andere troepquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Bij ons staat het de heel dag aan
vinden de kids leuk
Ook geen vuurwerk- en oliebollenfan dus? Dat vind ik juist het lekkerste, die oliebollenquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:24 schreef BlueCurl het volgende:
huis wel (een echte)
kamer bijna (een neppert)
school.. geen idee eigenlijk. eens op letten!
maar ben in het algemeen niet zo'n kerst, ouden & nieuw.. feestdagen fan...
Lekker!quote:Op woensdag 13 december 2006 23:20 schreef mschol het volgende:
oliebollen
apelflappen
allenbei homemade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |