Leuk hè, ADSLquote:Op vrijdag 8 december 2006 08:57 schreef SHERMAN het volgende:
Verdomme, ik had een time-out.
[Slowchat deel 163] Tempo graag
Mja ik heb het ook school ook, glasvezel.quote:
Deze was eerder..quote:Op vrijdag 8 december 2006 08:59 schreef mschol het volgende:
nieuw topic?
Schoolnetwerken zijn nooit kwaliteit hoogstaand natuurlijk; je kan dan veel beter vertrouwen op de ADSL2-verbinding..quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:13 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb geen last van time outsopen er ook altijd een boel tegelijk
hihi renesites met zijn posts toen. dat was grappig. helemaal als ie tegen zich zelf terug begon te slowchatten
timeout zijn aan de orde van de dag op fok bij mij thuisquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mja ik heb het ook school ook, glasvezel.![]()
Als ik een paar topics tegelijk open krijg ik op allemaal een time-out.
op me stage/school is dat wel andersquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Schoolnetwerken zijn nooit kwaliteit hoogstaand natuurlijk; je kan dan veel beter vertrouwen op de ADSL2-verbinding..
gister had ik daar ook enorm last van. vandaag nog niks gemerkt!quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:38 schreef mschol het volgende:
[..]
timeout zijn aan de orde van de dag op fok bij mij thuis(ale andere sites doen het prima)
Goed punt, misschien hebben jullie het wel mee gekregen over de klachten van de leerlingen van een ICT Lyceum in Utrecht, heeft de media gehaald, dat is dus mijn school.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Schoolnetwerken zijn nooit kwaliteit hoogstaand natuurlijk; je kan dan veel beter vertrouwen op de ADSL2-verbinding..
Ach, je hebt het internet toch niet nodig voor school?quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:36 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Goed punt, misschien hebben jullie het wel mee gekregen over de klachten van de leerlingen van een ICT Lyceum in Utrecht, heeft de media gehaald, dat is dus mijn school.
opzich wel...quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:32 schreef Jo0Lz het volgende:hoi piepeloi.
December
Wat een heerlijke maand!
Meer de rekening die ze achter laten...quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:02 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich wel...
totdat je sinterklaas en kerstman tegenkomt... :|
ook goedquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:03 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Meer de rekening die ze achter laten...
Altijd vreemd dat 't geld veel sneller op is in Decemberquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:32 schreef Jo0Lz het volgende:hoi piepeloi.
December
Wat een heerlijke maand!
"doe de cdrom in de pc"quote:Op maandag 11 december 2006 13:42 schreef SHERMAN het volgende:
Leuk, ik mag van de docent een handleiding schrijven over het installeren van drivers voor een cd-rom drive, daar begint het al, maar het admin wachtwoord mag ik dan weer niet.
Nee, dan kan ik ook echt drivers installeren.
"De computer uit elkaar halen? Ben je nou helemaal gek geworden?!"quote:Op maandag 11 december 2006 13:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
"doe de cdrom in de pc"
"start windows op"
"cdromspeler is geinstalleerd"
![]()
Geld te kort.quote:Op maandag 11 december 2006 14:05 schreef most_wanted het volgende:
December.
Nog zo iets.quote:
en ik wil nog wel een Wii of PS2 hebbenquote:
quote:
quote:Internet Explorer cannot display the webpage
Most likely causes:
You are not connected to the Internet.
The website is encountering problems.
There might be a typing error in the address.
quote:
quote:Finjan Vital Security notification:
Connection failed !
The requested item could not be accessed.
A socket operation was attempted to an unreachable network., Error code: 128
Hoe oud is die leraar?quote:Op maandag 11 december 2006 14:11 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
"De computer uit elkaar halen? Ben je nou helemaal gek geworden?!"
"Nee nee, moet software matig want stel je nou is voor dat je een cd hebt die niet te lezen in de cd-rom speler, een drive update kan dat oplossen."
- Ook als er een kras in de cd zit?![]()
"Euhm nou, het is mogelijk ja.."
http://www.ad.nl/utrecht/(...)eNavType=all#reactie
Minstens 45.quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2006 15:10 schreef Godlike02 het volgende:
Is het al kerst?
Ahw mên, waar is de X-mas spiritquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:42 schreef Sjowhan het volgende:
Wij ook niet, denk ook niet dat ze er een gaan plaatsen
In me kamer komt er ook geen; geeft (1)teveel rotzooi, (2)'t is toch enkel voor 's avonds, en dat vind ik dan niet echt de moeite waard.quote:
Bij ons staat het de heel dag aanquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
In me kamer komt er ook geen; geeft (1)teveel rotzooi, (2)'t is toch enkel voor 's avonds, en dat vind ik dan niet echt de moeite waard.
Kijk, als je kids hebt, en je bent thuis, dan is het een goed excuus; ik woon op mezelf, kamer 3x4 dus echt groot isset niet; dan kan 't maar beter er niet instaan als wel en ik geen ruimte over heb voor andere troepquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Bij ons staat het de heel dag aan
vinden de kids leuk
Ook geen vuurwerk- en oliebollenfan dus? Dat vind ik juist het lekkerste, die oliebollenquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:24 schreef BlueCurl het volgende:
huis wel (een echte)
kamer bijna (een neppert)
school.. geen idee eigenlijk. eens op letten!
maar ben in het algemeen niet zo'n kerst, ouden & nieuw.. feestdagen fan...
Lekker!quote:Op woensdag 13 december 2006 23:20 schreef mschol het volgende:
oliebollen
apelflappen
allenbei homemade
Ah, dan begrijp ik het wel.. Dan is de oud&nieuw enkel leuk vanwege 't vuurwerk (of je moet er ook niet van houdenquote:Op woensdag 13 december 2006 23:19 schreef BlueCurl het volgende:
olliebollen nooit lekker gevonden. appelflappen wel. maar ik vind het allemaal niet zo super bijzonder nee...
na al die filmpjes met gamende mensen gezien te hebben op wii.com gaat et, bij mij al doorgewinterde pc gamer, toch erg jeukenquote:
Koffie pads?quote:Op maandag 18 december 2006 18:52 schreef BlueCurl het volgende:
ik vind die youtube filmpjes leuk waar mensen zo met die pads lopen te zwieberen dat er wat kapot gaat om hun heen
Same!quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:21 schreef slakkie het volgende:
Nog 2 daagjes werken en dan vrij.. Lovely.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:21 schreef slakkie het volgende:
Nog 2 daagjes werken en dan vrij.. Lovely.
Hihihihi, puhquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:44 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
nog 4 daagjes (inclusief vandaag)
had erger kunnen zijn,quote:
Ach gossie....quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
had erger kunnen zijn,
ik heb gelukkig 2 weken vrij het had zo kunnen zijn dat ik maar 1 week vrij was..
Mmm, nu heb je langer vrij dan ik dat heb, denk ik.. ff kieken. Ja, ik moet de 2de weer beginnen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
had erger kunnen zijn,
ik heb gelukkig 2 weken vrij het had zo kunnen zijn dat ik maar 1 week vrij was..
Ik heb ook geen vrij, moet na 2de kerstdag tot de 30ste gewoon werken, en gewoon weer op 2 januari e.v.quote:Op dinsdag 19 december 2006 08:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ach gossie....
Ik heb helemaal geen vrij...![]()
![]()
uhhh, als ik een wii heb:quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:48 schreef BlueCurl het volgende:
ik gewoon naar school maar loop wat achter dus word gewoon doorwerken tijdens de vakantie maar wel uitslapen hihi... en wat gaan we hier allemaal doen tijdens de kerstdagen en oud & nieuw?
jij jij jij nerdquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:50 schreef mschol het volgende:
[..]
uhhh, als ik een wii heb:
Wii'en ()
anders:
Wii-hunten
24e: kerstnachtdienstquote:Op dinsdag 19 december 2006 19:48 schreef BlueCurl het volgende:
ik gewoon naar school maar loop wat achter dus word gewoon doorwerken tijdens de vakantie maar wel uitslapen hihi... en wat gaan we hier allemaal doen tijdens de kerstdagen en oud & nieuw?
gezellige feestdagen dusquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:08 schreef BlueCurl het volgende:
1e kerstdag --> bij een goede vriend. gaan we met zijn tweeen een 4 gangen menu of meer maken en opeten
2e kerstdag --> thuis met familie
oud en nieuw --> beetje thuis hangen en me caaf knuffelen als het geknal losbarst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |