quote:Op zondag 24 december 2006 19:42 schreef Jump het volgende:
Haha, mijn pa was in Auchan in Frankrijk achter wat wijn geweest, en aan de kassa zegt er iemand tegen hem: "Bon Noël" (Goede kerst).
Zit hij zich af te vragen hoe die persoon zijn broer kent, die ook Noël heet
Idem Dittoquote:
Overbelasting?quote:Op maandag 25 december 2006 13:45 schreef mschol het volgende:
KUT
net een power outage gehad, heb alleen geen idee waarom en hoe.
ik prikte me printer in het stopcontact (na een her organisering van de stroomkabels)
en toen viel alles op in iedergeval dat blok uit..
als dat zo zou zijn zou ik er nu toch niet prima mee kunnen werken (en altijd al mee gewerkt hebben?)quote:
Dat zei je er niet bijquote:Op maandag 25 december 2006 13:53 schreef mschol het volgende:
[..]
als dat zo zou zijn zou ik er nu toch niet prima mee kunnen werken (en altijd al mee gewerkt hebben?)
Dat ziet er zeer goed uit.quote:Op dinsdag 26 december 2006 23:38 schreef slakkie het volgende:
* slakkie heeft een nieuwe goodie: http://www.plextor-europe.com/products/PX-608CU.asp?choice=PX-608CU
Doe dat dan wel!quote:Op donderdag 28 december 2006 20:31 schreef Jump het volgende:
Mijn nieuwe goodie:
[afbeelding]
Ik heb me dan ook niks gekocht
Betere werk.quote:
Wel even wennen en ik weet nog steeds niet of het verstandig is met voornamelijk deskop en internet werkquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 20:41 schreef Jump het volgende:
Klein schermpje, maar 3 op 4 cm op mijn scherm
1440 900quote:Op donderdag 28 december 2006 20:43 schreef Netsplitter het volgende:
Welke res heeft dat ding?
Blijf het een rare res vinden.quote:
Het is ook raar.quote:Op donderdag 28 december 2006 20:55 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Blijf het een rare res vinden.
Zou ook niks voor mij zijn, zo'n scherm.
Maar ik hoop dat jij 'm met veel plezier gebruikt.
Geen idee, moet ik mijn pa vragen. Maar is zo not done om de prijs van een kado te vragen niet waarquote:Op donderdag 28 december 2006 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat ziet er zeer goed uit.
Quanta costa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow Slakkie, nou moet jij niet gaan kijken natuurlijk...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
Wat een mazzelaar ben je weerquote:Op donderdag 28 december 2006 21:09 schreef slakkie het volgende:
[..]
Geen idee, moet ik mijn pa vragen. Maar is zo not done om de prijs van een kado te vragen niet waar
de wii mote (de afstandbediening) werkt niet met simcity maar ik heb deze gekocht (denkende dat ik em nodig zou hebben voor simcity):quote:Op vrijdag 29 december 2006 09:31 schreef Netsplitter het volgende:
Speelt dat nog een beetje dan, simcity op de Wii?
quote:
Nee, nu.quote:
Maar ik heb geen internet in de ah.quote:
Ohjaquote:Op maandag 1 januari 2007 22:12 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Maar ik heb geen internet in de ah.
Slar kan dat veullll snellerquote:Op maandag 1 januari 2007 22:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ohja
Dat schiet dan niet op
Naja, 't gaat zeker nog wel binnen 2 weken lukken om dit topic iig te sluiten, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |