Doe dat, heb nog nooit in MED gestaan, dan wel laten staan he, want ben morgen avond pas weer online dus dan kan ik er een screen van maken.quote:
ACh, wie nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:50 schreef SHERMAN het volgende:
Verrek, ik heb ooit een ban gehad.
Banmeldtopic, deeltje 11 alweer
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan het gewoon niet hebben dat je als enige gebanned ben geweest ooit![]()
avast.comquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:36 schreef 907 het volgende:
Ik ben benieuwd wat jullie voor alternatief hebben gevonden ( gratis? ) voor Kaspersky?
AVG freequote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:36 schreef 907 het volgende:
Ik ben benieuwd wat jullie voor alternatief hebben gevonden ( gratis? ) voor Kaspersky?
gezond verstand...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:36 schreef 907 het volgende:
Hoezo dat danquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:04 schreef mschol het volgende:
[..]
gezond verstand...
ik heb vanaf ergens volgende week, 2 weken geen internet
daarna wel van 6000/768kbit naar 20000/1024kbit![]()
yep van XS4all basis-> Orange family + telefoniequote:Op zondag 7 januari 2007 20:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoezo dat dan
Ga je overstappen van providerZoja; dan hoeft 't geen 2 weken te duren hoor
Ahjah, dan is 't duidelijk.quote:Op zondag 7 januari 2007 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
yep van XS4all basis-> Orange family + telefonie
me pa zou er ongeveer 100 euro per maand aan kunnen besparen![]()
1 ISDN moet omgezet worden naar belbuget
2 als dit gedaan is moet orange ADSL en telefonie gaan installeren
3 livebox e.d. aansluiten en gaan
probleem is dat orange niks kan als KPN nog niet klaar is
en alles door orange laten doen willen we niet i.v.m. het oude nummer dat behouden moet blijven op de KPN lijn (en dus niet naar orange mag) (en idd als alles via orange gaat, dan ben je sneller, maar onze bel zekerheid is weg)
de constructie die we nu doen zorgt ervoor dat wanneer orange eruit ligt we nog steeds gebeld kunnen worden en kunnen bellen
dit schijnt rond de 2 weken te duren...
Aaaah, je bent geweldig.quote:
Ach ik doe er niet moeilijk overquote:
Ik kon ze niet zo snel vinden.quote:Op zondag 7 januari 2007 22:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach ik doe er niet moeilijk overeven website opgezocht waar alles opstond, snagIT er even op images zoeken, en binnen halen maar, winrar doorheen gooien, uploaden, ach kleine 2 min werk, minder zelfs
![]()
Wat een gelul. Doe dan project vrije tijd op school, dan kun je eraan werkenquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:22 schreef SHERMAN het volgende:
Leuk, ik mag niet aan mijn stage voorbereiding werken op school.
Ik - Waarom niet dan.
Docent - Omdat het geen project is!
Ik - Maar dat is het altijd geweest.
Docent - Maar nu niet!
Ik - Wat is het dan wel.
Docent - Iets voor je vrije tijd.
MIJN STAGE VOOR SCHOOL!
Dat is ergens wel een leuke.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat een gelul. Doe dan project vrije tijd op school, dan kun je eraan werken
Heb ik ook al gereageerd, met een verwijzing hiernaar toequote:Op woensdag 10 januari 2007 09:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat is ergens wel een leuke.
Docenten ROC MN
Heerlijk.quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Heb ik ook al gereageerd, met een verwijzing hiernaar toe
Crossposting is cool
Ik werk voor een ROCquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:04 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk hè.. dat ROC..
ROC MN?quote:
Neen. Dat nietquote:
Wat dan wel?quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Neen. Dat niet
Gelukkig ook niet in het onderwijs zelf...
Ik werk als Technisch Applicatie Beheerderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |