quote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]Newbie!
Ik moet nog ff wat testresultaten verwerken, maar als dat vlot gaat, kan ik misschien best ff langskomen!
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:08 schreef double_d_dennis het volgende:
ik ben er bij!!! naderhand kunne we dan misschien nog ergens een pilsje doen![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:16 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je weet 't adres? If not=> foon.
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:26 schreef Autoreply het volgende:
Lees dan de eerste Post van het vorige topic ff door en maak een GOEDE op...
ik ben voorquote:Op donderdag 7 december 2006 17:47 schreef Autoreply het volgende:
"saving ryans privates" is een voorlopige optie. De normale that is...
Er is een nieuw topic!quote:Op donderdag 7 december 2006 18:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kon niemand mij inlichten dat er al een nieuw topic was? Ik raakte in paniek bijna
David, kom je vanavond nog en zoja hoe laatquote:
Ja en té.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
David, kom je vanavond nog en zoja hoe laat
pssst! zie je die [preview] knop onder het invoer venster?quote:Op donderdag 7 december 2006 19:34 schreef Autoreply het volgende:
dubbel
Connexxion niet, wel NSquote:Op donderdag 7 december 2006 19:56 schreef Netsplitter het volgende:
FF iets anders, zijn er nog meer mensen hier die behoorlijk wat last gaan krijgen met die nieuwe dienstregeling van Connexxion die binnenkort in gaat?
Wat een eikelquote:Op donderdag 7 december 2006 20:31 schreef double_d_dennis het volgende:
aaaaaaaaaaarg ar is weer eens aan het zeiken aan mn hooftje![]()
Cosmo, niet de goedkoopste, wel onze "huiskaptoko"quote:Op donderdag 7 december 2006 21:06 schreef seekfaM het volgende:
ik vroeg me af, naar welke kapper gaan jullie hier in delft?
Ik kom op die vraag, omdat ik vandaag naar de kapper ben geweest
Ik namelijk begrepen dat er aardig wat gaan veranderen.quote:
Welke is dan wél de goedkoopste?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Cosmo, niet de goedkoopste, wel onze "huiskaptoko"
Wauw, ziet er leuk uit meidquote:Op vrijdag 8 december 2006 02:40 schreef warrel het volgende:!
Ik ben vanavond verhuist naar mijn allermooiste kamertje, het was in m'n ouderlijke woonplaats al vechten met de roomdivider, dus we hebben alles maar gewoon uit elkaar gehaald.
Nu staat alles goed en wel, er moet nog een stekker boven m'n bed gemaakt worden, en ik heb nog geen lampen aan het plafond..
Maar, ja, hier kan ik in leven![]()
Excusez moi voor het formaat van de foto's, ook niet erg scherp omdat ik niet zo veel verlichting heb. Maar zonder flits wel sfeervol
M'n bed en een mooie muur
Links m'n 'voordeur', rechts m'n kastdeur
Kastdeur links, 'bedstee' wat nu m'n inloopkast is geworden rechts
De roomdivider in m'n inloopkast
De linkerkant van m'n roomdivider, m'n koelkastje
Stellingkast, rechts van m'n roomdivider
Ahhh
M'n tafel, schouw, opastoel en m'n voeteneinde
TV in schouw, staat zooo mooi, past precies!
M'n kleertjeskast
M'n opastoel 'ik rook een pijp/brei en chill'-hoekje
Het uitzicht vanuit de opastoel
Nou, dat was het dan.
Mooi he?!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, komt omdat die link over 2 regels staat verspreid (vandaar br dus)quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:27 schreef mcDavid het volgende:linkje 5 staat <br/> achter de url... misschien een forum bugje? Hippe kamer! zo'n ding heet een stopcontact ![]()
Welquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:42 schreef double_d_dennis het volgende:
dat maakt toch niets uit???
Als je die regel aan mekaar plakt, (dus de break weg) krijg jequote:[url =http://isthisadejavu.spymac.com/Chambre%20Delft/PC080015.JPG
]De linkerkant van m'n roomdivider, m'n koelkastje[/url]
Oftewel:quote:[url =http://isthisadejavu.spymac.com/Chambre%20Delft/PC080015.JPG]De linkerkant van m'n roomdivider, m'n koelkastje[/url]
Idd, maarja als je het toch hebt moet je er gebruik van makenquote:
Normaal gesproken is het ook gewoon een sloddervos hoor en ik net zo goedquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, maarja als je het toch hebt moet je er gebruik van maken![]()
Dat heeft niks te maken met perfectie. Je kamer kan een zware mess zijn terwijl je wel perfectionistisch bentquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:05 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Normaal gesproken is het ook gewoon een sloddervos hoor en ik net zo goed![]()
Haar internet fuckte hem ofso, en vandaag zou het gefixt gaan wordenquote:
Idd, zit er 1 ongeveer naast mequote:Op vrijdag 8 december 2006 19:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Pfff asociaal, in delft hebben ze toch internetcafe's
Klopt. Als het goed is zit ze nu te B voor een gezellig weekendjequote:Op vrijdag 8 december 2006 19:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haar internet fuckte hem ofso, en vandaag zou het gefixt gaan worden
Te Br tochquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:48 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Klopt. Als het goed is zit ze nu te B voor een gezellig weekendje![]()
Dat kapotte modem betekent toch niet automatisch dat je hele computer vervangen moet wordenquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:32 schreef SeaOfLove het volgende:
En ja zit nu in Brabant. Mijn comp doet het btw nog steeds nieten het is zeer twijfelachtig of hij het nog gaat doen, moet ws een nieuw modem hebben
![]()
Nee duh...alleen een nieuw modem, rest van de comp werkt als een tierelierquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat kapotte modem betekent toch niet automatisch dat je hele computer vervangen moet worden![]()
Ik heb er 1 van Motorola de SB5100.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:43 schreef mirelia het volgende:
Wat voor modem moet je hebben??
Yepz kabel van wanadoo/casema. Bel van de week maar ff met wanadoo voor een nieuwe.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:22 schreef mirelia het volgende:
In de computerhandel en ik heb meestal wel van alles liggen 2e-hands
Ik bedoelde wat voor soort inet heb je?
kabel, ADSL of ADSL2?
Maar die motorola is een kabelmodem dus waarschijnlijk Wanadoo/Orange
en daar heb ik niks van liggen
Dankjequote:Op zaterdag 9 december 2006 16:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat zijn jullie allemaal afwezig zeg heren en een enkele dame, kan ik eindelijk ff een dagje fok!ken is er niemand.
Owww warrel, je kamer ziet er leuk uit, dat had ik nog niet gezegd geloof ik![]()
ik was er al om half 8 uit vanochtendquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:16 schreef seekfaM het volgende:
Jagrappig toch, nu beginnen we pas uit bed te komen
o tochquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:31 schreef mirelia het volgende:
Let's face it.........we aint got a life!!!
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:31 schreef mirelia het volgende:
Let's face it.........we aint got a life!!!
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Den Haag is ook wakker geworden
blijkbaar wel...ik ben het levende bewijsquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:55 schreef mirelia het volgende:
Kan toch niet.......week zonder internet?
Alleen heksen kunnen dat!quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:55 schreef mirelia het volgende:
Kan toch niet.......week zonder internet?
Je sms-tegoed opquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:35 schreef Autoreply het volgende:
Nah, AR gaat vanavond ook nog ff wat drinken te Delluft met niet nader te noemen personen.
@ SOL; I hope so...
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
IK VERVEEL ME!!!!!!!!!! iemand neuken
Waarom nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat zet je hier toch niet zomaar neer?
![]()
Ja, vast wel iemand. Niet met you if you don't mind. En waar blijft die foto? Nou weten we nog steeds niet of je een 50-jarige baardaap bent of dat SOL gelijk heeftquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
IK VERVEEL ME!!!!!!!!!! iemand neuken
Ik zal 's vragen of ze je vanavond wil sms-enquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je sms-tegoed op?
Neehoor...veel plezier en succes vanaaf en ik hoor het wel![]()
![]()
@ David:![]()
A_A is heul geen 50-jarige baardaapquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:30 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, vast wel iemand. Niet met you if you don't mind. En waar blijft die foto? Nou weten we nog steeds niet of je een 50-jarige baardaap bent of dat SOL gelijk heeft
[..]
Ik zal 's vragen of ze je vanavond wil sms-en![]()
Owww nou weet ik nog niet hoe erg het met je gesteld was. We (vriendin van mijn vader en ikke) waren dus echt naar boven verbannen door mijn vader en hebben heel de avond serietjes zitten kijken.quote:
Nauwelijksquote:Op zondag 10 december 2006 13:47 schreef seekfaM het volgende:
Lekker geslapen?
Als je 's begint met de dagen dat je wel kanquote:Op zondag 10 december 2006 14:34 schreef seekfaM het volgende:
Ik weet niet of ik kan..
weekend + vrijdagquote:Op zondag 10 december 2006 15:10 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Als je 's begint met de dagen dat je wel kan![]()
Haha, ik zie dat ik maar gelijk bij Zeker ben gezetquote:Op zondag 10 december 2006 23:25 schreef Autoreply het volgende:
Hmm, Sol heeft nog wat aanmoediging nodig om dinsdag te komen. (Woensdag is de Koornbeurs niet toegankelijk...), maar áls ze komt komt Bittermoon ook![]()
Dus:
Dinsdagmeet:
Zeker:Double_D_Dennis Bravebart Autoreply
WellichtSOL Bittermoon McDavid?
Tuurlijk, gwoon ff kopieren.quote:
Ik ga wss wel, als ik die vriend ff meekrijgquote:Op zondag 10 december 2006 23:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tuurlijk, gwoon ff kopieren.
Zeker:Double_D_Dennis Bravebart Autoreply
WellichtseekfaM SOL Bittermoon McDavid?
Wat doen we, meeten bij de Koornbeurs om 9 uur oid en er voor voor de belangstellenden naar die LR-borrel inclusief eten?
omdat dinsdag lichtjes avond isquote:Op maandag 11 december 2006 00:28 schreef mcDavid het volgende:
Dinsdag is een onhandige avond.
Waarom niet woensdag? ik ben donderdag vrij
quote:Op maandag 11 december 2006 00:28 schreef mcDavid het volgende:
Dinsdag is een onhandige avond.
Waarom niet woensdag? ik ben donderdag vrij
Drie keer zoveel betalen voor een biertje ís een optie. Punt is wel dat die LR-borrel ook legendárisch is...quote:Op zondag 10 december 2006 23:25 schreef Autoreply het volgende:
Hmm, Sol heeft nog wat aanmoediging nodig om dinsdag te komen. (Woensdag is de Koornbeurs niet toegankelijk...), maar áls ze komt komt Bittermoon ook![]()
Waarom?quote:Op maandag 11 december 2006 01:29 schreef Autoreply het volgende:
Een inmiddels weer ge-undelete Autoreply, Bart is nog steeds banned![]()
We hebben ongeveer hetzelfde IP. Ik zou dus een kloon zijn van Bartquote:
Ik denk het niet tenzij het in de tentamenperiode isquote:Op maandag 11 december 2006 12:11 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ben je er trouwens op de meet - wanneer en waar die dan ook mag wezen?
Nee, want zwarte schmink is best een beetje gayquote:Op maandag 11 december 2006 18:36 schreef waht het volgende:
eeej studentjes uit delft
Nog iemand hier die Mijnbouw doet? (=Technische Aardwetenschappen voor al jullie niet-Mijnbouwers)
quote:Op maandag 11 december 2006 18:37 schreef SNArky het volgende:
[..]
Nee, want zwarte schmink is best een beetje gay.
Heyquote:Op maandag 11 december 2006 18:40 schreef waht het volgende:
[..]
![]()
Das was geen schmink, dat was STEENKOOLGRUIS![]()
![]()
Jij stond niet per-ongeluk met de OWee van vorig jaar in Virgiel allemaal van die sms-jes te sturen naar de monitor, of wel?quote:Op maandag 11 december 2006 18:36 schreef waht het volgende:
eeej studentjes uit delft
Nog iemand hier die Mijnbouw doet? (=Technische Aardwetenschappen voor al jullie niet-Mijnbouwers)
Nee, ik ben pas sinds augustus van dit jaar in Delft begonnen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jij stond niet per-ongeluk met de OWee van vorig jaar in Virgiel allemaal van die sms-jes te sturen naar de monitor, of wel?
Leuk cadeautje voor het halen van je rijbewijs: een fietsquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:58 schreef warrel het volgende:
HOERA!!
Ik heb een allereigenste fiets erbij, een vers slot (vandaag voor 't eerst door Delft gecrost), én, ik heb m'n rijexamen gehaald!!![]()
![]()
!!
LOL een fiets als kado voor het behalen van je rijbewijs, dan had je je rijbewijs niet hoeven halenquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Leuk cadeautje voor het halen van je rijbewijs: een fiets
Gefeli!
snap dat dan, het is een fiets, om van je fiets naar je auto te rijden, om dan vervolgens je fiets aan een boom te gooien (vandaag het slot) en dan parkeer je hem weer, en dan heb je je fiets om naar huis te fiestenquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:06 schreef double_d_dennis het volgende:
[..]
LOL een fiets als kado voor het behalen van je rijbewijs, dan had je je rijbewijs niet hoeven halen![]()
Oefen 's een keer in een geleende auto op een parkeerterrein (voertuigbeheersing) Ik heb het ook gedaan en had in 4 dagen m'n rijbewijsquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:45 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Gefeliciteerd!Ik heb al 23 lessen gehad maar het schiet nog niet echt op
Jammer dat er niet zoiets bestaat als "solo" autorijden hequote:Op dinsdag 12 december 2006 17:51 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Oefen 's een keer in een geleende auto op een parkeerterrein (voertuigbeheersing) Ik heb het ook gedaan en had in 4 dagen m'n rijbewijs![]()
Ach, je bent (mits je het op mijn manier doet) pas op 1/3e..quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:45 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Gefeliciteerd!Ik heb al 23 lessen gehad maar het schiet nog niet echt op
quote:
Heb je nog gezwaait naar mijn broer in de roeiboot?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:55 schreef warrel het volgende:
Tsjee, het was wel nat zeg vanavond. Maar, ik heb wel geschaatst, gluhwijn gedronken en met een kameel geknuffeldLichtjesavond is leuk! Regen niet..
Cool, ik wij hebben nog eventjes staan kijkenquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:55 schreef warrel het volgende:
Tsjee, het was wel nat zeg vanavond. Maar, ik heb wel geschaatst, gluhwijn gedronken en met een kameel geknuffeldLichtjesavond is leuk! Regen niet..
Hoe is gisteren afgelopen? Bart lag al te tukken toen ik thuis wasquote:Op woensdag 13 december 2006 11:08 schreef double_d_dennis het volgende:
o my god they killd kenny, you basterds![]()
haha ik las : Bart lag al te rukken toen ik thuis wasquote:Op woensdag 13 december 2006 14:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hoe is gisteren afgelopen? Bart lag al te tukken toen ik thuis was![]()
En heb je Marloes nog gescoord?![]()
Doel je nou op die travestiet-leraar, of op het jongetje dat Kenny heet?quote:Op woensdag 13 december 2006 07:41 schreef warrel het volgende:
Ik heb geen roeiboten gezien, wel de vuurkorven in de grachten![]()
En als jij de kameel was, was je wel een lieverd. Maar wel een beetje fotoschuw
Ik had je vast niet zien zwaaien, ik had vast m'n capuchon op. Dan heb ik een gigantische dooie hoek, hij zit namelijk net zoals die van Kelly (South Park).
![]()
Dat kleine jongetje in die oranje verschijning!quote:Op woensdag 13 december 2006 16:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Doel je nou op die travestiet-leraar, of op het jongetje dat Kenny heet?![]()
Kennyquote:Op woensdag 13 december 2006 17:47 schreef warrel het volgende:
[..]
Dat kleine jongetje in die oranje verschijning!
[afbeelding]
Ahh, hijs lief daar![]()
Feli Warrel!!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:58 schreef warrel het volgende:
HOERA!!
Ik heb een allereigenste fiets erbij, een vers slot (vandaag voor 't eerst door Delft gecrost), én, ik heb m'n rijexamen gehaald!!![]()
![]()
!!
Ja, die foto's krijg je nog steeds van mequote:Op woensdag 13 december 2006 19:57 schreef SeaOfLove het volgende:
Allemaal nieuwe mensen in het topic. Wel blijven posten he heren
.
Was het gezellig gisteren??
Ik had zondag al mijn eigen mini-meet met Bart en Autoreply![]()
Kunnen het nieuwe jaar wel weer een echte meet houden. En warrel is dan verplicht te komen net als sheonlydreamsquote:Op donderdag 14 december 2006 00:04 schreef Originele_Naam het volgende:
Wanneer is de volgende meet dan
Idd, net na de tentamens oid. En wat meer vrouwen is ook wel een goed ideequote:Op donderdag 14 december 2006 00:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kunnen het nieuwe jaar wel weer een echte meet houden. En warrel is dan verplicht te komen net als sheonlydreams.
En admiraal_anaal moet er ook bij zijnquote:Op donderdag 14 december 2006 01:23 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Idd, net na de tentamens oid. En wat meer vrouwen is ook wel een goed idee![]()
én jij.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kunnen het nieuwe jaar wel weer een echte meet houden. En warrel is dan verplicht te komen net als sheonlydreams.
Hebben ze op de uni geen kerstvakantiequote:Op donderdag 14 december 2006 22:40 schreef Originele_Naam het volgende:
Man 2 januari mijn tentamens
Ja, heerlijk. Gisternacht en vannacht eindelijk weer 's een normale tijdsduur (5+ uur) kunnen slapen, lang geleden dat ik zó diep heb liggen tukkenquote:
Ik vind 5 uur nog best kort hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:14 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Gisternacht en vannacht eindelijk weer 's een normale tijdsduur (5+ uur) kunnen slapen, lang geleden dat ik zó diep heb liggen tukken![]()
In Leiden ligt het blijkbaar anders, maar in Delft wel degelijk, alleen dan heet het studieverlof.
Link
Ik ben jaloers!quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:14 schreef Autoreply het volgende:
Ja, heerlijk. Gisternacht en vannacht eindelijk weer 's een normale tijdsduur (5+ uur) kunnen slapen, lang geleden dat ik zó diep heb liggen tukken
Jawel tot 2 januari, maar ze zijn erop uit om zoveel mogelijk studenten te laten zakkenquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Hebben ze op de uni geen kerstvakantie![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:52 schreef mirelia het volgende:
Jullie beseffen wel dat sinterklaas al weer voorbij is he??
Ja maar nu zijn de kruidnootjes vet goedkoopquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:52 schreef mirelia het volgende:
Jullie beseffen wel dat sinterklaas al weer voorbij is he??
Goed argumentquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:54 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja maar nu zijn de kruidnootjes vet goedkoop
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zo héhé...ik was je al in het DenHaag topic komen zoeken![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]hehe en me stalken op Hyves zag ik net he
Tis maar goed dat je niet weet waar ik woon
Shit nu heb je nog meer foto's van me gezienquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat was heul niet stalken...heb gewoon van mijn msn mensen toegevoegd
![]()
Is dat erg? Zo rot zie je er toch niet uitquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Shit nu heb je nog meer foto's van me gezien
Weet nietquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Is dat erg? Zo rot zie je er toch niet uit![]()
lekker belangrijk ookquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Weet nietDat kan ik niet zeggen over mezelf
En nog beter!!quote:
Zodan het kan niet op voor je hequote:Op vrijdag 15 december 2006 23:25 schreef warrel het volgende:
[..]
En nog beter!!
Ik heb een minibankschroef gehad (op zuignap)![]()
En een (wel een hele echte) breekijzer!!
Dinsdag heb ik dan behalve m'n rijbewijspasje dingetje ook een auto!!! (Of dan tenminste een autoradiootje)
![]()
![]()
Slaap zacht!![]()
Ik heb er al 2 opstaan...meer dan genoegquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Idd maar nu jij ook meer foto's plaatsen he
Ik moet morgen werkenhelemaal geen zin
9 uurquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb er al 2 opstaan...meer dan genoeg.
Moet je vroeg beginnen dan??
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
valt toch best mee....moet ik je even een lief wakker-maak-smsje sturen?
Meldt:quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
valt toch best mee....moet ik je even een lief wakker-maak-smsje sturen?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zal ff kijken of ik je nr er nog in heb staan![]()
Had vorig weekend mijn foon ff opgeschoond en iedereen verwijdert die ik nooit bel/sms.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]OF je mijn nummer nog heb
Jawel maar niet om kwart voor 7quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ook niet mijn wekker?
8 uur ben ik ook wel wakkerquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
nee ik kan wakker gemaakt worden om 8 uur
Mail me even dan mail ik mijn nummer
Wat was je mailquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
8 uur ben ik ook wel wakkerJe hebt mijn mail en hyves nu ook...dus zie het zo wel
![]()
lampiequote:Op zaterdag 16 december 2006 00:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat was je mailik heb me mail opgeschoond en me msn niet aan dus weet je mail niet meer
Jahhh jij ook op hyves...maar niet de oudste in die van mij hoor...das mijn vader die er ws geenene reet mee zal doenquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:06 schreef mirelia het volgende:
Omg ook ik als ouwe lul nu op Hyves......
Sol je moet geen sms sturen maar bellen
This is your wakeupcall!!!! en dan met een lief stemmetje
trustequote:Op zaterdag 16 december 2006 00:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ga slapen, tot morgen iedereen![]()
Da's nog erger idd. Hoewel dat meestal sneller opgelost is...quote:Op zondag 17 december 2006 19:46 schreef warrel het volgende:
Aww, stroomstoringen in Utrecht zijn altijd zo naar.. Bommeldingen ook
Dat hangt denk ik vooral van jezelf af. Ben je een groepszoekende, kratjes-drinkende bal, dan is wellicht de OD wat voor je. Heb je een vrouw en koters dan is het west van het station wel goed te doen afaikquote:Op maandag 18 december 2006 02:35 schreef Nachtdier het volgende:
Hoi, een mogelijk aankomende stadgenoot meldt zich!
Vandaag ga ik kijken voor een huurwoning in Delft, in de Gerardus de Haenstraat. Is dat nog een beetje een leuke wijk?
En, als dat niet zo is. Wat zijn de leukere wijken in Delft, en wat de absolute no-go wijken,voor zover ze die in Delft hebben dan...
Niet?quote:Op maandag 18 december 2006 09:32 schreef warrel het volgende:
Ik ben geen vrouw met kotertjes!En toch woon ik in west.
Gezellig hoor!![]()
![]()
En je kikkervisjes dan?quote:Op maandag 18 december 2006 15:47 schreef warrel het volgende:
Hahahaha, ok, ik geef toe.
Ik heb 3 kinderen :[
De oudste is iBookje, daarna z'n lieve kleine zusje iPodje, en daarna m'n kleinste telg Jacob...![]()
Maar toch, vet gezellig!!
Die heb ik afgestaan aan de kikkerpleegpapa in Hazerswoude.. Ik mis ze elke dag nog..quote:
Kun jij wel gebruiken inderdaad!quote:Op maandag 18 december 2006 19:34 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Een wurgslang lijkt mij wel wat, dan blijven al die kwijlende vrouwen een beetje op afstand![]()
Wat mij betreft lijken ze allemaal op opgezwollen spermacellen.quote:Op maandag 18 december 2006 21:18 schreef warrel het volgende:
Thomas was zo stoer en brutaal, maar toen ik 'm vrijliet, bleef hij nog het langst in m'n handen zitten. Belle was een femme fatale, zelfstandig en beeldschoon..
hehe eindelijk weer toegestaan om hier te blaaten???? gast wat heb je eigelijk gedaan om geblokt te worden????quote:
Ja ik heb weer blaattoestemmingquote:Op woensdag 20 december 2006 13:00 schreef double_d_dennis het volgende:
[..]
hehe eindelijk weer toegestaan om hier te blaaten???? gast wat heb je eigelijk gedaan om geblokt te worden????
Tss, moet je horen wie het zegtquote:Op woensdag 20 december 2006 13:36 schreef Originele_Naam het volgende:
Noob
noob...quote:
Ik hoop toch dat die van mij tot wat anders uitgroeienquote:Op maandag 18 december 2006 23:01 schreef warrel het volgende:
Wacht maar totdat jij een bak vol met lieve spermacelletjes uit laat groeien tot kikkerliefjes
Ach.. Kinderen, kikkers, bijna 't zelfde..quote:Op woensdag 20 december 2006 15:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat die van mij tot wat anders uitgroeien
Heb je ideeën ?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat die van mij tot wat anders uitgroeien
Best schattigquote:Op woensdag 20 december 2006 16:31 schreef Originele_Naam het volgende:
Eenogige reuzen
Idd, ga je ook nog ffquote:Op woensdag 20 december 2006 16:38 schreef mcDavid het volgende:
double_d_dennis Staat achter de tap ik de KB!
Ik dacht ik laat het ff weten hier
Jongen, 80 cent gekquote:
70 volgens mij. Ik zit hier (facu) tot 8 uur, werk dan een bak friet naar binnen en kom wellicht ook nog ff langs. Micromeetquote:
Naja whatever. Maar 10 uur komt Dennis toch hierheen ?quote:Op woensdag 20 december 2006 17:00 schreef Autoreply het volgende:
[..]
70 volgens mij. Ik zit hier (facu) tot 8 uur, werk dan een bak friet naar binnen en kom wellicht ook nog ff langs. Micromeet![]()
Waar is SOL trouwens?![]()
Bij de S van SOLquote:Op woensdag 20 december 2006 17:00 schreef Autoreply het volgende:
[..]
70 volgens mij. Ik zit hier (facu) tot 8 uur, werk dan een bak friet naar binnen en kom wellicht ook nog ff langs. Micromeet![]()
Waar is SOL trouwens?![]()
Desnoods krijg je er eentje van mijquote:Op woensdag 20 december 2006 17:11 schreef mcDavid het volgende:
Naja misschien kom ik dan ook één (1) biertje doen.
Haha, nee alleen jij omdat je zo pauper bent dat 70 cent al te duur isquote:Op woensdag 20 december 2006 17:28 schreef mcDavid het volgende:
Jongens ik hoor dat Bart gratis bier uit deelt in de Koornbeurs, wie gaat er mee?
80.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, nee alleen jij omdat je zo pauper bent dat 70 cent al te duur is
Die 10 cent geeft ie wel als vriendenkortingquote:
In dat gevalquote:Op woensdag 20 december 2006 17:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die 10 cent geeft ie wel als vriendenkorting
Ok coolquote:
Zoietsquote:Op woensdag 20 december 2006 17:41 schreef mcDavid het volgende:
Met zijn vieren plus dennis dus?
Gaaf. Gratis bier is onweerstaanbaar...quote:Op woensdag 20 december 2006 17:28 schreef mcDavid het volgende:
Jongens ik hoor dat Bart gratis bier uit deelt in de Koornbeurs, wie gaat er mee?
Idd, dan kom ik ookquote:Op woensdag 20 december 2006 17:44 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Gaaf. Gratis bier is onweerstaanbaar...
quote:
KB vanavond?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal meldt zich ook weer![]()
Joah zoiets jaquote:Op woensdag 20 december 2006 20:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Gingen jullie niet naar de kb?
moeten we daar om kwart voor 9 al zijn dan?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ja, wij zijn dr alquote:Op woensdag 20 december 2006 20:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
moeten we daar om kwart voor 9 al zijn dan?
Had geen smstegoedquote:Op woensdag 20 december 2006 20:45 schreef SeaOfLove het volgende:
Gezellig...had je nou mijn smsje nog gehad....niet dat ik iets terugkrijg van: heej tnx dat je er nog aan gedacht hebt om me wakker te maken
Ga jij dan?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:46 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
iddquote:Op woensdag 20 december 2006 20:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Had geen smstegoedmaar vond superlief van je
![]()
Nope... Had maandag tot 1 uur 's nachts bezoek, gisteren hetzelfde, vandaag kwam de juf van Milou eten, morgenavond moet ik darten en vrijdag ga ik bij een vriend darten kijken...vind ut wel ff genoeg zoquote:
quote:Op woensdag 20 december 2006 21:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nope... Had maandag tot 1 uur 's nachts bezoek, gisteren hetzelfde, vandaag kwam de juf van Milou eten, morgenavond moet ik darten en vrijdag ga ik bij een vriend darten kijken...vind ut wel ff genoeg zo![]()
Ja zat ik daar te wachten ik de KB....quote:Op woensdag 20 december 2006 22:13 schreef Autoreply het volgende:
Change of plans; net nog ff een kratje juup gehaald; V Leeuwenhoeksingel is the place to be.![]()
arme jijquote:Op woensdag 20 december 2006 22:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja zat ik daar te wachten ik de KB....
Dennis kan je in natura betalenquote:Op woensdag 20 december 2006 23:23 schreef Originele_Naam het volgende:
Had ik dan gratis bier gekregen????
Ja, of TIquote:Op woensdag 20 december 2006 23:34 schreef Originele_Naam het volgende:
Hij is een man, en aan ze andere topic te zien, waarin hij geen date kan krijgen, is hij een astroloog
Ja, ze denken zelf van welquote:Op woensdag 20 december 2006 23:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Was TI? Teringintelligent oid?
Technische Informatica, duhquote:Op woensdag 20 december 2006 23:43 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik zou niet weten, wat is et bart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |