Als je 's begint met de dagen dat je wel kanquote:Op zondag 10 december 2006 14:34 schreef seekfaM het volgende:
Ik weet niet of ik kan..
weekend + vrijdagquote:Op zondag 10 december 2006 15:10 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Als je 's begint met de dagen dat je wel kan![]()
Haha, ik zie dat ik maar gelijk bij Zeker ben gezetquote:Op zondag 10 december 2006 23:25 schreef Autoreply het volgende:
Hmm, Sol heeft nog wat aanmoediging nodig om dinsdag te komen. (Woensdag is de Koornbeurs niet toegankelijk...), maar áls ze komt komt Bittermoon ook![]()
Dus:
Dinsdagmeet:
Zeker:Double_D_Dennis Bravebart Autoreply
WellichtSOL Bittermoon McDavid?
Tuurlijk, gwoon ff kopieren.quote:
Ik ga wss wel, als ik die vriend ff meekrijgquote:Op zondag 10 december 2006 23:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tuurlijk, gwoon ff kopieren.
Zeker:Double_D_Dennis Bravebart Autoreply
WellichtseekfaM SOL Bittermoon McDavid?
Wat doen we, meeten bij de Koornbeurs om 9 uur oid en er voor voor de belangstellenden naar die LR-borrel inclusief eten?
omdat dinsdag lichtjes avond isquote:Op maandag 11 december 2006 00:28 schreef mcDavid het volgende:
Dinsdag is een onhandige avond.
Waarom niet woensdag? ik ben donderdag vrij
quote:Op maandag 11 december 2006 00:28 schreef mcDavid het volgende:
Dinsdag is een onhandige avond.
Waarom niet woensdag? ik ben donderdag vrij
Drie keer zoveel betalen voor een biertje ís een optie. Punt is wel dat die LR-borrel ook legendárisch is...quote:Op zondag 10 december 2006 23:25 schreef Autoreply het volgende:
Hmm, Sol heeft nog wat aanmoediging nodig om dinsdag te komen. (Woensdag is de Koornbeurs niet toegankelijk...), maar áls ze komt komt Bittermoon ook![]()
Waarom?quote:Op maandag 11 december 2006 01:29 schreef Autoreply het volgende:
Een inmiddels weer ge-undelete Autoreply, Bart is nog steeds banned![]()
We hebben ongeveer hetzelfde IP. Ik zou dus een kloon zijn van Bartquote:
Ik denk het niet tenzij het in de tentamenperiode isquote:Op maandag 11 december 2006 12:11 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ben je er trouwens op de meet - wanneer en waar die dan ook mag wezen?
Nee, want zwarte schmink is best een beetje gayquote:Op maandag 11 december 2006 18:36 schreef waht het volgende:
eeej studentjes uit delft
Nog iemand hier die Mijnbouw doet? (=Technische Aardwetenschappen voor al jullie niet-Mijnbouwers)
quote:Op maandag 11 december 2006 18:37 schreef SNArky het volgende:
[..]
Nee, want zwarte schmink is best een beetje gay.
Heyquote:Op maandag 11 december 2006 18:40 schreef waht het volgende:
[..]
![]()
Das was geen schmink, dat was STEENKOOLGRUIS![]()
![]()
Jij stond niet per-ongeluk met de OWee van vorig jaar in Virgiel allemaal van die sms-jes te sturen naar de monitor, of wel?quote:Op maandag 11 december 2006 18:36 schreef waht het volgende:
eeej studentjes uit delft
Nog iemand hier die Mijnbouw doet? (=Technische Aardwetenschappen voor al jullie niet-Mijnbouwers)
Nee, ik ben pas sinds augustus van dit jaar in Delft begonnen.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jij stond niet per-ongeluk met de OWee van vorig jaar in Virgiel allemaal van die sms-jes te sturen naar de monitor, of wel?
Leuk cadeautje voor het halen van je rijbewijs: een fietsquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:58 schreef warrel het volgende:
HOERA!!
Ik heb een allereigenste fiets erbij, een vers slot (vandaag voor 't eerst door Delft gecrost), én, ik heb m'n rijexamen gehaald!!![]()
![]()
!!
LOL een fiets als kado voor het behalen van je rijbewijs, dan had je je rijbewijs niet hoeven halenquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Leuk cadeautje voor het halen van je rijbewijs: een fiets
Gefeli!
snap dat dan, het is een fiets, om van je fiets naar je auto te rijden, om dan vervolgens je fiets aan een boom te gooien (vandaag het slot) en dan parkeer je hem weer, en dan heb je je fiets om naar huis te fiestenquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:06 schreef double_d_dennis het volgende:
[..]
LOL een fiets als kado voor het behalen van je rijbewijs, dan had je je rijbewijs niet hoeven halen![]()
Oefen 's een keer in een geleende auto op een parkeerterrein (voertuigbeheersing) Ik heb het ook gedaan en had in 4 dagen m'n rijbewijsquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:45 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Gefeliciteerd!Ik heb al 23 lessen gehad maar het schiet nog niet echt op
Jammer dat er niet zoiets bestaat als "solo" autorijden hequote:Op dinsdag 12 december 2006 17:51 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Oefen 's een keer in een geleende auto op een parkeerterrein (voertuigbeheersing) Ik heb het ook gedaan en had in 4 dagen m'n rijbewijs![]()
Ach, je bent (mits je het op mijn manier doet) pas op 1/3e..quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:45 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Gefeliciteerd!Ik heb al 23 lessen gehad maar het schiet nog niet echt op
quote:
Heb je nog gezwaait naar mijn broer in de roeiboot?quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:55 schreef warrel het volgende:
Tsjee, het was wel nat zeg vanavond. Maar, ik heb wel geschaatst, gluhwijn gedronken en met een kameel geknuffeldLichtjesavond is leuk! Regen niet..
Cool, ik wij hebben nog eventjes staan kijkenquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:55 schreef warrel het volgende:
Tsjee, het was wel nat zeg vanavond. Maar, ik heb wel geschaatst, gluhwijn gedronken en met een kameel geknuffeldLichtjesavond is leuk! Regen niet..
Hoe is gisteren afgelopen? Bart lag al te tukken toen ik thuis wasquote:Op woensdag 13 december 2006 11:08 schreef double_d_dennis het volgende:
o my god they killd kenny, you basterds![]()
haha ik las : Bart lag al te rukken toen ik thuis wasquote:Op woensdag 13 december 2006 14:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hoe is gisteren afgelopen? Bart lag al te tukken toen ik thuis was![]()
En heb je Marloes nog gescoord?![]()
Doel je nou op die travestiet-leraar, of op het jongetje dat Kenny heet?quote:Op woensdag 13 december 2006 07:41 schreef warrel het volgende:
Ik heb geen roeiboten gezien, wel de vuurkorven in de grachten![]()
En als jij de kameel was, was je wel een lieverd. Maar wel een beetje fotoschuw
Ik had je vast niet zien zwaaien, ik had vast m'n capuchon op. Dan heb ik een gigantische dooie hoek, hij zit namelijk net zoals die van Kelly (South Park).
![]()
Dat kleine jongetje in die oranje verschijning!quote:Op woensdag 13 december 2006 16:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Doel je nou op die travestiet-leraar, of op het jongetje dat Kenny heet?![]()
Kennyquote:Op woensdag 13 december 2006 17:47 schreef warrel het volgende:
[..]
Dat kleine jongetje in die oranje verschijning!
[afbeelding]
Ahh, hijs lief daar![]()
Feli Warrel!!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:58 schreef warrel het volgende:
HOERA!!
Ik heb een allereigenste fiets erbij, een vers slot (vandaag voor 't eerst door Delft gecrost), én, ik heb m'n rijexamen gehaald!!![]()
![]()
!!
Ja, die foto's krijg je nog steeds van mequote:Op woensdag 13 december 2006 19:57 schreef SeaOfLove het volgende:
Allemaal nieuwe mensen in het topic. Wel blijven posten he heren
.
Was het gezellig gisteren??
Ik had zondag al mijn eigen mini-meet met Bart en Autoreply![]()
Kunnen het nieuwe jaar wel weer een echte meet houden. En warrel is dan verplicht te komen net als sheonlydreamsquote:Op donderdag 14 december 2006 00:04 schreef Originele_Naam het volgende:
Wanneer is de volgende meet dan
Idd, net na de tentamens oid. En wat meer vrouwen is ook wel een goed ideequote:Op donderdag 14 december 2006 00:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kunnen het nieuwe jaar wel weer een echte meet houden. En warrel is dan verplicht te komen net als sheonlydreams.
En admiraal_anaal moet er ook bij zijnquote:Op donderdag 14 december 2006 01:23 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Idd, net na de tentamens oid. En wat meer vrouwen is ook wel een goed idee![]()
én jij.quote:Op donderdag 14 december 2006 00:20 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Kunnen het nieuwe jaar wel weer een echte meet houden. En warrel is dan verplicht te komen net als sheonlydreams.
Hebben ze op de uni geen kerstvakantiequote:Op donderdag 14 december 2006 22:40 schreef Originele_Naam het volgende:
Man 2 januari mijn tentamens
Ja, heerlijk. Gisternacht en vannacht eindelijk weer 's een normale tijdsduur (5+ uur) kunnen slapen, lang geleden dat ik zó diep heb liggen tukkenquote:
Ik vind 5 uur nog best kort hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 10:14 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, heerlijk. Gisternacht en vannacht eindelijk weer 's een normale tijdsduur (5+ uur) kunnen slapen, lang geleden dat ik zó diep heb liggen tukken![]()
In Leiden ligt het blijkbaar anders, maar in Delft wel degelijk, alleen dan heet het studieverlof.
Link
Ik ben jaloers!quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:14 schreef Autoreply het volgende:
Ja, heerlijk. Gisternacht en vannacht eindelijk weer 's een normale tijdsduur (5+ uur) kunnen slapen, lang geleden dat ik zó diep heb liggen tukken
Jawel tot 2 januari, maar ze zijn erop uit om zoveel mogelijk studenten te laten zakkenquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:58 schreef SeaOfLove het volgende:
Hebben ze op de uni geen kerstvakantie![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:52 schreef mirelia het volgende:
Jullie beseffen wel dat sinterklaas al weer voorbij is he??
Ja maar nu zijn de kruidnootjes vet goedkoopquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:52 schreef mirelia het volgende:
Jullie beseffen wel dat sinterklaas al weer voorbij is he??
Goed argumentquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:54 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja maar nu zijn de kruidnootjes vet goedkoop
quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zo héhé...ik was je al in het DenHaag topic komen zoeken![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]hehe en me stalken op Hyves zag ik net he
Tis maar goed dat je niet weet waar ik woon
Shit nu heb je nog meer foto's van me gezienquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:04 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat was heul niet stalken...heb gewoon van mijn msn mensen toegevoegd
![]()
Is dat erg? Zo rot zie je er toch niet uitquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Shit nu heb je nog meer foto's van me gezien
Weet nietquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:07 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Is dat erg? Zo rot zie je er toch niet uit![]()
lekker belangrijk ookquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Weet nietDat kan ik niet zeggen over mezelf
En nog beter!!quote:
Zodan het kan niet op voor je hequote:Op vrijdag 15 december 2006 23:25 schreef warrel het volgende:
[..]
En nog beter!!
Ik heb een minibankschroef gehad (op zuignap)![]()
En een (wel een hele echte) breekijzer!!
Dinsdag heb ik dan behalve m'n rijbewijspasje dingetje ook een auto!!! (Of dan tenminste een autoradiootje)
![]()
![]()
Slaap zacht!![]()
Ik heb er al 2 opstaan...meer dan genoegquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Idd maar nu jij ook meer foto's plaatsen he
Ik moet morgen werkenhelemaal geen zin
9 uurquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik heb er al 2 opstaan...meer dan genoeg.
Moet je vroeg beginnen dan??
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
valt toch best mee....moet ik je even een lief wakker-maak-smsje sturen?
Meldt:quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
valt toch best mee....moet ik je even een lief wakker-maak-smsje sturen?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:40 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
zal ff kijken of ik je nr er nog in heb staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |