quote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]Newbie!
Ik moet nog ff wat testresultaten verwerken, maar als dat vlot gaat, kan ik misschien best ff langskomen!
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:08 schreef double_d_dennis het volgende:
ik ben er bij!!! naderhand kunne we dan misschien nog ergens een pilsje doen![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:16 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je weet 't adres? If not=> foon.
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:26 schreef Autoreply het volgende:
Lees dan de eerste Post van het vorige topic ff door en maak een GOEDE op...
ik ben voorquote:Op donderdag 7 december 2006 17:47 schreef Autoreply het volgende:
"saving ryans privates" is een voorlopige optie. De normale that is...
Er is een nieuw topic!quote:Op donderdag 7 december 2006 18:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kon niemand mij inlichten dat er al een nieuw topic was? Ik raakte in paniek bijna
David, kom je vanavond nog en zoja hoe laatquote:
Ja en té.quote:Op donderdag 7 december 2006 19:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
David, kom je vanavond nog en zoja hoe laat
pssst! zie je die [preview] knop onder het invoer venster?quote:Op donderdag 7 december 2006 19:34 schreef Autoreply het volgende:
dubbel
Connexxion niet, wel NSquote:Op donderdag 7 december 2006 19:56 schreef Netsplitter het volgende:
FF iets anders, zijn er nog meer mensen hier die behoorlijk wat last gaan krijgen met die nieuwe dienstregeling van Connexxion die binnenkort in gaat?
Wat een eikelquote:Op donderdag 7 december 2006 20:31 schreef double_d_dennis het volgende:
aaaaaaaaaaarg ar is weer eens aan het zeiken aan mn hooftje![]()
Cosmo, niet de goedkoopste, wel onze "huiskaptoko"quote:Op donderdag 7 december 2006 21:06 schreef seekfaM het volgende:
ik vroeg me af, naar welke kapper gaan jullie hier in delft?
Ik kom op die vraag, omdat ik vandaag naar de kapper ben geweest
Ik namelijk begrepen dat er aardig wat gaan veranderen.quote:
Welke is dan wél de goedkoopste?quote:Op donderdag 7 december 2006 21:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Cosmo, niet de goedkoopste, wel onze "huiskaptoko"
Wauw, ziet er leuk uit meidquote:Op vrijdag 8 december 2006 02:40 schreef warrel het volgende:!
Ik ben vanavond verhuist naar mijn allermooiste kamertje, het was in m'n ouderlijke woonplaats al vechten met de roomdivider, dus we hebben alles maar gewoon uit elkaar gehaald.
Nu staat alles goed en wel, er moet nog een stekker boven m'n bed gemaakt worden, en ik heb nog geen lampen aan het plafond..
Maar, ja, hier kan ik in leven![]()
Excusez moi voor het formaat van de foto's, ook niet erg scherp omdat ik niet zo veel verlichting heb. Maar zonder flits wel sfeervol
M'n bed en een mooie muur
Links m'n 'voordeur', rechts m'n kastdeur
Kastdeur links, 'bedstee' wat nu m'n inloopkast is geworden rechts
De roomdivider in m'n inloopkast
De linkerkant van m'n roomdivider, m'n koelkastje
Stellingkast, rechts van m'n roomdivider
Ahhh
M'n tafel, schouw, opastoel en m'n voeteneinde
TV in schouw, staat zooo mooi, past precies!
M'n kleertjeskast
M'n opastoel 'ik rook een pijp/brei en chill'-hoekje
Het uitzicht vanuit de opastoel
Nou, dat was het dan.
Mooi he?!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, komt omdat die link over 2 regels staat verspreid (vandaar br dus)quote:Op vrijdag 8 december 2006 10:27 schreef mcDavid het volgende:linkje 5 staat <br/> achter de url... misschien een forum bugje? Hippe kamer! zo'n ding heet een stopcontact ![]()
Welquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:42 schreef double_d_dennis het volgende:
dat maakt toch niets uit???
Als je die regel aan mekaar plakt, (dus de break weg) krijg jequote:[url =http://isthisadejavu.spymac.com/Chambre%20Delft/PC080015.JPG
]De linkerkant van m'n roomdivider, m'n koelkastje[/url]
Oftewel:quote:[url =http://isthisadejavu.spymac.com/Chambre%20Delft/PC080015.JPG]De linkerkant van m'n roomdivider, m'n koelkastje[/url]
Idd, maarja als je het toch hebt moet je er gebruik van makenquote:
Normaal gesproken is het ook gewoon een sloddervos hoor en ik net zo goedquote:Op vrijdag 8 december 2006 15:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, maarja als je het toch hebt moet je er gebruik van maken![]()
Dat heeft niks te maken met perfectie. Je kamer kan een zware mess zijn terwijl je wel perfectionistisch bentquote:Op vrijdag 8 december 2006 16:05 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Normaal gesproken is het ook gewoon een sloddervos hoor en ik net zo goed![]()
Haar internet fuckte hem ofso, en vandaag zou het gefixt gaan wordenquote:
Idd, zit er 1 ongeveer naast mequote:Op vrijdag 8 december 2006 19:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
Pfff asociaal, in delft hebben ze toch internetcafe's
Klopt. Als het goed is zit ze nu te B voor een gezellig weekendjequote:Op vrijdag 8 december 2006 19:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haar internet fuckte hem ofso, en vandaag zou het gefixt gaan worden
Te Br tochquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:48 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Klopt. Als het goed is zit ze nu te B voor een gezellig weekendje![]()
Dat kapotte modem betekent toch niet automatisch dat je hele computer vervangen moet wordenquote:Op vrijdag 8 december 2006 21:32 schreef SeaOfLove het volgende:
En ja zit nu in Brabant. Mijn comp doet het btw nog steeds nieten het is zeer twijfelachtig of hij het nog gaat doen, moet ws een nieuw modem hebben
![]()
Nee duh...alleen een nieuw modem, rest van de comp werkt als een tierelierquote:Op zaterdag 9 december 2006 03:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat kapotte modem betekent toch niet automatisch dat je hele computer vervangen moet worden![]()
Ik heb er 1 van Motorola de SB5100.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:43 schreef mirelia het volgende:
Wat voor modem moet je hebben??
Yepz kabel van wanadoo/casema. Bel van de week maar ff met wanadoo voor een nieuwe.quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:22 schreef mirelia het volgende:
In de computerhandel en ik heb meestal wel van alles liggen 2e-hands
Ik bedoelde wat voor soort inet heb je?
kabel, ADSL of ADSL2?
Maar die motorola is een kabelmodem dus waarschijnlijk Wanadoo/Orange
en daar heb ik niks van liggen
Dankjequote:Op zaterdag 9 december 2006 16:50 schreef SeaOfLove het volgende:
Wat zijn jullie allemaal afwezig zeg heren en een enkele dame, kan ik eindelijk ff een dagje fok!ken is er niemand.
Owww warrel, je kamer ziet er leuk uit, dat had ik nog niet gezegd geloof ik![]()
ik was er al om half 8 uit vanochtendquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:16 schreef seekfaM het volgende:
Jagrappig toch, nu beginnen we pas uit bed te komen
o tochquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:31 schreef mirelia het volgende:
Let's face it.........we aint got a life!!!
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:31 schreef mirelia het volgende:
Let's face it.........we aint got a life!!!
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Den Haag is ook wakker geworden
blijkbaar wel...ik ben het levende bewijsquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:55 schreef mirelia het volgende:
Kan toch niet.......week zonder internet?
Alleen heksen kunnen dat!quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:55 schreef mirelia het volgende:
Kan toch niet.......week zonder internet?
Je sms-tegoed opquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:35 schreef Autoreply het volgende:
Nah, AR gaat vanavond ook nog ff wat drinken te Delluft met niet nader te noemen personen.
@ SOL; I hope so...
quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
IK VERVEEL ME!!!!!!!!!! iemand neuken
Waarom nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dat zet je hier toch niet zomaar neer?
![]()
Ja, vast wel iemand. Niet met you if you don't mind. En waar blijft die foto? Nou weten we nog steeds niet of je een 50-jarige baardaap bent of dat SOL gelijk heeftquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
IK VERVEEL ME!!!!!!!!!! iemand neuken
Ik zal 's vragen of ze je vanavond wil sms-enquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Je sms-tegoed op?
Neehoor...veel plezier en succes vanaaf en ik hoor het wel![]()
![]()
@ David:![]()
A_A is heul geen 50-jarige baardaapquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:30 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, vast wel iemand. Niet met you if you don't mind. En waar blijft die foto? Nou weten we nog steeds niet of je een 50-jarige baardaap bent of dat SOL gelijk heeft
[..]
Ik zal 's vragen of ze je vanavond wil sms-en![]()
Owww nou weet ik nog niet hoe erg het met je gesteld was. We (vriendin van mijn vader en ikke) waren dus echt naar boven verbannen door mijn vader en hebben heel de avond serietjes zitten kijken.quote:
Nauwelijksquote:Op zondag 10 december 2006 13:47 schreef seekfaM het volgende:
Lekker geslapen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |